• In het kader van 'meer topics maken om leven in Q te blazen'

    Hallo allemaal!
    NaNoWriMo staat binnenkort weer voor de deur en ik vroeg me af of er Q'ers zijn die dit jaar meedoen?

    Voor degenen die niet weten wat NaNo is:
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing month en is bedacht door Chris Baty in 1999. De uitdaging is om in november een boek te schrijven van minimaal 50.000 woorden. Dit komt neer op 1.667 woorden per dag voor 30 dagen. Je houdt je proces bij op de officiële NaNoWriMo-site: https://nanowrimo.org/

    Als er genoeg users zijn die meedoen, vorm ik dit topic om tot het officiële hype-elkaar-op-voor-NaNo-topic dus fingers crossed!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2022 - 12:08 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik had me helemaal niet gerealiseerd dat Nano alweer bijna begint! Al ben ik er nog niet over uit of ik mee ga doen, die 50k is sowieso niet realistisch momenteel, en ik weet nog niet of ik voor een ander doel ga.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Omg omg omg ik zat letterlijk afgelopen week nog te denken aan zo'n topic! Ik doe dit jaar zeker weer mee, samen met m'n beste vriendin en co-schrijver trekken we ons een hele maand (ok ok 3 weken, maar shh) terug in een B&B ergens in Overijssel (nerd)(nerd) We gaan allebei voor onze eigen 50K, dus spannuundd

    @Necessity: gewoon voor een lager doel gaan dan, zou ik zeggen :3 Progress is progress en 5K is ook dikke prima toch? (wbw)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Omg omg omg ik zat letterlijk afgelopen week nog te denken aan zo'n topic! Ik doe dit jaar zeker weer mee, samen met m'n beste vriendin en co-schrijver trekken we ons een hele maand (ok ok 3 weken, maar shh) terug in een B&B ergens in Overijssel (nerd)(nerd) We gaan allebei voor onze eigen 50K, dus spannuundd

    @Necessity: gewoon voor een lager doel gaan dan, zou ik zeggen :3 Progress is progress en 5K is ook dikke prima toch? (wbw)


    Ohhh jullie eigen writers retreat, dat klinkt echt eeepisch. Ik ben stiekem heel erg jaloers.
    @Necessity: Ja, doe lekker mee. Elk geschreven woord is weer een woord extra!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ik wil al heel lang meedoen aan nano, maar dan vergeet ik het steeds totdat november alweer half voorbij is :')
    misschien dat dit dan mijn jaar wordt? al vind ik 50k best wel een daunting nummer, want ik heb al heel lang niets meer geschreven.


    because i knew you, i have been changed for good

    Goed punt :3 nu nog bedenken welk weggegooid project ik weer eens oppak haha
    En de inlog van de site terug zien te vinden sst


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Is het valsspelen om vandaag vast te beginnen en die woorden lekker stiekem mee te tellen? :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hahahahahaha of hou die als back-up woorden, als je suuuper dichtbij je goal bent en je redt het net niet, dan tel je ze mee😜


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Het feit dat 1 november morgen al is voelt wel licht bedreigend 😂


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik had me helemaal niet gerealiseerd dat Nano alweer bijna begint! Al ben ik er nog niet over uit of ik mee ga doen, die 50k is sowieso niet realistisch momenteel, en ik weet nog niet of ik voor een ander doel ga.


    Het is elk november van het jaar.

    filosofie schreef:
    (...)

    Het is elk november van het jaar.

    Dat weet ik haha. Laten we het erop houden: hoezo is het morgen november en is het niet nog halverwege september? Waar is de tijd? :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Voor wie geïnteresseerd is, ik heb een Quizlet groep aangemaakt op de site! Drop even je username als je graag toegevoegd wil worden *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nice! Mijn username daar is Philyra.

    Btw, Froukje, je hebt me geïnspireerd door je schrijfretreate (: ik ga het laatste weekend van november met een vriendin naar de ardennen om (bij te) schrijven!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2022 - 20:33 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    mijn username op de nanowrimo-website is dairon :) geen idee hoe actief mijn schrijven gaan zijn though, de laatste keer dat ik echt iets geschreven heb voor mijn eigen plezier is jaaaaaren geleden


    because i knew you, i have been changed for good

    Leuk zo'n groep! Mijn username is Necessity_


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Yes ik doe ook weer mee. Al ga ik weer voor de vijfde keer of zo een verhaal/boek herschrijven waar ik al sinds mijn 14e mee bezig ben of zo. :X

    Mijn naam op NaNo is hoe kan het ook anders DreamerN


    Credendo Vides