• Als ik op Mijn creaties klik komt er een foutmelding, ook werkt op die pagina het uitklap balkje niet meer.

    De Error geeft aan dat er te weinig ruimte is.

    Komt dit doordat de site niet meer onderhouden word?
    Om de doorgekomen tips even overzichtelijk te houden om je creaties te redden.
    Tips
    - Via zoekfunctie kun je je actieve creaties opzoeken en zo dus gaan kopiëren naar een ander iets.
    - Via je browsergeschiedenis, in de zoekbalk titel typen, vindt je ook de niet geactiveerde creaties

    [ bericht aangepast op 12 feb 2022 - 19:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bij mij is de home page nu juist compleet verdwenen :(


    --

    glowfaery schreef:
    bij mij is de home page nu juist compleet verdwenen :(


    Ja nu ook bij mij… deze ochtend werkte hij weer en nu is er niks. Hopelijk betekent dit dat RJ gehoor heeft gegeven en aan het werk is aan de website?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ah dus ik ben niet de enige waarbij het bergafwaarts gaat.. Gisteravond kreeg ik al even een hartverzakking want toen kwam ik een half uur lang helemaal niet op de site

    Clinique schreef:
    Ah dus ik ben niet de enige waarbij het bergafwaarts gaat.. Gisteravond kreeg ik al even een hartverzakking want toen kwam ik een half uur lang helemaal niet op de site


    De foutmelding van gisteravond komt al een tijdje langer af en toe voorbij, die is gelukkig vaak ook best snel weer verdwenen!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2022 - 12:24 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nu staan creaties er ook weer (op de voorpagina) op en werkt de voorpagina weer volledig … het verandert wel heel snel. Hopelijk is hij aan het werken eraan…


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Nu staan creaties er ook weer (op de voorpagina) op en werkt de voorpagina weer volledig … het verandert wel heel snel. Hopelijk is hij aan het werken eraan…


    Ik denk het wel, eigenlijk, want mijn homepage verandert echt rap. Nu is hij weer helemaal gone ;')

    EDIT: nu niet meer?

    [ bericht aangepast op 14 feb 2022 - 13:41 ]


    That is a perfect copy of reality.

    De mijne is al helemaal oké, alleen de 'populaire creaties' doet nog een beetje raar.


    Isn't Baji-san awesome?

    Ben ik de enige die pessimistisch is en vreest dat er echt werkelijk niks meer gedaan wordt door RJ?

    Clinique schreef:
    Ben ik de enige die pessimistisch is en vreest dat er echt werkelijk niks meer gedaan wordt door RJ?

    Je bent niet de enige hoor....


    Isn't Baji-san awesome?

    Foutmeldingen zijn gefixt

    Rj! Wat fijn dat je terugbent! :) Nu is er een beetje hoop..


    Isn't Baji-san awesome?

    *O**O**O*


    You were born original, don't die as a copy.

    Heel erg bedankt RJ!


    You were born original, don't die as a copy.

    RJ schreef:
    Foutmeldingen zijn gefixt


    Mijn dag kon niet beter! Dankjewel (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    RJ schreef:
    Foutmeldingen zijn gefixt


    Super dat het is opgelost!
    Is het misschien mogelijk dat we een update krijgen over de toekomst van quizlet in het algemeen? Voordat dit over een half jaar weer gebeurd


    --