• • KNIVES OUT •
    - Geïnspireerd door de gelijknamige film -

    Hillsborough, California -- De Montgomery familie staat al generaties lang bekend als een steenrijke en vooral invloedrijke familie. Met meerdere miljoenenbedrijven op hun naam en bekende namen in de politiek is het geen wonder dat veel mensen van hen gehoord hebben en bovenal, naar hen opkijken. Wanneer het noodlot in de familie toe slaat, moet het dan ook koste wat het kost geheim gehouden worden. De reputatie van de familie mag nou eenmaal nooit op het spel komen te staan.
    3 juni: Het immense landgoed wordt opgeschrikt door een ontdekking. Namelijk die van het lichaam van James Montgomery, het 78-jarige hoofd van de familie.

    JAMES PRESCOTT MONTGOMERY

    DOB: 20/11/1942 || Scorpio

    Geboren middenin de tweede wereldoorlog maar toch heeft James het nooit slecht gehad. Zoals de generaties voor hem kon hij genieten van privilege, uitbundige welvaart en grote kansen in het leven. Dit deed hij ook zeker en hij heeft behoorlijk wat miljoenenbedrijven opgebouwd in zijn leven waarvan de meesten nog altijd een grote rol spelen in het dagelijks leven van veel Amerikanen. Tot aan zijn dood heeft hij aan het hoofd gestaan van een bekende oliemaatschappij, slechts recent dat hij eraan begon te werken om het over te geven aan een van zijn oudste kinderen.
    James zelf was een echte familieman, als het ging om zijn kinderen/kleinkinderen dan. Hoewel hij altijd dezelfde vrouw aan zijn zijde heeft gehad is het geen geheim dat ook hij genoot van het gezelschap van anderen. Met alle gevolgen van dien, sommige bekend en sommige niet. Uiterst charmant maar ook sluw, hij kreeg alles wat hij wou hebben hoe hard hij er ook voor moest zijn. Als vader was hij rechtvaardig en streng waar nodig, een goede opvoeding was belangrijk voor hem. Geen zorgen, hij had ook een zachtere kant waar dit nodig was.
    Onbewust zorgde hij er ook voor dat ze zo nu en dan tegenover elkaar kwamen te staan, hij verwachte het beste van hen allemaal en als de ander het beter deed dan trok dat nou eenmaal meer zijn aandacht. Bij zijn kleinkinderen kwam dit ook terug maar minder, hij was niet van plan om de opvoeding van de tweede generatie compleet op zich te nemen. Een wijze les van opa zo nu en dan vond hij meer dan genoeg.

    Het einde aan zijn leven veroorzaakt door een enkele messteek door zijn hart. Hoe graag de familie het ook stil wou houden en intern wou oplossen.. Daar was het te laat voor. Een team van detectives stond voor hun neus zonder dat ze zich daarop voor konden bereiden, klaar om de dader te vinden en de zaak op te lossen. Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt, het te vinden bewijs is gering en werkelijk iedereen op het landgoed lijkt een motief te hebben. Daarnaast lijkt het erop dat er steeds meer geheimen naar boven komen naarmate ze langer met de zaak bezig zijn, en dat ze ook zelf steeds meer verstrengeld raken met de familie.
    De Montgomeries doen er alles aan om hun status te behouden, de detectives doen er alles aan om achter de waarheid te komen. Maar wie zal uiteindelijk echt krijgen wat ze willen, en wat moet het kosten?


    • PERSONAGES •

    The family
    Sons & daughters of James sr.
    Charlotte Liv Montgomery - 26 - 1.5 - Isolophilia
    Addison Ella Montgomery - 42 - 1.8 - Enjoy_20
    James Clarence Montgomery - 38 - 1.5 - Epione
    Harrison Bartholomew Montgomery - 47 - 1.5 - Raccoon
    Anthony Christopher Montgomery - 30 - 1.4 - calice
    Sebastian Aubrey Montgomery - 44 - 1.7 - Amren

    Grandsons & granddaughters of James sr.
    Cristine Davinia Montgomery - 17 - 1.7 - Veda
    Adelaide Vivica Montgomery - 20 - 1.7 - Epione
    Olivia Rosaline Montgomery-Kovalenko - 22 - 1.7 - Reeses
    Meadow Isadora Montgomery - 20 - 1.7 - Iotte
    Margaret Billie Felicia Leneghan - 21 - 1.8 - deangelis
    Linnea Tamires Montgomery - 21 - 1.8 - Morrigann
    Beaufort Jesse Montgomery - 23 - 1.5 - Amren
    Lucas Maksim Montgomery - 20 - 1.7 -Helvar
    Alexander Sebastian Montgomery - 18 - 1.8 - Epione

    Partners
    Jazmín Sofía Reyes - 25 - 1.4 - Niragi
    Valeria Cinta Jiménez - 33 - 1.3 - Veda
    Neveah Verónica Charlize Montgomery - 29 - 1.6 - deangelis
    Nadiya Kateryna Montgomery-Kovalenko - 42 - 1.7 - Morrigann
    Marek Tomás Novotný - 23 - 1.5 - Everglow

    Staff
    Evelyn Finley Gardner - 28 - 1.6 - Raccoon
    Heather Katherine Hayes - 23 - 1.8 - Raccoon
    Linley Blake - 23 - 1.8 - Rionach
    Maxwell John Anderson - 55 - 1.7 - Niragi

    Detectives
    Jason Benjamin King - 34 - 1.3 - Niragi
    Fyodor Aleksej Orlov - 32 - 1.4 -Helvar
    Bexley Hemera MacGavin - 26 - 1.5 - Veda
    Elena Blackbourne - 29 - 1.5 -Morrigann






    Get some bubbles and let's talk :Y)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2021 - 15:36 ]


    El Diablo.

    calice schreef:
    (...)

    Tony kan het altijd goed met de werksters vinden..


    Ooh, is dat zo?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rionach schreef:
    (...)

    Ooh, is dat zo?


    Tijd om te rennen, Linley.


    That is a perfect copy of reality.

    Rionach schreef:
    (...)

    Ooh, is dat zo?


    jaaa! dus ik denk dat Lin en Tony het vast goed met elkaar kunnen vinden 😊

    Epione schreef:
    (...)

    Ik dacht dat Do nu aan de beurt is


    Ik ga vanavond eens voor haar zitten


    someone out there feels better because you exist

    Linley Blake





    •• Een bekende (goed of slecht).
    •• Iemand waar het niet zo mee klikt, of zelfs totaal niet.
    •• Iemand die Linley mogelijk als sollicitant binnengehaald kan hebben.
    •• Iemand waar ze door de afgelopen twee jaren goed bevriend is geraakt (mag ook meerdere zijn).
    •• Een enkeling die weet heeft van Ace (kan evt gecombineerd worden met andere ideeën).
    •• Misschien een flirt, of iemand waar ze bij tussen de lakens is beland (one night stand).
    •• Meer of andere ideeën zijn altijd welkom! ^^


    Dit zijn zo vlug even een paar ideetjes met wat ik mogelijk voor Linley zoek. Mocht iemand zelf nog graag iets willen voor zijn of haar char, please let me know (GB/PB/app)!
    Ik werk haar rol waarschijnlijk pas na het weekend verder bij.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rionach schreef:
    Linley Blake





    •• Een bekende (goed of slecht).
    •• Iemand waar het niet zo mee klikt, of zelfs totaal niet.
    •• Iemand die Linley mogelijk als sollicitant binnengehaald kan hebben. Tony
    •• Iemand waar ze door de afgelopen twee jaren goed bevriend is geraakt (mag ook meerdere zijn). Tony
    •• Een enkeling die weet heeft van Ace (kan evt gecombineerd worden met andere ideeën).
    •• Misschien een flirt, of iemand waar ze bij tussen de lakens is beland (one night stand). Tony
    •• Meer of andere ideeën zijn altijd welkom! ^^


    Dit zijn zo vlug even een paar ideetjes met wat ik mogelijk voor Linley zoek. Mocht iemand zelf nog graag iets willen voor zijn of haar char, please let me know (GB/PB/app)!
    Ik werk haar rol waarschijnlijk pas na het weekend verder bij.

    Rionach schreef:
    Linley Blake





    •• Een bekende (goed of slecht).
    •• Iemand waar het niet zo mee klikt, of zelfs totaal niet.
    •• Iemand die Linley mogelijk als sollicitant binnengehaald kan hebben.
    •• Iemand waar ze door de afgelopen twee jaren goed bevriend is geraakt (mag ook meerdere zijn).
    •• Een enkeling die weet heeft van Ace (kan evt gecombineerd worden met andere ideeën).
    •• Misschien een flirt, of iemand waar ze bij tussen de lakens is beland (one night stand).
    •• Meer of andere ideeën zijn altijd welkom! ^^


    Dit zijn zo vlug even een paar ideetjes met wat ik mogelijk voor Linley zoek. Mocht iemand zelf nog graag iets willen voor zijn of haar char, please let me know (GB/PB/app)!
    Ik werk haar rol waarschijnlijk pas na het weekend verder bij.


    Ik denk dat ze hiervoor sowieso bij Max terecht is gekomen, ik sta ook nog open voor andere dingen daarnaast ^^
    En ik heb natuurlijk Jazmín en wellicht Jason voor je


    El Diablo.

    Rionach schreef:
    Linley Blake





    •• Een bekende (goed of slecht).
    •• Iemand waar het niet zo mee klikt, of zelfs totaal niet.
    •• Iemand die Linley mogelijk als sollicitant binnengehaald kan hebben.
    •• Iemand waar ze door de afgelopen twee jaren goed bevriend is geraakt (mag ook meerdere zijn). Beau?
    •• Een enkeling die weet heeft van Ace (kan evt gecombineerd worden met andere ideeën).
    •• Misschien een flirt, of iemand waar ze bij tussen de lakens is beland (one night stand). Beau
    •• Meer of andere ideeën zijn altijd welkom! ^^


    Dit zijn zo vlug even een paar ideetjes met wat ik mogelijk voor Linley zoek. Mocht iemand zelf nog graag iets willen voor zijn of haar char, please let me know (GB/PB/app)!
    Ik werk haar rol waarschijnlijk pas na het weekend verder bij.


    Sebastian zal haar niet goed genoeg kennen om een relatie mee aan te gaan, maar deze kan voor Beau wel? Hij doet het toch al met iedereen lolol

    [ bericht aangepast op 18 sep 2021 - 20:32 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik kom jullie een voor een stalken, hehe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rionach schreef:
    Linley Blake





    •• Een bekende (goed of slecht).
    •• Iemand waar het niet zo mee klikt, of zelfs totaal niet.
    •• Iemand die Linley mogelijk als sollicitant binnengehaald kan hebben.
    •• Iemand waar ze door de afgelopen twee jaren goed bevriend is geraakt (mag ook meerdere zijn). Linnea
    •• Een enkeling die weet heeft van Ace (kan evt gecombineerd worden met andere ideeën). Linnea (die zou ook met liefde babysitten)
    •• Misschien een flirt, of iemand waar ze bij tussen de lakens is beland (one night stand).
    •• Meer of andere ideeën zijn altijd welkom! ^^


    Dit zijn zo vlug even een paar ideetjes met wat ik mogelijk voor Linley zoek. Mocht iemand zelf nog graag iets willen voor zijn of haar char, please let me know (GB/PB/app)!
    Ik werk haar rol waarschijnlijk pas na het weekend verder bij.


    Nadi zal ze nog niet echt kennen gok ik. Eventueel kunnen we misschien nog wel iets vinden voor Lena en Linley?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Varian schreef:
    (...)

    Nadi zal ze nog niet echt kennen gok ik. Eventueel kunnen we misschien nog wel iets vinden voor Lena en Linley?


    Oh, I like the babysit part. Ik stuur je even een berichtje! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Linley is zo goed als af. Is er een plekje waar ik haar naar toe kan/mag sturen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hmm, is het misschien een idee als we binnenkort een skip erin gooien? Om wat meer actie in de RPG te krijgen? 🧐


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    Hmm, is het misschien een idee als we binnenkort een skip erin gooien? Om wat meer actie in de RPG te krijgen? 🧐


    Yass!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Amren schreef:
    Hmm, is het misschien een idee als we binnenkort een skip erin gooien? Om wat meer actie in de RPG te krijgen? 🧐


    Ik zat er zelf ook al aan te denken inderdaad ^^ Hebben jullie eventueel ideeën voor waar jullie heen willen?
    Ik dacht aan wellicht een soort get together om het leven van hem te vieren (want ze moeten ergens een beeld ophouden), de detectives kunnen niet geweigerd worden in het huis dus die kunnen er ook zijn. Zo'n get-together met gezellig de hele familie kan natuurlijk nooit lang goed gaan.


    El Diablo.