• Hoi hoi,

    Inmiddels zijn er best wat Q'ers die een boek hebben uitgegeven, dus ik dacht, misschien leuk om ze hier te verzamelen? Dus drop de omslag en de flaptekst, zou ik zeggen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Okay ik ben niet meer heel actief maar leuk topic dus ik volg :Y)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Echt een leuk topic! Zeker voor jonge schrijvers met een beetje ambitie: het is echt wel mogelijk. Fijn!


    Mhm?

    Er zijn volgens mij wel weer wat boeken uitgekomen. :Y)



    Maggie en Mike zien het helemaal zitten om samen met hun vrienden Tobias en Emma vakantie te vieren in Mexico. Lekker dwalen door de jungle, oude ruïnes bekijken en in de zee zwemmen. Ze hebben het enorm naar hun zin, totdat hun vaders op een avond niet meer thuiskomen voor het avondeten. Ook de dag erna blijven ze weg. Bang dat ze tijdens het maken van een fotoreportage in een van de vele ruïnes vast zijn komen te zitten en dodelijk gewond zijn geraakt, besluiten de kinderen zelf naar ze op zoek te gaan. De zoon van de eigenaar van hun vakantie-lodges brengt hen naar een vergeten Maya-tempel. Deze blijkt echter helemaal niet zo verlaten te zijn als hij zegt. De kinderen moeten de handen ineenslaan om aan de gevaren te ontsnappen en hun vaders te vinden.

    — deze schreef ik met Laleah (:


    Every villain is a hero in his own mind.


    Op driejarige leeftijd verloor Rune zijn vader door een motorongeluk. In zijn voetstappen treden is iets waartoe hij zich al lange tijd geroepen voelt en hij besluit lid te worden van de Forseti motorclub. Wanneer hij de dochter van zijn sponsor echter voor een clubhoer aanziet, vreest hij zijn kansen om zijn vader eer te bewijzen te hebben verspeeld.

    Abigail is opgegroeid binnen de club. Hoewel ze daar graag komt, heeft ze zich al jaren geleden één ding voorgenomen: ze wil geen relatie met één van de clubleden en altijd op de tweede plaats komen. Maar wanneer de nieuwe prospect haar gedachten niet loslaat, wordt het verdraaid moeilijk om dat vol te houden.

    — voor wie denkt; hé dat klinkt bekend. Dit verhaal stond eerst op Q met de titel Taste of Innocence. (:


    Every villain is a hero in his own mind.


    Harper is ten einde raad. Al een jaar lang wordt ze door levensechte nachtmerries gekweld. Niets helpt. Wanneer ze in de supermarkt op een vage advertentie stuit waar hulp geboden wordt aan slapelozen, besluit ze het een kans te geven.

    Deze slaaptherapeut heeft een wel heel rigoureuze aanpak: ze moet haar trauma aanpakken. In Harpers geval is dat naar de plek reizen waar haar ouders ruim tien jaar geleden op mysterieuze wijze om het leven zijn gekomen.

    Een nieuw wereld gaat voor haar open. Een wel heel duistere wereld.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wauw!! super om te lezen wat jullie allemaal al bereikt hebben.

    Op een dag hoop ik dat ik mijn eigen boek ook kan uitbrengen.


    Your Butt is Mine!

    Ringwraith schreef:


    Fyeckes wereld stort in wanneer ze wees wordt. Lange dagen volgen waarin ze de draad niet weet op te pakken. Het tij keert als haar dood gewaande broer terugkeert. Hij neemt haar mee naar zijn schip en belooft haar een mooie toekomst. Op het moment dat Fyecke ontdekt dat ze onder de zwarte vlag varen, krijgt ze de schrik van haar leven.

    Op het schip is ze omringd door goddeloze mannen en voelt ze zich onveilig en onbegrepen. Het kost haar moeite om aan haar nieuwe leven te wennen. Iedereen lijkt tegen haar te liegen, zelfs haar broer. Midden op zee kan ze echter nergens naartoe…


    Naar dat boek was ik op zoek, ty!

    Wat leuk om te zien wat mede Q-ers allemaal bereikt hebben!



    WINDHAM, MAINE
    Op 24 augustus omstreeks 23.000 uur is een automobilist van de weg geraakt en na een aantal omwentelingen tegen een boom tot stilstand gekomen. De bestuurder is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren is niet duidelijk.
    Van de auto was niet meer over dan een uitgebrand wrak.


    Het leven in Windham is nooit meer hetzelfde geweest na die tragische nacht op 24 augustus. Niet voor Jack, de beste vriend die er niet was. Niet voor Fabian, de onbekende die wel aanwezig was. En al helemaal niet voor Milo, de jongen die er nooit had moeten zijn.
    Milo heeft meer verloren in het ongeluk dan alleen zijn gehoor. Het moment dat hij die boom geraakt heeft, was het moment waarop hij alles kwijt is geraakt: zijn beste vriend, zijn toekomst en zijn anker op deze wereld.

    Muziek is het medicijn, maar wat als je de noten niet meer hoort?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Nog wat zelfpromo sinds de vorige keer:


    Liv is wanhopig op zoek naar een manier om door te groeien in haar werk als journalist. Wanneer ze op het perfecte onderwerp voor een artikel stuit, laat ze zich niet tegenhouden door de afkeuring van haar werkgever. Klaar om zich te bewijzen, vertrekt ze naar Mosdorp, een klein dorpje op de rand van Wallonië waar de oude professor Wulfs woont. Hij deelt op het internet zijn bevindingen rond ‘spiegeldood’, een concept dat Liv verder wil onderzoeken. Maar wat een simpel interview zou moeten zijn met een hoogstaande professor, verandert al snel in iets heel duisters als Liv meer en meer te weten komt over spiegeldood…


    In een belofte aan haar beste vriendin die veel te vroeg gestorven is, besluit Isla grootser te leven. En met grootser, bedoelt ze dat ze kleine stapjes zet naar de liefde door een profiel aan te maken op een datingapp. Daten online lijkt al snel bijna even moeilijk als daten in de echte wereld. Of dat dacht Isla toch, totdat ze haar online match toevallig tegenkomt in het echte leven. Isla besluit van deze kans gebruik te maken, want ze had beloofd grootser te leven – dus zal ze hiervan het grootste liefdesverhaal maken dat ooit heeft bestaan.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    is dit boek ook als paperback of hardcover te vinden. toen ik het googelde zag ik alleen de e-book versie, kan dat kloppen?


    Zoldyck schreef:
    Nog wat zelfpromo sinds de vorige keer:


    Liv is wanhopig op zoek naar een manier om door te groeien in haar werk als journalist. Wanneer ze op het perfecte onderwerp voor een artikel stuit, laat ze zich niet tegenhouden door de afkeuring van haar werkgever. Klaar om zich te bewijzen, vertrekt ze naar Mosdorp, een klein dorpje op de rand van Wallonië waar de oude professor Wulfs woont. Hij deelt op het internet zijn bevindingen rond ‘spiegeldood’, een concept dat Liv verder wil onderzoeken. Maar wat een simpel interview zou moeten zijn met een hoogstaande professor, verandert al snel in iets heel duisters als Liv meer en meer te weten komt over spiegeldood…


    In een belofte aan haar beste vriendin die veel te vroeg gestorven is, besluit Isla grootser te leven. En met grootser, bedoelt ze dat ze kleine stapjes zet naar de liefde door een profiel aan te maken op een datingapp. Daten online lijkt al snel bijna even moeilijk als daten in de echte wereld. Of dat dacht Isla toch, totdat ze haar online match toevallig tegenkomt in het echte leven. Isla besluit van deze kans gebruik te maken, want ze had beloofd grootser te leven – dus zal ze hiervan het grootste liefdesverhaal maken dat ooit heeft bestaan.


    ~ Everybody Lies ~ Dr. Gregory House

    Ik heb echt met heel veel plezier veel van deze verhalen (nu boeken) gelezen! ben echt heel erg blij voor jullie allemaal!!(yeah)


    ~ Everybody Lies ~ Dr. Gregory House

    MT, dit is super interessant, al heb ik zelf (nog) niks uitgegeven


    obsessive rage

    NicoleStyles schreef:
    is dit boek ook als paperback of hardcover te vinden. toen ik het googelde zag ik alleen de e-book versie, kan dat kloppen?


    (...)


    Op Amazon zijn ze er ook als hardcover. Normaal zou het enkel e-book/audiobook zijn en de hardcover op Amazon is en 'extraatje' zeg maar :') Ik vind de hardcovers zelf ook bijzonder duur voor zo'n kleine boekjes te zijn (ik ben niet heel goed in zelfpromo doen geloof ik, lol). Ik heb trouwens ook nog wat exemplaren van Spiegeldood in hardcover, mocht je een gesigneerd exemplaar willen haha :') Je krijgt er ook een gehaakt katje bij, want dat was m'n pre-order actie (maar niet iedereen die zei dat ze een boek gingen kopen heeft er uiteindelijk een gekocht dus nu zit ik met de overschot van boeken en gehaakte katjes XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    MT. Ik heb nog een hele waslijst aan ongelezen boeken staan maar ik zal jullie boeken doodleuk toevoegen. Wat leuk dit! c:

    Wooh, wat ontzettend indrukwekkend. Ik ben pas net begonnen met schrijven en hoop ook ooit een boek uit te kunnen geven.

    MT.

    Heeft iemand tips dan ontvang ik die graag.