• GRAVITY FALLS
    Boring Oregon ca. 1842.


    Hellow folks, Hier mogen jullie praten en brainstormen voor de rpg! Of gewoon lekker delen hoe jullie dag is geweest hehe, it's a talkie place right here!


    -> Nuttige informatie kan je vinden in de Story. Ik probeer deze regelmatig eens bij te werken voor extra info over de stad, en binnenkort zal ik ook wat info sheets plaatsen over jullie chars en de families! ^^ dat maakt het een handige vlugge cheat cheat hehe.

    -> Gezien het dorp vol met oude en nieuwe gezichten zit, zal ik het nu al toestaan om eventuele relaties te bespreken, maar hou er rekening mee dat er nog rollen kunnen bijkomen ^^

    -> Hou drama voor in de rpg zelf ! ^^ , this is a safe space



    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 jan 2022 - 19:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dit is zo grappig. Er wordt gelijk gereageerd nadat Saar er iets van zegt. Ze vroeg niet eens om een reden, die werd opeens gegeven. 😂


    [ heaven knows ]

    Shenhe schreef:
    Dit is zo grappig. Er wordt gelijk gereageerd nadat Saar er iets van zegt. Ze vroeg niet eens om een reden, die werd opeens gegeven. 😂


    Toen jij zelf aangaf dat je het jammer vond, deed je dat om 2 uur snachts en in de ochtend meldde je je al af. Ik lag toen de hele tijd gewoon te slapen 😂 dus toen ik dat bericht las had je je al afgemeld en had ik zo iets van ja moet ik hier dan nog wat op zeggen of niet?
    Toen Saar er toch wel nog verder op door ging (wat ik overigens gewoon snap) dacht ik ja hier is misschien toch wel een verklaring voor nodig om duidelijk te maken dat buitensluiten absoluut niet de bedoeling is. Als dat wel zo overkwam sorry daarvoor! Maar de reden hoe en wat weet je al.

    Hoezo wordt buitensluiten erbij gehaald?

    Overigens was mijn punt eerder dat de wijze waarop de berichten elkaar zijn opgevolgd niet logisch is. Dat zowat iedereen blijkbaar de neiging heeft gehad zichzelf uit te leggen daarna.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2022 - 16:11 ]


    [ heaven knows ]

    Shenhe schreef:
    Hoezo wordt buitensluiten erbij gehaald?

    Overigens was mijn punt eerder dat de wijze waarop de berichten elkaar zijn opgevolgd niet logisch is. Dat zowat iedereen blijkbaar de neiging heeft gehad zichzelf uit te leggen daarna.


    Omdat ik het idee of gevoel kreeg dat er werd gedacht dat dat gaande was omdat we niet op jou reageerde.
    En ik snap wat jouw punt was daarom mijn uitleg waarom die berichten elkaar waarschijnlijk zo opvolgde en waarom mensen de noodzaak voelde om toch te reageren?

    Dus je spreekt niet voor jezelf maar voor iedereen?


    [ heaven knows ]

    Shenhe schreef:
    Dit is zo grappig. Er wordt gelijk gereageerd nadat Saar er iets van zegt. Ze vroeg niet eens om een reden, die werd opeens gegeven. 😂


    Nou ja, ik vond het bericht een beetje de indruk wekken alsof wij jou hadden buitengesloten ofzo. Dus ik zelf gaf een uitleg dat ik vrijwel geen tijd gehad heb om relaties te bespreken. Anderen hebben blijkbaar ook redenen waarom ze ook nog niet alle relaties hebben besproken. Ik snap niet wat je hier zo grappig aan vind.
    Daarnaast gelaten nog of je echt pogingen hebt gedaan om relaties te bespreken of niet.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Shenhe schreef:
    Dus je spreekt niet voor jezelf maar voor iedereen?


    nee ik spreek voor mezelf. Ik zeg ook in m’n eerste zin ‘omdat ik het idee kreeg’.
    Daarna is het misschien een beetje ongelukkig geformuleerd maar ik probeerde in m’n vorige bericht zelf uit te leggen waarom mijn reactie in ieder geval alles zo opvolgde.
    Ik ging ervanuit dat dat bij de andere misschien ook wel het geval was vandaar de term ‘waarschijnlijk’ om ook een beetje mee te denken maar dat had ik niet moeten doen. Iedereen hoort voor zichzelf te spreken inderdaad.

    Overigens ervaar ik je toon echt als vijandig en dat vind ik erg vervelend aangezien ik normaal en netjes probeer te reageren.

    Peeps, kunnen we dit alsjeblieft ter zijde laten? Dit is niet bepaald aangenaam voor mij als rpg leider. Zeker niet in mijn verjaardagsweek...

    Het liefst maak ik er een gezellig rpg van!

    Misverstanden gebeuren en ik weet vrij zeker dat het nooit de bedoeling is geweest om iemand buiten te sluiten. Wat de redenen zijn hoef ik niet te weten.

    Nu. Zou ik graag van jullie willen vragen om jullie goede schrijf mood boven te halen 😌 ik Ben nog steeds gemotiveerd voor deze rpg!

    Het is mijn zus haar verjaardag vandaag dus ik kan vanavond pas mijn definitiefe relatielijstjes en Indrukken plaatsen en hopelijk ook het Speeltopic openen!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maar we hebben niemand buitengesloten 🥲
    Je kunt niet iemand buitensluiten met relaties bespreken als je zelf geen tijd hebt om relaties te bespreken of als die iemand niet mensen berichtjes stuurt om relaties te bespreken.



    Maar goed: mijn dienst vandaag is met 4 uur uitgelopen, dus ik ga vandaag en morgen mensen berichten & reageren op berichten! ✨

    [ bericht aangepast op 23 jan 2022 - 17:02 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Neaera schreef:
    Maar we hebben niemand buitengesloten 🥲
    Je kunt niet iemand buitensluiten met relaties bespreken als je zelf geen tijd hebt om relaties te bespreken of als die iemand niet mensen berichtjes stuurt om relaties te bespreken.


    Zo bedoel ik het niet meid, sorry 🙏

    Ik weet dat het drukke weken zijn voor iedereen! Ook voor mij! Ik heb jou ook nog niet kunnen benaderen voor relaties 😅

    Maar ik wil eerder zeggen, dat ik liever geen drama wil :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Het is niet mijn intentie om aanvallend over te komen, Enjoy. Ik stelde die vraag omdat je de anderen er opeens bijhaalde, dus het was vanuit nieuwsgierigheid gesteld.

    Overigens begrijp ik dat er mensen zijn die het echt druk hebben, maar net zoals dat jullie het recht hebben om de reden uit te leggen, heb ik het recht er iets op te zeggen. Vooral als er in mijn ogen tegenstrijdigheden zijn.
    Blijkbaar heb ik in jouw ogen niet genoeg gedaan om relaties te bespreken @neaera, wat interessant is, want het praattopic is o.a. om relaties te bespreken? Er had ook gereageerd kunnen worden met "ik ben te druk om hierop in te gaan, wil jij wat verzinnen aub". Zoiets komt van twee kanten. Waar Enjoy zegt dat mijn verwoording vijandelijk is, vind ik dat jouw bericht een vrij scherpe kant heeft.

    Verder zijn er users waarvan ik weet dat hun intentie daadwerkelijk niet zo bedoeld is, dus daar heb ik het ook niet over. Ik probeer er enkel over in conversatie te gaan omdat ik er tegenstrijdigheden in vind, wat eigenlijk volkomen logisch is op de manier zoals het gegaan is. Dus ik snap niet waarom er zo gereageerd wordt alsof dat niet mag?


    [ heaven knows ]

    Mirabel schreef:
    (...)
    Zo bedoel ik het niet meid, sorry 🙏

    Ik weet dat het drukke weken zijn voor iedereen! Ook voor mij! Ik heb jou ook nog niet kunnen benaderen voor relaties 😅

    Maar ik wil eerder zeggen, dat ik liever geen drama wil :c

    Whoops, dit niet gezien, ik zit op mobiel! Maar het is niet mijn intentie om drama te starten, Saar <3 Enkel erover te praten om closure te krijgen.

    Dus mochten er nog mensen normaal over willen praten, zijn ze van harte welkom in mijn GB/PB!

    Daarnaast heb ik "buitensluiten" nooit in mijn 'mond' gehad dus als er mensen zich persoonlijk aangevallen voelen. . .

    Ik stuur je even een PM, Saar! En sorry! ♥️


    [ heaven knows ]

    Shenhe schreef:
    Dit is zo grappig. Er wordt gelijk gereageerd nadat Saar er iets van zegt. Ze vroeg niet eens om een reden, die werd opeens gegeven. 😂


    Oprecht, dit is zo’n onnodige reactie waarbij het enige doel reacties uitlokken lijkt te zijn.. Ik vind dat persoonlijk vrij kinderachtig, maar alas.

    Ik snap dat het heel kut is dat je geen relaties hebt kunnen krijgen voor je dame, dat is ook gewoon heel vervelend en een killer voor je motivatie. Echter moet ik hierbij zeggen dat je voor jouw dame hele specifieke relaties zocht, waarbij de gemiddelde rol in dit RPG echt niet bij past. Ik vind het ook wel bijzonder, trouwens, dat er wel van ons allemaal verwacht wordt dat wij berichten sturen, maar dat ik dan ook lees van meerderen in het topic dat er zelf geen moeite is genomen om naar mensen uit te reiken (zegt niet dat het zo is, of course, ik heb dat verder niet gecheckt). Het moet van beide kanten komen, imo.

    Daarnaast is het ook heel zonde dat er dan op een vrij vijandige toon (vind ik) wordt gereageerd op iedereen hier, terwijl we allemaal ons best doen om onszelf en onze acties uit te leggen op een vrij normale manier. Voor mij verziekt dat de sfeer wel flink, maar goed, wat is gebeurd is gebeurd.

    EDIT: ik zie nu pas de nieuwe berichten sorry, want ik kom net uit werk en ik had de pagina niet gerefresht. Ik laat het dan ook hierbij.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2022 - 17:37 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ga morgen om 18:30 proberen het speeltopic te openen!

    Mijn vraag naar jullie is! Waar zouden jullie graag beginnen? ^^ Een werkdag? Weekend? ^^ Gimme your ideas!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mirabel schreef:
    Ik ga morgen om 18:30 proberen het speeltopic te openen!

    Mijn vraag naar jullie is! Waar zouden jullie graag beginnen? ^^ Een werkdag? Weekend? ^^ Gimme your ideas!

    Misschien een combinatie? Een beetje op een vrijdag, zo vlak voor het weekend? Dat er nog eventuele last minute planningen gemaakt kan worden in de roleplay zelf?


    Enjoy a 'world' where the fantastic is fact and magic realy works!