• Q-writers



    Welkom allemaal bij het Q-writers topic. De Q-writers werd oorspronkelijk in 2012 aangemaakt (jawel) en nu, 10 jaar later, zijn we er weer om de schrijvers van Quizlet te ondersteunen!
    In dit topic geef je door aan welk project je werkt en hoeveel woorden je deze maand wil halen. Wij zijn er om je aan te moedigen met cheerleaders/banana-emoties en om met je mee te voelen bij die ene huil-scène. Join ons en de wordwars die we doen en haal in geen tijd jouw woorden binnen!




    Brave warriors/Q-writers:

    - Frodo/Bes - 'Onder Vuur'
    - Ringwraith/Natas - 'Duistere dromen' + online verhalen
    - ProngsPotter - 'HmF'
    - Necessity - 'Brotherhood'
    - Renna - 'HmF'
    - Syaoran
    - Thestral
    - Catmint - 'Rewrite the line'




    FAQ
    [Voordat je een vraag stelt, kijk eerst hier of hij al eens eerder gesteld is.]
    Hoe doe ik mee aan de Q-writers?
    Heel gemakkelijk. Je hoeft in het topic alleen maar aan te geven dat je mee wilt doen en ik zet je op de lijst!

    Wat zijn Word-wars?
    Een word war is een (half) uur waarin je zoveel mogelijk probeert te schrijven, in competitie met de andere writers. Deze uren worden meestal afgesproken in het Q-writers topic.Er hangt geen prijs aan vast, behalve de woorden die je schrijft en de eer (:

    Welke woorden tellen voor mijn doel?
    Alles in verhaalvorm telt. Of het nu voor je story op Quizlet is een RPG-post.
    Je aantal woorden hoeft niet online te staan en ze moeten ook niet alleen onderdeel zijn van het project dat je opgeeft.

    Ik heb een periode niet gehaald. Wat nu?
    Geen reden tot paniek. We hebben allemaal eens een drukke periode, waardoor we niet kunnen schrijven. Als je het niet haalt, dan probeer je het gewoon de volgende periode opnieuw.




    May the words be ever in your favor!



    [ bericht aangepast op 21 dec 2022 - 15:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als ik uitgepuzzeld krijg wat ik met mijn huidige scène aanmoet wil ik wel een word war! Zaterdag misschien?


    Dramatic

    Renna schreef:
    Als ik uitgepuzzeld krijg wat ik met mijn huidige scène aanmoet wil ik wel een word war! Zaterdag misschien?


    Top, zaterdagavond dan?
    Ik ben na NaNo helemaal stilgevallen, jammer genoeg :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil vanavond wel een wordwar? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Frodo schreef:
    (...)

    Top, zaterdagavond dan?
    Ik ben na NaNo helemaal stilgevallen, jammer genoeg :')

    Ik ben ook echt helemaal stilgevallen na nano helaas. De waan van de dag haalt dan ineens snel in 😅


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Frodo schreef:
    (...)

    Top, zaterdagavond dan?
    Ik ben na NaNo helemaal stilgevallen, jammer genoeg :')

    Zaterdagavond klinkt goed! Vanaf hoe laat kan jij?


    & @Necessity yeah I feel you! Na heel november vrij te zijn geweest weer moeten werken is taai :'D Mijn dagelijkse schrijfsels hangen in gele post-its aan de muur nu, snel neergekrabbeld voor het slapengaan. Hoop snel weer een beetje op stoom te geraken hahahahahah


    Dramatic

    Nou ik heb mijn eerste doel behaald! *O*
    Tweede moet ik nog zo goed als aan beginnen xD

    [ bericht aangepast op 10 dec 2022 - 13:13 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Renna schreef:
    (...)
    Zaterdagavond klinkt goed! Vanaf hoe laat kan jij?


    & @Necessity yeah I feel you! Na heel november vrij te zijn geweest weer moeten werken is taai :'D Mijn dagelijkse schrijfsels hangen in gele post-its aan de muur nu, snel neergekrabbeld voor het slapengaan. Hoop snel weer een beetje op stoom te geraken hahahahahah


    Ik zit klaar, al heb ik wel nul inspiratie :') misschien komt het als we beginnen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik zit klaar, al heb ik wel nul inspiratie :') misschien komt het als we beginnen.

    Mood haha, half uurtje vanaf 20.00?


    Dramatic

    Ringwraith schreef:
    Nou ik heb mijn eerste doel behaald! *O*
    Tweede moet ik nog zo goed als aan beginnen xD

    Heuuyy congrats! 🥳🎉
    & je hebt nog meer dan de helft van de maand joh, moet goedkomen toch?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2022 - 19:53 ]


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    Mood haha, half uurtje vanaf 20.00?


    Deal!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    145 :'D
    Als ik zou stoppen met alles meteen weghalen zodra ik het neerzet had ik het dubbele, maar dat zat er niet in hahahahah

    Hoe ging het bij jou?


    Dramatic

    Ik denk nog geen 100 :’) ik ben op een verkeerd moment gestopt met mijn NaNo project. Een moeilijke scène om iets na te schrijven (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik denk nog geen 100 :’) ik ben op een verkeerd moment gestopt met mijn NaNo project. Een moeilijke scène om iets na te schrijven (no_chears)

    Ahh lastig is dat! Ik probeer mezelf dan te vertellen dat progress progress blijft en dat het puzzelen erbij hoort. Lost niet veel op, maar helpt een beetje te relativeren haha

    Tijd en zin in nog een wordwar of hou je het voor gezien voor vanavond?


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    Ahh lastig is dat! Ik probeer mezelf dan te vertellen dat progress progress blijft en dat het puzzelen erbij hoort. Lost niet veel op, maar helpt een beetje te relativeren haha

    Tijd en zin in nog een wordwar of hou je het voor gezien voor vanavond?

    Oeps, ik zie je berichtje nu pas. Vanavond zal het niks meer zijn, maar morgen graag!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Iemand die vanavond nog een ww wil? Ik blijf nog steeds zielig steken op 1K XD


    Every villain is a hero in his own mind.