• 1852.
    Cirque de la Papillon heeft na een lange reis eindelijk hun nieuwe bestemming weer gevonden, dit keer in het Italiaanse stadje Venetië. Het circus is inmiddels enorm groot, met hun x aantal wagens vol met dieren, maar ook de wagens voor de familie, het circus en hun vrienden. Van clowns tot proppers, trapeze danseressen en messenwerpers, maar ook het verzorgingspersoneel en een aloud gipsy gezin met voorspellende gaven; iedereen is aanwezig.
          Tussen alle bedrijvigheid van het opzetten tot de tent en kleine kramen door, gaan een paar verkenners — vermomd als proppers — op pad om de laatste aanwijzingen van de robijn te controleren. Dit zodat zij later die week de laatste puntjes op de I kunnen zetten van het goed georganiseerde plan, waarna ze de roof kunnen uitvoeren.
          We starten het RPG aan het begin van een rustige dag. Het circus personeel is druk bezig met de laatste voorbereidingen van die dag, de allereerste show tenslotte degene die de beste indruk moet weggeven. Proppers lopen buiten het circusterrein rond, tezamen met enkele andere artiesten, maken kennis met de dorplieden en trachten hen naar de reusachtige tent te lokken met de beste verkooppraatjes.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2021 - 22:40 ]


    I have seen my own sun darkened

    Morrigann schreef:
    Ik heb Leya ook nog in de aanbieding :Y)

    Ben even het overzicht kwijt wie bij wie is.

    Leya kan eventueel aansluiten bij Aiden en Salhi, als dit past voor Mirte! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Overzicht:
    Ruhn & Gabriel > Asteria
    Laslo & Evelynn
    Jaromir, Yuliya & Belial
    Evicka & Jacob
    Luca & Zuzana

    En even voor de goede orde, het feest zelf moet nog plaatsvinden van Laslo... 🙈

    Overgebleven chars: Elias, Jonah, Alyssa, Naida, Nikolas, Cyrus

    EDIT: Na aanwijzing van de lieftallige Demi XD

    [ bericht aangepast op 20 mei 2021 - 23:42 ]


    I have seen my own sun darkened

    Peitho schreef:
    Overzicht:
    Ruhn, (Evelynn) & Laslo > Asteria
    Jaromir, Yuliya & Belial
    Evicka & Jacob
    Luca & Zuzana

    En even voor de goede orde, het feest zelf moet nog plaatsvinden van Laslo... 🙈

    Overgebleven chars: Elias, Jonah, Alyssa, Naida, Nikolas, Cyrus


    Pssst, Ruhn is met Gabrièl en zal daarna naar Asteria gaan. Laslo gaat Eve verblijdden met zijn aanwezigheid, waarna hij ook wel op een gegeven moment naar zijn mentor zal vertrekken denk ik!


    That is a perfect copy of reality.

    Oja, wie waren er trouwens allemaal op Las' kleinere feestje? Dan weet ik dat voor mijn posts :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    Oja, wie waren er trouwens allemaal op Las' kleinere feestje? Dan weet ik dat voor mijn posts :Y)


    Sowieso uitgenodigd waren: Aiden, Dev, Luca, Leya, Kali, Zuze, Florence, Dinah, Naida (ligt aan de relatie die afgesproken wordt), Evelynn & Lara (he still cares about them? :'D) en Donovan misschien, aangezien zij sportbuddies zijn. Ramsey in ieder geval absoluut niet. (cat)

    EDIT: oh en Gabrièl ook

    [ bericht aangepast op 20 mei 2021 - 23:42 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    Sowieso uitgenodigd waren: Aiden, Dev, Luca, Leya, Kali, Zuze, Florence, Dinah, Naida (ligt aan de relatie die afgesproken wordt), Evelynn & Lara (he still cares about them? :'D) en Donovan misschien, aangezien zij sportbuddies zijn. Ramsey in ieder geval absoluut niet. (cat)

    EDIT: oh en Gabrièl ook

    Woops, moet ik dat even in mijn post aanpassen whahah


    I have seen my own sun darkened

    Sorry guys dat ik niet zo actief gereageerd heb op berichten/GB's, maar ik heb de afgelopen dagen al fucking hoofdpijn en dat is nog niet voorbij. Dus ik spring later in en zal zodra het voorbij is de mensen die nog een antwoord van me tegoed hebben even GB'en. Have fun with the rp!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Veel beterschap Maia!!! Rust maar lekker uit meid!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hyonyeo schreef:
    Sorry guys dat ik niet zo actief gereageerd heb op berichten/GB's, maar ik heb de afgelopen dagen al fucking hoofdpijn en dat is nog niet voorbij. Dus ik spring later in en zal zodra het voorbij is de mensen die nog een antwoord van me tegoed hebben even GB'en. Have fun with the rp!


    Veel beterschap!


    That is a perfect copy of reality.

    Hyonyeo schreef:
    Sorry guys dat ik niet zo actief gereageerd heb op berichten/GB's, maar ik heb de afgelopen dagen al fucking hoofdpijn en dat is nog niet voorbij. Dus ik spring later in en zal zodra het voorbij is de mensen die nog een antwoord van me tegoed hebben even GB'en. Have fun with the rp!

    Dank je wel voor het op de hoogte stellen! Heel veel sterkte en beterschap! Mochten er belangrijke dingen zijn gebeurt, zal ik je op de hoogte houden! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Hyonyeo schreef:
    Sorry guys dat ik niet zo actief gereageerd heb op berichten/GB's, maar ik heb de afgelopen dagen al fucking hoofdpijn en dat is nog niet voorbij. Dus ik spring later in en zal zodra het voorbij is de mensen die nog een antwoord van me tegoed hebben even GB'en. Have fun with the rp!


    Beterschap! (flower)

    Sisu schreef:
    @mirte @Demi

    Meetup met de teachers then eheheh? jaromir, Yuliya en Belial? :Y)


    Wie gaat hier als eerste?


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    Paracosmal schreef:
    (...)

    Wie gaat hier als eerste?


    Ik weet niet of Ik vanavond kan schrijven, dus Mocht je zin hebben om eerst te gaan? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sisu schreef:
    (...)

    Ik weet niet of Ik vanavond kan schrijven, dus Mocht je zin hebben om eerst te gaan? :')


    Ik zal m’n best doen!


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    Mochten er op Las’ kleine feestje nog dingen gebeurd zijn, the newspaper club is interested to know :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered