• 1852.
    Cirque de la Papillon heeft na een lange reis eindelijk hun nieuwe bestemming weer gevonden, dit keer in het Italiaanse stadje Venetië. Het circus is inmiddels enorm groot, met hun x aantal wagens vol met dieren, maar ook de wagens voor de familie, het circus en hun vrienden. Van clowns tot proppers, trapeze danseressen en messenwerpers, maar ook het verzorgingspersoneel en een aloud gipsy gezin met voorspellende gaven; iedereen is aanwezig.
          Tussen alle bedrijvigheid van het opzetten tot de tent en kleine kramen door, gaan een paar verkenners — vermomd als proppers — op pad om de laatste aanwijzingen van de robijn te controleren. Dit zodat zij later die week de laatste puntjes op de I kunnen zetten van het goed georganiseerde plan, waarna ze de roof kunnen uitvoeren.
          We starten het RPG aan het begin van een rustige dag. Het circus personeel is druk bezig met de laatste voorbereidingen van die dag, de allereerste show tenslotte degene die de beste indruk moet weggeven. Proppers lopen buiten het circusterrein rond, tezamen met enkele andere artiesten, maken kennis met de dorplieden en trachten hen naar de reusachtige tent te lokken met de beste verkooppraatjes.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2021 - 22:40 ]


    I have seen my own sun darkened

    Sisu schreef:
    (...)

    Yup... :'D Elijah is traumatized


    jaa wow begrijpelijk haha

    calice schreef:
    (...)

    oh damn.. so Nesrin basically got executed?

    Yep she, died! Hehe.....

    Trouwens, ik mis alleen nog de keuzes van @Maia (hoewel haar personage volgens mij nog niet helemaal af is....?), @Joy en @Demi. Dan heb ik die op orde en kan ik aan een kamerindeling gaan werken hehe <3
    Dan hoop ik vrijdag het speeltopic te kunnen openen! Is er een voorkeur voor tijdstip? Ik ben de hele dag vrij ^^


    I have seen my own sun darkened

    Ik zal Eve haar relaties vanmiddag na m’n les plaatsen! ^^

    Peitho schreef:
    (...)
    Yep she, died! Hehe.....

    Trouwens, ik mis alleen nog de keuzes van @Maia (hoewel haar personage volgens mij nog niet helemaal af is....?), @Joy en @Demi. Dan heb ik die op orde en kan ik aan een kamerindeling gaan werken hehe <3
    Dan hoop ik vrijdag het speeltopic te kunnen openen! Is er een voorkeur voor tijdstip? Ik ben de hele dag vrij ^^


    Voor mij het liefst rond 19:00 pas, omdat ik de hele dag moet werken, maar als anderen eerder willen beginnen, moet je niet naar mij luisteren. Ik neem aan dat we toch niet dat we meerdere pagina's vol gaan krijgen in een middag.

    EDIT: en mijn keuzes komen zodra mijn andere personage ook online staat, ben ik nog mee bezig!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2021 - 12:42 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Mij maakt het niet zo zeer uit wanneer de rpg start😊 vrijdag avond heb ik een D&d sessie maar Dan vlieg ik er in het weekend gewoon in heheh!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Evelynn


    pretty face, dark soul.

    GIRLS

    Lara – You get me – best friend Nadat Laslo vreemd was gegaan op Eve raakte deze twee dames aan de praat. Ze snapten elkaars pijn en durfden elkaar in vertrouwen te nemen. Voor Eve voelde het alsof iemand haar eindelijk 100 procent begreep. Sindsdien zijn de twee onafscheidelijk. Eve bespreekt alles met Lara zo ook haar nieuwe gevoelens voor Ramsey. Lara is hier geen grote fan van en de vriendschap heeft dan ook iets meer wrijving dan normaal. Eve weet echter dat ze er altijd voor elkaar zullen zijn.

    Dinah – you are the sister i never had – close friends & protective over Toen Eve haar duistere ommekeer maakte, was Darrian er vanaf het eerste moment voor haar. Hij maakte haar wegwijs in het demonenrijk en was als een mentor voor de dame. Hierdoor leerde Eve, Dinah kennen. De redhead zag de dame in het begin vooral als het zusje van maar de twee konden het wel gelijk goed vinden. Nu Darrian van de school af is, zoeken beide dames steun bij elkaar. Ze missen hem allebei en trekken vaker met elkaar op. Darrian heeft Eve gevraagd om een oogje in het zeil te houden. Hierdoor zijn de dames closer geworden en is Eve nogal beschermend over deze dame.

    Izara – the one i could not shake off – childhood friends Waar Eve de meeste van haar vroegere vrienden aan de kant heeft geduwd, leek dit met Izara niet te lukken. Eve was bang dat deze blondine haar zou gaan judgen en wilde dan ook het liefst afstand nemen. Toen Eve op een dag gestrest door de gangen liep, wilde Izara haar tegen houden om te vragen of alles oke was. Nog voor de blondine dit kon doen schrok Eve op van een van haar docenten. Ze had door de schrik een joint laten vallen maar nog voor haar leraar dit op kon merken verscheen Izara naast de redhead. Ze leidde de leraar af en duwde subtiel de joint terug in Eve haar hand. Dat was het moment dat de redhead wist dat Izara het niet zomaar zou opgeven. De dames zijn vrienden gebleven alhoewel ze wel minder praten dan vroeger.

    Kali – forgiveness is the attribute of the strong – complicated but friends De vriendschap tussen Eve en Kali is gecompliceerd, op z’n makkelijkst gezegd. Tijdens Eve haar relatie is Laslo met Kali het bed in gedoken. Kali was degene van wie Eve dit te horen kreeg. De redhead was hier totaal niet blij mee maar besefte zich dat dit vooral Laslo zijn fout was. Kali had geen weet gehad van de jongen zijn relatie en hem er goed van langs gegeven. Eve kon het waarderen dat Kali haar gelijk ingelicht had en zocht de dame wat vaker op. Hier is een vriendschap uit ontstaan. Deze vriendschap is echter opnieuw wat meer onder spanning gekomen door Eve haar nieuwe ontwikkelingen met Ramsey. Eve is al een keer aan de kant geschoven door een jongen voor Kali en is niet van plan dat een tweede keer te laten gebeuren.

    Florence – A bit of competition makes you work harder – frenemies Eve ziet deze dame als competitie als het gaat om Ramsey. Ook de redhead hoort de verhalen die Ramsey over zichzelf en Florence de wereld in helpt. Wanneer Ramsey niet in de buurt of het onderwerp van gesprek is kunnen de twee dames het prima met elkaar vinden, maar wanneer Ramsey wel in het spel is komt jaloezie om de hoek kijken.

    Salhi – thank god we can stop pretending – ex friend but actually never really was a friend Eve heeft deze dame nooit gemogen. Er was iets met Salhi wat de redhead niet kon uitstaan. Eve voelde toen ze klein waren al snel jaloezie wanneer Luca veel aandacht aan deze dame gaf. Zij wilde zijn aandachtspunt zijn en die aandacht niet met Salhi hoeven delen. Daarnaast irriteerde het Eve mateloos dat wanneer er ook maar 0,00001% wrijving of spanning voelbaar was Salhi zich achter anderen verschool. Waarom kon de dame zo slecht met sociale situaties omgaan? En waarom voelde andere zich altijd verplicht om de dame te helpen? Eve was blij toen Salhi uit hun vriendengroep verdween en heeft de dame sindsdien nooit meer gesproken. Ze heeft hier ook totaal geen behoefte aan gezien Salhi in Eve haar ogen totaal niet is veranderd. De dame kan nog steeds niet voor zichzelf opkomen.

    Alyssa – i protected myself – ex friend Eve behoorde tot het groepje childhood playing buddies van deze dame. Het tweetal werd closer toen Eve en Luca een relatie kregen. Aly was altijd al super close met Luca en het ging dan ook als vanzelf of Eve werd dat door haar relatie ook met de dame. Toen Eve van de trap werd geduwd en het uit ging tussen haar en Luca wilde ze Aly niet ook de kans geven om haar te kwetsen. Eve trok zich abrupt van de dame weg en begon erg bot en kil tegen haar te doen. Aly probeerde de vriendschap te redden maar Eve wilde hier niets van weten.


    Leya – to be continued

    Lola – to be continued


    BOYS


    Elias – you are my person – best friend Eve kende Elias al een langere tijd op een oppervlakkige manier. Toen de dame haar duistere ommekeer maakte, werden ze eigenlijk pas echt close. Eve herkende zich in Elias zijn struggle. Ook zij zelf had geworsteld tussen beide werelden. Door de herkenbaarheid durfde Eve zich naar de jongen open te stellen. Op zijn beurt won Elias vaak advies in bij Eve. Hierdoor ontstond er een vertrouwensband tussen de twee. Het paar is tegenwoordig bijna altijd samen te vinden. Ze feesten samen, trainen samen voor boogschieten en zelfverdediging en chillen vaak samen.

    Ramsey – you are a bad idea but i like bad ideas / those blue eyes got to me – friends, flirting & growing feelings Evelynn heeft enorme interesse in Ramsey. Het feit dat hij zich nergens wat van aan lijkt te trekken, vindt ze geweldig. She is a sucker for 'bad boys'. De laatste tijd hebben ze vooral veel tijd samen doorgebracht in het nachtleven in het demonenrijk. Eve vindt Ramsey erg aantrekkelijk en de twee flirten hier en daar dan ook wel eens. Ze merkt dat de jongen ondanks de waarschuwingen en afkeuringen van haar beste vriendin Lara toch telkens in haar hoofd blijft spoken. Ondanks Eve haar ongelukkige geschiedenis in de liefde en haar haat voor competitie vindt ze Ramsey het waard. Ze wilt dan ook graag meer tijd met hem door brengen en is jaloers als ze hem met andere ziet.

    Luca – you can love someone but still choose to say goodbye – ex Luca en Eve waren goede vrienden sinds hun jeugd. Eve was al snel erg verliefd op de jongen. Ze onderdrukte haar slechte impulsen dan ook voor hem. Op haar 15e kreeg het tweetal een relatie. Luca was haar first time en de relatie duurde bijna een jaar. Op haar 16e ging het tussen de twee uit. Eve had het gevoel dat Luca haar niet genoeg steunde. Ze was constant het slachtoffer van demonenleerlingen die haar om probeerde te praten en Luca was in haar ogen dan vaak nergens te bekennen. Toen Eve van de trap werd geduwd en ze wraak wilde nemen hield Luca haar tegen. Eve vond dat hij haar liet vallen en haar niet genoeg steunde. Tijdens een verhitte discussie maakte de twee het daarom uit. Ook al zijn de twee op dit moment mijlen ver van elkaar verwijderd en heeft ze zogenaamde 'haat' gevoelens voor hem zal Eve altijd wel een zwak voor Luca houden.

    Laslo – heart broken but eyes open – ex Laslo en Eve kregen een relatie toen de redhead net 18 was geworden. Ze waren net een fijn halfjaar samen of Laslo begon rond te flirten. Eve merkte het maar wilde er nog niet teveel betekenis aan geven. Toen ze erachter kwam dat Laslo op haar vreemd was gegaan samen met Kali confronteerde ze hem. Ze maakte het direct uit. Eve is enorm gekwetst door deze jongen. Haar trots is gekrenkt maar ze is verder gegaan. Ze zal het hem echter nooit vergeven. Beide zitten helaas in de party planners club en hebben veel gemeenschappelijke vrienden. Eve kan haar ex dan ook niet ontwijken. Ze maakt vaak sassy comments richting hem en kan zich snel aan de jongen irriteren. Het tweetal kibbelt vaak. De laatste tijd gebruikt de redhead Zuzana om Laslo te frustreren.

    Devrim – you are a lot of fun – close friend Vanaf Eve haar 16e leerde dit tweetal elkaar kennen. Ze kwamen elkaar vaak tegen op feestjes in het demonenrijk. Waar de twee niet meer dan oppervlakkige feestmaatjes waren, werd dit anders toen Eve een relatie met Laslo kreeg. Laslo en Dev waren best buddies en dus leerde Eve en Dev elkaar ook beter kennen. Het drietal sprak vaak samen af. Toen Las een keer last minut af zei bleven Dev en Eve samen over. Ze kwamen erachter dat het enorm klikte en ze enorm met elkaar konden lachen. Sindsdien spreken de twee vaak af om gezellig te chillen en draaien ze vaak samen een jointje. Dat de relatie tussen Las en Eve niet heeft gewerkt, heeft niets aan de vriendschap tussen Dev en Eve veranderd.

    Donovan – everybody loves a good mystery – lab partners & growing friends Eve kende Donovan al wat oppervlakkig sinds ze vanaf haar 16e wat duisterder werd. De man bleef echter altijd een mysterie voor haar gezien de twee nooit echt contact hadden. Dit veranderde toen ze een jaar geleden aangewezen werden als elkaars scheikunde partners. Sindsdien groeit deze vriendschap en leert Eve de man wat beter kennen.

    Jonah – broken boy meets broken girl – revenge buddies & spiraling together Toen Eve van de trap werd geduwd en haar toekomst als engel van haar af werd gepakt, voelde ze lange tijd niets anders dan haat. Ze had enorme verlangens naar wraak en vond een bondgenoot in Jonah. De twee smulden ervan om elkaars gedetailleerde wraakplannen uitgebreid aan elkaar voor te schotelen. Er is een redelijke vriendschap uit ontstaan waarin de twee elkaar vooral ophypen om slechte daden uit te halen en gewoon geen fuck te geven.

    Ruhn – and then... we never spoke again – ex friend Ook Ruhn behoort tot het rijtje engel vrienden waar Eve mee gebroken heeft. Waar velen andere haar in haar ogen lieten vallen, bleef Ruhn nog het langst rond hangen. De redhead merkte echter dat ze steeds minder gemeen hadden en nam beetje bij beetje afstand. De twee hun vriendschap verwaterde.

    Elijah – neutral

    Aiden – to be continued


    TEACHERS


    Jacob – pain in the ass / former teacher Jacob is een vroegere leraar van Eve. Hij gaf haar engelenleer toen de dame jonger was. Nu heeft ze haar keuze echter gemaakt maar deze leraar lijkt daar niet altijd vrede mee te hebben. Het voelt alsof hij haar soms wilt laten inzien dat ze nog terug kan terwijl het duidelijk is dat dat niet kan.Jacob doet alsof engelen vaak vergeven terwijl de blikken op hun gezichten vaak iets heel anders zeggen. Ze vindt de man dan ook hypocriet.

    Belial – handsome teacher Eve kan deze man erg waarderen. Ze houdt van zijn directe aanpak tijdens het lesgeven en leert erg veel van hem. Ze daagt zichzelf altijd erg tijdens zijn lessen uit en wilt hem graag onder de indruk laten zijn van haar vechtskills. Bovendien vindt ze de man erg fijn om naar te kijken get in line Eve

    Yuliya – handsome teacher Eve let graag op tijdens deze dame haar lessen. De vrouw straalt een soort don't fuck with me mentaliteit uit en dat kan de redhead erg waarderen. Bovendien is ook Yuliya geen straf om naar te kijken.

    Cyrus – favorite teacher Eve waardeert Cyrus enorm. Ze kijkt naar de man op gezien ze zelf ook graag adviseur zou willen worden. Misschien is dit niet helemaal voor haar weggelegd maar ze heeft nog een heel oneindig leven te gaan en heeft genoeg tijd om zichzelf op te kunnen werken. Ze vindt het voor nu vooral interessant om te weten wat een adviseur allemaal doet en stelt deze man dan ook vaak wat vragen tussendoor.

    Jaromir – second favorite teacher Eve houdt van Jaromir zijn levendige manier van les geven. Ze luistert altijd vol bewondering naar de gewelddadige verhalen over allerlei bloederige oorlogen. Bovendien vindt ze het heerlijk om die oorlogen dan na te mogen spelen. Ze vindt het bovendien geweldig dat deze man zich totaal niet schaamt voor zijn bloedlust.

    Asteria – teacher Eve vindt Asteria niet raar of apart zoals velen andere haar vinden. Wel ontwijkt ze deze lerares het liefst. Niet vanwege haar uiterlijk maar meer vanwege de gedachte erachter. Eve vindt het een naar idee dat je niet alleen als engel kwetsbaar bent maar ook als demon.

    Evicka – geen les dus neutraal
    Nikolas – geen les dus neutraal

    [ bericht aangepast op 18 mei 2021 - 21:18 ]

    Enjoy_20 schreef:
    Evelynn



    Totaal random, maar ik vind het heel leuk om te zien hoeveel invloed Laslo's relatie en vreemdgaan op andere relaties tussen Eve en personages heeft gehad. It's very fun to see :Y)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2021 - 14:27 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Sisu schreef:
    Mij maakt het niet zo zeer uit wanneer de rpg start😊 vrijdag avond heb ik een D&d sessie maar Dan vlieg ik er in het weekend gewoon in heheh!


    Ik wil ook weer D&D’en. 😭


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    Enjoy_20 schreef:
    ......


    aah zo leuk om te zien hoe alles samenkomt en hoe alle relaties met elkaar zijn verweven!

    Ik werk alleen op vrijdag ochtend, dus van mij mag het speeltopic prima al in de middag of ochtend open (:
    Can't wait to start!

    Amren schreef:
    (...)

    Totaal random, maar ik vind het heel leuk om te zien hoeveel invloed Laslo's relatie en vreemdgaan op andere relaties tussen Eve en personages heeft gehad. It's very fun to see :Y)


    hahaha jaaaa het is echt een soort rode draad in haar relaties geweest! ^^ Het was ook echt top om allemaal te bedenken!
    Iedereen heeft zulke leuke en creatieve relaties ! echt top om te zien idd

    calice schreef:
    (...)



    Ja he! Vind dat ook altijd top om terug te zien ^^

    Peitho schreef:
    (...)
    Trouwens, ik mis alleen nog de keuzes van @Maia (hoewel haar personage volgens mij nog niet helemaal af is....?), @Joy en @Demi. Dan heb ik die op orde en kan ik aan een kamerindeling gaan werken hehe <3
    Dan hoop ik vrijdag het speeltopic te kunnen openen! Is er een voorkeur voor tijdstip? Ik ben de hele dag vrij ^^

    Klopt. Ik had gehoopt haar al klaar te hebben, maar het liep gisteren nogal anders. Voor mij is er geen voorkeur, en anders spring ik later wel in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben bezig met Zuzana's relatielijstje, en ik moet even zeggen dat ik er zeer goed ga op dat over het algemeen de 'goed afgelopen' koppeltjes matchen zodiac wise, en degene die niet goed zijn afgelopen, niet matchen zodiac wise :'D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    Ik ben bezig met Zuzana's relatielijstje, en ik moet even zeggen dat ik er zeer goed ga op dat over het algemeen de 'goed afgelopen' koppeltjes matchen zodiac wise, en degene die niet goed zijn afgelopen, niet matchen zodiac wise :'D


    Behalve Lara en Las 😗


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)
    Behalve Lara en Las 😗

    Dunno their story maar moonsign (emotions) and rising sign telt ook mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.