• GRAVITY FALLS
    Boring Oregon ca. 1842.


    Hellow folks, Hier mogen jullie praten en brainstormen voor de rpg! Of gewoon lekker delen hoe jullie dag is geweest hehe, it's a talkie place right here!


    -> Nuttige informatie kan je vinden in de Story. Ik probeer deze regelmatig eens bij te werken voor extra info over de stad, en binnenkort zal ik ook wat info sheets plaatsen over jullie chars en de families! ^^ dat maakt het een handige vlugge cheat cheat hehe.

    -> Gezien het dorp vol met oude en nieuwe gezichten zit, zal ik het nu al toestaan om eventuele relaties te bespreken, maar hou er rekening mee dat er nog rollen kunnen bijkomen ^^

    -> Hou drama voor in de rpg zelf ! ^^ , this is a safe space



    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 jan 2022 - 19:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Shenhe schreef:
    Ik meld me af.


    Ontzettend jammer meid :c maar ik begrijp je demotivatie.

    Is er trouwens nog enthusiasme voor de anderen voor deze rpg? Of is het nutteloos deze nog te openen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zou nog graag beginnen!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jaa, ik zou ook nog graag beginnen!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Me to! Maar ik weet niet of ik het red morgen mijn rol af te hebben 🥺


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zou ook graag nog beginnen! ☺️

    Hmm okay. Ik vind het wel spijtig dat er niet op Maia is gereageerd tho!

    Nu ja mochten er nog mensen relaties willen bespreken kan dat in pb, daar reageer ik het snelste. Ik ga kijken of ik het zelf nog dit weekend red om het topic te openen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Het is ook spijtig, maar ze heeft mij nooit persoonlijk in GB/PB benaderd over relaties, dus tja.
    Zelf heb ik het smoor druk nu met tentamens, deadlines en verhuis dingen regelen voor stage, dus ik kijk niet altijd in het praattopic.

    Vandaag zal ik eventjes tijd maken om voor Avery een relatiezoeklijstje te droppen & ik zal dit weekend tussen de bedrijven door mensen berichtjes sturen voor relaties. Voor degenen die mijn WhatsApp hebben ben ik daar het beste te bereiken & verder via PB en Discord c:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2022 - 9:46 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Tbh sluit ik me aan bij wat hierboven wordt gezegd. Ik vind het ook echt spijtig en het is niet mijn bedoeling geweest om iemand buiten te sluiten of iets.

    De dingen die ze aangaf te zoeken hier in het praattopic, paste niet bij mijn karakter omdat ze veel jonger is en niet in de club komt bv. Ik zelf vond het moeilijk om iets te verzinnen wat wel zou passen en als iemand je dan niet persoonlijk benaderd komt daar niets van.

    RELATIES AVERY


    — Best friend(s)
    — Close friend(s)/good friend(s)/friend(s)
    — Maybe an ex? Or someone she had a fling or one night stand with?
    — Someone(s) she doesn't get along with
    — Someone she has coffee dates (or milkshake dates) with
    — Someone she occasionally watches the stars with during the night

    Bij deze mijn relatiezoeklijstje!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik kom later vandaag jullie ff stalken in jullie gastenboek voor eventuele relaties


    Enjoy a 'world' where the fantastic is fact and magic realy works!

    Ik sluit me ook aan bij hetgeen wat hierboven is gezegd. Ik heb namelijk geen pb/gastenboek bericht ontvangen dus ging er eigenlijk vanuit dat ze mij daar niet mee bedoelde. De enige relatievoorstellen die ik voorbij heb zien komen waren al doorgestreept dus ik ging ervan uit dat ze daar al in voorzien was. Uiteraard was het niet mijn bedoeling om iemand buiten te sluiten.

    Verder heb ik wel zin in deze rp! Ik ga er later vanavond even goed voor zitten en dan ga ik reageren op pb's en andere berichten!


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Ook vanuit mij is het niet de bedoeling geweest iemand buiten te sluiten, of dat gevoel te geven. Ik ben de afgelopen weken weinig online geweest ivm wat familieomstandigheden, enkel voor een post te plaatsen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb überhaupt nog geen rol, dus ik voel mij ook niet bepaald aangesproken in deze situatie, maar het is natuurlijk wel zonde! Mijn rol komt op z'n vroegst zondag pas, ben morgen de hele dag werken en ga daarna nog een hele, hele late kerst met een vriendin vieren :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Ik sluit mij aan bij degene boven mij, lijkt me dat er genoeg over gezegd is. (:
    Zelf moet ik morgen de hele dag werken, maar mijn rol staat al wel grotendeels dus komt dat morgenavond wel goed. Mocht iemand nog relaties willen bespreken, stuur dan ff een berichtje prive hier of op discord.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2022 - 20:51 ]

    Neaera schreef:
    RELATIES AVERY


    — Best friend(s)
    — Close friend(s)/good friend(s)/friend(s)
    — Maybe an ex? Or someone she had a fling or one night stand with?
    — Someone(s) she doesn't get along with
    — Someone she has coffee dates (or milkshake dates) with
    — Someone she occasionally watches the stars with during the night

    Bij deze mijn relatiezoeklijstje!


    Ik kan Felicity hiervoor aanbieden als je dat leuk lijkt? Dat Felicity haar in de eerste week in Gravity Falls tegen was gekomen op een feestje. Felicity werd iets te dronken en er was een prettige sfeer tussen hen. Alleen vermijd Felicity nu het contact, omdat ze haar geaardheid eigenlijk verborgen houdt voor de buitenwereld en doet alsof het niks voorstelde of gewoon just for the fun was.


    Enjoy a 'world' where the fantastic is fact and magic realy works!