• CYNICAL'S LAYOUT SHOP
    ρяσƒιℓєѕ × ¢нαяα¢тєя ƒιℓєѕ × ѕтσяιєѕ

COME BY!

COME BUY!

Oh, hallo daar!
    Welkom in mijn layout shop!

Het is alweer een tijdje terug sinds ik laatst zo'n soort topic heb beheerd, maar aangezien ik de laatste tijd belachelijk veel layouts heb gecreëerd, leek het me een poging waard. Ik maak layouts voor profielen, roleplay personages en stories. Vraag gerust aan, maar lees wel eerst de gebruiksaanwijzingen!
    MINIMALISM      IS      DEAD!!
    LONG LIVE TACKY EXTRAVAGANCE!!

WAT IK NODIG HEB VAN JOU:
    Nu zijn mijn layouts gratis, maar ik heb wel een richting nodig om te weten waar je naar op zoek bent. Het invullen van het onderstaande kan me daar hopelijk mee helpen.

STORY LAYOUTS
    Vul het lijstje onder de spoiler in en comment dat.
    x      Wat is de titel van je verhaal, en moet die erop?
    x      Welk genre is je verhaal?
    x      Wat is de flaptekst die je erop wilt?
    x      Als je flaptekst kort en out of context is, waar gaat je verhaal over? (Zodat ik dit mogelijk kan verwerken in de sfeer)
    x      Is er nog overige tekst die erop moet? (Quotes, waarschuwingen, etc.)
    x      Wat voor sfeer wil je graag?
    x      Zijn er plaatjes die er persé op moeten? (Zoals bijvoorbeeld een cover)
    x      Zo niet, wat voor plaatjes zou je graag willen?
    x      Hoe extravagant moet de layout zijn? (Simpel, gemiddeld, of extreem?)

CHARACTER FILE LAYOUTS
    Vul het lijstje onder de spoiler in en comment dat. (Also ik houd van je)
    x      Geef me het lijstje dat je gemaakt hebt met alle tekst erin. (Naam, leeftijd, persoonlijkheid, etc.) Ik kan dit niet voor je schrijven, ik kan het alleen ordenen.
    x      Heb je een faceclaim? Zo ja, wie? (Als je alleen een paar plaatjes hebt zonder naam, kun je deze ook bijvoegen)
    x      Wat zijn quotes die ik bij zou kunnen voegen? (Als je niks specifieks hebt, kun je me een algemene richting geven)
    x      Wat voor kleurenschema wil je?
    x      Wat voor sfeer/aesthetic moet ik gebruiken?
    x      Zijn er specifieke plaatjes die erin moeten?
    x      Hoe extravagant moet de layout zijn? (Simpel, gemiddeld, of extreem?) (Hoe langer je file, hoe extravaganter ik de layout kan maken)

PROFILE LAYOUTS
    Vul het lijstje onder de spoiler in en comment dat.
    x      Wat zijn een aantal thema's die je graag op je profiel zou hebben?
    x      Wat is tekst die je er graag op zou hebben? (Zoals bijv. een introductie of quotes)
    x      Zijn er specifieke plaatjes die je erop zou willen hebben?
    x      Zo nee, wat voor sfeer wil je graag?
    x      Hoe extravagant moet de layout zijn? (Simpel, gemiddeld, of extreem?) (Hoe meer tekst ik heb, hoe extravaganter ik je profiel kan maken)

LONG LIVE BAD TASTE!!

VOORBEELDEN VAN MIJN LAYOUTS:
    [Onder de spoiler.]

STORY LAYOUTS
    Deze layouts passen over het algemeen beter in stories zelf (vanwege de breedte die daar anders is dan op het forum), dus hier is een link naar mijn story layouts: Klik.

CHARACTER FILE LAYOUTS
    WAARSCHUWING: Lees de volledige files maar niet grondig door, de meeste personages die ik zelf maak bevatten mogelijk triggerende informatie (en zijn relatief persoonlijk). Het gaat puur om de layout.

Doll Little

dOll little

DOLL LITTLE DISTRICT 9 17 YEARS OLD

NAME:

FIRST NAME:
    LAST NAME:
    NICKNAMES:
    Doll
    Little
    The Real Life Doll

[word name]
    [word name]
    Capitol nickname
    Doll is the owner of a rather odd sounding name, and thus it is generally assumed to be a nickname of some sort. People have often asked them whether their full name is Dorothy, Dorcas, Dolly, or anything in that direction, but the answer to that would be no. Their legal caretaker never quite viewed Doll as human enough for a normal sounding name. Doll doesn't know if they have an opinion on this, though they could accept Dorcas to be used as their name instead by close friends, as a sign of affection, in the sense of assurance that they're perceived as equal to them.

Gemini Sun

17 years old
    Capricorn Rising

June 12
    Scorpio Moon
    Doll tends to feel much younger than they are, yet they come off as very mature for their age. Both of these are results of severe childhood trauma. Doll likes astrology and at times is better at remembering their signs than their actual age.

Doll doesn't feel truly comfortable in any typical gender role, nor do they feel as though they have a gender. They kind of accept all possible pronouns, though they use they/them for themself, and are usually referred to with she/her. They are assigned female at birth and generally forced to present very femininely.

SEXUALITY:
    Doll has never thought about specific labels and until recently thought they weren't actually capable of attraction - not perceiving themself as human enough for such. They have now, however, settled on the idea that they can experience attraction to any gender, with a preference for feminity. The labels "asexual panromantic" would be most fitting, though the closest word Doll knows is "lesbian".

I THINK I AM A LITTLE BIT IN LOVE WITH YOU

♥ I AM A DISGUSTING GIRL ♥

PERSONALITY:
    MBTI PERSONALITY TYPE: INFP -T

POSITIVE TRAITS:
    Intelligent
    Imaginative
    Cunning
    Analytical
    Charming
    Empathic
    Perceptive

NEGATIVE TRAITS:
    Anxious
    Detached
    Cynical
    People-pleasing
    Meek
    Manipulative
    Disorganized

Doll is an... Interesting person, if you are a psychiatrist. It is a bit difficult to say who they are exactly (and they probably don't really know themself), for they tend to present themself in the way that they believe is most desired. Masks upon masks upon masks, usually obedient and quiet, only speaking when spoken to and apologizing often - though they can also be talkative and witty if that seems to be the required attitude. Doll is... Observing. They tend to very carefully analyze what the people around them want and then give them such. They are anxious and distrusting, expecting punishment from any little thing they'd do. Most of the time, Doll is so stuck on surviving that they are detached from everything around them, causing them to feel very muted emotions and not build any relationships with those around them. This perpetual dissociation often makes Doll feel like they may not have a personality at all. Their self esteem is low and they may struggle making independent decisions due to the fear of angering others. Doll themself is usually angry, too. They are often angry and feel very out of control in their life - this feeling is, of course, perpetuated by their difficulty ignoring other people's opinions, because in Doll's eyes, these opinions are genuine threats. Whenever Doll would be a bit more honest around others, this will show in cynicism and dark humor. Doll can be rather funny in this way even if their humor is rather bitter and a tad morbid. Doll is intelligent whenever they have room to think and great at deduction. They are sneaky and never take a direct approach to things, even when it seems like they do, their actions are polished and sugarcoated.
    - - - - - - - - - WHAT IF NONE OF THIS IS REAL? - - - - - - - - -

‘It’s beautiful,’ Doll says, and that’s true. The master’s dress is beautiful, and Rose’s hairstyle is beautiful, and Doll is a thing of white cloth and stuffing. No one would say that the body of a doll before it is finished is beautiful.

- - - - - - - - - WHAT IF I'M LOSING MY MIND? - - - - - - - - -

PAST:
    TRIGGER WARNING:
    Abuse, torture, brainwashing, sex trafficking

Doll's past is not much like that of most other people in District 9. They were adopted as a baby by a dollmaker and cult leader, Hansen Little. He was rich, but not particularly a caretaker one might wish to have. He lives in a house where he (and his cult) raise children to be human dolls - obedient, pretty, and mindless, most likely for sex trafficking at some point, though Doll isn't too sure on this (they don't quite want to know either once they realize just how much is wrong with their upbringing). Doll was exposed to severe abuse very early in the name of discipline and brainwashing, which could include being locked up in cupboards, starvation, sleep deprivation, and actual waterboarding. Usually these treatments were as punishments, and often over minor mistakes or things their abusers didn't like - though there were also instances where there was no reason at all. Doll learned to do only as told without protest or anything that could be perceived as impolite or unwanted. There is not much I can specify on this. Doll didn't form any close relationships with anyone aside from their few nannies nor did they have much space to develop themself as a person. They sometimes went to school, but never befriended anyone, and were left mostly alone by others as well. Doll was allowed to read and learn things that wouldn't inconvenience the cult, so they spent most of their free time alone with that, though they don't have much of it.

DON'T LISTEN TO A WORD I SAY

APPEARANCE:
    Doll is about 166 cm/5'6" ft tall and of petite frame. They are somewhat underweight, but likely not as much as others in their district. Doll is extremely pale due to never coming outside and has visible eyebags that never seem to truly fade. They have large brown eyes that tend to be either empty or frightened, a small nose, somewhat plump lips, and the vaguest hints of freckles spread across their cheeks. Doll's hair is brown, wavy, and reaches to about their mid-back. Whenever they go to sleep it is braided, otherwise, the hairstyle depends on Doll's nanny. Doll cuts it off during their stay in the Capitol during a mental breakdown, their stylists fix it and turn it into a shaggy wolfcut that reaches Doll's shoulders. Doll is made to wear traditionally feminine, doll like clothing, mostly containing dresses with stockings.
    During their stay at the Capitol, Doll takes a liking to denim jeans and white shirts.

IT'S SO COLD, ALL THE TIME

They stare. Everything feels unreal. They feel like they are floating. Like everything else, the toilet, the sink, might detach from the floor and start floating too. Like the ceiling might be shrinking in on itself, the room becoming smaller, until the walls can’t bear the strain and detach from the floor, and everything might start floating, attached to nothing. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    FAMILY:
    Hansen Little / The Master / The Dollmaker [47] | Caretaker
    Doll never addresses Hansen Little with his real name. It is usually "sir", "the master", and very few times, "the dollmaker". They aren't very close to him. He is, legally, their caretaker, but in practice, he barely spends time with any of the children he has adopted. Instead, he remains in his quarters, where Doll is not allowed to come without an invitation from the master himself. Doll doesn't know the man very well - they know nothing of his youth or any such thing, and only truly know him as a superior who can hurt them very badly if they aren't careful. Doll doesn't hate the master, though - which is probably Stockholm syndrome more than anything else, but that's besides the point.

♥ I AM A HORRIBLE DAUGHTER ♥

Rose [29] | Nanny
    Rose is currently Doll's nanny. Rose is a pretty woman, delicate, in her late twenties. She has soft brown eyes, light brown hair, pulled back but with wisps framing her face, and a smile that is too small and too permanent to be kind. Doll is as terrified of her as anyone else in the house, but they're grateful for her for she is much kinder than previous nannies they've had.

♥ I AM BROKEN PORCELAIN ♥
    ALLIES:
    Doll is in an alliance initiated by Michael Cady, the male tribute of District 6, based purely on the fact that the only tributes he remembered were all from district numbers in the table of three.

-      VICI CARTWRIGHT [D3, 16 Y/O]
    -      LUMEN CARTWRIGHT [D3, 12 Y/O]
    -      MICHAEL CADY [D6, 17 Y/O]
    -      BELLFLOWER COLEMAN [D12, 15 Y/O]
    -      JACKDAW WEBB [D12, 17 Y/O]

- - - - - - - - - I CANNOT AFFORD TO SCREAM - - - - - - - - -

SKILLS:
    Now, I think it is no surprise to anyone that Doll never got to train with weapons or anything that could help them in physical combat. Technically, they didn't even have the space to learn how to make fire or even put on their own clothes. All of this combined makes for rather easy prey. Yet, Doll does have some skills that helps them in the arena.

-      PLANTS:
    Books about plants were never forbidden to read. Doll was at some point allowed to do so freely, without asking, and thus they know quite a bit about edible and poisonous plants - and their symbolic meanings. They could likely recognize them in the wild.
    -      SECRET CODE / DECIPHERING:
    When every aspect of your life is controlled, hiding parts of it from your caretakers is tempting. Doll is great at languages, including code, and translating them. They have been doing so ever since they were introduced to the concept.
    -      DEDUCTION:
    As mentioned before, Doll is good at analyzing and deducting things. Though they never had the opportunity to learn official terms, both psychoanalysis and deduction in the sense of "whodunnit" is both fun and relatively easy to them.
    -      HIDING:
    When your caretakers are dangerous, you learn how to be very quiet and still while hiding from them.
    -      CONSTITUTION:
    Doll has a rather high pain tolerance due to the abuse they endured all their life. They might be able to take torture longer than usual.
    -      INTELLIGENCE:
    Doll may not be very physically capable, they are incredibly smart. It would depend a bit on their resources how well this shows, but if they are in a position where they dare to take initiative, it could mean that they are good at designing traps, for example.
    -      CHARM:
    This has also been said before, but Doll is both attractive and polite, and they're also rather good at being what is most desired of them, which tends to make people listen to them more than they might to the average person.
    - - - - - - - - - I CANNOT AFFORD TO CRY - - - - - - - - -

MENTAL HEALTH:
    If ever sent to a psychiatrist, Doll would likely be diagnosed with C-PTSD (complex post traumatic stress disorder), OSDD-3 (other specified dissociative disorder type 3), autism, ADD, chronic depression, and a social anxiety disorder.

EXTRA:
    -      FEARS:
    Failure, punishment, adults, water (because of waterboarding - this mostly shows itself in a fear for showering), medical treatments, abandonment, close relationships, being treated respectfully (because they are afraid to disappoint).
    -      INTERESTS:
    Language, story telling, music (they can sing rather well), psychology (once introduced to the concept).

I DIDN'T KNOW THAT YOU KILLED ME AT FIRST

Mallory Todd

Horror
    17 years old | Chaotic Evil
    I AM NOT HUMAN

D

E

V

I

L
    Name
    FIRST NAME:
    LAST NAME:
    NICKNAMES:
    ALIAS (1):
    ALIAS (2):
    Mallory
    Todd
    Mal
    Horror
    Nannie Philips
    Unhappy / Unlucky
    Fox
    Bad
    An intense feeling of fear
    "God favored me"
    Horror rarely, if ever, uses her real name unless necessary. She's much more comfortable introducing herself with an alias, so that's how we'll be addressing her here.

GEMINI SUN
    17 years old
    Capricorn Rising
    June 12
    Scorpio Moon
    Horror doesn't really connect with her age very much. If the person she's speaking to is dumb enough to believe her, she might claim to have no age at all.

``May the worms eat your eyes out before you reach the mouth of Hell.``

Horror is agender, meaning that she has no gender, but is alright with any pronouns. For simplicity, we'll be using she/her in this, but any pronouns are allowed.

Sexuality
    Horror is asexual and aromantic, meaning that she experiences no sexual or romantic attraction to anyone at all. She's sex-repulsed, too. She thinks that the idea of sex is laughable and mildly disgusting.

``I'll gut you in front of my kingdom.``

A R S O N

M U R D E R

I'LL SMILE TO SHOW YOU MY TEETH

Personality
    [ YANGIRE × TSUNDERE × YANDERE ]
    Positive traits:
    💉 Intelligent
    🔪 Imaginative
    💀 Cunning
    🔨 Likes learning
    💉 Has a strong sense of justice
    🔪 Funny
    💀 Protective
    Negative traits:
    💉 Irritable
    🔪 Manipulative
    💀 Cruel
    🔨 Aggressive
    💉 Spiteful
    🔪 Obsessive
    💀 Impulsive

``Intimidating others by just texting as myself is so fucking funny.``

It is unlikely that you'll meet Horror as her "true self" when first interacting with her - and you should be glad about that. Horror can be a genuinely likable person, but prefers not to be, just to spite social expectations and humanity in general. Reputations and intentions aside, Horror is a clever person. She is perceptive and good at reading other people, even if her cynicism may meddle with her analyses. She has a large vocabulary and is a good debater, unafraid of conflict and sharp as she is. Horror can be philosophical and a bit pretentious – though admittedly, she truly is creative and above-average intelligent.
    Upon meeting her, she'll come off as a bit inhibited and potentially passive-aggressive if you look well enough. However, whenever she bothers trying, she's rather charming and potentially overly polite to the point that it gets a goofy effect that may or may not draw people in.
    Horror is a good actor and manipulator. She doesn't generally use this for unsavory purposes, even if she might like to, but she is unbelievably good at winning people's trust and getting close to them without harboring any personal feelings for them. Her social life is largely faked and she doesn't like many people in actuality.
    Horror likes to rant and loves opportunities to fight, insult people, or be violent somehow. She's quick to be angered and feels very protective over the few people she does feel close to, often jealous whenever they spend time with other people. Horror can be obsessive over people, subjects, and things to dislike. She has a strong sense of justice and although her moral compass is grey at best, she still holds the morals that she has in very high regards, even if they're relatively nuanced.
    Horror is ambiverted leaning towards introversion.

``I want to cry. Or stab someone.``
    I BITE AT THE HAND THAT FEEDS ME
    ``You do know that no respected psychiatrist has used the term “sociopath” since the 1960s, right?``

SLAP AT THE FACE THAT EATS ME

Appearance
          Horror is a pretty person for sure. She has a certain frailness about her despite her somewhat aggressive attitude, which often leads to people underestimating her. Horror has an oval-shaped face with high cheekbones and a small chin, large monolid dark eyes, a small nose, and plump lips. Her face appeases East-Asian beauty standards perfectly, something that she can easily take advantage of. She's pale with no imperfections to her face aside from a small beauty fleck high on her cheek. She has long straight black hair with a fringe that she mostly wears loose or in braids. She looks somewhat doll-like, which can both make it easier for people to like her, and harder.
    Horror is about 5'5" ft tall and rather skinny. She has a bony look to her which gives her a sharp edge. Her body is rather androgynous.
    Normally, Horror wears dark eyeliner to appear a little rougher and darker, as well as mall goth clothes, featuring black, red, and white as a color palette. She likes to wear wide-legged pants but may also wear skirts or dresses to appear a bit more feminine and sweet. She likes platforms and boots but may also wear mary-janes if it fits her outfit.
    Horror has a rather masculine and laid-back attitude, which, mixed with her feminine and delicate appearance, can be confusing to some.
    I'M HAPPY THAT THE WORLD IS GONNA END
    Past
          Horror didn't grow up in the best circumstances for a child to develop. Both of her parents happened to be extremely abusive, yet unaware of the effect they had on their children, often exploiting their emotions in order to control them. Horror tried to spend most of her time away from home and her parents, locking herself in her room and avoiding her family on days that she wasn't allowed to be out. She didn't make too many friends as a child, feeling detached from her peers and often starting fights to deal with all the emotional turmoil she got from her home life. She was known as a troubled child who often walked away from home and said rude things, and was thus not liked by many.
    At ten, she met her best friend, Sarah, and within a year she grew madly attached to her. Horror spent more and more time with her and felt confused by the fondness she harbored for the other girl, but got over the initial surprise of attachment soon enough.
    When Horror discovered that Sarah was being sexually abused she contemplated murder. At sixteen she went through with it and successfully killed Sarah’s abuser, shocked and betrayed that Sarah wasn't as receptive to this as hoped, and then had to run away from home in order not to be arrested.
    Horror met a psychiatrist who was charmed by her personality and took her in as a surrogate daughter. Horror is still living with him today and trying to apply to university for forensic science and criminology.

``The worst monsters are those who wear human skin, watching through our very own sockets.``

Mental health
          Horror has antisocial personality disorder (ASPD), which is unprofessionally known as “sociopathy”. ASPD is a disorder wherein the patient shows a disregard for social norms and expectations, has low empathy and remorse, impulsivity, proneness to boredom, and irritability. For Horror, ASPD also comes with dissociative symptoms and many intrusive violent thoughts. She doesn’t feel remorse, guilt, or shame at all, and the closest thought she might get to feeling bad about her actions is, “Does this make me a bad person?” rather than “I hurt someone and that’s bad”. Horror can mimic empathy but doesn’t experience it. This doesn’t necessarily mean that she can’t care about others, she just cares about people differently, often in a way that makes her more in control.
    Horror’s manipulative tendencies and leeching off of people can also be blamed on her ASPD. She developed ASPD because of the emotional abuse she faced as a child that conditioned her into believing that guilt never came at reasonable moments and that her emotions would only be used against her.
    She also has C-PTSD from her parents’ treatment.

``They look like us, talk like us, smell like us - it's almost as if we are them before awareness hits.``

CANNIBALISM

THIS AIN'T A STORY, CUNT, THIS IS MY LIFE

``First testimony wrath isn't for everyone, but I myself greatly enjoy it.``
    I WON'T LET GO TIL I CAN TASTE YOUR BONES
    Gift
          It’s a bit difficult to name Horror’s gift as something other than “highly unstable witchcraft”, even if it’s more specific than that. Perhaps the name “reality programming” would somewhat fit, but it’s a bit vague and complex and she doesn’t fully understand it herself. She holds control over some parts of it, but unfortunately for her, these moments of control come periodically.
    Horror has a rather broad gift that can influence many things at once.
    Firstly, she can “reset” time. Basically, whenever she dies, she jumps back in time to the moment before her death that decided this faith, and she can then fix her mistake. The more violent her death, the further she jumps back in time. She generally doesn’t even have to consciously experience her death, for she’ll jump back before it starts to register completely. Another gift she has is to “hack” reality, which can present itself in several different ways. She might speak to entities from other realities (“hackers”), she might have her dreams start to affect reality, she might destroy or fix things depending on her emotions, she might be able to use telepathy or suddenly achieve information without doing anything to uncover it. It’s as if she changes coding or accidentally opens files sometimes – when perceiving reality as a computer program, that is. Horror can sometimes use this to her advantage, but many times it’ll just appear and disappear. She isn’t fully aware that her gift is unusual. Often, things will turn disturbing and nightmarish once she gets a hold on reality, because this generally happens whenever she’s upset. It’s as if she pulls the whole world with her into a nightmare or intrusive image.

``Burn the witch!``

I PROPOSE FIRST-DEGREE MURDER
    Related
    PARENTS: Oliver Todd (father, 54 y/o), Katelyn Harper-Todd (mother, 51 y/o). Horror hates them both with a burning passion and intends on killing them one day.
    SIBLINGS: Stephen Todd (brother, 19 y/o), Violet Todd (sister, 14 y/o), Lauren Todd (brother, 10 y/o). Horror doesn’t really like Stephen and Violet, but did use to like Lauren a lot. She sometimes misses him.

``She’ll pluck out your eye and put it in her fucking socket.``

Relations
    CLODWAL PHILIPS | CAREGIVER | 44 Y/O
    A psychiatrist who unofficially adopted Horror. Horror suspects that Clodwal might be a serial killer due to the rooms where she isn’t allowed to enter (including the basement), his knowledge of forensic science, and his ease with breaking the law to adopt her. She doesn’t particularly mind this, though, for she likes him as a person and feels much safer around him than she ever did with her biological parents. Besides – she can't risk him spilling her secret.

SARAH GREENWOOD | EX-BEST FRIEND | 17 Y/O
    Regarding platonic crushes, Sarah probably was one for Horror. Horror had never felt as close to a person as she’d ever felt to Sarah, and also never as betrayed when someone broke off a friendship with her. Horror doesn’t feel vengeful or angry towards her, though, and hopes that the criminal act she took part in for her has made Sarah’s life easier. Sarah is a socially anxious teenager with a great deal of empathy, even for people who are deemed unsavory, and Horror thinks that that is a beautiful thing.

OTHER FRIENDS
    Feel free to volunteer. Horror is a surprisingly good friend when she actually likes you. She doesn’t bond easily with people, but when she does, it can be to a rather extreme extent, and she’s quite loyal as well.

``Set them on fire! Kill them all!``
    GOD IS CRUEL, I AM GOD
    Skills
    FORENSIC SCIENCE
    Horror is still learning forensics, but finds it deeply interesting to pick crime scenes apart and make sense out of them. She knows quite some information on the decomposition process of a corpse and causes of death.

PSYCHOLOGY + PSYCHOANALYSIS
    Horror finds psychology interesting and spends a lot of time researching it. She knows a lot of terms and pathology on this, as well as manipulation tactics and body language. Horror can pick apart behaviors and people quite well and interpret them correctly. She’s extremely good at psychoanalyzing people and it can both impress, intimidate, and annoy her peers.

WEAPONRY + TORTURE
    Now, Horror can’t use every single weapon she knows, but she knows the theory behind it. The same goes for torture methods and hypnosis. She’s never had an opportunity to practice these things, but she knows the different purposes of different sorts of blades, firearms, etcetera and enjoys talking about it.

MURDER
    Horror has killed someone once through trial and error – she died four times during her attempts and had to do it over. She’s relatively good at finding effective methods now, but is still learning and has found out that she’s not the best killer out there yet.

DEDUCTION
    Logic, cause and effect, and all that are really Horror’s thing. She could make a great detective and it’s a pity that she is more interested in taking lives than saving them.

DEBATING
    As mentioned before, Horror has a sharp tongue and quick wit. She’s an excellent debater and advocate. Her biggest issue that she might argue from a view she doesn’t agree with out of boredom and accidentally convince people of said viewpoint.

``Your eyes betrayed you.``

EVERYTHING GOES ACCORDING TO PLAN

THE NEXT SCREAM YOU HEAR MAY JUST BE YOUR OWN
    Extra
    LIKES: Metal & rock music, poorly written stories, history, murder mysteries, horror, making fun of criminals, animals, demons, ranting, vampires, alternative fashion, collecting dead things, advocating for violence, staying inside and doing nothing all day, dichotomies
    DISLIKES: Her parents, Stephen and Violet, the government, the police, stupid people, people who are poor liars, people who trauma dump, most people in general actually, Christian values, being talked over, boredom, rude people, poor portrayals of mental illness, attention seekers (that’s for her alone), overly sensitive people, clingy people
    FEARS: Horror has some terrible commitment and abandonment issues that can be triggered relatively easily. Now, most of her other triggers will cause anger rather than fear, but her parents and the idea of having to go back to them do upset them. She also fears control loss (though not very much) and uncertainty to some extent.
    FAVORITE COLOR: Red. Horror loves red. A lot.
    FAVORITE ANIMAL: Horror could give you many different answers to that question, because, in reality, she likes pretty much all animals. Including insects.
    FAVORITE BOOK: None in particular. You see, Horror likes bad stories, not good ones. Good stories require an attention span that Horror doesn’t have. She somewhat likes “The Shining” by Stephen King and “Dracula” by Bram Stoker, but isn’t extremely enthusiastic about either of them in particular because she never even managed to read them thoroughly.
    ``What do you believe when nobody is watching?``

PROFILE LAYOUTS
    Mijn huidige profiel

CYNICISM
    people are motivated purely by self-interest

Nothing ever ends poetically. It ends and we turn it into poetry.
    All that blood was never once beautiful, it was just red.

🐞      there is more information provided regarding this user underneath the spoiler to keep the lay-out intact.      🦷

hello there, it's your friendly neighborhood mentally ill writer who doesn't publish any writing.
    my name is cynical, i am 18, and i have stuck to this site like a fly to a spider's web for quite a while now. i'm mostly keeping my sticky legs attached to it because making pretty lay-outs makes me happy, and because a lot of my old (deactivated) writing is preserved on here and i enjoy to self reflect.
    some of my interests contain horror, hannibal, death note, psychology, and forensic science.
    if you message me i may or may not respond. i can't guarantee much of anything.

anyway, my two semi-active friends on here are: kriss & ana, and the rest died with the rest of the site. (if you happen to be one of them, you may seek contact with me at any time, i won't think it's weird. i'm interested to see where you are in life now.) (oh also bug is my partner and i love them very much okay that's it bye)

and no, i don't type nederlands

WACHTLIJST:
    [MOMENTEEL GESLOTEN]

1.      Naam x Pagina van de aanvraag x Profiel/Story/Character file
    2.      Naam x Pagina van de aanvraag x Profiel/Story/Character file
    3.      Naam x Pagina van de aanvraag x Profiel/Story/Character file
    4.      Naam x Pagina van de aanvraag x Profiel/Story/Character file
    5.      Naam x Pagina van de aanvraag x Profiel/Story/Character file
    6.      Naam x Pagina van de aanvraag x Profiel/Story/Character file

NOTE:
    Qreaties verandert constant de specifieke desktop verhoudingen, dus gaan mijn layouts na een tijdje altijd schots en scheef staan. Niet alle lettertypes die ik gebruik staan op ieders computer, en ook die kunnen er dus saai uitzien zonder dat ik hier enig idee van heb. Ik ben te lui om oude dingen te fixen die in dit topic staan, maar ooit paste alle tekst met de plaatjes zonder lelijk te zijn, I swear

[ bericht aangepast op 19 jan 2024 - 22:55 ]

obsessive rage

(ik heb besloten hier ook mijn forum layouts gewoon te dumpen, of er nu verder op gereageerd wordt of niet, want daar heb ik nog een plek voor nodig buiten spoilers in mijn oude comments op roleplay fora hahaha)

obsessive rage

DARKNESS
    DARKNESS

ємιℓу αℓι¢є נσнηѕση

``And I was in the darkness, so the darkness I became.``

NAME:
    FIRST NAME:
    MIDDLE NAME:
    LAST NAME:
    NICKNAME:
    Emily
    Alice
    Johnson
    The Darkness

Rivaal
    Nobel
    Zoon van John
    Het Duister
    Emily wordt liever aangesproken met Alice, al noemde iedereen haar eigenlijk gewoon Emily. Alice is een lievere naam en dat is eigenlijk wel wat Emily altijd probeert te zijn, toch lukt dit haar zeker niet.
    Onder de kinderen staat Emily ook wel bekend als The Darkness, het is haar schuilnaam en als je dit iemand hoort zeggen is de kans groot dat ze het over Emily hebben.

Omdat er in de Ao Atarangi geen tijd bestaat verjaart Emily eigenlijk gewoon niet. Toen ze zestien was is haar ziel langzaam aan gaan verduisteren en pas toen ze achttien was is ze in de schaduwwereld terecht gekomen. Sinds dat moment is ze niet meer verjaard, pas als ze uit de schaduwwereld komt om een nieuw kind mee te nemen naar Ao Atarangi verjaart ze weer voor enkele uren. Ze heeft eigenlijk geen benul van de tijd en weet niet hoeveel jaren er ondertussen zijn verstreken, ze schat dat ze nu rond de vijftig zou moeten zijn. Ze is geboren op 15 januari en is daarmee een Steenbok.

ROLE:

Emily is het eerste meisje, de eerste persoon, die Ao Atarangi heeft bereikt. Eigenlijk heeft ze de wereld zelf gecreëerd en sinds dat moment heeft ze het beschikbaar gesteld voor iedere verduisterde ziel. Ieder met een geheim dat hen vanbinnen zou breken, zij helpen haar zonder dat ze het weten om haar zoete wraak te krijgen. Ze ontvoert kinderen die net als haar een geheim hebben naar de schaduwwereld, ze houdt hen daar tot ze hun geheim eindelijk hebben verteld en hebben kunnen accepteren. Maar zelfs als hen dat is gelukt heeft ze haar schaduwen die alles op alles zullen zetten om hen daar te houden.

``That's not my shadow, it's my darkness.``

THE DEVIL IS TRYING TO HOLD ME DOWN

C • R • E • A • T • U • R • E

PERSONALITY:
    POSITIVE TRAITS:
    x Betrouwbaar
    x Liefdevol
    x Gevoelig
    x Slim
    x Fantasierijk
    x Knap
    NEGATIVE TRAITS:
    x Wraakzuchtig
    x Jaloers
    x Gestoord
    x Breekbaar
    x Apart
    x Verlegen

Vroeger was Emily het meisje waarvan iedereen hield, ze droeg altijd ene soort van passie met zich mee en vooral volwassenen konden daar erg van genieten. Toch ging er veel om in het kleine hoofdje van het meisje. Vroeger was ze altijd nogal verlegen naar anderen toe, het was voor haar dan ook een hele stap als ze haar handje naar je uitstak en zich snel en mompelend voorstelde. Toch verdween dat naar een tijdje vaak, zodra ze je meer begon te vertrouwen en ze beter leerde kennen kon het meisje zelfs redelijk druk zijn. Je kon alles aan haar vertellen en al je problemen bij haar kwijt, haar lippen waren altijd gesloten en ze vond het geweldig als iemand haar weer eens een geheimpje toevertrouwde. Ze kon er dan altijd met je over giebelen maar er tegen iemand anders volledig stil over zijn en al kwam het uiteindelijk op het onderwerp neer zou ze alles op alles zetten om het te vermijden. Hierdoor leerde ze op jonge leeftijd al goed met geheimen omgaan en kreeg ze ook van personen die ze niet zo goed kende geheimen toevertrouwd. Ze was enorm liefdevol en iedereen werd geaccepteerd in haar kleine hartje waardoor er al snel ruimte te kort was, misschien is dat dan ook de reden dat er een storing plaats vond. Ze was liefde vol en liet ieder in zijn waarde, ze kon genieten van het moment waarop een ander stond te schijnen en wist dat ze zelf ook kon schijnen. Het was een mooi en gelukkig meisje en er viel niets over haar te zeggen. Het meisje wist zelf ook dat ze mooi was en gooide haar charmes maar al te graag in de strijd, dit kon dan ook voor wat stomme en lachwekkende momenten zorgen, toch verdween ook deze eigenschap naar een tijdje en natuurlijk bezit ze hem nog maar ze gebruikt alles nu heel anders. Haar wereldbeeld veranderde naarmate ze ouder werd en Emily veranderde mee in een misschien niet al te positieve manier. Het knappe en liefdevolle meisje zat nog altijd ergens verstopt onder de lagen van bescherming die ze zelf had opgebouwd. Ze verwijderde zich van de mensen en al snel werden de geheimen haar te veel, de mensen waar ze mee omging en aan wie ze liefde moest geven vielen langzaam van haar weg en ja misschien waren het er wel te veel geweest. Haar hele persoonlijkheid begon te veranderen en Emily voelde zichzelf niet goed genoeg.
    •      •      •      •      •      •
    Mensen begonnen afstand van haar te nemen en soms schrokken ze zelfs als ze haar zagen. Emily begon zichzelf en anderen steeds meer te haten en dan met name haar jongere zusje. Haar innerlijk werd donkerder en het licht dat ooit in haar ogen had gestaan doofde. Ze werd gevoeliger en kon sneller met mensen meeleven, maar dan met name met zichzelf. Ze begon zich af te sluiten van andere en de tranen sprongen sneller in haar ogen, een rake opmerking kon haar nu al raken en Emily werd heel erg breekbaar. Het verbaasde mensen hoe de mooi vlam zo kon vallen en naarmate ze ouder werd begon ze dat zelf ook door te krijgen. Ze besloot om zichzelf weer sterker te maken en werd hierdoor lichtelijk gestoord en misschien juist daardoor ook wat aparter. Ze kon nu lachen als andere voor schut werden gezet en vond het ook leuk om zelf opmerkingen naar hen toe te gooien. Ze had altijd een weerwoord klaar staan en was nu heel wat lastiger klein te krijgen, toch was ze nog erg breekbaar. De mensen die haar konden breken waren dan ook de mensen die het dichtste bij haar stonden, haar familie en vrienden kon haar heel erg kwetsen. Ze begon in haar fantasie te leven en kwam erachter dat alles mogelijk was, wanneer ze het had over haar demon die haar hadden overgenomen kon ze wel wat rare blikken krijgen, maar zij was slechts overtuigd van haar gelijk. Want zij was degene die haar demonen leidde en niemand anders, niemand kon haar naar beneden krijgen en het was de duivel die aan het proberen was haar naar beneden te krijgen. Mensen begonnen haar steeds aparter en gestoorder te vinden en de kans was groot dat dat inderdaad het geval was. De stemmen in haar hoofd zwollen met de dag aan en soms kon ze zomaar uit frustratie naar haar haren grijpen. Ze werd sneller jaloers op de mensen die het wel goede en daar kwam ook een soort van wraak uit opzetten. Ieder die het wel goed had zou moeten boeten, het was niet eerlijk dat iemand zoveel demonen moest verdragen en de ander geen. Met iedere dag die voorbij tikte werd ze een beetje gestoorder en ze wou wraak hebben voor ieder die er schuld aan had en dat leek de hele wereld te zijn. Nu is ze tot rust gekomen al zit het gestoorde nog zeker wel hoog, toch is er echt wel liefde in haar manier van doen te herkennen en ook haar charme lijkt ze teruggevonden te hebben. Of ze ooit weer zal worden zoals ze ooit was is misschien de vraag maar dat het langzaam maar zeker beter gaat is zeker, al is ze echt nog wel de psychopaat die ze van zichzelf heeft gemaakt en is ze nog altijd uit op wraak.

THE MONSTER IN THE DARK WILL GET YOU ALL EVENTUALLY

My demons are begging me to open up my mouth
    I need them, mechanically make the words come out
    They fight me, vigorous and angry, watch them pounce
    Ignite me, licking up the flames they bring about
    BECAUSE EVEN A WHITE ROSE HAS A BLACK SHADOW

SECRET:
    What's the beauty of a secret? It's that you're supposed to keep it.

Emily was vroeger het vrolijke en lieve meisje van haar familie en dat is misschien wel wat ze eigenlijk altijd had willen blijven, maar iets in dat plan is vreselijk misgegaan. Haar ouders waren verdiende beide erg goed en dat is dan ook wat ze graag voor hun kinderen wouden hebben, Emily was slim maar school was alles behalve haar ding en ze was blij dat ze te horen kreeg dat ze een havo opleiding mocht doen. Dit kostte haar alleen erg veel moeite en ze haalde vele onvoldoendes, toch zouden haar ouders dit nooit te weten komen, het was namelijk haar eerste geheim, misschien is dit dan niet de grootste maar uit de eerst vloeide er veel meer. Ze wou dat haar ouders trots op haar waren net als ieder kind wil toch? Ze deed nog meer haar best en vele anderen zaken gingen eraan onder door. Haar ouders merkten dit ook en vonden dat ze meer van haar vrije tijd moest genieten, Emily had het gevoel dat ze het weer fout deed en ging dus vaker naar buiten, maar ze had geen vrienden en zat dus vaak ergens alleen op een bankje muziek te luisteren. Dat was dan meteen leugen twee, omdat ze vrijwel geen vrienden had en dit niet tegen haar ouders wou vertellen, ze bleef voor lange tijd stil en haar punten gingen weer achteruit. Ze kwam er goed vanaf met haar leugens tot op het moment dat haar zusje naar dezelfde school ging.
    Haar zusje lag meteen goed in de groep en werd al gauw het populairste meisje van de school. De leugen over de vele vrienden van Emily waren dan ook al snel verdwenen en Zara vertelde haar ouders meteen dat Emily eigenlijk altijd alleen was. Emily haatte haar om het feit dat ze ervoor zorgde dat haar ouders haar niet meer zagen zoals ze ooit had gedaan. Het verdriet hoopte zich op en ze werd jaloers op Zara. Zara leek de perfecte dochter te zijn, er was maar een klein verschil, Emily was de mooiste thuis. Zara haalde goede punten, had veel vrienden en leek meer dan genoeg zelfvertrouwen te hebben, alles wat Emily zou willen hebben en wat haar ouders in een dochter zagen. Het duurde niet lang voor Zara ook haar andere geheim aan haar ouders verklapten en dat was het punt waarop Emily het niet langer met haar uithield. Zara zorgde ervoor dat haar ouders haar niet meer vertrouwde en het ergste dat ze teleurgesteld in haar waren en Emily werd hier erg verdrietig van. Alsof het niet erger kon besloten haar ouders toen te scheiden en hertrouwde haar moeder al snel met haar nieuwe man Hiram. Hij maakte Zara al snel zijn lieveling en Emily kon niks anders dan jaloezie voor haar voelen. Hieruit ontstond misschien wel het ergste leugen. Iedereen dacht altijd dat Emily brak door het overlijden van haar jongere en perfecte zusje, niets is minder waar. Emily huilde niet om haar verlies, Emily huilde door haar stem die toegevoegd was aan de stemmen in haar hoofd, ze huilde omdat ze haar verwijtende nu iedere dag moest horen. Maar vooral huilde ze omdat zij degene was geweest die haar dode, net voor de trein eraan kwam duwde ze haar voor de trein en rende weg. Thuis trof ze haar ouders huilend aan en vroeg wat er was gebeurd, zij vertelde haar dat haar zusje dood was, door wat zij had gedaan. Ze barstte in tranen uit, misschien van verdriet misschien van vreugde. Ze vertelde haar ouders dat zij en Zara ruzie hadden gehad en opgesplitst waren beide boos, dit is het geheim dat Emily uiteindelijk echt onderuit heeft gehaald. Ze heeft het zichzelf nooit kunnen vergeven maar ook nooit echt kunnen verwijten, de dood is doorgegaan voor zelfmoord en er is niets anders meer van vernomen.

APPEARANCE:
    FC: ALICE VINK
    Grootte 1.78
    Lichaamstype Lang en dun
    Gewicht 63 kilo
    Figuur Dunne zandloper
    Dik of dun Slank
    Huidskleur Blank, wit
    Gezichtsvorm Ovaal
    Sproeten Ja
    Expressief gezicht Ja
    Wenkbrauwen Donkerbruin, niet verzorgd
    Oren Kleine oren
    Oogkleur Blauw
    Wimpers Lange zwarte wimpers
    Bril of lenzen Geen van beide
    Neus Smal wipneusje
    Lippen Vol
    Haarkleur Donkerbruin
    Haartype Stijl, dik
    Haarstijl Halflang
    Scheiding In het midden
    Los of vast Los of in een staart
    Stem Laag
    Accent Engels
    Kledingstijl Donker
    Favoriet kledingstuk Zwart leren jack
    Schoenen Sneakers
    Rokjes Nee
    Jurkjes Ja
    Accessoires Geen
    Tatoeages Ja
    Littekens Ja op haar polsen.
    Piercings Ja
    Extra Emily vindt het leuk om zo nu en dan wat zelf verknipte shirts en broeken te dragen
    BUT LUCKILY I DON'T HAVE TO TELL YOU ANYTHING, ANYTHING!

HISTORY:

Emily maakt deel uit van een welvarende familie die dolsgelukkig was met hun net geboren dochter, Emily kreeg de kans om op te groeien als een geliefd kind dat eigenlijk alles kreeg wat haar hartje begeerde. Dat was dan ook wel te merken, toen ze jong was kon ze nog best wel eens verwend overkomen al was ze over het algemeen een verlegen kleine vlinder. Ze liep altijd door het huis in de zwarte jurk van haar moeder met een paar elven vleugeltjes op haar rug, ze hield veel van haar familie en kreeg ook veel liefde terug. Wanneer ze twee wordt krijgt ze goed nieuws te horen, er was een zusje in aankomst, de familie zou dus nog wat groter worden. Dolsgelukkig helpt het kleine meisje met het klussen aan de babykamer, of nou ja eigenlijk kijkt ze toe hoe haar vader klust. De dag dat haar kleine zusje werd geboren was dan ook een gelukkige dag en het mooiste was nog wel dat Emily de naam had mogen uitzoeken. Ze had haar nieuwste zusje vernoemt naar een karakter uit een film die ze graag keek, Zara. Eigenlijk had ze Zorra gezegd maar haar ouders hadden haar verstaan als Zara. Het begin van de basisschool ging het meisje nog niet heel slecht af ze ging graag naar school en had al gauw wat vriendjes en vriendinnetjes. Op haar zesde kreeg ze zelfs haar eerste vriendje, Alex. Hoe ouder ze werd hoe meer vrienden ze eigenlijk kreeg en hoe meer geheimen ze te horen kreeg, misschien is dat dan ook waar ze zichzelf te kort deed want haar eigen geheimen zou ze nooit aan ook maar iemand vertellen. Ondanks haar ietwat verlegen innerlijk is het haar toch gelukt erg hoog op de sociale ladder te klimmen en haar ouders waren trots op haar, ze haalde goede punten en had veel vrienden. Alles wat je wil voor je dochter toch? Toch ging het haar ten onder, ze kreeg te horen dat ze naar de havo kon en ging vol goede moed een nieuwe schooljaar in, maar of dat nu de juiste keuze was. Al snel werd de schooldruk haar te veel, kropte de geheimen zich te hoog op en ondanks haar ouders haar geen druk op legde voelde ze die wel en streefde ze dus naar meer. Er vervielen vele vriendschappen en naar niet al te lange tijd stond ze er alleen voor, zij met haar ouders en zus. Ze stak al haar tijd in haar opleiding en dit had ok al haar aandacht nodig. Ze kon de havo maar met moeite aan en had naast school eigenlijk nergens tijd voor, ze was blij als ze een rondje kon gaan hardlopen. Haar ouders merkte dan ook echt wel dat ze het zwaar had en vonden juist daarom dat ze wat meer moest gaan afspreken met vriendinnen, wat zij niet wisten is dat ze die eigenlijk geen meer had. Toch wou ze hen niet teleurstellen en wanneer ze dus met vriendinnen zou afspreken zat ze vaak alleen op een bankje muziek te luisteren, tot de tijd langzaam voorbij tikte. Doordat ze nu minder uren had om aan school te werken gingen haar punten ook al snel achteruit en hier baalde ze natuurlijk zelf heel erg van. Haar persoonlijkheid verduisterde en ze werd op school niet gezien als hoe ze op de basisschool werd gezien, ze werd nu gezien als een gevaarlijk en lichtelijk gestoord iemand. Waar ze vroeger andere aan kon moedigen en zei dat het hun echt wel zou lukken lachte ze daarentegen nu uit. Mensen begonnen haar te mijden en dat maakte haar alleen maar eenzamer. Haar persoonlijkheid zat in een diepte punt toen haar zusje naar dezelfde school ging. Het liep al een paar jaar niet meer lekker meer tussen de twee en Emily wist dat de ergste bui nu pas zou komen. Zara was tenslotte de perfecte leerling en had veel vrienden, de perfecte dochter eigenlijk. En zoals ze had voorspelt ging het toen pas echt mis, Zara werd een van de populairste leerlingen op school en haalde super goede punten en dat terwijl ze ook nog een niveau hoger zat. Al snel kwamen de eerste paar leugens van Emily boven water en Zara kleineerde haar op iedere mogelijkheid. Emily brak langzaam steeds meer, iedere dag zat er weer een krakje in haar hart bij, iedere avond stortte ze even in. Waarna ze de tranen wegveegde zichzelf weer bijeen raapte en haar dikke muren weer optrok. Zara bleef proberen haar onderuit te krijgen en haar ouders beginnen haar steeds meer te wantrouwen, alsof het niet meer erger kon besloten zij ook nog te scheiden. Haar moeder was een andere man tegen gekomen en van hem gaan houden, Emily stortte in en Zara gebruikte dit om te laten zien hoe zwak ze eigenlijk wel niet was. De demonen namen haar vanaf dat moment over, er is geen traan meer uit haar ooghoek komen rollen. Wanneer ze gefrustreerd of verdrietig was kneep ze haar handen tot ballen en liet ze haar nagels in haar huid boren of trok ze zonder dat ze het doorhad een pluk haren uit haar hoofd trok. Toen Zara ook vrijwel meteen het lievelingetje werd van haar stiefvader wist ze dat ze haar eigen huid niet meer zou kunnen redden. Ze zou nooit meer kunnen tippen aan haar te perfecte zus. Die dag namen de demonen het over en duwde haar eigen zusje voor de trein, waarna ze zelf wegrende. Thuis kreeg ze te horen dat haar kleine zusje was overleden en begon ze als een gek aan haar haren te trekken, of het nu van verdriet, blijheid of frustratie was weet ze nog altijd niet. Wel is ze blij dat ze van haar zusje af is en dat geeft haar nog een vreselijker gevoel. Ze hoefde niet meer te tippen aan haar twee jaar jongere zusje en de moord ging door voor zelfmoord. Emily voelt geen schuld en dat is iets wat haar bang en tevreden tegelijkertijd maakt. Nadat haar zusje is overleden is de psychopaat in haar naar boven gekomen, ze kon hele nachten schreeuwen en kreeg de ergste nachtmerries, tot het donker het voor altijd van haar overnam en ze Ao Atarangi creëerde. Hier probeert ze anderen van hen geheimen af te helpen zodat er met hen niet hetzelfde gebeurt als haar maar wat zij niet weten is dat ze ook haar zoete wraak zullen zijn, voor alle mensen die haar hebben laten zitten.

SHE WORE HER DARKNESS LIKE SOME GIRLS WEAR A BLACK DRESS

SKILLS:

-      PHYSICAL
    Hoe graag ze het zelf ook ontkent, fysiek kun je met gemak van haar winnen. Ze is niet sterk en erop los slaan is alles wat je haar nooit zal zien doen. Ze heeft vroeger wel eens een paar lesjes zelfverdediging gehad, maar daar is het ook bij gebleven, als je haar aanvalt zal ze weten hoe ze zichzelf moet verdedigen en zal ze je op je zwakkere punten van je lichaam raken. In een man op man gevecht zou ze het echter nooit winnen.
    -      WORDS
    Dit is hoe Emily haar gevechten meestal wint, bekvechten is een van de grootste talenten van de jongedame. Als het erop neer komt hoe je iemand met woorden het hardste kan raken heeft ze daar een aangeboren talent voor. Ze hoeft maar een paar woorden met je gewisseld te hebben en weet het grootste deel van je zwaktepunten en onzekerheden al te zetten. Ze kan behoorlijk intimiderend zijn en zoekt altijd de juiste momenten uit voor een rake opmerking, hierdoor kunnen haar woorden soms nog harder aankomen. Emily heeft altijd wel een tegenargument klaarstaan en je kan echt beter niet met haar in een woordengevecht komen.
    -      WEAPONS
    Emily is geen voorstander van wapens en doet hier dan ook vrij weinig mee. Natuurlijk kan ze wel omgaan met een klein pistool maar wie kan dat niet? Ze kan van allerlei voorwerpen wel iets maken om zich zelf mee te verdedigen maar met een echt wapen als een zwaard of pijl en boog zal je haar niet snel.
    -      THOUGHTS
    Emily is geen denker, ze is iemand die doet en er vervolgens over nadenkt. Dit kan zorgen voor wat lastige situaties maar soms pakt het ook erg goed uit, door haar snelle reacties heeft ze vaak namelijk net wat meer tijd om toe te slaan. Wanneer dit misgaat komt kan ze zichzelf zeker wel redden uit de situatie maar met net wat meer moeite dan gehoopt.

•      •      •      •      •      •      •      •      •      •      •      •      •      •      •
    OH DARLING, AFTER ALL, ALL YOU HAVE IS YOURSELF

The darkness of a women is such that, stripped of out sight, we must feel our way through it -- we crawl, we enter her circles of Hell until we sympathize with her sorrows, until we learn from her rage.

FRIENDS:

FRIENDS
    Wie wil?

``The damaged people are dangerous. They know how to make hell feel like home.``

RELATED:

Zara Mandy Johnson • Sister
    Emily was mega trots op haar kleine zusje, toen nog wel. Ze had zelf de naam van haar nieuwe zusje mogen uitzoeken en dat was een hele eer geweest, ze had haar Zorro genoemd. Haar ouders hadden haar alleen verkeerd gestaan en de naam was Zara geworden. In hen eerste jaren waren ze heel erg close en konden ze het altijd goed met elkaar vinden. Dit veranderde echter naarmate ze ouder werden, langzaam groeide ze uit elkaar en vonden andere interesses. Tot het op het punt kwam dat ze eigenlijk gewoon een hekel aan elkaar kregen en alles op alles zette om de ander voor schut te zetten. Nu lukte dit Zara heel wat beter dan Emily en ze haatte haar daarom alleen maar meer. Zara was de reden voor de verduistering van haar persoonlijkheid en eigenlijk was ze zelf ook schuldig aan haar dood. De haat stapelde zich namelijk zo hoog op dat Emily haar voor de trein duwde en voor goed van haar af was.

Jennifer Catherine Jackson • Mother
    Emily hield met heel haar ziel van haar moeder en probeerde haar dan ook iedere dag weer trots te maken, toch ging dit lastig. Haar moeder stelde hoge eisen en wou eigenlijk dat haar kinderen later net zo goed een mooi leven konden leiden. Emily probeerde dan ook aan haar hoge eisen te voldoen, maar het ging haar snel ten onder en hun band verslechterde. Toen Zara er ook nog allemaal schepjes boven op begon te gooien en ook het vertrouwen van haar moeder verloor werd ze heel erg eenzaam. De enige die ze had en ook van haar hield was haar vriendje, ook wel bekend als Alec. Ze was dan ook woedend op haar moeder toen zij met een reden kwam om met hem te breken, ze verwijt haar moeder nog altijd dat ze van haar vader scheidde en introk met Samuel.

Hiram Cole Johnson • Father
    Emily had een goede band met haar vader en dan met name toen ze nog een heel klein meisje was. Ze deden van alles samen en was het typische vaderskindje. Ze gingen samen vissen en konden samen uren door het bos wandelen zonder ook maar enige verveling. Ze gingen vaak samen op stap, tot Zara aankwam met haar leugens. Ook hij verloor het vertrouwen in zijn kleine dochter en dit raakte Emily heel erg. Ze stortte in en probeerde hem nog vaak mee te krijgen op uitstapjes, iedereen nam echter steeds meer afstand van haar. Zodra Zara dood was probeerde hij weer meer tijd met haar door te brengen, maar Emily werd te gestoord om hier nog echt wat van mee te krijgen. Haar vader speelt zeker wel een rol in het verhaal naar wie ze nu is.

Samuel Jace Spring • Stepfather
    Emily heeft hem nooit gemogen, ze vond hem zeer onbetrouwbaar en daarnaast verkoos hij Zara meteen als lievelingetje wat nog een enorm minpunt voor haar was. Ze heeft vanaf het begin geprobeerd de relatie die hij met haar moeder had te verzieken. Toen ze hem dan ook betrapte op vreemd gaan leek dit de ultieme manier om haar moeder iets duidelijk te maken. Hij had haar door en bedreigde haar, als ze iets zou zeggen zou hij haar namelijk kapot maken, op iedere mogelijke manier, te beginnen met zijn eigen zoon, Alec. Hij wist namelijk dat ze nog altijd gevoelens voor hem had.

Alec Spring • Stepbrother
    Alec, misschien was het wel de liefde van haar leven geweest, toch heeft ze er nooit achter mogen komen. Haar moeder kwam namelijk met zijn vader in aanraking en werden verliefd. En je kan geen relatie hebben met je broer toch? Dat is wat haar moeder altijd zij, Emily heeft hem alleen nooit meer als haar broer kunnen zien, hij was de liefde van haar leven en dat zou hij blijven. Hij was haar eerst echte liefde en dat zou hij altijd blijven, hoe hard haar moeder haar best ook zou doen om haar kijkende ogen van hem af te houden.

Benjamin Spring • Little Stepbrother
    Dit is misschien wel de jongen die op het einde nog voor haar klaar stond. Benjamin was namelijk de goedheid zelve, hij had een onbezorgde jeugd gehad en was bereid iedereen te helpen. Hij was de enige die het door had toen Emily diep in de put zat en was de enige die probeerde haar eruit te krijgen. Misschien, slechts misschien was het dan ook wel gedeeltelijk haar fout dat zijn glimlach iedere dag een beetje verduisterde. Het was duidelijk, haar donker nam hem over en proefde hem iedere keer weer en de kans is groot dat hij het jongentje wou hebben.

EXTRA:

Likes: Milkshakes, Winter, Sneeuw, Zwart, Kinderen, Muziek, Vuur, Lampen, Licht, Schaduwen, Donker, Kinderen, Geld, Halsey, Melanie Martinez, Alan Walker, Lana Del Ray, Wolven, Jongens, Ijs, Citroen, Limoen, Koffie, Drank, Dansen, Ruzie, Planten, Bos, Barbecue, Vlees, Snoep, Films, Bad guys, Demonen, Duivel, Lezen, Spelletjes, Vliegen, Zingen, Schilderen, Tekenen, Rennen, Eten, Frans, Nederlands, Engels, Messen, Woorden.
    Dislikes: Wit, Zon, Zara, Liefde, Ouderen, Foto's, Plakband, Harde geluiden, Katten, Honden, Eenden, Duiven, Schijnheilige mensen, Ouderen, Wiskunde, Klimmen, Jurken, Rokjes, Roze, Paars, Geel, Chocolade, Vis, Groen, Dood, Zichzelf, Barbie, Superhelden, Leven, Geheimen, Elektronica, Aanstekers, Klokken, Tikken, Gillen, Strepen, Filosofie, Verveling, Bloemen, Glimlachen, Cactussen, Rare dingen, Verstoppen, Tikkertje, Treinen.
    Angsten: Verlatingsangst, Bindingsangst en Hoogtes
    Lievelingskleur: Zwart
    Lievelingsdier: Raaf
    Talen: Engels, Nederlands, Frans
    Hobbies: Tekenen, Schilderen en Zingen
    Verslavingen: Geen

Character: © PhiIophobia
    Layout: © Cynical

Hieronder het originele character file van Emily. Er is niks mis met deze layout (behalve dan wat tinypic plaatjes die ik moest vervangen aangezien ze niet meer werkten), ik heb dit puur gemaakt uit verveling en door gebrek aan personages om layouts voor te maken.

Emily "The Darkness" Alice Johnson

NAME
    Emily • betekent Rivaal
    Rivaal is het woord waarmee je Emily kan omschrijven en eigenlijk vindt ze haar naam daardoor nogal confronterend. Emily is niet echt een persoon die makkelijk is in vriendschappen en ziet daardoor eigenlijk iedereen als een dreiging.
    Alice • betekent Nobel
    Alice, met deze naam wordt Emily liever aangesproken, al noemde iedereen haar eigenlijk gewoon Emily. Alice is een lievere naam en dat is eigenlijk wel wat Emily altijd probeert te zijn, toch lukt dit haar zeker niet.
    Johnson • betekent zoon van John
    Dit is haar familienaam en eigenlijk geeft ze niet heel veel om haar achternaam, wanneer ze zichzelf voorstelt is dit toch vaak als Alice of Emily. Ze geeft haar achternaam vrijwel nooit mee.
    The Darkness • betekent het Donker
    Onder de kinderen staat Emily ook wel bekend als The Darkness, het is haar schuilnaam en als je dit iemand hoort zeggen is de kans groot dat ze het over Emily hebben.

Omdat er in de Ao Atarangi geen tijd bestaat verjaart Emily eigenlijk gewoon niet. Toen ze zestien was is haar ziel langzaam aan gaan verduisteren en pas toen ze achttien was is ze in de schaduwwereld terecht gekomen. Sinds dat moment is ze niet meer verjaard, pas als ze uit de schaduwwereld komt om een nieuw kind mee te nemen naar Ao Atarangi verjaart ze weer voor enkele uren. Ze heeft eigenlijk geen benul van de tijd en weet niet hoeveel jaren er ondertussen zijn verstreken, ze schat dat ze nu rond de vijftig zou moeten zijn. Ze is geboren op 15 januari en is daarmee een Steenbok.

ROLE
    Emily is het eerste meisje, de eerste persoon, die Ao Atarangi heeft bereikt. Eigenlijk heeft ze de wereld zelf gecreëerd en sinds dat moment heeft ze het beschikbaar gesteld voor iedere verduisterde ziel. Ieder met een geheim dat hen vanbinnen zou breken, zij helpen haar zonder dat ze het weten om haar zoete wraak te krijgen. Ze ontvoert kinderen die net als haar een geheim hebben naar de schaduwwereld, ze houdt hen daar tot ze hun geheim eindelijk hebben verteld en hebben kunnen accepteren. Maar zelfs als hen dat is gelukt heeft ze haar schaduwen die alles op alles zullen zetten om hen daar te houden.

"And I was in the darkness, so the darkness I became. "

🌸 "The demons run but it's the devil who is trying to hold me down." 🌸

"That's not my shadow, it's my darkness."

Inner
    Goede eigenschappen
    ♣ Betrouwbaar
    ♣ Liefdevol
    ♣ Gevoelig
    ♣ Slim
    ♣ Fantasierijk
    ♣ Knap
    Slechte eigenschappen
    ♣ Wraakzuchtig
    ♣ Jaloers
    ♣ Gestoord
    ♣ Breekbaar
    ♣ Apart
    ♣ Verlegen

"The monster in the dark will get you all, eventually. So when can I pick you up?"
    Vroeger was Emily het meisje waarvan iedereen hield, ze droeg altijd ene soort van passie met zich mee en vooral volwassenen konden daar erg van genieten. Toch ging er veel om in het kleine hoofdje van het meisje. Vroeger was ze altijd nogal verlegen naar anderen toe, het was voor haar dan ook een hele stap als ze haar handje naar je uitstak en zich snel en mompelend voorstelde. Toch verdween dat naar een tijdje vaak, zodra ze je meer begon te vertrouwen en ze beter leerde kennen kon het meisje zelfs redelijk druk zijn. Je kon alles aan haar vertellen en al je problemen bij haar kwijt, haar lippen waren altijd gesloten en ze vond het geweldig als iemand haar weer eens een geheimpje toevertrouwde. Ze kon er dan altijd met je over giebelen maar er tegen iemand anders volledig stil over zijn en al kwam het uiteindelijk op het onderwerp neer zou ze alles op alles zetten om het te vermijden. Hierdoor leerde ze op jonge leeftijd al goed met geheimen omgaan en kreeg ze ook van personen die ze niet zo goed kende geheimen toevertrouwd. Ze was enorm liefdevol en iedereen werd geaccepteerd in haar kleine hartje waardoor er al snel ruimte te kort was, misschien is dat dan ook de reden dat er een storing plaats vond. Ze was liefde vol en liet ieder in zijn waarde, ze kon genieten van het moment waarop een ander stond te schijnen en wist dat ze zelf ook kon schijnen. Het was een mooi en gelukkig meisje en er viel niets over haar te zeggen. Het meisje wist zelf ook dat ze mooi was en gooide haar charmes maar al te graag in de strijd, dit kon dan ook voor wat stomme en lachwekkende momenten zorgen, toch verdween ook deze eigenschap naar een tijdje en natuurlijk bezit ze hem nog maar ze gebruikt alles nu heel anders. Haar wereldbeeld veranderde naarmate ze ouder werd en Emily veranderde mee in een misschien niet al te positieve manier. Het knappe en liefdevolle meisje zat nog altijd ergens verstopt onder de lagen van bescherming die ze zelf had opgebouwd. Ze verwijderde zich van de mensen en al snel werden de geheimen haar te veel, de mensen waar ze mee omging en aan wie ze liefde moest geven vielen langzaam van haar weg en ja misschien waren het er wel te veel geweest. Haar hele persoonlijkheid begon te veranderen en Emily voelde zichzelf niet goed genoeg.

Mensen begonnen afstand van haar te nemen en soms schrokken ze zelfs als ze haar zagen. Emily begon zichzelf en anderen steeds meer te haten en dan met name haar jongere zusje. Haar innerlijk werd donkerder en het licht dat ooit in haar ogen had gestaan doofde. Ze werd gevoeliger en kon sneller met mensen meeleven, maar dan met name met zichzelf. Ze begon zich af te sluiten van andere en de tranen sprongen sneller in haar ogen, een rake opmerking kon haar nu al raken en Emily werd heel erg breekbaar. Het verbaasde mensen hoe de mooi vlam zo kon vallen en naarmate ze ouder werd begon ze dat zelf ook door te krijgen. Ze besloot om zichzelf weer sterker te maken en werd hierdoor lichtelijk gestoord en misschien juist daardoor ook wat aparter. Ze kon nu lachen als andere voor schut werden gezet en vond het ook leuk om zelf opmerkingen naar hen toe te gooien. Ze had altijd een weerwoord klaar staan en was nu heel wat lastiger klein te krijgen, toch was ze nog erg breekbaar. De mensen die haar konden breken waren dan ook de mensen die het dichtste bij haar stonden, haar familie en vrienden kon haar heel erg kwetsen. Ze begon in haar fantasie te leven en kwam erachter dat alles mogelijk was, wanneer ze het had over haar demon die haar hadden overgenomen kon ze wel wat rare blikken krijgen, maar zij was slechts overtuigd van haar gelijk. Want zij was degene die haar demonen leidde en niemand anders, niemand kon haar naar beneden krijgen en het was de duivel die aan het proberen was haar naar beneden te krijgen. Mensen begonnen haar steeds aparter en gestoorder te vinden en de kans was groot dat dat inderdaad het geval was. De stemmen in haar hoofd zwollen met de dag aan en soms kon ze zomaar uit frustratie naar haar haren grijpen. Ze werd sneller jaloers op de mensen die het wel goede en daar kwam ook een soort van wraak uit opzetten. Ieder die het wel goed had zou moeten boeten, het was niet eerlijk dat iemand zoveel demonen moest verdragen en de ander geen. Met iedere dag die voorbij tikte werd ze een beetje gestoorder en ze wou wraak hebben voor ieder die er schuld aan had en dat leek de hele wereld te zijn. Nu is ze tot rust gekomen al zit het gestoorde nog zeker wel hoog, toch is er echt wel liefde in haar manier van doen te herkennen en ook haar charme lijkt ze teruggevonden te hebben. Of ze ooit weer zal worden zoals ze ooit was is misschien de vraag maar dat het langzaam maar zeker beter gaat is zeker, al is ze echt nog wel de psychopaat die ze van zichzelf heeft gemaakt en is ze nog altijd uit op wraak.

🌸 "What is the beauty of a secret? It's that your suposed to keep it." 🌸
    My demons are begging me to open up my mouth
    I need them, mechanically make the words come out
    They fight me, vigorous and angry, watch them pounce
    Ignite me, licking up the flames they bring about

🌸 "Even a white rose has a black shadow." 🌸

Secret
    Emily was vroeger het vrolijke en lieve meisje van haar familie en dat is misschien wel wat ze eigenlijk altijd had willen blijven, maar iets in dat plan is vreselijk misgegaan. Haar ouders waren verdiende beide erg goed en dat is dan ook wat ze graag voor hun kinderen wouden hebben, Emily was slim maar school was alles behalve haar ding en ze was blij dat ze te horen kreeg dat ze een havo opleiding mocht doen. Dit kostte haar alleen erg veel moeite en ze haalde vele onvoldoendes, toch zouden haar ouders dit nooit te weten komen, het was namelijk haar eerste geheim, misschien is dit dan niet de grootste maar uit de eerst vloeide er veel meer. Ze wou dat haar ouders trots op haar waren net als ieder kind wil toch? Ze deed nog meer haar best en vele anderen zaken gingen eraan onder door. Haar ouders merkten dit ook en vonden dat ze meer van haar vrije tijd moest genieten, Emily had het gevoel dat ze het weer fout deed en ging dus vaker naar buiten, maar ze had geen vrienden en zat dus vaak ergens alleen op een bankje muziek te luisteren. Dat was dan meteen leugen twee, omdat ze vrijwel geen vrienden had en dit niet tegen haar ouders wou vertellen, ze bleef voor lange tijd stil en haar punten gingen weer achteruit. Ze kwam er goed vanaf met haar leugens tot op het moment dat haar zusje naar dezelfde school ging.
    Haar zusje lag meteen goed in de groep en werd al gauw het populairste meisje van de school. De leugen over de vele vrienden van Emily waren dan ook al snel verdwenen en Zara vertelde haar ouders meteen dat Emily eigenlijk altijd alleen was. Emily haatte haar om het feit dat ze ervoor zorgde dat haar ouders haar niet meer zagen zoals ze ooit had gedaan. Het verdriet hoopte zich op en ze werd jaloers op Zara. Zara leek de perfecte dochter te zijn, er was maar een klein verschil, Emily was de mooiste thuis. Zara haalde goede punten, had veel vrienden en leek meer dan genoeg zelfvertrouwen te hebben, alles wat Emily zou willen hebben en wat haar ouders in een dochter zagen. Het duurde niet lang voor Zara ook haar andere geheim aan haar ouders verklapten en dat was het punt waarop Emily het niet langer met haar uithield. Zara zorgde ervoor dat haar ouders haar niet meer vertrouwde en het ergste dat ze teleurgesteld in haar waren en Emily werd hier erg verdrietig van. Alsof het niet erger kon besloten haar ouders toen te scheiden en hertrouwde haar moeder al snel met haar nieuwe man Hiram. Hij maakte Zara al snel zijn lieveling en Emily kon niks anders dan jaloezie voor haar voelen. Hieruit ontstond misschien wel het ergste leugen. Iedereen dacht altijd dat Emily brak door het overlijden van haar jongere en perfecte zusje, niets is minder waar. Emily huilde niet om haar verlies, Emily huilde door haar stem die toegevoegd was aan de stemmen in haar hoofd, ze huilde omdat ze haar verwijtende nu iedere dag moest horen. Maar vooral huilde ze omdat zij degene was geweest die haar dode, net voor de trein eraan kwam duwde ze haar voor de trein en rende weg. Thuis trof ze haar ouders huilend aan en vroeg wat er was gebeurd, zij vertelde haar dat haar zusje dood was, door wat zij had gedaan. Ze barstte in tranen uit, misschien van verdriet misschien van vreugde. Ze vertelde haar ouders dat zij en Zara ruzie hadden gehad en opgesplitst waren beide boos, dit is het geheim dat Emily uiteindelijk echt onderuit heeft gehaald. Ze heeft het zichzelf nooit kunnen vergeven maar ook nooit echt kunnen verwijten, de dood is doorgegaan voor zelfmoord en er is niets anders meer van vernomen.

Appearance
    • Grootte • 1.78
    • Lichaamstype • Lang en dun
    • Gewicht • 63 kilo
    • Figuur • Dunne zandloper
    • Dik of dun • Slank
    • Verhouding • Lange benen kort bovenlichaam
    • Huidskleur • Blank, wit
    • Gezichtsvorm • Ovaal
    • Sproeten • Ja
    • Expressief gezicht • Ja
    • Wenkbrauwen. • Donkerbruin, niet verzorgd
    • Oren • Kleine oren
    • Oogkleur • Blauw
    • Wimpers • Lange zwarte wimpers
    • Bril of lenzen • Geen van beide
    • Neus • Smal wipneusje
    • Lippen • Vol
    • Haarkleur • Donkerbruin
    • Haartype • Stijl, dik
    • Haarstijl • Halflang
    • Scheiding • In het midden
    • Los of vast • Los of in een staart
    • Stem • Laag
    • Accent • Engels
    • Kledingstijl • Donker
    • Favoriet kledingstuk • Zwart leren jack
    • Schoenen • Sneakers
    • Rokjes • Nee
    • Jurkjes • Ja
    • Accessoires • Geen
    • Tatoeages • Ja
    • Littekens • Ja op haar polsen.
    • Piercings • Ja
    • Extra • Emily vindt het leuk om zo nu en dan wat zelf verknipte shirts en broeken te dragen.
    🌸"But luckily I don't have to tell you anything. Anything!"🌸
          History
    Emily maakt deel uit van een welvarende familie die dolsgelukkig was met hun net geboren dochter, Emily kreeg de kans om op te groeien als een geliefd kind dat eigenlijk alles kreeg wat haar hartje begeerde. Dat was dan ook wel te merken, toen ze jong was kon ze nog best wel eens verwend overkomen al was ze over het algemeen een verlegen kleine vlinder. Ze liep altijd door het huis in de zwarte jurk van haar moeder met een paar elven vleugeltjes op haar rug, ze hield veel van haar familie en kreeg ook veel liefde terug. Wanneer ze twee wordt krijgt ze goed nieuws te horen, er was een zusje in aankomst, de familie zou dus nog wat groter worden. Dolsgelukkig helpt het kleine meisje met het klussen aan de babykamer, of nou ja eigenlijk kijkt ze toe hoe haar vader klust. De dag dat haar kleine zusje werd geboren was dan ook een gelukkige dag en het mooiste was nog wel dat Emily de naam had mogen uitzoeken. Ze had haar nieuwste zusje vernoemt naar een karakter uit een film die ze graag keek, Zara. Eigenlijk had ze Zorra gezegd maar haar ouders hadden haar verstaan als Zara. Het begin van de basisschool ging het meisje nog niet heel slecht af ze ging graag naar school en had al gauw wat vriendjes en vriendinnetjes. Op haar zesde kreeg ze zelfs haar eerste vriendje, Alex. Hoe ouder ze werd hoe meer vrienden ze eigenlijk kreeg en hoe meer geheimen ze te horen kreeg, misschien is dat dan ook waar ze zichzelf te kort deed want haar eigen geheimen zou ze nooit aan ook maar iemand vertellen. Ondanks haar ietwat verlegen innerlijk is het haar toch gelukt erg hoog op de sociale ladder te klimmen en haar ouders waren trots op haar, ze haalde goede punten en had veel vrienden. Alles wat je wil voor je dochter toch? Toch ging het haar ten onder, ze kreeg te horen dat ze naar de havo kon en ging vol goede moed een nieuwe schooljaar in, maar of dat nu de juiste keuze was. Al snel werd de schooldruk haar te veel, kropte de geheimen zich te hoog op en ondanks haar ouders haar geen druk op legde voelde ze die wel en streefde ze dus naar meer. Er vervielen vele vriendschappen en naar niet al te lange tijd stond ze er alleen voor, zij met haar ouders en zus. Ze stak al haar tijd in haar opleiding en dit had ok al haar aandacht nodig. Ze kon de havo maar met moeite aan en had naast school eigenlijk nergens tijd voor, ze was blij als ze een rondje kon gaan hardlopen. Haar ouders merkte dan ook echt wel dat ze het zwaar had en vonden juist daarom dat ze wat meer moest gaan afspreken met vriendinnen, wat zij niet wisten is dat ze die eigenlijk geen meer had. Toch wou ze hen niet teleurstellen en wanneer ze dus met vriendinnen zou afspreken zat ze vaak alleen op een bankje muziek te luisteren, tot de tijd langzaam voorbij tikte. Doordat ze nu minder uren had om aan school te werken gingen haar punten ook al snel achteruit en hier baalde ze natuurlijk zelf heel erg van. Haar persoonlijkheid verduisterde en ze werd op school niet gezien als hoe ze op de basisschool werd gezien, ze werd nu gezien als een gevaarlijk en lichtelijk gestoord iemand. Waar ze vroeger andere aan kon moedigen en zei dat het hun echt wel zou lukken lachte ze daarentegen nu uit. Mensen begonnen haar te mijden en dat maakte haar alleen maar eenzamer. Haar persoonlijkheid zat in een diepte punt toen haar zusje naar dezelfde school ging. Het liep al een paar jaar niet meer lekker meer tussen de twee en Emily wist dat de ergste bui nu pas zou komen. Zara was tenslotte de perfecte leerling en had veel vrienden, de perfecte dochter eigenlijk. En zoals ze had voorspelt ging het toen pas echt mis, Zara werd een van de populairste leerlingen op school en haalde super goede punten en dat terwijl ze ook nog een niveau hoger zat. Al snel kwamen de eerste paar leugens van Emily boven water en Zara kleineerde haar op iedere mogelijkheid. Emily brak langzaam steeds meer, iedere dag zat er weer een krakje in haar hart bij, iedere avond stortte ze even in. Waarna ze de tranen wegveegde zichzelf weer bijeen raapte en haar dikke muren weer optrok. Zara bleef proberen haar onderuit te krijgen en haar ouders beginnen haar steeds meer te wantrouwen, alsof het niet meer erger kon besloten zij ook nog te scheiden. Haar moeder was een andere man tegen gekomen en van hem gaan houden, Emily stortte in en Zara gebruikte dit om te laten zien hoe zwak ze eigenlijk wel niet was. De demonen namen haar vanaf dat moment over, er is geen traan meer uit haar ooghoek komen rollen. Wanneer ze gefrustreerd of verdrietig was kneep ze haar handen tot ballen en liet ze haar nagels in haar huid boren of trok ze zonder dat ze het doorhad een pluk haren uit haar hoofd trok. Toen Zara ook vrijwel meteen het lievelingetje werd van haar stiefvader wist ze dat ze haar eigen huid niet meer zou kunnen redden. Ze zou nooit meer kunnen tippen aan haar te perfecte zus. Die dag namen de demonen het over en duwde haar eigen zusje voor de trein, waarna ze zelf wegrende. Thuis kreeg ze te horen dat haar kleine zusje was overleden en begon ze als een gek aan haar haren te trekken, of het nu van verdriet, blijheid of frustratie was weet ze nog altijd niet. Wel is ze blij dat ze van haar zusje af is en dat geeft haar nog een vreselijker gevoel. Ze hoefde niet meer te tippen aan haar twee jaar jongere zusje en de moord ging door voor zelfmoord. Emily voelt geen schuld en dat is iets wat haar bang en tevreden tegelijkertijd maakt. Nadat haar zusje is overleden is de psychopaat in haar naar boven gekomen, ze kon hele nachten schreeuwen en kreeg de ergste nachtmerries, tot het donker het voor altijd van haar overnam en ze Ao Atarangi creëerde. Hier probeert ze anderen van hen geheimen af te helpen zodat er met hen niet hetzelfde gebeurt als haar maar wat zij niet weten is dat ze ook haar zoete wraak zullen zijn, voor alle mensen die haar hebben laten zitten.
    "She wore her darkness like some girls wear a black dress."
          Skills
    Fysical Hoe graag ze het zelf ook ontkent, fysiek kun je met gemak van haar winnen. Ze is niet sterk en erop los slaan is alles wat je haar nooit zal zien doen. Ze heeft vroeger wel eens een paar lesjes zelfverdediging gehad, maar daar is het ook bij gebleven, als je haar aanvalt zal ze weten hoe ze zichzelf moet verdedigen en zal ze je op je zwakkere punten van je lichaam raken. In een man op man gevecht zou ze het echter nooit winnen.
    Words Dit is hoe Emily haar gevechten meestal wint, bekvechten is een van de grootste talenten van de jongedame. Als het erop neer komt hoe je iemand met woorden het hardste kan raken heeft ze daar een aangeboren talent voor. Ze hoeft maar een paar woorden met je gewisseld te hebben en weet het grootste deel van je zwaktepunten en onzekerheden al te zetten. Ze kan behoorlijk intimiderend zijn en zoekt altijd de juiste momenten uit voor een rake opmerking, hierdoor kunnen haar woorden soms nog harder aankomen. Emily heeft altijd wel een tegenargument klaarstaan en je kan echt beter niet met haar in een woordengevecht komen.
    Weapons Emily is geen voorstander van wapens en doet hier dan ook vrij weinig mee. Natuurlijk kan ze wel omgaan met een klein pistool maar wie kan dat niet? Ze kan van allerlei voorwerpen wel iets maken om zich zelf mee te verdedigen maar met een echt wapen als een zwaard of pijl en boog zal je haar niet snel.
    Thoughts Emily is geen denker, ze is iemand die doet en er vervolgens over nadenkt. Dit kan zorgen voor wat lastige situaties maar soms pakt het ook erg goed uit, door haar snelle reacties heeft ze vaak namelijk net wat meer tijd om toe te slaan. Wanneer dit misgaat komt kan ze zichzelf zeker wel redden uit de situatie maar met net wat meer moeite dan gehoopt.
    Magic Niet van toepassing
    "Oh darling, after all. All you have is yourself."

The darkness of a women is such that, stirpped of out sight, we must feel our way through it -- we crawl, we enter her circles of Hell until we sympathize with her sorrows, until we learn from her rage.
    🌸 "The damaged people are dangerous. They know how to make hell feel like home." 🌸
          Relations
          Family
    Zara Mandy Johnson • Sister
    Emily was mega trots op haar kleine zusje, toen nog wel. Ze had zelf de naam van haar nieuwe zusje mogen uitzoeken en dat was een hele eer geweest, ze had haar Zorro genoemd. Haar ouders hadden haar alleen verkeerd gestaan en de naam was Zara geworden. In hen eerste jaren waren ze heel erg close en konden ze het altijd goed met elkaar vinden. Dit veranderde echter naarmate ze ouder werden, langzaam groeide ze uit elkaar en vonden andere interesses. Tot het op het punt kwam dat ze eigenlijk gewoon een hekel aan elkaar kregen en alles op alles zette om de ander voor schut te zetten. Nu lukte dit Zara heel wat beter dan Emily en ze haatte haar daarom alleen maar meer. Zara was de reden voor de verduistering van haar persoonlijkheid en eigenlijk was ze zelf ook schuldig aan haar dood. De haat stapelde zich namelijk zo hoog op dat Emily haar voor de trein duwde en voor goed van haar af was.
    Jennifer Catherine Jackson • Mother
    Emily hield met heel haar ziel van haar moeder en probeerde haar dan ook iedere dag weer trots te maken, toch ging dit lastig. Haar moeder stelde hoge eisen en wou eigenlijk dat haar kinderen later net zo goed een mooi leven konden leiden. Emily probeerde dan ook aan haar hoge eisen te voldoen, maar het ging haar snel ten onder en hun band verslechterde. Toen Zara er ook nog allemaal schepjes boven op begon te gooien en ook het vertrouwen van haar moeder verloor werd ze heel erg eenzaam. De enige die ze had en ook van haar hield was haar vriendje, ook wel bekend als Alec. Ze was dan ook woedend op haar moeder toen zij met een reden kwam om met hem te breken, ze verwijt haar moeder nog altijd dat ze van haar vader scheidde en introk met Samuel.
    Hiram Cole Johnson • Father
    Emily had een goede band met haar vader en dan met name toen ze nog een heel klein meisje was. Ze deden van alles samen en was het typische vaderskindje. Ze gingen samen vissen en konden samen uren door het bos wandelen zonder ook maar enige verveling. Ze gingen vaak samen op stap, tot Zara aankwam met haar leugens. Ook hij verloor het vertrouwen in zijn kleine dochter en dit raakte Emily heel erg. Ze stortte in en probeerde hem nog vaak mee te krijgen op uitstapjes, iedereen nam echter steeds meer afstand van haar. Zodra Zara dood was probeerde hij weer meer tijd met haar door te brengen, maar Emily werd te gestoord om hier nog echt wat van mee te krijgen. Haar vader speelt zeker wel een rol in het verhaal naar wie ze nu is.
    Samuel Jace Spring • Stephfather
    Emily heeft hem nooit gemogen, ze vond hem zeer onbetrouwbaar en daarnaast verkoos hij Zara meteen als lievelingetje wat nog een enorm minpunt voor haar was. Ze heeft vanaf het begin geprobeerd de relatie die hij met haar moeder had te verzieken. Toen ze hem dan ook betrapte op vreemd gaan leek dit de ultieme manier om haar moeder iets duidelijk te maken. Hij had haar door en bedreigde haar, als ze iets zou zeggen zou hij haar namelijk kapot maken, op iedere mogelijke manier, te beginnen met zijn eigen zoon, Alec. Hij wist namelijk dat ze nog altijd gevoelens voor hem had.
    Alec Spring • Stehpbrother
    Alec, misschien was het wel de liefde van haar leven geweest, toch heeft ze er nooit achter mogen komen. Haar moeder kwam namelijk met zijn vader in aanraking en werden verliefd. En je kan geen relatie hebben met je broer toch? Dat is wat haar moeder altijd zij, Emily heeft hem alleen nooit meer als haar broer kunnen zien, hij was de liefde van haar leven en dat zou hij blijven. Hij was haar eerst echte liefde en dat zou hij altijd blijven, hoe hard haar moeder haar best ook zou doen om haar kijkende ogen van hem af te houden.
    Benjamin Spring • Little Stehpbrother
    Dit is misschien wel de jongen die op het einde nog voor haar klaar stond. Benjamin was namelijk de goedheid zelve, hij had een onbezorgde jeugd gehad en was bereid iedereen te helpen. Hij was de enige die het door had toen Emily diep in de put zat en was de enige die probeerde haar eruit te krijgen. Misschien, slechts misschien was het dan ook wel gedeeltelijk haar fout dat zijn glimlach iedere dag een beetje verduisterde. Het was duidelijk, haar donker nam hem over en proefde hem iedere keer weer en de kans is groot dat hij het jongentje wou hebben.

Friends
    Wie wil?

Extra
    Likes Milkshakes, Winter, Sneeuw, Zwart, Kinderen, Muziek, Vuur, Lampen, Licht, Schaduwen, Donker, Kinderen, Geld, Halsey, Melanie Martinez, Alan Walker, Lana Del Ray, Wolven, Jongens, Ijs, Citroen, Limoen, Koffie, Drank, Dansen, Ruzie, Planten, Bos, Barbecue, Vlees, Snoep, Films, Bad guys, Demonen, Duivel, Lezen, Spelletjes, Vliegen, Zingen, Schilderen, Tekenen, Rennen, Eten, Frans, Nederlands, Engels, Messen, Woorden.
    Dislikes Wit, Zon, Zara, Liefde, Ouderen, Foto's, Plakband, Harde geluiden, Katten, Honden, Eenden, Duiven, Schijnheilige mensen, Ouderen, Wiskunde, Klimmen, Jurken, Rokjes, Roze, Paars, Geel, Chocolade, Vis, Groen, Dood, Zichzelf, Barbie, Superhelden, Leven, Geheimen, Elektronica, Aanstekers, Klokken, Tikken, Gillen, Strepen, Filosofie, Verveling, Bloemen, Glimlachen, Cactussen, Rare dingen, Verstoppen, Tikkertje, Treinen.
    Angsten Verlatingsangst, Bindingsangst en Hoogtes
    Lievelingskleur Zwart
    Lievelingsdier Raaf
    Talen Engels, Nederlands, Frans
    Hobbies Tekenen, Schilderen en Zingen
    Verslavingen Geen
    A

O

A

T

A

R

A

N

G

I

[ bericht aangepast op 1 aug 2021 - 9:30 ]

obsessive rage

Cowen Madsen
    FC: Onbekend model 23 jaar oud Zij Die Dood Kennen
    ❝ and in an instance, I knew she would die. ❞

C

U

R

S

E

D
    name
          ???      ·      ???
          ???      ·      ???
    Cowen houdt diens geboortenaam geheim, zowel omdat dit een vrouwelijke naam is waar die zich niet mee identificeert, als om redenen die te maken met hun paranoia. Er is dus weinig reden om deze naam hier toe te voegen.

Cowen       ·      Tweeling
          Madsen      ·      Deense achternaam
    Cowen heeft zelf diens naam gekozen, en is er dus ook tevreden mee. Overige bijnamen bevatten C, Cynical, en Tandeneter. De laatste is een artiestennaam - Cowen eet geen tanden.

Cowen is vrij volwassen voor een 23-jarige wordt dus meestal wel serieus genomen wanneer ze iets opschrijven. Fysiek daarentegen ziet Cowen er niet perse als erg oud uit, en wordt juist wel eens als jonger ingeschat, vooral door hun schuwe uitstraling.
    memories can never kill us - but the oldest pieces of me do not know this and thus whimper and weep
    personality
          NOTE: Dit personage heeft dissociatieve identiteitsstoornis. Deze omschrijving is enkel de gastheer's perceptie van zichzelf. Meer informatie is bij de mentale gezondheid.
    Positive traits:
    🦷 Intelligent
    🦷 Creatief
    🦷 Analytisch
    🦷 Empathisch
    🦷 Gepassioneerd
    🦷 Wijs
    Negative traits:
    🦷 Paranoïde
    🦷 Afwezig
    🦷 Nerveus
    🦷 Pessimistisch
    🦷 People pleasing
    🦷 Onoprecht

Cowen is, ondanks hun gekozen bijnaam, niet perse een bitter persoon. Ze zijn introvert en houden niet van veel sociaal contact met anderen, behalve dan misschien vluchtige conversaties met vreemdelingen die niet veel gewicht hebben. Cowen vindt het erg moeilijk om zich echt aan dingen te binden, al heeft die wel een hele vaste persoonlijke routine waar ze weinig van afwijken. Over het algemeen voelt Cowen zich geïsoleerd en onverbonden met de mensen om zich heen, ongeacht hoe intiem en dichtbij anderen lijken te zijn. Er zijn erg weinig uitzonderingen hiervoor.
    Cowen is analytisch, intelligent, en houdt van leren. Dit zijn ook precies de eigenschappen waar ze zelf trots op zijn: hun ratio - en Cowen is niet heel comfortabel met het feit dat die ook een vrij emotioneel persoon is. Ze zijn empathisch en goed in zich in anderen inleven, iets wat ervoor kan zorgen dat ze anderen snel begrijpen, maar zich ook kan uiten in het niet willen kiezen van kanten tijdens ruzies. Ondanks Cowen's afkeer voor conflict, heeft die wel erg sterke meningen die die meestal voor zichzelf houdt. De meeste van deze meningen zijn zeer kritisch en cynisch – een eigenschap waar Cowen zich erg veel op focust, zelfs al is het er niet eentje die de meeste mensen om Cowen heen zullen opmerken. Cowen maskeert zichzelf enorm rondom anderen om niet als onbeleefd of afstotelijk over te komen, iets waardoor veel van hun interacties en complimenten aan anderen onoprecht neigen te zijn. Dit is niet omdat Cowen liegt, maar meer omdat die bang is om anderen boos te maken - voornamelijk mensen van hun leeftijd of ouder. Cowen voelt zich vaak schuldig dat dit hun voornaamste manier van interactie is, maar is te goed in mensen lezen en doorgronden om lang de interesse voor een ander vast te houden. Wanneer ze oprecht vrienden met iemand worden zijn deze vriendschappen dan ook erg intens ejn uitdagend op mentaal en intellectueel niveau - anders verveelt Cowen zich.
    Cowen is creatief, opmerkzaam, een vlugge denker, en op een vreemd manier charmant. Wanneer Cowen eenmaal in contact is met een ander, voelt de ander zich al snel speciaal wegens de aandacht die Cowen mensen schenkt binnen persoonlijke gesprekken. Het kan dan erg frustrerend voor beide partijen zijn dat dit gewoon Cowen's manier van contact is - diepe, persoonlijke, gesprekken, of afstand, en er is vaak geen middenweg te vinden.
    Cowen komt als een ietwat vreemd persoon over wanneer die in een groep is. Die is wat awkward, bevat een soort van nerveuze energie, en kan er vaak ongeïnteresseerd of afwezig uitzien. Ze zijn wel beleefd, maar niet opvallend. Cowen is een people pleaser en heeft moeite met grenzen neerzetten – een eigenschap die vaak wordt aangezien als vriendelijkheid. Wanneer je met hen praat is het wel erg snel duidelijk dat Cowen slim is, maar behalve als je het toevallig over een onderwerp waar die gepassioneerd over is hebt, wordt die makkelijk over het hoofd gezien.

[ DELETED MESSAGE ]
    [ DELETED MESSAGE ]
    [ DELETED MESSAGE ]
    [ DELETED MESSAGE ]

at midnight they rise, eyes wide and glossy with grins pointy and sharp

Agender. Cowen gebruikt die/diens of zij/hen voornaamwoorden, maar accepteert technisch gezien ook wel andere voornaamwoorden aangezien ze anderen niet durven te verbeteren.

sexuality
    Aseksueel, demi-panromantisch. Cowen kan technisch gezien romantische aantrekking tot elk gender ervaren, maar doet dit eigenlijk altijd alleen met mensen die ze al goed kennen en rondom wie die zich veilig voelt. Op esthetisch niveau vindt Cowen vrouwelijkheid sneller mooi dan mannelijkheid. Ze hebben tijdens hun tienerjaren wel enkele, kortdurende relaties gehad, maar vonden ze niet heel succesvol.
    not a monster, but human, but monstrous and much worse than inhuman could ever get
    mental health
          Cowen is autistisch en heeft een dissociatieve stoornis - dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) om precies te zijn. Ze hebben ook een angststoornis, depressie, maladaptive daydreaming (MADD) – evenals complexe post-traumatische stress stoornis (C-PTSS) van diens jeugd. Dit mag klinken als een helehoop, maar in werkelijkheid zijn de meeste dingen door autisme en C-PTSS, het zijn stoornissen die vaak comorbide zijn.
          DIS is een complexe stoornis en moeilijk om samen te vatten, maar het stond vroeger bekend als meerdere persoonlijkheidsstoornis. Het is een stoornis waarbij de patient meerdere gedissocieerde delen van zichzelf heeft die zich vaak op verschillende manieren ontwikkelen. Deze dissociatie binnen de eigen identiteit is altijd wegens vroege, herhaalde trauma die zich plaatsvond voor de patient negen jaar oud is, wat de gemiddelde leeftijd is waar kinderen een vast gevoel van eigenwaarde ontwikkelen. Dit trauma voorkomt dat, waardoor er verschillende delen zijn die bijvoorbeeld herinneringen van trauma vasthouden en voor de rest verbergen zodat ze kunnen functioneren, en hier vaak met verschillende manieren mee om gaan. De delen die samen Cowen vormen zijn tamelijk duidelijk te herkennen, maar enkel de gastheer (het deel dat het lichaam het meeste gebruikt, die zichzelf Al noemt) komt vaak omhoog. Andere opvallende delen die het meeste sturen zijn Horror (een boos, beschermend deel - nonbinair), Gwen (een extrovert, zorgzaam deel - vrouw), Detective (een apathisch en analytisch deel - man) en enkele kinderdelen die zich gedragen als onder de tien jaar. Deze delen hebben geen verschillende gaven of iets in die trant, aangezien ze samen gewoon één persoon vormen - slechts een enorm gedissocieerd en getraumatizeerd persoon.

past
          Cowen herinnert zich niet erg veel van hun jeugd wegens dissociatief geheugenisverlies, en zal hier dus ook niet snel over beginnen. Die groeide op in een groot huis buiten de stad in een familie van vier. Cowen herinnert zich enkel veel oppassen en het verstoppen in kleine ruimtes voor voetstappen, en dan wat vrienden die die had tijdens diens tienerjaren - deze tienerjaren zijn over het algemeen makkelijker om te herinneren en bevatten minder triggers, wat het lastig maakt voor Cowen om precies uit te pluizen wie hun jeugd zo onveilig maakte - al vermoeden ze dat ze misbruikt zijn as kind. Maar nogmaals, die zal het hier niet snel over hebben.
    Cowen is, zodra die de kans kreeg, verhuisd om niet meer afhankelijk te zijn van diens familie.

W

U

N

D

E

R

K

I

N

D

[ THIS POST HAS BEEN MADE PRIVATE BY THE POSTER ]

"I can feel this body all dying around me!"

The worms creep in, the worms creep out, the worms are scurrying all about. They feast on your eyes, and then your nose -- they feast on everything down to your toes.
    a sudden wave of anger washed over me - and that anger... that anger knew exactly what was going on
    appearance
    FC: ???
          Cowen is een scharminkel met grote donkere ogen en flinke wallen door gemiste nachten slaap. Ze zijn duidelijk (half) Oost Aziatisch, namelijk, Japans (de andere helft is wit) - al is Cowen nooit zelf in Japan geweest. Ze zijn zo'n 166 cm lang, en slagen er alsnog in om als kleiner dan dat over te komen - waarschijnlijk door hun slechte postuur of nerveuze trekjes. Cowen is vrij bleekjes aangezien die de zon vaak vermijdt, maar wordt snel bruin en verbrandt niet snel. Hun haar is dik en ergens tussen bruin en zwart in. Cowen hield het vroeger meestal kort om als mannelijker aangezien te worden, maar heeft het nu langer laten groeien in rommelige laagjes met een mogelijk nog rommeligere pony, nu dat die wat comfortabeler is in diens gender presentatie. Cowen voelt zich het prettigst in te grote kleding met heel veel laagjes. Het liefst draagt Cowen een wit overhemd met korte mouwen en baggy blue jeans - en de meeste outfits die ze hebben zijn dan ook simpel wit met lichtblauw - nog meer witte overhemden, witte coltruien, een enkele losse witte jurk, baggy shorts, etcetera. Cowen houdt absoluut niet van schoenen en sokken, maar als die moet, draagt die simpele converse gympen - of eigenlijk, goedkope kopieën hiervan. Nu houden sommige delen enorm van alternatieve fashion en zullen dit ook dragen wanneer ze sturen, dit zijn voornamelijk Horror en Gwen, die beiden van traditional goth of mall goth kleding houden. Dit zal Cowen dus ook wel eens dragen, al is dit minder vaak. Cowen heeft geen problemen met deze stijl, maar is vaak te lui om het aan te trekken.

I have a fascination with dead things

skills
    🦷      REQUIEM • GIFT
    Cowen’s “requiem” is de naam die ze diens gave hebben gegeven, de gave die ervoor zorgt dat ze weten als anderen binnenkort zullen sterven. Het is geen geheel passende naam, aangezien een requiem zich plaatsvindt na iemands dood, en Cowen's gave ervoor, dus "omen" of "memento mori" zou mogelijk passender zijn. Wanneer Cowen in de buurt is van een persoon dat binnen een jaar zal sterven, zullen ze een specifieke emotie ervaren die ze het requiem noemen. Hoe sterker dit gevoel is, hoe vlugger het persoon zal sterven. Er kunnen wat verschillen per requiem zijn afhankelijk van hoe gruwelijk of onnatuurlijk de dood zal zijn. Cowen is het best in dit aanvoelen wanneer ze fysiek contact met het persoon of één van hun bezitten hebben. De lengte van dit fysieke contact maakt het niet helderder of intenser.
    Dit noodlot is buiten Cowen's controle, die kan de dood niet voorkomen of veranderen. Dit zorgt ervoor dat Cowen zich enorm machteloos en schuldig voelt om diens gave, en het eigenlijk nooit aan iemand als kind of tiener verteld heeft.
    Cowen kan ook voelen of iemand dood of levend is wanneer ze één van hun bezitten aanraken, of aan overige informatie komen, zoals dingen uit hun verleden of waar ze op dat moment zijn - pendels kunnen voor dat laatste enorm behulpzaam zijn. Cowen moet hier wat meer moeite om doen en heeft wat minder controle over hoe goed het werkt (soms krijgt die ongewensde informatie binnen, en soms lukt het helemaal niet ondanks het proberen), maar het is één van de dingen die Cowen een soortement met het requiem associeert waar ze verder wel blij mee zijn.

🦷      VOODOO
    Cowen gebruikt geen voodoo meer omdat ze het onethisch vinden, maar heeft in diens tienerjaren, onder extreme omstandigheden, dit wel uitgeprobeerd. (Dit is voornamelijk wegens Horror) Cowen heeft hier een redelijke aanleg voor aangezien ze goed zijn in mensen spiritueel opzoeken, maar zal dit nu nooit meer proberen. Voodoo is meer iets wat ze als impulsieve tiener geprobeerd hebben en waarvan ze nu nog enkele dingen kennen.

🦷      ASTRAL PROJECTION
    Aangezien Cowen niet zo gegrond is in de werkelijkheid, zijn lucide dromen en ronddwalen buiten diens lichaam niet heel moeilijk voor hen. Echter proberen ze dit te vermijden omdat het ontzettend moeilijk kan zijn om weer terug in diens lichaam te komen.

🦷      ART
    Dit is geen magie, maar Cowen is ontzettend goed in tekenen en schilderen. Beeldhouden kan die niet.

🦷      PSYCHOLOGY
    Wanneer Cowen een onderwerp interessant vindt, leert die er alles over wat die kan vinden. Psychologie valt hier zeker onder. Cowen weet enorm veel theorie, maar ook hoe symptomen of ziekten er in de praktijk uit kunnen zien. Ze focusen zich vooral op ziektebeelden, maar kennen ook meer alledaagse dingen, zoals lichaamstaal en hoe het verwerken van informatie werkt. Cowen kan hier echt uren over praten.

🦷      FORENSICS
    Cowen is zich erg bewust van de dood, en wil ook graag uitvinden hoe een mens tot dat punt is gekomen. Om deze reden heeft die ook onderzocht wat de verschillende termen en symptomen zijn die bij doodsoorzaken horen.
    and my fear took all data from me - there were days where I couldn't even remember my own name
    relations
    🦷      PARENTS: MATHILDE [REDACTED] & WILLSON [REDACTED]
    Cowen is nooit enorm gehecht aan diens ouders geweest. De herinneringen die de gastheer aan hen heeft zijn over het algemeen wel oké, en dan alsnog voelt Cowen zich afstandelijk van hen, en vermijdt ze liever als het kan. Delen zoals Horror en Detective zijn zich wat bewuster van hun familie gerelateerde trauma en zorgen er dan ook voor dat het contact afgesneden blijft.

🦷      SIBLINGS: SUZANNE [REDACTED] | 20 YEARS OLD
    Suzanne en Cowen hebben een wat moeilijke relatie, en Cowen voelt zich ook wat afstandelijk van haar, maar ze houden wel van elkaar. Momenteel hebben ze weinig tot geen contact, wat Cowen stiekem wel jammer vindt.

🦷      FRIENDS
    Ondanks Cowen's neiging zich af te sluiten van de wereld, heeft die toch nog redelijk wat vrienden - voornamelijk dankzij meer extroverte delen. De meesten van hun vrienden kennen elkaar niet en hebben ze individueel leren kennen. Cowen heeft maar een paar mensen waar die echt gehecht aan is (al geven ze ook om vrienden waar ze wat minder dichtbij voelen), en dit heeft vooral met intelectuele stimulatie en veiligheid te maken.

the world around me is filled with lonely people longing for fulfillment, of what, they don't know

extra
    🦷 Likes: Collecting trinkets/small dead things (animal bones, skulls, teeth, etc.), drawing, rain, spring, old books, alternative fashion, history, thrift stores, fairy tales, murder mysteries, poetry, horror fiction, literature
    🦷 Dislikes: Loud people, sports, big crowds, Sigmund Freud, dumb people, physical contact, having to give out personal information on simple things such as application files, leaving the house, school, small talk, socks, coffee, misuse of psychological terms, itchy clothing
    🦷 Fears: Faalangst, verlatingsangst, bindingsangst, publieke vernederingen, tandartsen, fysieke pijn, het hiernamaals, volwassenen.
    🦷 Living space: In een eigen apartement in de stad - al zal Cowen het huis vrij vaak bezoeken en er ook overnachten aangezien ze zich er veilig voelen (en meer extraverte delen de sociale interactie appreciëren).
    🦷 Pets: Cowen heeft een zwarte kat, Mouth.
    P

O

E

T
    ❝ but pain is not inherently beautiful - all that blood was once just red ❞

Character: © Cynical

Cowen Madsen
    FC: Unknown model 18 years old They Who Know Death
    ❝ and in an instance, I knew she would die. ❞

C

U

R

S

E

D
    name
          ???      ·      ???
          ???      ·      ???
    Their real name is not known to anyone they introduce themselves to. So, it has no reason to be included in here. They instead use an alias.

Cowen       ·      Twins
          Madsen      ·      ???
    Cowen picked their own name and is thus satisfied with it. Additional nicknames that they approve of are, C, Cynical, and Teeth Eater. The last one is their username. Cowen does not eat teeth.

Cowen is a mature 18-year-old and is thus usually taken seriously when they communicate through written text. However, there are many aspects in which they seem younger, such as in their appearance.
    memories can never kill us - but the oldest pieces of me do not know this and thus whimper and weep
    personality
          NOTE: This character has Dissociative Identity Disorder. This description is the host's own perception of self.
    Positive traits:
    🦷 Intelligent
    🦷 Creative
    🦷 Analytical
    🦷 Empathic
    🦷 Passionate
    Negative traits:
    🦷 Paranoid
    🦷 Detached
    🦷 Nervous
    🦷 Pessimistic
    🦷 People pleasing

Cowen is, in spite of their chosen nickname, not necessarily a bitter person. They are introverted and dislike socializing, aside from occasional conversations with strangers that hold no attachment. Cowen is scared to actually commit to things, yet is very attached to their personal routines. They generally feel distant and isolated from the world around them no matter how intimate they may appear to be with people. There are only very few exceptions to this.
    Cowen is analytical, intelligent, and likes to learn. They mostly appreciate their ability to be rational in themself and dislike that they are actually a rather emotional person as well. They are empathic and tend to be good at putting themself in other people’s shoes, so much so that it usually results in them trying not to pick a side. Despite their desire to avoid conflict, they hold very strong opinions that they tend not to really express to others. Most of these opinions are critical and cynical – a trait that they personally focus on a lot, even if it’s not one that many people around them will perceive. Cowen is possibly more critical of themself than others around them – which admittedly is a rather high bar already. They can be classified as a pessimist, and while not insecure, they certainly don’t view themself in a very positive light either.
    Cowen is creative, perceptive, a quick thinker, and incredibly concerned with their own safety. This is a receipt for a lot of weird habits and creations intended to protect them against harm.
    Overall, Cowen generally comes off as a bit of an odd person when interacted with. They’re a bit awkward, have a certain type of nervous energy, and may seem disinterested or spaced out often. Now, they can have a nervous kind of friendly charm to them, for they are never purposely rude and tend to be quite conscious of their actions. They’re a people pleaser and struggle with setting boundaries – a trait that is often mistaken for kindness. Cowen comes off as intelligent due to their vocabulary and deductive skills, but other than that, they don’t stand out and are usually overlooked.

[ REDACTED ]

at midnight they rise, eyes wide and glossy with grins pointy and sharp

[ THIS MESSAGE HAS BEEN REMOVED BY THE SENDER ]

sexuality

Asexual, panromantic. (However, needs to know a person well before developing romantic attraction – can thus be considered demiromantic.)

species

Human.
    not a monster, but human, but monstrous and much worse than inhuman could ever get
    mental health
          Cowen is autistic and has dissociative identity disorder. They also suffer from anxiety, maladaptive daydreams, depression, and paranoia – as well as C-PTSD from their childhood. Now, this sounds like a lot of disorders, but in reality, most of these stem from C-PTSD and autism.
          Their parts from their DID are relatively overt but don't front very often The ones that are most obvious are Cowen (the host/a people-pleasing and paranoid part), Horror (an angry part), Gwen (a carefree, confident part), Detective (an apathetic part), Ribbon (a child part), and Pebble (a traumatized child part). Now, there are more parts, but they are less likely to front and often have more internal jobs.

❝ even then I knew that something about this was not right ❞

past
          Cowen doesn’t remember the majority of their past due to dissociative amnesia – and thus there won’t be much of a focus on their earlier life. What they did discover at a young age, though, is that they are capable of feeling if people are going to die soon. (An elaboration on this is in their skills)
    Cowen had a difficult time getting through high school due to their poor mental health, but eventually managed and moved out of home. They attended college, though they generally keep it very vague as to whether they’re an art student, psychology student, or forensics student. Not much is to be added to their recent backstory aside from their habit of following people who are soon to die and photographing their dead bodies to later draw them. They engage in this questionable activity to cope with their feelings of powerlessness and insignificance over being incapable of stopping death, yet being constantly reminded of it. They also might be using it as a way to emotionally self harm.

W

U

N

D

E

R

K

I

N

D

[ THIS POST HAS BEEN MADE PRIVATE BY THE POSTER ]

what we remember as holy was once just murder, for there is no divine punishment coming from above

When severely hurt once, everything else will start to hurt too. Your nervous system goes haywire. That's okay - let it happen. Let it bleed.
    a sudden wave of anger washed over me - and that anger... that anger knew exactly what was going on
    appearance
    FC: ???
          Cowen is a scrawny fella with huge dark eyes and large eyebags due to missing many nights of sleep. They’re about 166 cm/5’6” ft yet tend to come off as shorter than that. They are rather pale, as they tend to avoid the sun – but they tan quickly and don’t burn often when remaining in it for some time. They have hair that’s somewhere in between brown and black. Cowen used to keep it short but has now let it grow out to over the shoulders with messy layers and bangs that cover the eyebrows. Cowen feels most comfortable in very oversized clothes with many layers. They favor white button-up shirts and baggy denim jeans in a washed-out blue. White turtlenecks and dark blue coats are also often apparent in their wardrobe. Cowen prefers to wear no socks and shoes at all, but when they must, they usually settle for sneakers.
    Now, Cowen likes to dress up more fashionably, but they usually lack the energy to do so and thus reserve it for situations in which they don’t want to be recognized by people they know.

I have a fascination with dead things

skills
    🦷      REQUIEM
    Cowen’s “requiem” is their ability to know when people are going to die. They invented the term for it themself, and it may not be an entirely accurate description, since a requiem generally occurs after one’s death, and their ability does before – so “omen” might be a better description. Whenever Cowen is near a person who will die within a year, they will feel a wave of a specific emotion that they named the requiem. The stronger this emotion is, the sooner they will die. The emotion can differ slightly to indicate how violent or gruesome a death will be. Cowen is better at sensing this when making physical contact with the person or with one of their belongings. The duration of this physical contact doesn’t really change much about it.
    Cowen can also feel if a person is dead or alive by touching their belongings.
    They can never change this fate – once the requiem plays up, the person will die within a short period of time. Cowen has no influence on this.

🦷      ART
    Cowen is good at drawing and painting. Sculpture and similar things aren’t their strong suit, though. They prefer digital art over traditional art.

🦷      PSYCHOLOGY
    Cowen is interested in psychology and the human psyche to an extreme. They know a lot of the theory, but also how certain things look in practice. This interest is mostly due to their own mental health – or lack thereof.

🦷      FORENSICS
    Cowen knows the basics of the decomposition process of a corpse, how certain types of death will show on the body, and so forth. Their knowledge of forensics is partially due to their odd hobby, and partially due to genuine interest in the topic. However, most of what they know is no more than one can find online or observe from a corpse without touching it.

🦷      DEDUCTION
    Due to Cowen’s perceptive nature, their deductive skills are quite above average and it’s unfortunate that they are using it to make themself upset. Cowen is good at reading body language, at spotting details and connecting dots, at seeing hints of one’s personal life in their appearance, and coming to logical conclusions of situations and mysteries through this.

🦷      WRITING
    Cowen likes storytelling but is often too unmotivated to actually sit down and do it. They do regularly write poetry. (And sometimes, songs, but despite their singing being a bit above average, this skill is not nearly developed enough to get its own bit)

🦷      PHYSICAL FIGHTS
    This had to be added only to highlight how bad they are at it. Cowen knows some basic self-defense tricks, but is not athletic and is better at hiding from potential danger than fighting it off. Really, don’t attack them, they’ll probably just cry.
    and my fear took all data from me - there were days where I couldn't even remember my own name
    relations
    🦷      PARENTS: MATHILDE [REDACTED] & WILLSON [REDACTED]
    Cowen has not felt particularly close to their parents ever since they were a young child. They are still together. Outwardly they seem rather normal, allowing, and loving, but both have their questionable aspects when it comes to handling Cowen's mental health. They tend to deny anything is wrong at all, and if there is, then they're not attributing to that issue from their perspective. Cowen is avoiding their parents.

🦷      SIBLINGS: SUZANNE [REDACTED] | 11 YEARS OLD
    Suzanne and Cowen have a difficult relationship, to put it simply, and Cowen feels detached from her as well. Despite that, Cowen loves Suzanne, and Suzanne loves her back.

🦷      FRIENDS
    Cowen does, despite their antisocial tendencies, have quite a handful of friends. However, most friendships that they get into tend to be dysfunctional because Cowen has trouble handling red flags and toxic behavior, and is thus prone to allowing abuse. They consider their cat, Mouth, to be their best friend along with Yearling Yesterday.

the world around me is filled with lonely people longing for fulfillment, of what, they don't know

extra
    🦷 Likes: Collecting trinkets/small dead things (animal bones, skulls, teeth, etc.), drawing, rain, spring, old books, alternative fashion, history, thrift stores, their boyfriend, fairy tales, murder mysteries, poetry, horror fiction, literature
    🦷 Dislikes: Loud people, sports, big crowds, Sigmund Freud, dumb people, physical contact, having to give out personal information on simple things such as application files, leaving the house, school, small talk, socks, coffee, misuse of psychological terms, itchy clothing
    🦷 Fears: Fear of failure, fear of abandonment, fear of commitment, public humiliation, dentists, physical pain, the unknown
    🦷 Favorite food: Cake. They do their best to eat healthily, but sugar rewards very quickly and is thus favored.
    🦷 Favorite animal: Cats or deepsea fish.
    🦷 Favorite color: They don’t really have one, but feel comfortable around blue and cream white.
    P

O

E

T
    ❝ but pain is not inherently beautiful - all that blood was once just red ❞

[ bericht aangepast op 2 aug 2021 - 22:11 ]

obsessive rage

REYNAERDE
    ȶɦɛ ʄօӼ × rubah ciarlare × ȶʀɨƈ ӄֆȶɛʀ

NAME:
          FIRST NAME:      Rubah      Fox
          LAST NAME:      Ciarlare      To babble
    Rubah is known in Storybrooke as Rubah Ciarlare, Ciarlare, or "R". They have a middle name, but refuse to tell anyone what this is in order to protect their true name. In The Enchanted Forest, they were known as simply "The Fox" or "Reynaerde", though there were plenty of rumors that this was not their real name either.

``Those who get ripped off usually deserve it.``

Gemini sun      Gemini rising      Leo moon
    Rubah somewhat acts their age, though not much. They don't really connect to any age and sometimes entirely forget theirs.

Rubah is nonbinary, or more specifically, agender, meaning that they lack gender in general. They accept all pronouns but will usually use "they/them" or "it/its" for themself.

SEXUALITY:
          PANSEXUAL      Attraction to all genders
    Rubah isn't very interested in the specific role or gender identity you feel comfortable in, they are attracted to intelligent and interesting people who can keep up with them. They're not too difficult with the specific species either, as long as there can be communication and consent between both parties they could take interest in you. (Yes, they are a monsterfucker - but mostly just a shapeshifter)

SPECIES:
          FAE      Shapeshifter
    It's a bit difficult to describe what Reynaerde is exactly, or who they work for. However, it is somewhat widespread that they are a shapeshifter (mostly known for shifting from fox to human and conversely), and some people refer to them as a witch or mage. Neither of these explanations are true. Reynaerde is a fae (not to be confused with pixies). They also accept the description of "evil spirit". Reynaerde can steal bodies, possess bodies (if they are aware of one's true name), manifest bodies, travel around without a body, and has some sort of charm magic over them that makes them difficult to resist. (Not necessarily sexually, more so, if they suggest something, you will want to follow their advice.) However, Reynaerde can't outright lie. Something keeps them from doing so. Instead, they have to twist their words so that it's technically true, but will be interpreted incorrectly - and if they can't they'll simply refuse to tell you something.
    Reynaerde is probably from the Unseelie Court since they have no problem attacking or tricking innocents for fun - though they don't ever personally specify on this.

``Oh my, you're adorable!``

I CAN SERVE TRUTH AND MAKE IT TASTE LIKE LIES

The thing about words is that meanings can twist just like a snake, and if you want to find snakes look for them behind words that have changed their meaning.
    No one ever said elves are nice.
    Elves are bad.
    THE WORLD IS MY STAGE, WATCH ME DANCE AND WATCH ME PLAY

PERSONALITY:
    MBTI type: ENTP -A
    POSITIVE TRAITS:
    x Cunning
    x Intelligent
    x Charming
    x Witty
    x Calculating
    x Funny
    x Perceptive
    NEGATIVE TRAITS:
    x Manipulative
    x Sadistic
    x Mean
    x Cowardish
    x Arrogant
    x Theatrical
    x Easily bored
          Rubah is a manipulative and sly fella with a sharp tongue and charm that isn't entirely deserved. They can behave friendly, or politely, or delicately and in need of help - any role can be prescribed to them and they'll play it effortlessly. They are a great actor and carry theatrics with them even out of character. They tend to speak dramatically and express much emotion that they most of the time don't actually experience. Most of their actions are driven by either boredom or pure sadism.
    Though, Rubah isn't tastelessly sadistic, they're not crude - even though they could easily abuse their power and outright hurt others, either physically or emotionally, they prefer to betray people. Rubah enjoys winning people's trust and to be genuinely liked and get away with what they do - often making it so that no one ever realizes completely just how mean they actually are. They will stir fights or spread rumors in order to get what they want but never get involved in the actual conflict itself. They're too good for that. They're not emotional, they're not impulsive - Rubah is calculating and sneaky and horrible. They are great at reading people and exploiting them without being noticed. Masks upon masks and layers beneath layers - they like toying with people and they will be especially gleeful whenever this proves itself to be more difficult than initially expected. They are flexible and opportunistic.

It is to be noted that although this very brief description paints Rubah as evil and ruthless, that they are mostly mischievous and opportunistic. They can certainly be evil and ruthless, but they can gain just as much joy from surprising people in ways that makes them happy or entertained. Rubah mostly just likes plotting complicated plans and acting. They tend to be much nicer towards young children than anyone from the age of twelve and up - though that won't save them from being abducted or even murdered.

I KNOW THAT THIS GOLD OFFICIALLY BELONGS TO THE KING, BUT HE DOESN'T NEED TO KNOW THAT, IDIOT

APPEARANCE:
    FC: Björk
          Now, Rubah is a shapeshifter in the Enchanted Forest and doesn't really have a true form - though they quite clearly feel most comfortable in the body of a fox. In Storybrooke, however, the curse wasn't feeling very generous in regards to that, so Rubah got locked in another body they frequently used.
    This particular body is of an androgynous young woman with a mischievous look over her. She has brown hair that's messily hacked into layers above her shoulders. She has brown eyes, an upturned nose, and wide grins that show some spunk. She is about 163 cm tall and has a medium build.
    Clothing is not to be labeled one style, which is probably a leftover from Rubah's shapeshifting abilities and the feeling of crawling into another skin. Their wardrobe is chaotic and looks more like it's fit for theatre than one coherent individual - due to the variety of styles, that is, not necessarily because all of the outfits are eyecatching and dramatic. They like to go unnoticed under everyone's noses so that they can eavesdrop on conversations or just fuck with people for laughs.

``I am the nightmare that leaves you wondering why you were scared until you relive it!
    I'm a goldfish with teeth! Swallow me sweetie <3
    ``
    HE TOLD ME I'M THE WORST GIRL HE EVER MET IN HIS ENTIRE LIFE (:

PAST:
          There isn't much to say of Reynaerde aside from their crimes. No one knows where they came from or how long they'd known them. One day they were just there and ruined lives. Some may argue that they have always been among us, though, in all sincerity, those claims are to be taken with a grain of salt - even if they were true they'd be phrasing the truth in a way that makes Reynaerde sound too high and mighty. Some of the people who Reynaerde has wronged the most include Cuwaert, Bruun, Hersinde, Isegrim, Canteclaer, Belijn, Tibeer, and Tiecelijn, villagers who failed to then properly persecute Reynaerde. This was mostly because the king and queen, Nobel and Gentel, were more interested in gold than caring for their people, which Reynaerde took advantage of.

In Storybrooke, Rubah is quite in the same position. They aren't of any status or such - Rubah is... Well, people aren't entirely sure what their job is exactly. They're technically a nun at the moment, though they may pretend to be several other things as well. It all depends on the moment and the old villagers who one by one get their lives ruined by Rubah hate them for it but can't do anything about it, because what are they gonna do, attack a good little nun?
    Rubah mostly enjoys pestering Canteclaer/Marvin and his wife (whose children Reynaerde cannibalised), and Cuwaert/Lulu (who Rubah has an unhealthy obsession with for seemingly no reason) - and most of the other former villagers they treat somewhat politely. Rubah even considers some of them friends.

TERRIBLE IS JUST A PERSONAL, SUBJECTIVE POINT OF VIEW!

I used Isegrim's hands to steal the apples - which counts as incitement and is thus illegal, but it's also difficult to prove.
    RELATIONS:
          Cuwaert / Lulu Moore | Obsession <3
    Oh dear, someone help this poor soul. Lulu is a sweet woman with constant fear and paranoia of everything. Rubah loves her and it can be argued that they are in love with her - but they tend to show this liking in the absolute worst ways possible, including attempted murder.

Isegrim / Lucas Lester | "Friend" [derogatory] + Hersinde / Min Zhao | "Friend" [affectionate]
    In the Enchanted Forest, Isegrim and Reynaerde inevitably ended up as enemies after Reynaerde betrayed Isegrim several times and framed him for the supposed murder of Cuwaert. Rubah and Lucas, on the other hand, aren't in that scenario - the only negative energy among them is because Lucas (rightfully) suspects that Rubah is trying to sleep with his wife, Min.

Tiecelijn / Penelope Dupont | Best friend
    Penelope is a bit less naive and a bit less morally tied, making her a good candidate for not getting screwed over by Rubah too badly. They're rather close, and already were back when they were in the Enchanted Forest.
    RELATIVES:
    Rubah doesn't really have a family - not any that is known of, that is. They did have a wife and children in the Enchanted Forest, but it's unclear how Reynaerde felt about them.

-      Hermeline | Wife
    -      Reynaerdijn | Child
    -      Rosseel | Child

IT'S NOT MY FAULT THAT YOU DON'T HAVE A SENSE OF HUMOR

FEARS:
          In all sincerity, there is not much that scares Rubah - and even less that scares Reynaerde. One could argue that Reynaerde doesn't fear anything at all, actually - which is almost true, but not entirely. Reynaerde is a fae, and thus gets hurt upon touching iron. That's certainly something it tries to stay away from as much as possible.
    As for Rubah, who is not immortal in Storybrooke (among with a few other differences, such as being able to lie, and yes, being immune to iron there as long as they're cursed), is more of a coward than that. They fear large dogs (who tend to dislike them, likely because dogs are allies of humans and thus enemies of the fae), consequences of their actions (especially since they can't flee Storybrooke and thus are less likely to escape when they can't ace their trial), entraptment (because it sucks), and death.

EXTRA:
    Apples, cheese, card games, betrayal, pretty people, Cuwaert / Lulu, dancing, theatre, forests, getting away with things, summer nights

-      DISLIKES:
    Dogs, Isegrim, Bruun, law enforcement, being recognized in their disguises, winter, authorities, not getting what they want, the church

-      HOBBIES:
    Acting, costume making/sewing, cheating at board games, stealing food from the other nuns, seducing women into sin (whether this be sex or actual crimes)

[ bericht aangepast op 5 aug 2021 - 12:12 ]

obsessive rage

Ik zou het echt heel leuk vinden als je mijn profiel zou maken! Ik heb er zelf momenteel geen energie in gestopt haha
    ik ga dan nog even kijken naar dat invul lijstje wanneer ik tijd heb, maar yes ik wou het alvast even aangeven en vragen of dat kan

het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

ChiIdhood schreef:
    Ik zou het echt heel leuk vinden als je mijn profiel zou maken! Ik heb er zelf momenteel geen energie in gestopt haha
    ik ga dan nog even kijken naar dat invul lijstje wanneer ik tijd heb, maar yes ik wou het alvast even aangeven en vragen of dat kan

voor jou altijd <3 ik voeg je vast toe aan de wachtlijst

obsessive rage

/

[ bericht aangepast op 30 aug 2023 - 18:13 ]

obsessive rage

Super handig dit (: op dit moment heb ik (nog) niets nodig, maar wellicht voor in de toekomst!

Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

Λiņ̷͇̠͍͎̺̬͓̱̍͂͘ɘ̀ C̴̱̐̆͋̿̚͝͝ðrson̸̙̄͑̃̿̌͗̚͘
    fallen angel | chaotic being

B E      N O T      A F R A I D      (:

N A M E :
    ∞ ANGEL NAME: Asbeel
    ∞ DEMON NAME: Viné Corson

∞ HUMAN NAME: Valerie Castor Andreas
    Val has straight-up stolen its names from humans it spoke to once it had fallen to our reality. It will generally shorten its name to simply “Val” because it's easier.

∞ FAKE NAME: Raphael
    In order to trick people, it may claim to be a non-fallen archangel – Raphael is mostly the victim of this identity theft.

A G E :
    Val is an ancient being and thus is technically very old – it has existed since before our reality formed. For some inexplicable reason, Val behaves as though it is a young adult anyway, no matter how many years pass. It looks and usually acts like someone between nineteen and twenty-five years old would. It may sometimes spout out wisdom that fits a forty-something more, but such doesn’t fit with its appearance, which stays young.

Val has no concept of gender. It uses it/its pronouns for itself because these indicate that it isn’t human and it likes to separate itself from mortals, but doesn’t really mind any others either. It might present in both masculine and feminine ways, whichever it feels like.

SEXUALITY:
    Technically, angels aren’t supposed to experience sexual attraction. Val, a fallen angel, doesn’t either, but it does like sex (mostly because it’s forbidden) and won’t mind doing so with any consenting adult who feels like it. Val is aromantic, though, and technically asexual as well. (In its angel form it doesn’t even have genitalia, so- consider Val a deliberate thot.)
    All day! Either way! Fun decay! Perfect Nothing!

SPECIES :
    Val is a fallen angel pretending to be human. In actuality, it looks nothing like a human – it looks more like multiple floating eyes with several pairs of wings and racks that turn around. Val can kind of pick and choose what it looks like whenever the walls of reality are fragile around it. When these walls are stable, it’s largely trapped in its human form, something that it pities somewhat.
    It still has its wings and all that – the only thing setting it apart from angels who haven’t fallen, is that it can’t bend the walls and limits of reality (as easily) anymore, and thus they’re practically stuck here.

CHAOS! CHAOS! CHAOS! CHAOS!

11:11
    God tier villain: listens to ‘Toxic’ by Britney Spears while fucking shit up

PERSONALITY:
    POSITIVE TRAITS
    ⭐ Optimistic
    ⭐ Clever
    ⭐ Great actor
    ⭐ Confident
    ⭐ Funny
    ⭐ Carefree
    ⭐ Creative
    NEGATIVE TRAITS
    ⭐ Shallow
    ⭐ Chaotic
    ⭐ Impulsive
    ⭐ Manipulative
    ⭐ Amoral
    ⭐ Cruel
    ⭐ Sadistic

``I have reflected on my poor decisions and come to the conclusion that I’ll repeat them in the near future.``

Val is probably best described as a deliberately chaotic individual. It can be loud and obnoxious, but also polite and goofy, or mysterious and reserved – either way, it’ll do its best to give off the “uncanny valley” feeling. Since Val isn’t human, it’s rather good at maintaining such a reputation. It enjoys appearing weird and unsettling without giving any reasons to actually sending it away, such as by being overly friendly and candid, or breaking small social niceties such as by staring and smiling a bit too much.
    Val rarely takes anything seriously. If it appears to do so, it’s lying. Val lies often. It is manipulative and dishonest most of the time. Some might describe Val as sadistic for its tendencies to toy with people's feelings, but Val would describe itself as amorally curious instead. It finds human responses fascinating and enjoys doing psychological experiments – often without the test object’s consent. Val isn’t a particularly caring or responsible person and will absolutely abuse any power it has just for the sake of it – just to see what will happen.
    It is optimistic and easily entertained by things. Val always focuses on the positive sides of things even in the most bizarre situations – upon being tortured it might exclaim that it’ll finally get to see what its insides look like. Val barely gets sincerely angered or even really irritated. It might feel inconvenienced and act pouty because of such a feeling, but it’s not even near what the average person might describe as genuine annoyance. Val mostly experiences amusement and will exaggerate most other emotions to an extreme for show. It might be described as shallow for that reason, and although Val might joke that it’s just because it is an actor, it agrees with such a statement. It rarely grows very close to others, but it happens to be fond of people rather often in an equally shallow sense as with its other emotions. Actual attachment or friendship with humans is rare for it, though not impossible.
    Val is cunning and perceptive. It might come off as airheaded, but the opposite is true. It can be strategic if desired, but since this is very rarely the case, it might present as impulsive instead. On human levels, it is, but for an immortal, it’s actually not necessarily, just chaotic. Val rarely takes any actual risks if you consider that it cannot die.
    Val is easily bored and often energetic. It enjoys trickery and riddles and seeking attention to some degree from strangers. Around people that it knows it has to stick around for a while for whatever reason, it isn’t nearly as annoying, and mostly hangs out the overly polite smiling wise figure who sometimes disappears for extended periods of time for no apparent reason.

I      A M

There’s only two types of people in the world. The ones that entertain, and ones that observe

APPEARANCE:
          FC: Becca Breymas
    Unfortunately for Val, it is not allowed to leave its flesh vessel, so I shall have to describe that for you. Val is about 5'9" ft tall, flat-chested, but with relatively broad hips, making it a rather difficult task to guess what assigned gender it is. (Hint: It's intersex) It has strawberry blonde hair that currently is stuck in an absolutely atrocious bowl cut. Aside from the bowl cut, Val is moderately attractive and has a symmetrical face with a small nose, full lips, and bright blue eyes. Val has some light freckles spread out over its cheeks. Nothing out of ordinary so far - aside from its uncanny smiles and staring, that is.
    Val doesn't really have a particular clothing style that it favors but has for now settled on mildly ugly high fashion clothes that fit comfortably. Val enjoys picking horrendous outfits while still managing to look attractive in them - it's a skill, right?
    Val is lanky and has relatively big hands and feet.
    You gotta admit that I’m sexy when naked and covered in my own blood though

BE      NOT      AFRAID      (:

Actually, I’m not sure this blood is mine, haha

00:00

P A S T :
    Val is a bit vague about its past despite often oversharing random moments from it. It lived outside our reality for an unknown period of time in a place of bodiless beings, and then committed some sort of crime that made the other angels decide that it deserved entrapment in a limited reality – ours. Val’s stories range back to at least the fall of the Roman Empire, so it must have been around for at least that long. It is rather unclear what it has been doing all that time. It has implied that it likes to be a boogeyman or cryptid as well as climbing up to high status, only to then dramatically fake its own death and start the cycle over again.
    At some point, Val has been given the task to guide the (constantly reincarnating) Antichrist by the devil, for they are one of the fallen angel’s only chances to break the walls of our reality and escape their flesh prisons. Val has been carrying out the task of being the Antichrist’s babysitter for centuries now and helps it punch holes in the walls of reality by giving instructions.
    Currently, Val has to help Horror, though it hasn’t really made contact with her yet since it simply didn’t feel like doing so yet, having been busy with other things, such as helping an idiot run a corporation for hard candy, or figuring out where half of the shark species went millions of years ago, or haunting its current neighbor who keeps destroying kids’ footballs, or getting away from the mafia that it accidentally stole money from. You know – priorities and all that.
    To get away from its current trouble, Val took shelter in the club and is staying there now for an undetermined period of time.
    You start to run just as I’m having fun ):

G I F T :
    Val is an angel, and such comes with perks, even when fallen. Firstly, it… Cannot die. Ever. You could chop off its limbs and they would grow back within mere seconds. Technically, this is because once humans die, they go outside of our reality, and Val isn’t allowed to leave, but Val abuses this particular punishment a lot.
    Secondly, Val has some sort of charm magic over itself. People just tend to be attracted and listen to it rather easily, even if they normally wouldn’t.
    Thirdly, Val can send prophetic dreams and ask for favors in them to people. It can only send the same dream to the same person twice – three times is reserved for angels who haven’t fallen since it’s the first number in which most patterns become apparent, and therefore more likely to be listened to. Val could be using this gift responsibly, but like with all other things, it doesn’t and instead likes to plague people with weird vivid dreams or with cryptic messages that will leave them very confused upon waking.
    As a fourth gift, Val can automatically know people's names just by looking at them. This is one of the few gifts unique to it – most other gifts are universal for (fallen) angels. It’s also a rather useful gift, for it means that Val can trick anyone and could realistically steal souls for Hell without having to uncover someone's name – although it rarely does so because the devil never explicitly stated that it had to do that and Val enjoys spiting authority figures.
    Powers that Val used to possess but now only does wherever there are holes in our reality are things such as shapeshifting, telekinesis, flying, telepathy, mind control, manipulating the mass or size or shape of objects, influencing the weather, and more ridiculously powerful things that it does not deserve to have. (Whenever it has shapeshifted into something else and leaves the reality crack, it is stuck in that shape. Val has gone through life as a squid for ten years because of that and is now a bit more careful changing forms.) (It also used to have a flaming sword, but such has been taken from it. Val will openly sulk about this whenever the topic is brought up.)
    Lastly, although this isn’t entirely an angel gift, Val is rather good at catching liars since it is a good liar itself. When you manage to fool it, it will be impressed rather than angry.

Let me take a bite from my arm to check up on my existence real quick

RELATIONS:
    ∞ ANGELS:
    Val doesn’t really give much of a verbal opinion on the other, non-fallen angels.

∞ THE DEVIL:
    Val sees the devil as its employer and potentially like a bit of a friend, but isn’t particularly close to them either. It just follows its orders to spite the other angels and because they have a similar goal.

∞ THE ANTICHRIST / HORROR:
    Currently, Val has not yet introduced itself to Horror, but it is familiar with past incarnations of the teenager. Generally, Val thinks of her as a fun person to be around who makes entertaining decisions and who happens to be brilliantly mischievous and dramatic as long as she doesn’t dwell on things for too long. The two of them have only rarely gotten into serious disagreements and can usually stand each other’s company quite well.
    In my defense: I never explicitly told him to kill you

SKILLS :
    Val has had an eternity to perfect the most useless skills, and to comment on every single one of them would take me about as long. So, allow me to simply list them and give a rating of how good it is at them.
    ∞ Voice acting † 10/10
    ∞ Playing the trombone † 4/10
    ∞ Playing the piano † 8/10
    ∞ Playing the harmonica † 10/10
    ∞ Playing Mario Kart † 10/10
    ∞ Acting † 9.5/10 (Half the point is stolen because Val is too smug about it)
    ∞ Manipulation † 10/10
    ∞ Building lego civilizations † 11/10
    ∞ Doll making † -54571/10 (Val is actually good at this but everything it makes is a fucking nightmare creature)
    ∞ Creating riddles † 11/10
    ∞ Solving riddles † 9/10
    ∞ Storytelling † 9/10 (Generally good but gets distracted halfway through and never finishes)
    ∞ Being a squid † -5/10
    ∞ Cheating at gambling † 10/10
    ∞ Tarot cards and interpreting them † 7/10
    ∞ Pretending to have rabies † 8/10 (Generally good but couldn’t fool a licensed professional on the topic after 200 years of practice and thus loses two points)
    ∞ Hoop dancing † 10/10
    ∞ Playing with random medieval toys † 10/10
    ∞ Stealing † 10/10
    ∞ Sneaking † 10/10
    ∞ Picking locks † 10/10
    ∞ Tic Tac Toe † 10/10
    ∞ Hiding in a well for ten years † 1/10 (Walked away after a month because it got bored)
    ∞ Fitting 20 grapes in its mouth † 10/10
    ∞ Eating 5 pizzas under ten minutes † 3/10 (It’s working on this.)
    ∞ Dancing † 8/10

22:22

Teehee genocide and cornflake time !!

EXTRA :
    LIKES: Forests, nature, video games, grapes, psychedelic drugs, scary animals, biology, mythology, confusing people, riddles, acting, doing stupid things, kissing people, slutty clothes, dancing, squids, dichotomies, apple juice, stealing sheep and chickens from unsuspecting farmers and keeping them as a pet in the city, spices and peppers and eating them raw, eating salt
    DISLIKES: Food with no taste, bland people, rude people, not being allowed things
    FEARS: Val doesn’t really have anything that it fears.
    FAVORITE COLOR: Gold. Shiny!
    FAVORITE ANIMAL: Squids.
    FAVORITE BOOK: Val loves telephone directories and calling random numbers in it when bored.

[ bericht aangepast op 13 april 2022 - 8:11 ]

obsessive rage

Code:
    YOU ARE A MENACE

CHARACTER
    ɹǝʇɔɐɹɐɥɔ
    Code:
    CHARACTER ROLE ☠ CHARACTER AGE ☠ NICKNAME

name:

|
    |
    |
    FIRST NAME:
    LAST NAME:
    NICKNAME:
    Name
    Name
    Name

Name meaning
    Name meaning
    Name meaning
    |
    |
    |
    Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text
    _ _ _ _ _ _ _

HERE FITS A QUOTE!
    _ _ _ _ _ _ _

PLEASE BE CAREFUL
    |
    |

Date Of Birth
    Rising Sign
    |
    |
    Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text

BEFORE YOU

sexuality:
    Code:
    FALL

a n i m a l ?

HERE FITS A QUOTE!

personality:
                MBTI PERSONALITY TYPE: ???? -?

|
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    Code:
    + + + +
    Positive trait
    Positive trait
    Positive trait
    Positive trait
    Positive trait
    Positive trait
    Positive trait

|
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    Code:
    - - - -
    Negative trait
    Negative trait
    Negative trait
    Negative trait
    Negative trait
    Negative trait
    Negative trait

|
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |

Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text

Here you can also put a quote that's slightly longer! Go wild! Words owo idfk do something cool
    Code:
    HUMANS ARE BUILT TO LIVE

Here you can also put a quote that's slightly longer! Go wild! Words owo idfk do something cool I believe in you bestie <3
    Code:
    HUMANS ARE BUILT TO LIVE

appearance:

Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text

h u m a n ? ?
    Code:
    YOU ARE NOT SAFE HERE

past:

Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text

HERE FITS A QUOTE!

Code:
    ANIMAL IMPULSES

fears:

Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text

extra:

L I K E S :
    text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text
    D I S L I K E S :
    text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text
    H O B B I E S :

[ bericht aangepast op 14 aug 2021 - 16:01 ]

obsessive rage

you're clearly disconnected, so
    who am i connected to?

amelia
                                              Story obsessed & power driven

name • •
    Amelia      🧭      industrious or hardworking
    Perreault      🧭      comes from the ancient name Petros, meaning rock
    Amelia's family name isn't very special and is often used in rankings of 'most used' surnames in Canada. Even though her last name is from French origin, she, nor her family, speaks french. She is probably related to one of the adventures who came to Canada in 1600. Amelia will not respond to the nicknames Em, Emma, Amy or anything that starts with the first two letters of her name. Some people are allowed to call her Lily, but she mostly uses her full name and expects other to do the same.

age • •
    september 21 1955      🧭      23      🧭      virgo
    Amelia often tries to present herself older than she actually is. In a society where men often underestimate women, she feels like she has to, to some extend, act mature. This goes pretty well because of her wit, intelligence and her ambitious personality. But even though she can act like she is mature, she can be very childish. Amelia does look like a normal 23 year old.

gender & sexuality • •
    Amelia identifies as a she/her. She doesn't have a problem with being a woman, but she does experiences the struggles of being a woman and it does frustrate her. Amelia is probably bisexual, but doesn't realize this because of (internalized) homophobia. She isn't really interested in love, but she is capable of feeling it. She does have a lot of charisma, and can be a subtle flirt. But nothing too serious, because that is scary.
    nationality • •
    Luckely for Amelia she lives pretty close to Saint Agnes. She grew up in Nova Scotia, in a beautiful home close by the sea. She has never set foot on Saint Agnes, it would be a long journey (five to six hours) and she wasn't really interested in the island, until now.
          •       •      •       •

•       •      •       •
                            I always need to prove i have talent

I want to be great, or nothing

~~~~~~~~~~~
    personality • •
                personality type mbti: intj
    positive traits
    🧭 ambitious
    🧭 intelligent
    🧭 charming
    🧭 compassionate
    🧭 rational
    🧭 self-reliant
    🧭 charismatic
                      negative traits
                      🧭 competitive
                      🧭 hardheaded
                      🧭 manipulative
                      🧭 impatient
                      🧭 obsessive
                      🧭 inquisitive
                      🧭 perfectionist

Having the power to change the world (for the better); chaotic good is maybe the best explanation for her character: she wants to do the right thing, but sometimes her methods can be… questionable. Let me explain.
    For some she can be described as a power hungry, overly ambitious problem. They are not wrong, it is safe to say that Amelia will do (almost) everything to achieve her goals. If you are in her way or the goal is to expose you, she is definitely a problem. She will try to get to her goal using her intelligence, but she isn’t scared to break rules if cleverness isn’t enough. Some might say that she can become obsessive over her goals. Even though she has no problem with crossing some boundaries, she knows what goes too far and will not (deliberately) cross really personal boundaries . What I try to say is that she is not apathetic: she will get what she wants, but the things she want are morally good. Keep in mind that this is about innocent people; she will not care if you are not innocent. She can act like your friend or flirt with you to get what she wants.
    The thing is; Amelia is the opposite from apathetic, she is not emotional, but she cares a lot about people and wants to fight against injustice. She is compassionate and can easily make contact with different kind of people. She does not judge quickly nor harshly, but if you say certain little things that she absolutely does not agree on (sexist things for example), she makes up her mind really fast and will dislike you. Amelia will not show that she dislikes you. Why she does not show this she does not know, maybe the taste of dislike only comes when the person is gone and when she can think about it more carefully. When she actually is angry, she keeps calm and acts mature, most of the time.
    Her care for people also shows in her interest in them. Amelia loves to talk to people and hear about their life: their interests, their ambitions, their fears, highs, lows. That is why she makes contact with people so easily, she is just curious about their lives.
    Good, back to her ambitious side (that she most likely got from her father): Amelia is well read and intelligent, the frustrating part is that she lives in a time where women still get looked down upon. It bothers her. In a world full of men, she tries to become everything they are and be better. She has the urge to prove herself and that makes her really competitive (mostly towards men). Amelia can be impatient; she knows what she wants and to be honest, she wants it immediately.. That makes her efficiently. That is also how she learned to think for herself. She is really stubborn and does not like to be proven wrong.
    There is a chance that she sounds a little bit intense, but these are just the complex things that go on inside her head. Most of the time you will see her with a slight smile on her face. Her natural interest in people is charming. She acts calm and mature and can forgive easily (but again; she will not forgive the really weird views on the world).
    ~~~~~~~~~~~
                                        I always have to prove my worth.
    occupation • •
                journalist for The Chronicle Herald
    Amelia wants to make a change in the world, and her way of doing so is to write about it’s flaws. She wants to be the best journalist out there, have a lot of influence and power so her articles can have a serious impact on society.
    Meeting Amelia once is enough to realize that she is a perfect fit to be a journalist. She is a critical thinker, intelligent, determined and can read people pretty well. Her father, a rich, intellectual and influential individual, always encouraged her to learn as much as she could. He also paid for extra philosophy lessons outside of school to give her perspective on the world.
    She studied journalism and graduated last year. While she was studying she worked parttime at her local newspaper and eventually got offered a job at The Chronicle Herald.
    Wikipedia info because I am lazy: Founded in 1874 as The Morning Herald (now named The Chronicle Herald), the paper quickly became one of Halifax's main newspapers. The Chronicle Herald is now a broadsheet newspaper published in Halifax, Nova Scotia, Canada.
    Amelia experiences a lot of sexism on the workfloor, the ‘media’ environment isn’t really nice for women. She doesn’t give up and only wants to be better because of it. She is determined to write this story, this could be her breakthrough, and her colleagues laughed at her when she proposed this story. She will prove them wrong and will not come back without a good story.

A woman on her way to write about the new paranormal evidence on a case about missing women. You should’ve seen the look on their faces when they she told her colleagues and, specifically, the news-editor about this idea. “You really think this will be a good story?”, he asked her with a smug smile and a frown.
    “Yes I do”, she answered calmly.
    “Well you may check it out.. if you are so sure”, he said to her and laughed.

•       •      •       •

But you know that when the truth is told
    That you can get what you want

•       •      •       •

it's hard to be someone, and it hurts to be nobody

appearance • •
                faceclaim: Myriem Roussel
    Amelia has the blessing (and curse) that she is pretty good looking. Sometimes people underestimate her because of it, but most of the time her good looks help her. She has a soft and friendly face, a face that makes people trust her easily. There is something ethereal about her, but at the same time also very earth-like (grounded). She looks confident, calm and collected, walks up straight and always seems to be thinking about something.
    Amelia has brown hair, sometimes she cuts it short and sometimes she lets it grow. Right now she has long hair. She has brown eyes that seem to notice every little detail of her environment. Amelia is not tall, but not short either. She is short in comparison to a lot of her male coworkers, so she wears shoes who give her just 3 to 4 centimetres extra height. She is on the thin side and has almost no muscles. One does not get strong from studying and writing.
    She knows how to dress herself; most of the times she wears a pair of trousers with a blouse or a turtleneck. She loves to wear rings and will not go outside without her watch. She always has a (very) little bottle of perfume with her, so she always smells nice. She would absolutely hate it when people think she smelled bad.

The faceclaim is the girl at the top, there are not many pictures of the actress so that is why you see two different girls (but they do look very similar in these pictures). Amelia looks most like the top one. Now that I write this: if I had to compare her with any other character she would feel a lot like Scully from the x-files. I think they have a similar vibe and even a similar personality.
                All those people, all those lives,
                      where are they now?

background • •
    Amelia is the only child of Camilla and Arthur Perreault. She grew up in a beautiful house near the sea in Nova Scotia. Her father is a successful lawyer and earned a lot of money. It would be really unfair to just claim that her fathers money brought her to where she now is, she worked really hard for the things she has, but it obviously did make difference. When Amelia was born Arthur wanted her to get as much as possible out of life and he tried to educate her the best he could. For example: he hired a private teacher for Amelia so she could learn the basics of philosophy. So yes, if Amelia wasn’t born into this family she would not be where she is now, but that does not mean that it was all just handed to her. She never got any special treatment because of the influence of her father.
    Now she has a little apartment in the city close to work and works fulltime. And, dare i say, she does not use her fathers money, aren't we proud of her.

relationships • •
    Arthur Perreault       *       father
    Amelia has a deep connection with her father; he saw her potential and always encouraged her. She has a lot of his personality; his ambition, sense of justice, intelligence, wittiness. They have deep conversations at night and read the same books. Even though she absolutely loves him, and despises anyone who says something negative about him, she does feel a lot of pressure to be the perfect daughter. She is his only child, so she is the only one who has to fulfil all of his expectations. She wants to make him proud, make him feel like all of these investments in her weren’t for nothing.

Camilla Perreault       *       mother
    Amelia adores her mother. Camilla is more on the quiet side and is probably the one where she got her creativity from. Camilla was the one that wanted to live close to the sea, she loves walking, gardening and writing. She is a great moral support and Amelia can talk to her very easily; talking to your mother hits just different than talking to your father. And even then she feels like she has to be perfect for her mother; her only child has to succeed in life.

Mr. Brown       *       the news-editor
    Other people she knows are from work; her boss, Mr Brown, for example. She obviously knows he has a first name, but she will not learn it out of spite (or so she says, she probably knows his first name). She does not like him at all and really wants to put him back in his place. She often argues in the mirror as if she has an argument against him (and wins).

other characters will be added in impressionlist, soo who has ideas?? (:

They were born, and then they             lived,       and then they died

~~~~~~~~~~~
    hobbies & skills • •

Writing
    This one is kinda obvious, but nonetheless pretty important. Amelia started writing when she was about nine years old and never stopped. Aside from work, where she writes a lot, she mostly writes poetry or short stories.
    Photography
    She always loved looking at art, but she fell in love with photography when she followed photography classes in her first year of Journalism. She often has her camera with her, if the opportunity presents itself and she sees a story develop before her eyes, she can take pictures of it so the story can be published in the newspaper. Photos can be used as proof as well; she has the romantic idea that she can make a picture of an important document or a secret meeting.
    Reading
    Amelia reads a lot, she likes classic literature, (murder) mysteries/detective stories, non-fiction, philosophy. The thing is; she is just interested in the world, so she likes reading about it. Mystery books are a way for her to romanticize journalism; she would love to be a detective unravelling a mystery.
    Philosophy
    Ever since she got a private teacher outside of school, she was about 14 years old, she has loved philosophy. She learned the basics from her private teacher and then went on to read books that peaked her personal interest. She especially loves classical philosophy, not that she agrees with it, but she likes the way that it’s written and she finds it interesting to learn about how people thought in that time.
    Slow down you crazy child
    You're so ambitious for a juvenile
    What's the hurry about?
    You're so ahead of yourself that you forgot what you need
                If I don’t succeed, they will never take me seriously,
                                        and i need them to take me seriously

extra • •
    Fears
    Fear of failure: this is a fear that Amelia has to deal with almost every day. She wants to be so perfect that every little mistake is a mistake too much; one mistake at work and it will worsen the stigma that women can’t do anything right; one mistake at home and it her parents will be disappointed or sad that their daughter didn’t have the life they wanted for her. She wants her parents to feel like they did a good job raising her.
    She does have other fears; she is also scared for intimacy for example (others; not sure yet, i am tired)

The sea, autumn, seagulls, classic literature, the apologie, symposium, classic philosophy, voltaire, smoking, writing, poetry, oscar wilde, virginia woolf, art, her family, library, learning, people, listening, mysteries, the idea of love, gold, snooping
    Dislikes
    Misogyny, injustice, cold hands, her male coworkers, her boss, whiskey,
          •       •      •       •

I can take care of myself just fine. All right?
                                                                •       •      •       •      •       •

[ bericht aangepast op 28 jan 2024 - 23:43 ]

het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

@ ChiIdhood okay so ik heb er twee gemaakt (ik had er eerst drie maar de derde ging niet goed hahahaha), ze zijn allebei vrij simpel en ik heb bij de tweede letterlijk een stuk layout van reilly gestolen maar shh
    ik heb geen flauw idee of je dit iets vindt, en je hoeft ze niet te gebruiken (ik kan ook altijd nog meer dingen maken), maar ik zet ze vast voor je neer ^^

i felt my existence was tainted,
    in some subtle but essential way

if we were villains - M.L. Rio
    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x

can i interest you in anything
          all of the time??
    -      b o      b u r n h a m                       

obsessive rage

Wow ik vind ze echt zo mooi! I love it ahh yes!
    Ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar de eerste, al is de keuze moeilijk haha, maar omg dankjewel!!
    Is het dan goed dat ik die dan zo gebruik? Enn moet er ergens even een credit dingetje zoals je bij de karakter designs hebt? want zou je die dan ook cool erbij kunnen zetten zodat het mooi in de lay-out pastt?

[ bericht aangepast op 17 aug 2021 - 10:06 ]

ChiIdhood schreef:
    Wow ik vind ze echt zo mooi! I love it ahh yes!
    Ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar de eerste, al is de keuze moeilijk haha, maar omg dankjewel!!
    Is het dan goed dat ik die dan zo gebruik? Enn moet er ergens even een credit dingetje zoals je bij de karakter designs hebt? want zou je die dan ook cool erbij kunnen zetten zodat het mooi in de lay-out pastt?

ahhh yayyy!!!
    en nee die kan je niet gebruiken, eerst moet je me 20 goudstaven geven (cat)

oh goed dat je het zegt, ik zal het er bij zetten!!

obsessive rage

@ChiIdhood

alsjeblieft, voor jou!!

i felt my existence was tainted,
    in some subtle but essential way

if we were villains - M.L. Rio
    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x

©                  C            Y            N            I            C            A            L                  L            A            Y            O            U            T            S

obsessive rage