• Hallo allemaal!
    Sinds ik een aantal seizoenen geleden een ‘Even tot hier’-aflevering zag op tv, ben ik hé-le-maal fan van dat programma.

    De corona crisis bijvoorbeeld, en hoe het kabinet in Nederland daar mee omging, gaf genoeg aanleiding voor Niels van der Laan en Jeroen Woe om hier satire over te maken. En zo over nog vele andere actuele onderwerpen van de desbetreffende week.

    Kennen jullie het? Volgen jullie het?





    In dit topic kunnen we het hebben over oude Even tot hier afleveringen met bijbehorende liedjes en covers en natuurlijk over de wekelijkse nieuwe aflevering!

    Sinds afgelopen zaterdag, 11 november, is er weer een nieuw seizoen begonnen.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2022 - 17:28 ]

    Derks schreef:
    (...)


    Ik was wel MEGA teleurgesteld dat ze niet Stef Bos in de studio hadden om dat liedje mee te doen. Maar Jody Bernal was ook wel heel tof. Het liedje is erg catchy geworden!

    stef bos hebben ze al een keer gehad met een parodie op papa, dus eigenlijk is het best logisch dat ze deze zelf op zich hebben genomen haha
    shoarma, met kaas friet sla en saus gaat wel heel hard though (((':


    because i knew you, i have been changed for good

    SPICA schreef:
    (...)
    stef bos hebben ze al een keer gehad met een parodie op papa, dus eigenlijk is het best logisch dat ze deze zelf op zich hebben genomen haha
    shoarma, met kaas friet sla en saus gaat wel heel hard though (((':


    Die kende ik nog niet! Dank voor het delen =3

    SPICA schreef:
    (...)
    stef bos hebben ze al een keer gehad met een parodie op papa, dus eigenlijk is het best logisch dat ze deze zelf op zich hebben genomen haha
    shoarma, met kaas friet sla en saus gaat wel heel hard though (((':


    Fair enough though.

    Deze komt echt weer vanuit de krochten van mijn hersenen op.
    Toevallig heb ik ook afgelopen vrijdag zelf kapsalon gepoogd te maken (en dat was echt een d-r-a-m-a).


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly