• Ik kan mijn profiel niet meer bewerken als ik links van afbeeldingen toevoegd of iets schrijf krijg ik niks. Wat is dit voor bullshit?

    Geen enkel personeel doet iets om de site regelmatig op orde te zetten. Er zijn nog steeds geen apps. Jojgeren komen niet meer op deze site. Er komt bijna geen hond op deze site en ik klaag nog steeds over het bewerken van de profiel!

    [ bericht aangepast op 20 sep 2022 - 14:43 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    Hoihoi!

    Tjee, wat irritant dat je profiel zo raar doet. Ik heb even gekeken, maar het lijkt erop dat ik ook met mod-powers een foutmelding blijf krijgen. We zullen dit doorgeven aan de eigenaar van de site. Zover we weten is dit geen bekend issue, dus hopelijk kan hij het voor je oplossen. Het zou wel eventjes kunnen duren voordat hij dit ziet en/of er dan ook tijd voor heeft, dan weet je dat alvast.

    Zijn er nog meer mensen die tegen ditzelfde probleem aanlopen? Laat het even weten!

    Liefs,
    de mods


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hallo!

    Ik zie niets mis gaan eigenlijk. Ik kan mijn profiel gewoon wijzigen. Klopt het dat dit probleem al is opgelost?

    Ik kan mijn profiel ook niet aanpassen! Da's wel spijtig want ik ben nieuw en nu oogt het zo leeg ^^;

    Hi Raum, dank voor het melden! Ik heb het even doorgestuurd naar RJ.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Raum schreef:
    Ik kan mijn profiel ook niet aanpassen! Da's wel spijtig want ik ben nieuw en nu oogt het zo leeg ^^;


    Bedankt, ik kreeg de foutmelding doorgestuurd en heb dit probleem hierdoor nu kunnen oplossen.

    Dit moet nu weer werken :-)

    Jouw profiel is nu alsnog aangepast als het goed is.

    Jep, het is gefixt. Thanks! :)