• Hallo allemaal,

    Inmiddels is het alweer een aantal weken geleden dat mijn vriend en ik ons eerste huisdier uit het asiel hebben geadopteerd. Het is een prachtige kat en ze voelde zich meteen helemaal thuis. Ze komt lekker op schoot zitten, is heel nieuwsgierig en actief en een echte mensenvriend.

    Mochten jullie nieuwsgierig zijn geworden, sinds kort heeft ze haar eigen Instagram account. Hoewel ik altijd gezworen heb nooit een account voor mijn huisdier aan te maken, moet ik eerlijk bekennen dat ze wel érg fotogeniek is.

    Dan mijn vraag aan jullie: hebben jullie wel eens een dier uit het asiel geadopteerd?

    Liefs,
    Niallerslove


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Naww, superlief! Helaas was mijn vader allergisch voor katten en kwamen honden het huis niet in door door mijn moeder, dus bij hamsters en goudvissen hield het helaas op bij ons thuis. Ook gezellig hoor, maar een vis kroelt niet zo lekker :W Wel vroeger met mijn beste vriendinnetje meegeweest naar het asiel toen zij een derde kat gingen adopteren (!), dat was wel tof haha.
    In ons studentenhuis waren vijf van de zes eindelijk overstag voor een ontzettend leuke kat, maar nummer zes zei ongeveer "de kat of ik", hoewel niet met zoveel woorden omdat hij een beetje bang was voor het antwoord op die vraag. Dus helaas. Feitelijk gezien: nee, haha. Maar Lola ziet er inderdaad hartstikke knuffelig uit, gaaf joh!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wat een mooie kat!
    Ik heb zelf nooit echt huisdieren gehad, maar hoop als ik ooit op mezelf ga wonen dat het er dan wel van gaat komen. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wat een lieverdje! En wat goed dat jullie een kat uit het asiel hebben geadopteerd. Hoe oud is ze?

    Zelf ben ik ook aan het denken om een kat te adopteren met mijn vriend. Echter ben ik voor een aantal katten allergisch en voor een aantal niet, dus dat maakt het lastiger. Ik zou geen kat willen adopteren, om er vervolgens achter te komen dat ik allergisch voor die kat ben. Dus ik denk er nog even over na wat wijsheid is. :')


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Wat een lieverdje! En wat goed dat jullie een kat uit het asiel hebben geadopteerd. Hoe oud is ze?

    Zelf ben ik ook aan het denken om een kat te adopteren met mijn vriend. Echter ben ik voor een aantal katten allergisch en voor een aantal niet, dus dat maakt het lastiger. Ik zou geen kat willen adopteren, om er vervolgens achter te komen dat ik allergisch voor die kat ben. Dus ik denk er nog even over na wat wijsheid is. :')


    Ze is ruim 8,5 jaar oud. (:
    Dat lijkt me inderdaad wel lastig als je alleen voor bepaalde katten allergisch bent! Het heeft niks te maken met lang- of kortharig toevallig? Of verschilt het echt per kat?


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    WAUW gefeliciteerd! Ze is echt heel mooi en de naam past ook kei hard bij haar :) Ik breng misschien mijn vissen niet in de buurt van die kat, anders heb ik geen huisdieren meer xD Ik heb eigenlijk nog nooit echt een kat gehad. Maar dat komt nog wel (cat)


    Isn't Baji-san awesome?

    Niallerslove schreef:
    (...)

    Ze is ruim 8,5 jaar oud. (:
    Dat lijkt me inderdaad wel lastig als je alleen voor bepaalde katten allergisch bent! Het heeft niks te maken met lang- of kortharig toevallig? Of verschilt het echt per kat?


    Ah, leuk. :')
    Het heeft niet te maken met lang -of kortharig, maar met de huidschilfers. Zo zijn er wel kattenrassen die over het algemeen beter kunnen met allergische mensen (zoals de Siberische kat, blauwe rus of bengaal), maar die zitten dan juist weer niet in het asiel. En zo hebben verschillende vrienden van mij katten, bijna allemaal gewone Europese kortharen, waarbij ik dus bij sommige mega-allergisch ben en bij een ander nergens last van heb. Dus het blijft een beetje onhandig haha.


    Tell me about it, stud.

    Wat een cutie.

    Onze kat is ook een adoptie uit het asiel. We hebben gekozen om een beestje met fiv te adopteren. ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oeh wat leuk! <3
    Een van mijn katten komt ook van het asiel. Gelukkig is Malibu, de lapjespoes op de foto, helemaal gek op hem <3


    26 - 02 - '16