• Heyhey

    In het begin van dit jaar heb ik een brief aan mezelf geschreven met al mijn verwachtingen, doelen en voornemens in voor dit jaar. Nu het jaar op zijn eind loopt ben ik van plan opnieuw een brief te schrijven voor komend jaar, en natuurlijk ga ik mijn oude brief ook openmaken. Helaas heb ik een vrij goed geheugen en weet ik dus nog 90% van de inhoud uit het hoofd. :W Maar alsnog vind ik het heel leuk om zo'n brief te schrijven!

    Zijn er nog mensen die een brief aan zichzelf gaan schrijven de komende tijd?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wel een leuk en inspirerend idee. Ikzelf ga dat niet doen omdat ik daarvoor denk ik te weinig lange termijn verwachtingen voor mezelf heb.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat leuk!

    Wij hebben we met scouting onder de dennenbomen (25 jaar terug) potten met brieven en die zijn 7 jaar terug met verbouwingen tevoorschijn gekomen en toen hebben we weer nieuwe onder t gebouw gelegd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had vroeger ook een brief voor mezelf gegeven elk jaar tijdens oud en nieuw avond, maar daar stonden geen voornemens doelen en plannen. Eerder een evaluatie van het jaar en gaf dan het jaar een cijfer wat ik van het jaar vond en de momenten van het jaar. Het laatste keer dat ik at deed was ergens in 2017

    [ bericht aangepast op 17 dec 2021 - 17:29 ]

    Dit is zo'n tof idee! Misschien dat ik hier dit jaar ook mee begin (:


    Borahae.

    Wat leuk! Ik schrijf af en toe ook zo'n brief, maar die open ik dan minstens 3 jaar later, want anders weet ik idd nog te veel :')


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wat een leuk idee!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'