• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Damon



    Damon hield zijn hoofd schuin. 'Daar bestaat vast een loper voor, toch?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    'Hm, weet niet.' Hij dempte zijn stem iets, al was er niemand in de buurt. 'Lijkt me dat behalve de docenten niemand iets in hun kantoor te zoeken heeft, misschien hebben ze wel een eigen sleutel.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Damon fronste. 'Hoe heeft Jester het gedaan dan?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    'Die lult die sloten gewoon open. Best impressive.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    'Serieus?' Hoofdschuddend brak hij een hoekje van de cracker af. 'Oké, consider me impressed. Zonder sleutel of die vuurtoren komen we dus niet veel verder dan de buitendeur. En je kan opzich twee personen tegelijk onzichtbaar maken.' Hij keek afwachtend opzij. 'Als niet Jester, dan is mijn laatste ingeving Darian. Die zegt vast ook geen nee tegen een blik in zijn dossier, maar ik weet niet of hij een sleutel kan maken voor een slot dat hij niet kent.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    Misschien wel iets verder dan de buitendeur. Yrla, Onyx en Maaya waren daar om de een of andere reden wel in geslaagd, maar hij had geen idee door wie van de drie dat kwam. Misschien had Jester de deur destijds gewoon niet terug op slot gedaan.
          Nish dacht na over Damons nieuwe optie. ‘Ik geloof dat hij me nog wel een gunst verschuldigd is. Dacht alleen wel dat al zijn creaties geregistreerd werden, dus dan zit ik straks in Dubois’ kantoor met de vraag wat ik in het kantoor van mijn mentor moet.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Daar dacht Damon even over na. 'Misschien, als hij zomaar twee sleutels maakt uit het niets.' Hij keek opzij. 'Maar als hij er honderd maakt? Succes met het vinden van de illegale sleutel. Je kent het concept van Game of Thrones, toch?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    Nish leunde met zijn ellebogen op de tafel en wierp een blik op de tafel van de Rhino’s. De jongen zat een beetje afgezonderd van de rest en lepelde met een emotieloos gezicht zijn eten naar binnen.
          ‘Nah, ik vraag het wel aan Jester. Het zijn trouwens best chille gasten, je moet eens meegaan. Durf te wedden dat Jester nog een geduchte schaak-tegenstander voor je is ook.’
          Dat was wel iemand die tien stappen vooruitdacht, dus die kon vast ook schaken. Altijd maar tegen jezelf spelen moest toch ook eens vervelen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    'Hij schaakt?' Damon rolde de glazen bal langzaam heen en weer. Hij had dat niet geweten, maar nu hij er echt over nadacht kon hij ook niet zeggen dat het hem verbaasde. Die twee jongens waren slim genoeg om nog steeds in leven te zijn, hoezeer dan ook met hakken over de sloot. Zebediah was niet de gemiddelde Bond-villain die overal losse eindjes liet slingeren. Ergens was hij wel benieuwd hoe ze te werk gingen. Onyx had hij al een paar keer ontmoet nu, de rooie nog niet. Nish vertrouwde ze allebei en wel zo ongeveer met zijn leven, maar zelf was Damon daar nog niet helemaal zeker van. Jester kon je laten geloven wat hij wilde, toch? Onderaan de streep werd het toch altijd je eigen mensen eerst.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    'Vast. Hij speelt zo'n beetje levend schaak met z'n rivaal.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Daar had Nish een punt. Damon blikte richting de ingang, maar de Panthers waren nog nergens te bekennen. Hij haalde zijn schouders op. 'Sinds Tony en ik daar langs gegaan zijn kan geen Rhino hun campus meer in. Denk niet dat ze echt op me zitten te wachten, in ieder geval die rooie niet.' Een goede eerste indruk kon hij daar in ieder geval wel op zijn buik schrijven. Onyx leek opzich oké, voor zover hij de jongen kende.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    ‘Er bestaat zoiets als excuses aanbieden hè? Ik heb fucking boodschapper gespeeld tussen Fox en Zeb en ook dat hebben ze me vergeven – en Fox is nog wel z’n beste vriend. Ze zijn echt de beroerdste niet.’ Nish keek zijn vriend overtuigend aan. Onyx had gezegd dat hij Damon eerst beter wilde leren kennen voor hij hem vertelde over hun familieband, dus dit was dan ideaal.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Hij humde wat en nam maar een hap van de cracker. 'Ik geloof dat jij dat vindt,' zei hij, toen hij zijn mond leeghad. Damon keek opzij en rolde met zijn ogen. 'Ik zal het maar moeten zien als ik meega, hmm? Dan laat ik me ook overtuigen.'
          Hij wist dat Nish onherroepelijk aan hun kant stond, en puntje bij paaltje stond hijzelf dat ook wel, maar als het erop neer kwam vertrouwde hij liever op zichzelf dan een ander. Al helemaal als die ander zonder jouw toestemming aan de touwtjes kon trekken en een waardige tegenstander bleek voor Zebediah. Al moest dat wel betekenen dat als die Jester kon schaken, het een geweldige pot zou moeten worden.
          Damon rekte zijn rug. 'Dus, we breken deze week in bij onze mentoren met die rooie? Met alles wat ik gehoord heb moet ik toegeven dat ik benieuwd ben om te zien hoe hij werkt. Daar heb je me.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    16+
    Zaterdag 5 november - Avond - Jenyx
    Jester Madcap



    'Gods fuck—' Dat t-shirt voor zijn ogen hielp niet mee, het duizelde hem volledig. 'Je hebt een hele nieuwe uitgevonden,' kreunde hij. 'Ga door, alsjeblieft.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    16+

    Onyx


    Onyx ademde al net zo zwaar als zijn vriend. Dat die hem praktisch sméékte om door te gaan, maakte hem zo fucking opgewonden dat het hem moeite kostte om zich op Jester te focussen. Er was geen schroom, geen schaamte – er was volledige overgave en juist omdat Jes zo’n control freak was deed dat hem vanbinnen trillen. Hij boog zijn hoofd weer en gaf toe aan het verlangen dat ze beiden voelden. Hoewel hij de laatste maanden toch al van Jesters stemgeluid was gaan houden, raakten de kreunen die nu over zijn lippen rolden hem dieper dan het zuiverste gitaarspel.
          Onyx sloeg zijn ogen op toen zijn vriend onrustiger werd door de aanstormende golven van zijn genot. Een tevreden grijns krulde zijn lippen om. Hij mocht dan nog wel totaal onervaren zijn, het zag er niet naar uit dat Jester daar last van had.
          Nauwelijks een minuut later zakte hij naast zijn vriend neer en trok hij diens zwoegende borstkas tegen zich aan. Zelf was hij nog keihard en even was er een sterke drang geweest om verder te gaan, maar het feit dat hij nog twijfel voelde, had hem toch voor een innige knuffel laten kiezen. Dat kon in elk geval niet fout gaan.
          Onyx’ vingers gleden door Jesters krullen, tot hij de knoop bij zijn achterhoofd vond. Hij trok hem los en liet het shirt van Jes’ gezicht glijden. Hij omvatte Jesters kaak en streek met zijn duim over zijn lip.
          ‘En dan te bedenken dat we dit al vijf jaar hadden kunnen doen… Zonde, eigenlijk.’


    Every villain is a hero in his own mind.