• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 okt 2021 - 22:30 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    "Ik heb er geen moeite mee hoe dingen op dit moment gaan," zei Yrla die ergens helemaal geen afstand van Nish wilde nemen. Hij had het gevoel dat hij Nish net terug had, dus eigenlijk wilde hij niet loslaten. Plus het was nog altijd fijn dat er iemand was, iemand die de plek van Jester innam. Was hij dat aan het doen? Jester vervangen door Nish? Was dat wel slim? "Ik zal alleen heus nog wel een paar keer tegen de lamp lopen. Maar als ik je uit de weg ga, zal het ook niet magisch oplossen. Dezi heeft me al genoeg gekost en ik moet ook daarmee dealen wat ze gezegd heeft, dat doe ik niet als ik jullie uit de weg ga."
          Yrla zuchtte. "Of jij moet behoefte hebben aan meer afstand. Dan schik me daartoe. Ik kan begrijpen dat het voor jou ook niet makkelijk is." Voelde Nish zich nog altijd schuldig? Werd hij daar elke keer mee geconfronteerd als jij Yrla zag?

    [ bericht aangepast op 19 okt 2021 - 22:36 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Nish haalde diep adem en schudde toen zijn hoofd. Als dit Yrla het meeste hielp, zou hij daarmee doorgaan. ‘Het is gewoon lastig dat ik niet weet wat er precies in je hoofd omgaat. Dan vul ik zelf dingen in en maak ik mezelf helemaal gek.’
          Zijn vingers trilden toen hij zijn pakje sigaretten uit zijn zak viste. Hij had niet vaak echt een sterke behoefte om te roken, maar op het moment kwam er een storm op die weer zo snel mogelijk moest gaan liggen, zéker als hij straks Kris onder ogen wilde komen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    Onyx had letterlijk niks bij zich en dat was wel heel weinig, dus hij pakte zijn rugzak, leegde die op zijn bed en besloot beneden wat blikjes fris mee te nemen.
          ‘Jep.’
          Beneden voerde hij zijn voornemen uit en hing de tas over zijn schouder.
          ‘En, is er nog iets wat je fucking graag wil doen nu je weer werkende vingers hebt?’ vroeg hi toen ze de campus verlieten. ‘Of tenen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Ergens een deur vandaan toveren die degelijk op slot kan?' Jester reikte naar Onyx' hand en vervlocht hun vingers met een grijns. 'Dat vergroot de mogelijkheden.'

    [ bericht aangepast op 19 okt 2021 - 22:59 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Hmm, en dan? Want met die gave van jou kunnen we zo een nietsvermoedend olifantje opdragen om een deur aan ons af te staan en die gelijk even te monteren.' Onyx wiebelde met zijn wenkbrauwen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    De buitenlucht was fris tegen zijn huid, maar met Onyx naast zich niet direct onprettig. Jester ademde een paar keer diep in en antwoordde daarna met een scheve grijns, 'Da's wel een beetje cheaten voor twee masterminds zoals wij, niet?' Hij ving Onyx' blik. 'Zonder gaven krijgen wij het ook wel voor mekaar. En dat maakt het des te leuker om je vervolgens te kunnen zoenen alsof m'n leven er vanaf hangt, om te vieren dat het dat niet meer doet.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Ja daar gaan we dus echt niet mee wachten tot we weer een deur hebben hoor,’ zei Onyx op verontwaardigde toon. ‘Zoenen is niet R-rated.’
          Met zijn duim streek hij langs die van Jes. Het zou voor hem nooit meer vanzelfsprekend voelen om dat te doen.
          In de verte zag hij het meer al schitteren. Hij dacht terug aan de dag dat ze daar aan elkaar hadden toegegeven dat ze gevoelens voor elkaar hadden. Een warm gevoel welde in hem op. Wat hield hij toch idioot veel van die jongen.
          ‘En als die deur vanavond niet gefikst is, mag je me vanavond wel in een droom uitkleden,’ zei hij met een grijns.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Lachend duwde hij Onyx met zijn heup uit evenwicht zodat hij een paar stappen opzij zou wankelen. 'Op zijn mínst!'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx trok Jes met zich mee – ietsje te hard, waardoor de jongen tegen hem aanbotste. Hij ving zijn lippen in een tedere kus, die een onverwachte blos achterliet toen hij aan vanavond dacht.
          ‘Gaan we, eh, het vanavond echt doen?’
          Onyx beet op zijn wang toen hij besefte hoe onbeholpen hij klonk. Hij wilde het graag, maar het maakte hem eigenlijk ook behoorlijk nerveus.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Holy shit.' Jester bracht zijn hand omhoog en prikte vol ontzag in Onyx' wang. 'Je bloost. Alsof ik de kerstman betrap op het door de schoorsteen klimmen.' Hij schudde zijn hoofd en legde zijn arm om Onyx' schouders, terwijl er ook een golf hitte door hem heen trok. Het ijsblauw van de ogen van zijn vriend schitterde in het zonlicht. 'Als je dat ook wil?' vroeg hij toen zacht en een heel stuk serieuzer. Hij wreef kleine cirkeltjes over de wervels van Onyx' nek en hield peilend zijn blik vast. 'Ik wil gewoon graag heel dicht bij je zijn en doen wat goed voelt. En met jou... is dat alles.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    Hij wist niet zo goed wat daarop te antwoorden. Hij had dit geheim vier jaar met zich mee gedragen, wat het moeilijk maakte om ineens over alles te openen. "W- wat wil je weten?" Vroeg hij onhandig. Yrla wist niet of hij de antwoorden kon geven die Nish zocht. Hij wist niet of hij erover kon praten.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Ja, wat wilde hij weten? Hij wist dat Yrla niet van hem walgde, niet meer, maar door zijn eigen gevoelens naar Zebediah toe kon hij zich dat maar moeilijk voorstellen.
          ‘Waarom stapte je net van me weg?’ vroeg hij zacht. ‘Ben je soms nog bang voor me? Lig je soms wakker ’s nachts, bang dat ik onzichtbaar…. ineens naast je zit?’
          De woorden kwamen moeizaam zijn mond uit, alsof zijn tong een loodzwaar stuk dood vlees was. De smaak in zijn mond was al net zo smerig.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Maakte Nish zich daar zorgen om? Of hij nog bang voor hem was? Hij legde zijn hand op Nish schouders. "Ik ben niet bang van je, Nish," zei hij met een kleine glimlach. Zou hij dat doen 's nachts naast hem zitten? Yrla schudde die gedachte van zich af. Natuurlijk niet. Hij vertrouwde Nish. In die vier jaar was er niets gebeurd, waarom nu wel opeens? Omdat nu het contact weer tussen jullie is. Je weet heus wel wat hij van je wil.
          Yrla zette Dezi haar stem van zich af. "In het begin.. Ben ik er misschien wel eens bang voor geweest. Dezi voedde ook die angst, waardoor ik in het begin ook weinig alleen geslapen heb. Maar het gaat nu toch goed? We hebben erover gesproken, ik denk niet dat je dat zal doen." Hij geloofde nog altijd in Nish oprechtheid, hij koos ervoor daarin te geloven, iets anders kon hij zich niet veroorloven. Nish zou hem niets meer aandoen, dat wist hij zeker.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Op dit moment haatte Nish Dezi net zo erg als Zebediah. Er was geen haar op zijn hoofd die er spijt van had dat ze dood was. Hij probeerde zich voor te stellen hoe dat voor Yrla geweest moest zijn. Het moest net zoiets zijn als wanneer Nish steun zou zoeken bij Onyx na wat Zebediah hem had gedaan en dat Onyx zijn kwetsbaarheid vervolgens gebruikte om zelf aan zijn gerief te komen. Hij vond het ontzettend knap dat Yrla nog steeds zoveel vertrouwen in hem had, in vrienden in het algemeen. Zijn ogen liepen vol tranen en hij trok Yrla in een knuffel.
          ‘Nee, ik zweer dat ik zoiets nooit meer zal doen.’ Zijn stem klonk gesmoord. ‘Zeker niet nu ik weet hoe het voelt.’
          De woorden waren eruit voordat hij er erg in had. Heel even was hij vergeten dat Yrla van niets wist, in tegenstelling tot Onyx, Damon en Jester. Maar misschien was het beter zou en zou het hem helpen om Dezi’s stem te onderdrukken.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2021 - 12:33 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    In de afgelopen dagen had Onyx écht alle mogelijke emotionele uitersten gevoeld – met woensdag als absoluut dieptepunt. Dit moment echter, nu hij in Jes’ liefdevolle ogen keek en zijn vingertoppen in zijn nek kriebelden, voelde hij zich intens gelukkig. Hij had een plagerige reactie verwacht (die er ook was geweest) of ergens was hij bang geweest dat er een ongemakkelijk moment was gevolgd, maar Jes’ woorden namen juist de druk van de ketel en temperden zijn zenuwen iets. Jes wilde hem net zo graag als hij Jes wilde – en ze zouden gewoon doen wat goed voelde. Meegaan in het moment, zoals ze eigenlijk altijd al gedaan hadden. Wat Jes zei klonk zo oprecht en lief dat het de blos op zijn wangen nou niet echt ten goede kwam, maar hij schaamde zich niet voor zijn kwetsbaarheid en het liet zelfs het stemmetje in zijn achterhoofd even zwijgen, dat hem eraan herinnerde dat hij gisteren dingen gedaan had waar Jester niet blij mee zou zijn. Maar Onyx was daar evenmin blij mee en samen zouden ze het wel oplossen. Samen.
          Met zijn neus streek hij even langs die van Jester. ‘Ja… dat wil ik ook.’
          Vlinders fladderden op toen Jester glimlachte.
          Voor Onyx helemaal wegsmolt, pakte hij Jesters hand weer en liepen ze verder naar het meer. Daar gingen ze aan de oever zitten. Onyx sloeg zijn armen om zijn vriend heen en trok hem tegen zijn borst. Hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen. Er waren zo veel dingen waar ze over moesten praten, maar voor nu wilde hij dat niet. Hij wilde hem gewoon vasthouden, zijn warmte voelen, ervan doordrongen raken dat hij lééfde.
          ‘Ik hou van je, Kleintje,’ zei hij zacht. ‘Zo fucking veel.’


    Every villain is a hero in his own mind.