• In het kader van 'meer topics maken om leven in Q te blazen'

    Hallo allemaal!
    NaNoWriMo staat binnenkort weer voor de deur en ik vroeg me af of er Q'ers zijn die dit jaar meedoen?

    Voor degenen die niet weten wat NaNo is:
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing month en is bedacht door Chris Baty in 1999. De uitdaging is om in november een boek te schrijven van minimaal 50.000 woorden. Dit komt neer op 1.667 woorden per dag voor 30 dagen. Je houdt je proces bij op de officiële NaNoWriMo-site: https://nanowrimo.org/

    Als er genoeg users zijn die meedoen, vorm ik dit topic om tot het officiële hype-elkaar-op-voor-NaNo-topic dus fingers crossed!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2022 - 12:08 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oeh, dit heb ik nog nooit gedaan, maar ik wil deze maand graag veel schrijven. Ik ga even een account aanmaken.


    Tijd voor koffie.

    hUmhum, let it be known, even a bathroom after a long, hot shower isn't as steamy as this is
    to my co-writer's standards, that is, but we're getting there and i myself am very proud of the fluffy smut ((wbw)) that's coming out of my fingers)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Sisyphus schreef:
    Oeh, dit heb ik nog nooit gedaan, maar ik wil deze maand graag veel schrijven. Ik ga even een account aanmaken.


    Oeehh gezellig! Wat is je username geworden? :33


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Oeehh gezellig! Wat is je username geworden? :33


    Mercer! Het was het eerste wat in me te binnen schoot en nog niet bezet was.

    Het ziet er allemaal leuk uit, ik ben erg benieuwd hoe het op zijn beloop gaat. :Y)


    Tijd voor koffie.

    .......i'm at 3.7K? what? me, already? how???


    Ik voeg je toe aan de groep! *O*
    [Edit: was getting desperate because i couldn't find you, then i saw the cat and knew]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2022 - 23:08 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    .......i'm at 3.7K? what? me, already? how???


    Ik voeg je toe aan de groep! *O*


    Jaa leuk! En gefeliciteerd!


    Tijd voor koffie.

    Wat houdt een writing war precies in?


    Tijd voor koffie.

    Een Word War houdt in dat je een wedstrijdje doet met één of meerdere mensen om in een bepaald aantal minuten zoveel mogelijk woorden te schrijven. Een woorden-oorlog dus, en degene met de meeste woorden heeft gewonnen! Het is een fijne manier om jezelf een beetje uit de editing mindset te krijgen en te focussen op het schrijven van nieuw materiaal c:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    hUmhum, let it be known, even a bathroom after a long, hot shower isn't as steamy as this is
    to my co-writer's standards, that is, but we're getting there and i myself am very proud of the fluffy smut ((wbw)) that's coming out of my fingers)

    Ha, nu ben ik nieuwsgierig. ;p
    En wauw, wat ga je goed met je 3,7K! I'm so happy for you. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sisyphus schreef:
    Oeh, dit heb ik nog nooit gedaan, maar ik wil deze maand graag veel schrijven. Ik ga even een account aanmaken.


    Welkom in de wondere wereld van NaNo (wbw) na deze maand ga je ieder jaar willen meedoen, trust me.

    Iemand die tussen nu en 11u30 een word war wil houden?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Welkom in de wondere wereld van NaNo (wbw) na deze maand ga je ieder jaar willen meedoen, trust me.

    Iemand die tussen nu en 11u30 een word war wil houden?


    Ja ik wil wel!
    Van 10:15 tot 10:45 als je dat op tijd ziet en anders van 10:30 tot 11:00? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Ja ik wil wel!
    Van 10:15 tot 10:45 als je dat op tijd ziet en anders van 10:30 tot 11:00? (:


    10u30 tot 11u let's go!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    415 (:

    Nu aan mijn laatste hoofdstuk beginnen :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb uiteindelijk maar een kwartiertje kunnen schrijven, dus 308. Ik zit momenteel aan 4.093 in totaal. Nog 1K te gaan voor vandaag *O*

    [ bericht aangepast op 3 nov 2022 - 11:03 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik heb uiteindelijk maar een kwartiertje kunnen schrijven, dus 308. Ik zit momenteel aan 4.093 in totaal. Nog 1K te gaan voor vandaag *O*


    Oehh goed bezig! (:


    Every villain is a hero in his own mind.