• Als ik op Mijn creaties klik komt er een foutmelding, ook werkt op die pagina het uitklap balkje niet meer.

    De Error geeft aan dat er te weinig ruimte is.

    Komt dit doordat de site niet meer onderhouden word?
    Om de doorgekomen tips even overzichtelijk te houden om je creaties te redden.
    Tips
    - Via zoekfunctie kun je je actieve creaties opzoeken en zo dus gaan kopiëren naar een ander iets.
    - Via je browsergeschiedenis, in de zoekbalk titel typen, vindt je ook de niet geactiveerde creaties

    [ bericht aangepast op 12 feb 2022 - 19:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    RJ schreef:
    Foutmeldingen zijn gefixt


    *O*


    That is a perfect copy of reality.

    Het lijkt weer te werken (maar voor hoelang?)
    Is het geen goed idee om met z'n allen even te gaan opruimen in onze inbox en outbox, foto's te verwijderen op ons profiel, posts op het forum te verwijderen die niet gebruikt worden?

    LeLouisx3 schreef:
    Het lijkt weer te werken (maar voor hoelang?)
    Is het geen goed idee om met z'n allen even te gaan opruimen in onze inbox en outbox, foto's te verwijderen op ons profiel, posts op het forum te verwijderen die niet gebruikt worden?


    Maak je geen zorgen; dit is niet nodig om problemen te voorkomen. Er was een specifiek "hoekje" van de disk volgelopen. Dit gebeurt normaal niet, maar hij raakte nu eventjes de max en dat hield vervolgens zichzelf helaas in stand. Dit probleem is nu dusdanig opgelost dat het niet nogmaals kan voorkomen.

    Afgezien daarvan ben je natuurlijk volledig vrij om je eigen inbox of outbox op te ruimen :-)

    <3 <3 <3


    26 - 02 - '16

    Bedankt om het op te lossen RJ, en bedankt Melissa om je verantwoordelijkheid zo te nemen. (:

    Maar ik zou van RJ toch ook graag een toekomstvisie voor de site zien met een concrete strategie. Deze situatie heeft weer eens bewezen dat de website voor enkelen nog altijd een speciaal plekje is en de manier waarop het nu behandeld wordt kan naar mijn bescheiden mening niet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Bedankt voor het fixen, RJ! Ik ben ook erg benieuwd naar je plannen voor de toekomst met deze website. Het heeft zoals je ziet voor veel mensen al heel lang een speciaal plekje in hun hart. (:


    ars moriendi

    Ik denk dat we daar allemaal wel heel benieuwd naar zijn als ik zo brutaal mag zijn dat uit te spreken. Helemaal na zo'n lange radiostilte.

    Lieve allemaal,

    Gezien het erop lijkt dat de problemen weg zijn mag deze topic gesloten worden, gezien er gesprekken starten die tot slot niks met de topic te maken hebben.

    Ik wil iedereen nogmaals bedanken!! De liefde en activiteit van Quizlet liet mij weer voelen en zien waarom ik zo verknocht ben aan deze site. Het liet mij beseffen dat ik een best bijzondere hobby heb en dat ik daar veel om geef en trots op ben. De angst om creaties te verliezen had ik zelf namelijk niet verwacht.

    Bedankt voor iedereen die mee dacht om een ander te helpen, die zijn of haar credits wilde weg geven om zo creaties te reden. De mooie woorden en verhalen die ik voorbij zie komen en de liefde voor de site.

    Bedankt vooral aan Ledecky , dat je mee dacht en zo snel reageerde! Dat wordt echt enorm gewaardeerd.

    Ook bedankt aan RJ voor de redding :) ik hoop, net als velen, dat er inderdaad wat meer duidelijkheid en openheid gaat komen over hoe en wat. Ik denk dat dit weekend iedereen heeft laten zien en beseffen hoeveel liefde er is voor deze site. Desondanks dat ik graag meer duidelijkheid wilt voelt het niet juist om dat te krijgen in dit topic :)

    En natuurlijk Rutger bedankt dat zijn hart nog zo bij deze site ligt want dat is toch wel heel bijzonder.

    Voor nu mag hij dicht en hopelijk hoeven we nooit meer een topic als deze te openen*O*


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Desondanks dat ik graag meer duidelijkheid wilt voelt het niet juist om dat te krijgen in dit topic :)


    Ja daar sluit ik me wel bij aan, ik zou graag meer weten, maar ik denk dat we vooral heel erg dankbaar moeten zijn dat Quizlet blijft bestaan. Zelfs als het in deze vorm blijft <3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil niet vervelend doen, want ik ben heel blij dat dit opgelost is, maar nu zijn alle voorpagina's van mijn stories mysterieus verdwenen?
    Als ik op story bewerken klik staat het er wel gewoon, dus geen idee waar het aan zou kunnen liggen. Het is natuurlijk niet het einde van de wereld, maar wilde het toch even melden.
    Geen idee ook of ik de enige ben die daar last van heeft, maar voordat dit was opgelost stond alles er nog. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kjelaney schreef:
    Ik wil niet vervelend doen, want ik ben heel blij dat dit opgelost is, maar nu zijn alle voorpagina's van mijn stories mysterieus verdwenen?
    Als ik op story bewerken klik staat het er wel gewoon, dus geen idee waar het aan zou kunnen liggen. Het is natuurlijk niet het einde van de wereld, maar wilde het toch even melden.
    Geen idee ook of ik de enige ben die daar last van heeft, maar voordat dit was opgelost stond alles er nog. (:


    Nope, ik heb het ook inderdaad. Scherp opgemerkt.


    You were born original, don't die as a copy.

    Kjelaney schreef:
    Ik wil niet vervelend doen, want ik ben heel blij dat dit opgelost is, maar nu zijn alle voorpagina's van mijn stories mysterieus verdwenen?
    Als ik op story bewerken klik staat het er wel gewoon, dus geen idee waar het aan zou kunnen liggen. Het is natuurlijk niet het einde van de wereld, maar wilde het toch even melden.
    Geen idee ook of ik de enige ben die daar last van heeft, maar voordat dit was opgelost stond alles er nog. (:


    Ik ga even kijken wat hier aan de hand is.