• Jaja dames en heren, nu de eerste kraaienpootjes hun intrede hebben gedaan en de voorhoofdsrimpels niet meer verdwijnen na een nacht goed slapen, dacht ik: het is tijd. Tijd om de krachten te bundelen en elkaar te inspireren met wijsheden die we hebben opgedaan in onze jonge levens!

    Dusss... deel wat jij in het leven hebt geleerd en wie weet word jij de inspiratiebron in het leven van iemand die je nog nooit hebt gezien (blush) (flower)

    Ik trap wel af.
    1: Wat is beter dan een mooie man? Twee mooie mannen!
    2: Minimaal 3-laags toiletpapier. Minimaal.



    No growth of the heart is ever a waste

    1: Wat is beter dan een mooie man? Twee mooie mannen!
    2: Minimaal 3-laags toiletpapier. Minimaal.
    3. Bloemen zijn heel mooi maar ze zijn na een week al verwelkt.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    4: Bloemen zijn het alsnog waard als je die week er wel om blijft glimlachen ondanks dat de depressie verder de rest loopt op te kutten.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    5: liever één heel goede vriend dan tien kennissen


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    6: Leef vandaag, morgen is je niet beloofd


    someone out there feels better because you exist

    7: If you fear the worst and get the worst, you suffer twice. If you think the best but get the worst, you suffer only once.


    Queer zijn is gewoon alles

    8. "Be a light in the darkness". De Action verkoopt ideale fietslampjes die oplaadbaar zijn en zowel rood als wit licht branden. Ideaal voor als je twee fietsen hebt in twee verschillende plaatsen en bij de één de voorlamp kapot is, en bij de ander de achterlamp eraf gesloopt is. Of als je fietsverlichting uitvalt. Scheelt je weer een boete :Y).

    [ bericht aangepast op 18 nov 2022 - 0:05 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    9: Moeders geven altijd het laatste hapje eten aan hun kind(eren). Ook al heb je een rotdag en heb je de hele dag verlangd naar dat ene laatste stukje chocola. (baby)(H)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2022 - 22:31 ]


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    10. Je brengt echt veel tijd van je leven door in bed... investeer in fijn beddengoed, een goed matras, goede dekens, goed kussen etc etc. Older you will thank you and current you will love you. (krul)


    The truth is out there.

    11. Het hoeft niet perfect te zijn om geweldig te zijn.


    Mhm?

    12. Je kunt nog zo je best doen om het iedereen naar hun zin te maken, uiteindelijk heb je het dan zelf niet naar je zin. Je leeft op aarde hoofdzakelijk voor jezelf, de rest is bijzaak en komt vanzelf wanneer je goed voor jezelf zorgt, je grenzen aangeeft en zelf plezier hebt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly