• 1852.
    Cirque de la Papillon heeft na een lange reis eindelijk hun nieuwe bestemming weer gevonden, dit keer in het Italiaanse stadje Venetië. Het circus is inmiddels enorm groot, met hun x aantal wagens vol met dieren, maar ook de wagens voor de familie, het circus en hun vrienden. Van clowns tot proppers, trapeze danseressen en messenwerpers, maar ook het verzorgingspersoneel en een aloud gipsy gezin met voorspellende gaven; iedereen is aanwezig.
          Tussen alle bedrijvigheid van het opzetten tot de tent en kleine kramen door, gaan een paar verkenners — vermomd als proppers — op pad om de laatste aanwijzingen van de robijn te controleren. Dit zodat zij later die week de laatste puntjes op de I kunnen zetten van het goed georganiseerde plan, waarna ze de roof kunnen uitvoeren.
          We starten het RPG aan het begin van een rustige dag. Het circus personeel is druk bezig met de laatste voorbereidingen van die dag, de allereerste show tenslotte degene die de beste indruk moet weggeven. Proppers lopen buiten het circusterrein rond, tezamen met enkele andere artiesten, maken kennis met de dorplieden en trachten hen naar de reusachtige tent te lokken met de beste verkooppraatjes.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2021 - 22:40 ]


    I have seen my own sun darkened

    "Die jongen is lastig te negeren als zijn penis al jaloers wordt wanneer hij ons alleen ziet praten, Eve. Maar ik waardeer het dat hij je niet weerhoudt van je eigen keuzes maken, zo controlerend is hij dan ook weer niet."

    Laslo, you think to highly of him....

    calice schreef:
    Wat is nu de volgorde? Flo, Eve, ma boy?


    Yesss denk idd die volgorde gewoon aanhouden?

    Hyonyeo schreef:
    (...)



    Er valt me eens één zinnetje op, hé, lol.
    Edit: "Nee, hij snapte absoluut niet wat al de dames in deze volwassen kleuter zagen en hoe hij het ooit tot het laatste jaar had geschopt voor zijn vijfentwintigste."
    And you and Lola, both, Las, you and Lola both. :'D


    Heheh, ik ben blij dat je Laslo’s gedachten kan waarderen :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    calice schreef:
    (...)

    ik denk dat de lengte van Laslo z'n post niet het probleem is...



    Wat is nu de volgorde? Flo, Eve, ma boy?


    Echt niet? Het zal toch zeker niet de vuist die Ramsey in zijn gezicht heeft gekregen zijn toch? :p

    En ik denk van wel yess? En dan Dinah ook nog ergens denk ik (en volgens mij Cheryl met Kali ook). Hele operatie dit lmao


    That is a perfect copy of reality.

    Also lieve mensen,

    Ik kan vrijdagavond+zaterdag niet posten ivm teamweekend, maar ik heb van Nienke en Demi toestemming om onze twee lievelingsherrieschoppers uit elkaar te laten halen door Kali :Y) Dus de docenten kunnen van de show genieten :'D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het zal toch zeker niet de vuist die Ramsey in zijn gezicht heeft gekregen zijn toch? :p

    maybe.....


    Flo, Eve, Ramsey, Dinah, Kali, Laslo?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2021 - 16:28 ]

    calice schreef:
    Het zal toch zeker niet de vuist die Ramsey in zijn gezicht heeft gekregen zijn toch? :p

    maybe.....


    Flo, Eve, Ramsey, Dinah, Kali, Laslo?



    Hmm maar ergens is het logischer dat als Kali de twee uit elkaar haalt zij misschien eerder gaat? Toch?

    Morrigann schreef:
    Also lieve mensen,

    Ik kan vrijdagavond+zaterdag niet posten ivm teamweekend, maar ik heb van Nienke en Demi toestemming om onze twee lievelingsherrieschoppers uit elkaar te laten halen door Kali :Y) Dus de docenten kunnen van de show genieten :'D

    Ik denk dat Nikolas en Cyrus straks een show van hunzelf op gaan voeren. So don't wanna steal their thunder.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2021 - 16:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hyonyeo schreef:
    (...)
    Ik denk dat Nikolas en Cyrus straks een show van hunzelf op gaan voeren. So don't wanna steal their thuner.


    Oh dear, hier word ik wel heel benieuwd naar nu :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Leya gaat alvast popcorn pakken :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    Leya gaat alvast popcorn pakken :Y)

    Lola will sit w/her. But with chips, she don't like popcorn.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2021 - 16:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Enjoy_20 schreef:
    (...)


    Hmm maar ergens is het logischer dat als Kali de twee uit elkaar haalt zij misschien eerder gaat? Toch?


    Ooh had met Cheryl overlegd dat Ramsey eerst met een comeback komt en daarna Kali.

    Correct me if I'm wrong

    calice schreef:
    (...)

    Ooh had met Cheryl overlegd dat Ramsey eerst met een comeback komt en daarna Kali.

    Correct me if I'm wrong


    Jaa dit heb ik ook begrepen inderdaad


    That is a perfect copy of reality.

    Florence, Ramsey, Kali, Evelynn, Dinah, Laslo
    EDIT: dit wat? 😂😂

    [ bericht aangepast op 27 mei 2021 - 17:10 ]


    I have seen my own sun darkened

    En we gaan dermate hard met onze praattopics dat ik hier de vierde klaar heb staan whahahaha

    KLIK!


    I have seen my own sun darkened