• DEADLIEST CLASS


    Een aantal jongeren met een uitzichtloze toekomst in de gevangenis wordt een nieuwe kans gegeven: ze mogen deelnemen aan een nieuw overheidsprogramma dat hen zal opleiden tot huurmoordenaars.

    PERSONAGES
    Aiden Rivers
    Emilio Sanchez
    Ethan Roberts
    Joshua "Bear" Amon
    Luke Williams
    Rory Hornsby

    Alex Epps
    Bailey Jensen
    Skyler Benson
    Sloane Wilson

    MEEDOEN?
    Meedoen kan. We gebruiken een rollenstory, dus stuur even een PB. We schrijven wel in de derde persoon VT, gebruiken WhatsApp om dingen te bespreken en herhalen elkaars stukken niet. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    ALEX EPPS


    ‘Top. Nou kom hier dan, ik heb een kompas en coördinaten,’ antwoordde Alex, die geen zin had in gekeuvel en gewoon op pad wilde gaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aiden Rivers



    Hij trok een wenkbrauw op als de gozer meteen instructies begon rond te delen. Is die überhaupt een gevangene of komt hij wat de commandant uithangen?
    Aiden haalde zijn schouders op en liep naar hem toe. Met een zachte klik ging de zaklamp aan en hij scheen op het kompas dat de andere vast had. Hij liet zijn blik rondgaan en zag enkele wat afwachtend kijken.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2021 - 21:42 ]

    RORY HORNSBY


    Er was al gelijk iemand die het voortouw nam en blijkbaar grote haast had om weg te gaan. Rory niet – hij snoof gretig de frisse lucht op en bekeek de anderen. Ze droegen stuk voor stuk een gevangenis-overall. Wat voor misdaad hadden ze begaan? Hij was niet zo dom om die vraag te stellen, maar nieuwsgierig was hij zeker. Een van de jongens had een kompas meegekregen en leek ook te weten welke richting ze op moesten.
          ‘Hopelijk wordt het geen urenlange wandeling,’ zei Bear naast hem. ‘Ik heb net ook al uren in de auto gezeten en nog geen fatsoenlijke boterham gekregen.’
          Rory’s rit was een stuk korter geweest, maar hij kon zich voorstellen dat zo’n tocht op onbekend terrein en in het donker best wat energie zou vreten. Tegelijkertijd stroomde de adrenaline ook door hem heen – hij voelde zich net een of andere commando.


    Every villain is a hero in his own mind.


    Ethan Roberts


    Hij had maar lijdzaam zitten wachten tot iedereen was gearriveerd, hij wist dat ze uiteindelijk met tien zouden zijn. In die korte tijd van wachten had hij zich al minstens aan de helft van de aanwezige zitten irriteren. En het feit dat één iemand het voortouw mocht nemen, stond hem al helemaal niet aan. 'Nou, superman, waar moeten we heen?'

    ALEX EPPS


    ‘Die kant op.’ Alex knikte met haar hoofd naar rechts. Ze baalde ervan dat ze hier met z’n allen waren gedropt. Het leek haar veel nuttiger als iedereen in zijn eentje in de middle of nowhere werd achtergelaten, op die manier werden iemands capaciteiten pas echt onderzocht.


    Every villain is a hero in his own mind.

    SLOANE WILSON


    ‘Het lijkt verdorie wel een of ander kinderkamp,’ mopperde Sloane terwijl ze met de anderen meeliep. ‘Een debiele dropping.’ Haar blik viel op de blonde jongen die naast haar was komen lopen en amper tot haar schouder kwam. ‘Of ís dit een of ander kamp en zit ik helemaal verkeerd.’
          ‘Zou kunnen. Opmerkingen maken over mijn lengte is wel iets wat normaal gesproken alleen o zo stoere pubers doen.’ De jongen grijnsde naar haar.
          Onwillekeurig grijnsde ze terug. Die was in elk geval niet op z’n mondje gevallen.
          ‘Ik ben Rory.’
          ‘Sloane.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aiden Rivers



    Hij richtte zijn zaklamp op naar de richting dat Alex had aangegeven, en per ongeluk scheen hij recht in de ogen van Ethan, die een paar vervloekingen in zijn richting werpte. 'Sorry.' mompelde hij vlug terwijl hij het stiekem wel grappig vond. Maar de kerel keek alleen nog maar norser dan het standaard gezicht dat hij trok. Echt wel de zonneschijn van de groep.

    Zijn blik ging opzij naar het meisje met het roze haar, die hem vrolijk aankeek. Toch eentje die het zag zitten, ofwel zag ze gewoon de ernst niet in van de situatie.
    'Is er eigenlijk een soort van plan? Ergens waar we naartoe moeten werken?' Hij keek weer opzij naar Alex met een vragende blik.

    ALEX EPPS


    ‘Ik heb behalve een kompas ook een stukje karton gekregen met coördinaten, dus ik neem aan dat we daarheen moeten.’
          Alex wilde alweer verder lopen, maar een jongen met donker haar versperde haar de weg.
          ‘Wie zegt dat we jou kunnen vertrouwen? Je zou zo maar een of andere serial killer kunnen zijn. Misschien is dit wel een test om te zien hoe stompzinnig we zijn en in hoeverre we zélf kunnen nadenken, in plaats van als een schaap achter iemand met een kompas aan te lopen.’


    Every villain is a hero in his own mind.


    Bailey Jensen


    Ze wendde haar blik af van Emilio. Ondertussen was de fun er ook wel vanaf, en ze had enkele andere pracht exemplaren zien lopen waar ze eventueel ook wel plezier mee kon maken. Er verscheen een diepe frons in haar voorhoofd toen enkele mensen begonnen te discussiëren over weet ik veel wat. Licht nieuwsgierig liep ze ernaar toe en ze zag dat één van de gozers, dacht ze, een stuk karton in zijn hand had en in de ander een kompas. Met behendige vingers griste ze het stuk karton uit zijn hand en keek er naar terwijl ze haar lippen tuitte. En dan gaf Emilio wel een heel goede opmerking. 'Hm, inderdaad. Wie zegt er dat we uitgerekend jou moeten vertrouwen en zomaar de sergeant gaan laten uithangen?' Alhoewel een serial killer echt wel geil klonk.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2021 - 15:15 ]