• GRAVITY FALLS
    Boring Oregon ca. 1842.


    Hellow folks, Hier mogen jullie praten en brainstormen voor de rpg! Of gewoon lekker delen hoe jullie dag is geweest hehe, it's a talkie place right here!


    -> Nuttige informatie kan je vinden in de Story. Ik probeer deze regelmatig eens bij te werken voor extra info over de stad, en binnenkort zal ik ook wat info sheets plaatsen over jullie chars en de families! ^^ dat maakt het een handige vlugge cheat cheat hehe.

    -> Gezien het dorp vol met oude en nieuwe gezichten zit, zal ik het nu al toestaan om eventuele relaties te bespreken, maar hou er rekening mee dat er nog rollen kunnen bijkomen ^^

    -> Hou drama voor in de rpg zelf ! ^^ , this is a safe space



    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 jan 2022 - 19:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben van plan om woensdag of donderdag met Avery te schrijven, maar ik vraag mij wel eerlijk gezegd af of dit nog nut heeft? 😅


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Neaera schreef:
    Ik ben van plan om woensdag of donderdag met Avery te schrijven, maar ik vraag mij wel eerlijk gezegd af of dit nog nut heeft? 😅


    Jaa, ik weet het ook niet hahaah. Ik zit in dezelfde situatie met mijn rol, maar ik denk dat ik hem maar voor een andere eventuele RPG ga gebruiken.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ben eerlijk gezegd een beetje in de knoop gekomen met schoolwerk wat verloren is gegaan wat ik allemaal in één week weer in heb moeten halen. Maar ik heb nu weer wat ademruimte en wil graag morgenavond gaan posten want ik vind dit een te leuke rpg om er niets mee te doen.

    Voor Billy en Jules heb ik al iemand, ik zoek alleen nog iemand voor Jesse als iemand interesse heeft?
    Wat betreft relaties, de geen die ik nog niet gesproken heb zal ik zo snel mogelijk benaderen.


    How far is far

    Ja same.
    Ik wilde eigenlijk donderdag/vrijdag schrijven maar toen kreeg ik corona en voel me nogsteeds niet fit. Maar heeft het nog nut om m'n post af te schrijven met Juliette?

    Naja als iedereen hetzelfde gevoel heeft met dat ze wel graag willen posten maar twijfelen zou ik gwn posten want dan heb je er zo weer meerdere posts bij en kan het gaan lopen.

    Maar dat is natuurlijk ieders eigen beslissing.

    Ik Zou het spijtig vinden natuurlijk :'D maar het is nu allemaal wat afwachten van elkaar waardoor er helaas niet veel gebeurd.
    Dus ik weet niet precies waar het aan ligt 🤔


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Enjoy_20 schreef:
    Naja als iedereen hetzelfde gevoel heeft met dat ze wel graag willen posten maar twijfelen zou ik gwn posten want dan heb je er zo weer meerdere posts bij en kan het gaan lopen.

    Maar dat is natuurlijk ieders eigen beslissing.


    Mee eens! Ik zou het leuk vinden als deze rp toch nog gaat lopen ^.^


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Ja precies,
    ik kijk morgen ff hoe ik mij voel en anders maak ik dan m'n post af met Juliette. (;

    Ooooh I love Mars Already @demi!!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mirabel schreef:
    Ooooh I love Mars Already @demi!!


    Yesss, my idiot has arrived 👀


    That is a perfect copy of reality.

    Starsight schreef:
    (...)

    Yesss, my idiot has arrived 👀


    Yesssss! ✨🥳🥳

    Het meeste van mijn boy staat inmiddels, dus ik ga alvast relaties zoeken. Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik voor hem zoek, dus ik was eerder benieuwd naar wat jullie nog voor jullie chars zoeken? ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Starsight schreef:
    Het meeste van mijn boy staat inmiddels, dus ik ga alvast relaties zoeken. Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik voor hem zoek, dus ik was eerder benieuwd naar wat jullie nog voor jullie chars zoeken? ^^


    Ave zoekt een aanwezige oudste broer 🙃


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Neaera schreef:
    (...)

    Ave zoekt een aanwezige oudste broer 🙃


    Waarom ben jij de hele tijd zo lullig???? 😒😠


    That is a perfect copy of reality.

    Starsight schreef:
    (...)

    Waarom ben jij de hele tijd zo lullig???? 😒😠


    Is leuk hihi 💕


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.