• Was er een supertoffe SOTY-editie waar ik aan meedeed.
    Oké toegegeven, alle edities waren tof. :Y)

    Anyway, sindsdien heb ik er nog lekker aan geknutseld en vrijdag is het naar de drukker gegaan. Hoeray! En ik vind het echt een supertoffe gedachte dat het verhaal er waarschijnlijk niet was geweest zonder Q, dus voor mij weer een bewijs voor hoe speciaal Quizlet is <3

    Vorige week mocht ik de cover bekendmaken en ik vind hem zo pretty!



    En nu ben ik wel benieuwd, zijn er nog andere schrijvers hier die met een serieus manuscript bezig zijn of misschien al in spanning op reactie van een uitgever wachten? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb wel een verhaal idee, maar ik zou dit graag in het Engels schrijven en ik weet niet of ik daar een uitgever voor kan vinden in het Nederlands :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb wel een verhaal idee, maar ik zou dit graag in het Engels schrijven en ik weet niet of ik daar een uitgever voor kan vinden in het Nederlands :')
    Dat valt inderdaad niet mee! Dan zou je er eentje in het buitenland moeten benaderen, maar tenzij je connecties hebt is dat wel heeel pittig.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Ik heb wel een verhaal idee, maar ik zou dit graag in het Engels schrijven en ik weet niet of ik daar een uitgever voor kan vinden in het Nederlands :')

    Dat valt inderdaad niet mee! Dan zou je er eentje in het buitenland moeten benaderen, maar tenzij je connecties hebt is dat wel heeel pittig.

    Ja die heb ik inderdaad niet, dus dat is wel jammer :') Denk niet dat dat erin zit dus.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik heb wel een verhaal idee, maar ik zou dit graag in het Engels schrijven en ik weet niet of ik daar een uitgever voor kan vinden in het Nederlands :')


    Als je in het buitenland wil uitgeven moet je sowieso eerst een agent benaderen die vervolgens het contact met de editors van uitgeverijen gaat onderhouden. Zijn veel video's op youtube over het hele proces en waar je aan moet denken bij het schrijven van een query en hoe je die het beste naar agents kan sturen (en hoeveel tegelijk, etc.). Is misschien wat ingewikkelder dan in Nederland, maar zeker niet onmogelijk!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wat ontzettend nice zeg! Gefeliciteerd! Inderdaad een erg mooie cover ook.

    Ik ben freelance schrijfster van beroep, maar werk op dit moment alleen in opdracht. Voor mezelf doe ik enkel mee aan RPGs op Quizlet. Op een dag hoop ik ook een fictie-verhaal neer te zetten waar ik volledig achtersta en waar ik wellicht wat mee kan doen. (: Gelukkig kan ik mijn hele leven nog schrijven!


    ars moriendi

    Nice!

    Ik probeer een uitgeverij te vinden, of dat ook zal lukken is nog de vraag


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Gave cover!


    Let's drink Jasmin tea!