• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 okt 2021 - 22:30 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    "Ik ben er in ieder geval, mocht je me nodig hebben," bood hij aan. Yrla wist niet of hij daadwerkelijk wat kon beteken voor Nish, maar hij kon het proberen. "Mag ik vragen... Wie het was?"
          Waarschijnlijk zou hij ook een boog om die persoon heen lopen, maar was het tegelijkertijd prettig om niet iedereen te hoeven verdenken dat hij aan Nish had gezeten.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fayr



    'Sure. Don't mention it,' mompelde Fayr binnensmonds en sarcastischer dan ze van zichzelf gewend was. Ze wilde helemaal niet praten over wat er gebeurd was. Nu ze terug was op de campus bleef ze daar liever, fysiek en met haar gedachten. De enige waar ze misschien wel nog mee zou wíllen praten was Kris. Niet dat ze die goed kende. Maar hij had er veel langer gezeten dan zij. De bergen aan medelijdende blikken hoefde ze in ieder geval van hem niet te verwachten en dat voelde als een opluchting. Met Fersephone erover praten... voelde als het echt maken. En dat wilde ze niet. Kris wist het toch al. Hij was erbij. Met hem praten telde niet. En die werd tenminste pissig dat ze Zebediah geheeld had.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    Nish snapte de vraag wel, al was hij eigenlijk blij dat Yrla er niet naar gevraagd had. Hij had zich al wel een beetje op een antwoord voorbereid, want hij wilde hem niet de waarheid vertellen. Niet als hij nog met Zebediah moest samenwerken.
          ‘Medusa,’ mompelde hij dan ook met een afgewend gezicht. ‘Door me te verstijven.’
          Ze zou het zonder twijfel doen, dus zo schuldig voelde hij zich niet over de leugen.
          En het was voor Yrla’s eigen bestwil.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Hmm, ja.' Jester knikte. 'Maar het leuke is dat jouw laatste-uren-fantasie drastisch veranderd is sinds de vorige keer dat je erover nadacht en dat vind ik wel een dikke sticker waard voor je mentale gesteldheid. Compleet objectief gezien klinkt deze versie met mij gewoon een heel stuk leuker.' Hij ging een stukje rechterop zitten. 'Maar... mijn bovennatuurlijke sociale signalen antenne vangt op dat dit misschien geen heel gezellig onderwerp is, dus hierbij een heel vloeiende overgang naar compleet neutraal terrein: liever "nieuwe chocola" met een smaakje, of de OG puur, melk en wit? Dus met hazelnoot, karamel-zeezout, framboos-knettersuiker, enzovoorts.'

    [ bericht aangepast op 22 okt 2021 - 21:47 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    Hij knikte. Medusa had hij altijd al een beetje eng gevonden, dat was dus niet voor niets. Hij keek Nish even peilend aan. Moest hij nog meer vragen of konden ze het er beter een andere keer over hebben? "Zullen we anders eerst een potje gamen voor je met Kris gaat praten? Dan is je hoofd een beetje leeg voor je aan het volgende begint." Yrla glimlachte even naar Nish. "Of je moet het er nog over willen hebben, dan stel ik voor dat we in de tussentijd een rondje lopen."


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    ‘Puur,’ antwoordde hij. ‘Hmm, of met rum.’ Er kwam een grijns om zijn lippen. ‘Al weet ik nog wel een lekkerder smaakje.’
          Hij schoof achter Jester vandaan zodat die zijn balans verloor en naar achteren viel en liet zich half over zijn vriend heen zakken.
          ‘Ik moet weer even wennen aan dat gekakel van jou hoor.’ Hij zweefde even met zijn lippen vlak boven die van Jes. ‘En er is nog iets wat ik meer gemist heb dan je onvermoeibare stem.’
          Hij liet de afstand tussen hun lippen verdwijnen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    Eigenlijk wilde Nish het zo snel mogelijk achter de rug hebben, maar tegelijkertijd wist hij ook wel dat de gedachte aan Zebediah beter wat naar de achtergrond kon zakken voordat hij de volgende emotionele aanvaring kreeg. ‘Even een potje gamen klinkt inderdaad als een goed plan!’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Dat stukje informatie stopte Jester in een belangrijk vakje van zijn brein, voordat die in zijn volledigheid wegsmolt en verstandige, rationele gedachten alleen nog maar een vage droom waren. De grond was koud tegen zijn rug, maar zoals altijd gloeide Onyx als een fornuis. Jester trok de jongen dichterbij, de raceautootjes zoevend onder zijn huid, nog steeds. 'Ik geef je met alle liefde een vuurdoop hoor, 'tis net als in het zwembad springen; beter meteen in één keer,' grijnsde Jester tegen Onyx' lippen, terwijl hij zijn handen onder Onyx' shirt schoof. Hoe die gast niet liep te rillen van de kou ging hemzelf te boven en als zijn vriend hetzelfde bij hem zou proberen kreeg 'ie een flinke por in zijn ribben, en dat wisten ze allebei. Maar dat betekende niet dat Jéster niks kon doen. Integendeel.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    Ze waren even naar Nish nieuwe kamer verdwenen. Yrla had Nish de game uit laten kiezen en ondanks dat hij enorm zijn best deed, bakte hij er nog altijd vrij weinig van. In de eerste minuten merkte Yrla dat de afleiding wel werkte, dat Nish even aan iets anders dacht dan waar ze het over hadden gehad. Maar naarmate de tijd verstrek, hoe onrustiger Nish werd. Yrla drukte de pauzeknop in en keek met een zucht opzij naar Nish. "Weet je het zeker?" Vroeg hij aarzelend. “Kunnen we niet beter wachten tot Jester en Onyx terug zijn? En zij je kunnen helpen?” Zelf meegaan leek hem ook niet zo’n goed idee. Kris had waarschijnlijk het idee dat jij voor Zeb werkte, dus op zijn hoofd stond net zo’n goed een prijs.


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    Jesters handen vonden al sneller een weg onder zijn shirt dan hij had durven hopen. Ze voelden koud, maar iedere aanraking joeg een stoot hitte door zijn lijf waardoor hij alleen maar blij was dat er nu geen strijkbouten over zijn buik bewogen.
          ‘Hmm,’ mompelde hij. ‘Je mag blijven doorpraten, maar dan ga ik ondertussen andere dingen doen.’ Hij kuste Jester in zijn hals en liet ook een hand onder zijn trui en shirt glijden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    En wat dan? Moest Onyx Kris maar in slaap spelen als hij te agressief werd? Moest Jester zijn gave op hem gebruiken? Dat voelde ook niet goed. Híj had zijn vriend zo veel ellende veroorzaakt en hij moest nu ook voor de gevolgen instaan.
          ‘Fox is bij hem,’ zei Nish. ‘Ik geloof dat dat meer effect heeft dan dat Onyx of Jester hem zou dwingen om iets niet te doen. Als ik me achter anderen verschuil, gaat ie me alleen maar meer haten.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jep, en daar was een stukje ijskoude grond op zijn blote huid. Jester verstijfde en trok huiverend zijn rug zo goed als hij kon weg. 'Ja, oké, maar de grond is echt heel koud en ik hou heel veel van je, maar dat kunnen zelfs jouw magische kussen niet fixen,' siste hij terwijl er een rilling langs zijn ruggengraat liep, en Jester trok gauw zijn shirt weer recht. Zijn blik vond die van Onyx en hij zond hem een scheve grijns. 'Niet onzeker worden, het ligt niet aan jou. Zet wel extra druk op de deur-heist, want het geduld van een mens gaat ook maar zover.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Een gefrustreerde grom rolde over zijn lippen. ‘Het is niks voor jou om in problemen te denken.’ Hij trok zijn shirt over zijn hoofd en gooide die naast Jes in het gras. ‘Tada, oplossing. Geen koude grassprietjes in je rug.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester lachte, al ging het niet helemaal van harte. Hij duwde zichzelf een stukje overeind en liet zijn vingers langs Onyx' zij glijden en een stemmetje in zijn hoofd sloot zich vastberaden volledig bij zijn vriend aan. Het wás niks voor hem om in problemen te denken. 'Gelukkig heb ik jou dan toch?' Zijn vingers dwaalden naar Onyx' rug en het kuiltje onderaan zijn ruggengraat.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Jesters lach klonk wat holler dan hij gewend was. Hij had verwacht dat Jes zich moeiteloos in een make-out-sessie zou laten meeslepen, maar dat ging toch niet heel moeiteloos en samen met die opmerking over de koude grond terwijl het bijna twintig graden was en dit nou niet bepaald de eerste keer was, zat hem niet lekker. Vond Jes zijn aanrakingen dan toch niet prettig? Deden ze hem aan Dezi denken? Jester was echter degene die zijn handen onder zijn shirt had geschoven. Of had hij er dan geen last van? Ergens wilde hij de gedachten smoren, wilde hij Jester gewoon zoenen, alles vergeten, maar misschien wilden ze dat allebei wel gewoon te graag.
          ‘We hebben best wat shit waar we over moeten praten,’ zei hij. ‘En ik dacht – we gaan eerst gewoon wat schade inhalen en even niet aan al die dingen denken, maar dat is misschien makkelijker gezegd dan gedaan.’


    Every villain is a hero in his own mind.