• 1852.
    Cirque de la Papillon heeft na een lange reis eindelijk hun nieuwe bestemming weer gevonden, dit keer in het Italiaanse stadje Venetië. Het circus is inmiddels enorm groot, met hun x aantal wagens vol met dieren, maar ook de wagens voor de familie, het circus en hun vrienden. Van clowns tot proppers, trapeze danseressen en messenwerpers, maar ook het verzorgingspersoneel en een aloud gipsy gezin met voorspellende gaven; iedereen is aanwezig.
          Tussen alle bedrijvigheid van het opzetten tot de tent en kleine kramen door, gaan een paar verkenners — vermomd als proppers — op pad om de laatste aanwijzingen van de robijn te controleren. Dit zodat zij later die week de laatste puntjes op de I kunnen zetten van het goed georganiseerde plan, waarna ze de roof kunnen uitvoeren.
          We starten het RPG aan het begin van een rustige dag. Het circus personeel is druk bezig met de laatste voorbereidingen van die dag, de allereerste show tenslotte degene die de beste indruk moet weggeven. Proppers lopen buiten het circusterrein rond, tezamen met enkele andere artiesten, maken kennis met de dorplieden en trachten hen naar de reusachtige tent te lokken met de beste verkooppraatjes.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2021 - 22:40 ]


    I have seen my own sun darkened

    Amren schreef:
    (...)

    Nah, Yuliya sleurt Ramsey aan zijn kraag mee en gooit hem dan waarschijnlijk van de eerste toren af die ze ziet. (cat)

    Asteria ster ekt haar duimen op! Ze wil best helpen eventueel whahahaha

    Zelfs Evicka 🙈
    Verder is Ramsey zeer geliefd XDD


    I have seen my own sun darkened

    calice schreef:
    (...)

    Ramsey to Yuliya:



    HAAHAHAH, Ramsey toch. Die gaat klapjes krijgen van d'r als hij dat tegen Yuliya zou zeggen.

    En @Nik, hell yeah, Yuli kan alle hulp gebruiken bij dit kreng van een jong (verder houd ik van Ramsey hoor <3)


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    HAAHAHAH, Ramsey toch. Die gaat klapjes krijgen van d'r als hij dat tegen Yuliya zou zeggen.

    En @Nik, hell yeah, Yuli kan alle hulp gebruiken bij dit kreng van een jong (verder houd ik van Ramsey hoor <3)


    Oeh Evicka & Yuliya, dan heeft hij echt de jackpot.
    Niet vergeten, aandacht = aandacht.

    Hello allemaal,

    Ik ben de aankomende periode helaas niet in staat om te posten met m’n personages — vanwege omstandigheden in mijn familie. Nik heeft aangegeven te willen wachten met haar personages, maar mochten anderen waarmee m’n dudes staan verder willen, begrijp ik dat volkomen.


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    Paracosmal schreef:
    Hello allemaal,

    Ik ben de aankomende periode helaas niet in staat om te posten met m’n personages — vanwege omstandigheden in mijn familie. Nik heeft aangegeven te willen wachten met haar personages, maar mochten anderen waarmee m’n dudes staan verder willen, begrijp ik dat volkomen.


    Hiya!

    Allereerst veel sterkte alvast met wat er ook aan de hand is! Hoelang denk je dat de "aankomende periode" precies duurt? Als je dit liever niet hier antwoord mag het ook in PB natuurlijk, maar dan weet ik een beetje of ik mijn personages stil laat staan of ze naar iemand anders stuur. ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    Hiya!

    Allereerst veel sterkte alvast met wat er ook aan de hand is! Hoelang denk je dat de "aankomende periode" precies duurt? Als je dit liever niet hier antwoord mag het ook in PB natuurlijk, maar dan weet ik een beetje of ik mijn personages stil laat staan of ze naar iemand anders stuur. ^^


    De aankomende week zal ik sowieso niet tot weinig kunnen posten. Daarna zal het nog een tijdje erger worden.
    Het gaat om een aankomend sterfgeval. We weten dat het een deze weken zal gaan zijn, maar het blijft afwachten en onzeker.

    Anders lekker je personages verder laten gaan!


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    Oooh veel sterkte meid! Hugs ! <3 neem de tijd die je nodig hebt !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Paracosmal schreef:
    (...)

    De aankomende week zal ik sowieso niet tot weinig kunnen posten. Daarna zal het nog een tijdje erger worden.
    Het gaat om een aankomend sterfgeval. We weten dat het een deze weken zal gaan zijn, maar het blijft afwachten en onzeker.

    Anders lekker je personages verder laten gaan!


    Ik denk dat ik ze vooralsnog nog bij die van jou laat, omdat ik het zo zonde vindt om goede gesprekken af te breken. Misschien dat ik uiteindelijk toch lekker onbeschoft terugkom hierop, maar dat laat ik je wel weten. Eventueel dat Gabrièl wel naar iemand anders gaat trouwens, vooral gezien Ruhn toch binnen een aantal posts naar Asteria zou vertrekken, maar dat laat ik ook nog wel weten.

    Gecondoleerd alvast trouwens <3. Lijkt me akelig om daarop te moeten 'wachten'.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2021 - 20:45 ]


    That is a perfect copy of reality.



    Cheryl pointed out a fatal flaw in Ramsey's plans...

    Hij kan moeilijk Laslo aanvliegen en 's avonds nog verwachten welkom te zijn op zijn feest... of vergeeft Laslo snel?

    calice schreef:



    Cheryl pointed out a fatal flaw in Ramsey's plans...

    Hij kan moeilijk Laslo aanvliegen en 's avonds nog verwachten welkom te zijn op zijn feest... of vergeeft Laslo snel?


    Een directe quote uit zijn persoonlijkheid: "holds grudges for way too long" (A)

    Maar uiteindelijk zijn er zoveel mensen uitgenodigd door Dev dat Laslo het niet eens zal bijhouden en hem dus mogelijk compleet zal missen. Welkom zal de jongen zeker niet zijn, maar wie houdt er nou niet van drama en eruitgeschopt worden? :p


    That is a perfect copy of reality.

    Ik zeg fittie op het feest zonder docenten die het uit elkaar kunnen trekken (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    Ik zeg fittie op het feest zonder docenten die het uit elkaar kunnen trekken (cat)


    Maar ik wil dat Yuliya haar mentorleerling van een toren afgooit :C


    That is a perfect copy of reality.



    Also, enjoy. I had need of this mess.

    Klik voor groot


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:



    Also, enjoy. I had need of this mess.

    Klik voor groot


    bruhhhhhh, that's amazing (blush)

    & ik ben er al uit wat ik ga doen (: hahha

    Yuliya don't worry, ze gaat genoeg kansen krijgen ahaha

    [ bericht aangepast op 25 mei 2021 - 21:45 ]

    Morrigann schreef:



    Also, enjoy. I had need of this mess.

    Klik voor groot


    oh my lawrd, i love this hahaha and kinda needed it (':

    Heel cute hoe Isara en Ruhn lekker afgezonderd zijn van de chaos xd couple goals