• 1852.
    Cirque de la Papillon heeft na een lange reis eindelijk hun nieuwe bestemming weer gevonden, dit keer in het Italiaanse stadje Venetië. Het circus is inmiddels enorm groot, met hun x aantal wagens vol met dieren, maar ook de wagens voor de familie, het circus en hun vrienden. Van clowns tot proppers, trapeze danseressen en messenwerpers, maar ook het verzorgingspersoneel en een aloud gipsy gezin met voorspellende gaven; iedereen is aanwezig.
          Tussen alle bedrijvigheid van het opzetten tot de tent en kleine kramen door, gaan een paar verkenners — vermomd als proppers — op pad om de laatste aanwijzingen van de robijn te controleren. Dit zodat zij later die week de laatste puntjes op de I kunnen zetten van het goed georganiseerde plan, waarna ze de roof kunnen uitvoeren.
          We starten het RPG aan het begin van een rustige dag. Het circus personeel is druk bezig met de laatste voorbereidingen van die dag, de allereerste show tenslotte degene die de beste indruk moet weggeven. Proppers lopen buiten het circusterrein rond, tezamen met enkele andere artiesten, maken kennis met de dorplieden en trachten hen naar de reusachtige tent te lokken met de beste verkooppraatjes.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2021 - 22:40 ]


    I have seen my own sun darkened

    Sisu schreef:
    Hopelijk kunnen jullie al wat verder met deze twee! c: Luca en Cyrus volgen vanavond !

    Noem je Dinah nou een Bleekscheet. Wat liefdevol 😂😂


    I have seen my own sun darkened

    Sisu schreef:
    Hopelijk kunnen jullie al wat verder met deze twee! c: Luca en Cyrus volgen vanavond !


    Wat een schatje tegen Yuliya is Belial toch <3


    That is a perfect copy of reality.

    :Y) And that's Belial in a 'good' mood hunns. Hij is nog relatief braafjes eehhehe


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sisu schreef:
    :Y) And that's Belial in a 'good' mood hunns. Hij is nog relatief braafjes eehhehe


    "Ik heef hem 4 dagen, met studenten zoals Ramsey en Laslo zal hij snel een zenuwinzinking krijgen." sprak ik geamuseerd, desnoods haalde ik die eerste nog eens apart om hem die taak te geven, het stangen van docenten leken ze maar al te graag te doen.

    Dit is perfect, en misschien kan de vriendschap van de boys hierdoor worden hersteld haha (blush)

    calice schreef:
    (...)

    "Ik heef hem 4 dagen, met studenten zoals Ramsey en Laslo zal hij snel een zenuwinzinking krijgen." sprak ik geamuseerd, desnoods haalde ik die eerste nog eens apart om hem die taak te geven, het stangen van docenten leken ze maar al te graag te doen.

    Dit is perfect, en misschien kan de vriendschap van de boys hierdoor worden hersteld haha (blush)


    Heheh, misschien dat ze dan eindelijk te druk zijn met hun gezamenlijke plan om Cyrus neer te halen om ruzie te maken over meisjes :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    Heheh, misschien dat ze dan eindelijk te druk zijn met hun gezamenlijke plan om Cyrus neer te halen om ruzie te maken over meisjes :Y)


    Haha jaa precies (flower)

    I may have safes Belial from those gremlins but I sended them to my other guy 😂


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sisu schreef:
    I may have safes Belial from those gremlins but I sended them to my other guy 😂


    Bespeur ik daar nu enige spijt? (cat)


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    Bespeur ik daar nu enige spijt? (cat)


    Maybe (cat) want ik weet dat Laslo Belial zal blijven teisteren en nu heeft Cyrus het misschien ook zitten 😂


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sisu schreef:
    (...)

    Maybe (cat) want ik weet dat Laslo Belial zal blijven teisteren en nu heeft Cyrus het misschien ook zitten 😂


    Hmmm, ik zie hier geen problemen in hoor :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Sisu schreef:
    (...)

    Maybe (cat) want ik weet dat Laslo Belial zal blijven teisteren en nu heeft Cyrus het misschien ook zitten 😂


    They probably both deserve it 💕


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sisu schreef:
    (...)

    Maybe (cat) want ik weet dat Laslo Belial zal blijven teisteren en nu heeft Cyrus het misschien ook zitten 😂


    Ahh zie het als een warm welkom voor Cyrus

    & Belial kan het wel hebben :x

    Morrigann schreef:
    (...)

    They probably both deserve it 💕


    I DIED 😂


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    calice schreef:
    (...)

    Ahh zie het als een warm welkom voor Cyrus

    & Belial kan het wel hebben :x


    😂👌 Het is een warm welkom voor al mijn personages eigenlijk met die twee


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Morrigann schreef:
    (...)
    They probably both deserve it 💕

    Vooral Cyrus, in Nikolas z'n ogen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.