• Als ik op Mijn creaties klik komt er een foutmelding, ook werkt op die pagina het uitklap balkje niet meer.

    De Error geeft aan dat er te weinig ruimte is.

    Komt dit doordat de site niet meer onderhouden word?
    Om de doorgekomen tips even overzichtelijk te houden om je creaties te redden.
    Tips
    - Via zoekfunctie kun je je actieve creaties opzoeken en zo dus gaan kopiëren naar een ander iets.
    - Via je browsergeschiedenis, in de zoekbalk titel typen, vindt je ook de niet geactiveerde creaties

    [ bericht aangepast op 12 feb 2022 - 19:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb nog een vraagje … heeft Rutger voorspeld dat de site echt uit de lucht zal gaan door dat geheugenprobleem? Want het is misschien niet gebruiksvriendelijk maar ik kan nog altijd hoofdstukken schrijven, het forum gebruiken, stories lezen en reacties plaatsen… voorlopig lijkt het wel nog te werken. Niet optimaal maar het lukt nog… Quizlet heeft nog bugs maar de site werkt wel nog… of is dit een bug die zal leiden tot het einde van de site?

    [ bericht aangepast op 13 feb 2022 - 19:51 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ik heb nog een vraagje … heeft Rutger voorspeld dat de site echt uit de lucht zal gaan door dat geheugenprobleem? Want het is misschien niet gebruiksvriendelijk maar ik kan nog altijd hoofdstukken schrijven, het forum gebruiken, stories lezen en reacties plaatsen… voorlopig lijkt het wel nog te werken. Niet optimaal maar het lukt nog… Quizlet heeft nog bugs maar de site werkt wel nog… of is dit een bug die zal leiden tot het einde van de site?


    Dat is een goede vraag. Ik zal dit nog even navragen bij hem. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dat is een goede vraag. Ik zal dit nog even navragen bij hem. (:


    Dank je wel! Ook voor al de tijd die je steekt in Quizlet en het helpen van de users! Ik ben blij dat we toch nog iemand hebben die echt om Quizlet geeft! (: ❤️


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Dank je wel! Ook voor al de tijd die je steekt in Quizlet en het helpen van de users! Ik ben blij dat we toch nog iemand hebben die echt om Quizlet geeft! (: ❤️

    Hier sluit ik me bij aan. Bedankt voor je inzet, @Ledecky. Wordt echt gewaardeerd. 💖


    ars moriendi

    Lief, dankjewel! (heart2)

    Maar uiteindelijk zijn we allemaal nog erg begaan met Q als ik het zo zie. Het enige verschil is dat mijn username een kleurtje heeft en die van jullie niet, maar onze liefde voor Quizlet is iets dat we allemaal gemeenschappelijk hebben. Ondanks deze trieste situatie is dat iets heel moois. (bloos)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat is Rutger toch geweldig! Dat hij uitleg gegeven heeft en hij ook probeert om RJ te contacten is zo lief!❤️


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Rutger is the best, hij heeft me weeral geantwoord.

    In principe zou de rest van de site gewoon moeten blijven werken. De kans is alleen wel aanwezig dat de foutmelding op meerdere plekken verschijnt. Mocht dat in de header, voorpagina of de sidebar van de site gebeuren dat heb je het probleem dat alle pagina's het niet of slechts half doen.

    Hoop dus dat RJ snel van zich laat horen
    .


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rutger for president. 👏 Mooi om te zien dat hij nog altijd een soft spot voor zijn Q heeft! Ik hoop echt dat het gefixt kan worden somehow.


    ars moriendi

    *Maakt een favoriete tab van actieve topics op quizlet*

    Dan kan ik tenminste nog bij de topics komen, one way or another (cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    *Maakt een favoriete tab van actieve topics op quizlet*

    Dan kan ik tenminste nog bij de topics komen, one way or another (cat)


    Goed plan dit!

    Duimen dan dat RJ wel op Rutger zijn bericht reageert en iets doet.

    Bedankt voor je hulp @ledecky! ❤️


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Yay Rutger! *O* Het antwoord is inderdaad niet echt positief, sinds alleen RJ iets kan doen. Maar in elk geval weten we nu wat er momenteel mis gaat. Dus dat is echt geweldig.

    Ik schrok echt hoe groot mijn back up bestand was.


    -

    Zo mooi om te zien dat we elkaar zo goed en zoveel mogelijk willen helpen door onze credits, en/of onze tips te delen 💕
    Ook heel fijn dat Rutger probeert om met ons mee te denken.
    Ik hoop ook dat RJ snel reageert, en het probleem kan oplossen, want het zou zonde zijn als Q straks helemaal uit de lucht is
    (Iets wat ik zeker niet hoop)
    Gelukkig heb ik van een paar stories zowel op mijn laptop, als in mijn mail ooit eens een back up van alle hoofdstukken gemaakt. Mijn laptop was al eens gecrasht en ik was toen al mijn bestanden kwijt. Daar heb ik toen wel van geleerd. Nu maar hopen dat we snel weer probleemloos kunnen Q'en met zijn allen (K)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Mijn god ik schrok zo erg. Hoop echt dat RJ reageert.

    Een vraagje, ik heb GM, maar als ik naar mijn creaties ga zie ik helemaal niks, behalve die foutmelding... hoe doen jullie die backup dan? Edit: nevermind, het is gelukkig al gelukt.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2022 - 0:43 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mijn voorpagina werkt ineens weer (creaties wel nog niet), maar alle andere dingen staan er weer op en ik kan ook weer rechtstreeks doorklikken naar het forum, betekent dat dat RJ aan het werken is aan het probleem?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Mijn voorpagina werkt ineens weer (creaties wel nog niet), maar alle andere dingen staan er weer op en ik kan ook weer rechtstreeks doorklikken naar het forum, betekent dat dat RJ aan het werken is aan het probleem?


    Wow inderdaad, het functioneert weer half. Progress! *O*


    That is a perfect copy of reality.