• Q-writers



    Welkom allemaal bij het Q-writers topic. De Q-writers werd oorspronkelijk in 2012 aangemaakt (jawel) en nu, 10 jaar later, zijn we er weer om de schrijvers van Quizlet te ondersteunen!
    In dit topic geef je door aan welk project je werkt en hoeveel woorden je deze maand wil halen. Wij zijn er om je aan te moedigen met cheerleaders/banana-emoties en om met je mee te voelen bij die ene huil-scène. Join ons en de wordwars die we doen en haal in geen tijd jouw woorden binnen!




    Brave warriors/Q-writers:

    - Frodo/Bes - 'Onder Vuur'
    - Ringwraith/Natas - 'Duistere dromen' + online verhalen
    - ProngsPotter - 'HmF'
    - Necessity - 'Brotherhood'
    - Renna - 'HmF'
    - Syaoran
    - Thestral
    - Catmint - 'Rewrite the line'




    FAQ
    [Voordat je een vraag stelt, kijk eerst hier of hij al eens eerder gesteld is.]
    Hoe doe ik mee aan de Q-writers?
    Heel gemakkelijk. Je hoeft in het topic alleen maar aan te geven dat je mee wilt doen en ik zet je op de lijst!

    Wat zijn Word-wars?
    Een word war is een (half) uur waarin je zoveel mogelijk probeert te schrijven, in competitie met de andere writers. Deze uren worden meestal afgesproken in het Q-writers topic.Er hangt geen prijs aan vast, behalve de woorden die je schrijft en de eer (:

    Welke woorden tellen voor mijn doel?
    Alles in verhaalvorm telt. Of het nu voor je story op Quizlet is een RPG-post.
    Je aantal woorden hoeft niet online te staan en ze moeten ook niet alleen onderdeel zijn van het project dat je opgeeft.

    Ik heb een periode niet gehaald. Wat nu?
    Geen reden tot paniek. We hebben allemaal eens een drukke periode, waardoor we niet kunnen schrijven. Als je het niet haalt, dan probeer je het gewoon de volgende periode opnieuw.




    May the words be ever in your favor!



    [ bericht aangepast op 21 dec 2022 - 15:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ringwraith schreef:
    Succes!

    Thanks! Is gelukt denk ik, scene is klaar c:
    Zit inmiddels op de 3.8K van m'n 5K december goal dus da's nice! Beetje een buffer voor de feestdagen :'D


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    Thanks! Is gelukt denk ik, scene is klaar c:
    Zit inmiddels op de 3.8K van m'n 5K december goal dus da's nice! Beetje een buffer voor de feestdagen :'D

    Oh nice! Ik heb mijn goal verlaagd van 30 naar 20K haha, om het toch een beetje haalbaar te houden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Oh nice! Ik heb mijn goal verlaagd van 30 naar 20K haha, om het toch een beetje haalbaar te houden.

    Smart! Het moet wel leuk blijven natuurlijk :'D


    Dramatic

    Catmint schreef:
    Ff MT! Heb nog geen project / weet niet of ik pas in Januari ga starten


    Heb een project gekozen, maar nog geen titel. Zet maar als working title 'Rewrite the line" ofzoiets denk ik, mss kom ik nog wel met iets. Mogelijk start ik nog een 2e project ernaast. M'n f1 fanfic schrijf ik toch op papier, dus da's niet zo heel handig als project om te zien hoeveel ik heb geschreven.

    Maaaaaarrrr, we schrijven eindelijk weer een beetje, yeeey!!!!!

    [ bericht aangepast op 20 dec 2022 - 22:07 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Heb een project gekozen, maar nog geen titel. Zet maar als working title 'Rewrite the line" ofzoiets denk ik, mss kom ik nog wel met iets. Mogelijk start ik nog een 2e project ernaast. M'n f1 fanfic schrijf ik toch op papier, dus da's niet zo heel handig als project om te zien hoeveel ik heb geschreven.

    Maaaaaarrrr, we schrijven eindelijk weer een beetje, yeeey!!!!!


    Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen :') misschien komt de inspiratie deze kerstvakantie eindelijk terug.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb besloten deze maand me maar even rust te geven met enkel wat rpgs (en het nagenieten van mijn nano fic die ik langzaam maar zeker online zit), en vanaf januari weer fanatiek bezig te gaan haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    oeh oeh! mt! Ik wil in Januari wat kleine wips oppakken en eindelijk schrijven


    --

    Frodo schreef:
    Catmint schreef:
    (...)

    Heb een project gekozen, maar nog geen titel. Zet maar als working title 'Rewrite the line" ofzoiets denk ik, mss kom ik nog wel met iets. Mogelijk start ik nog een 2e project ernaast. M'n f1 fanfic schrijf ik toch op papier, dus da's niet zo heel handig als project om te zien hoeveel ik heb geschreven.

    Maaaaaarrrr, we schrijven eindelijk weer een beetje, yeeey!!!!!


    Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen :') misschien komt de inspiratie deze kerstvakantie eindelijk terug.


    Hoop het voor je! Ik ben blij dat het na 3-4 jaar eindelijk terug is. Dat quizlet weer actief is en ik geen onderzoeken meer moet schrijven in eigen tijd scheelt wel enorm voor me.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mwoehahaha, ik heb gisteren een mooie ruime 1K geschreven ^-^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb dit doel maar laten schieten haha en een nieuw doel voor januari + deze laatste week van december. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    ProngsPotter schreef:
    Mwoehahaha, ik heb gisteren een mooie ruime 1K geschreven ^-^


    Goed bezig Froukje!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga SOTY gebruiken om mijn motivatie terug te vinden. Mijn eerste twee boeken (De laatste dans en Vruchteloos) zijn ontstaan dankzij SOTY, dus wie weet (wbw)
    Nomineren jullie btw ook een thema?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    In het kader van 'laat ik deze maand toch maar eens iets schrijven aan het project dat ik heb opgegeven' ga ik zo schrijven. Heeft iemand zin om mee te doen?
    (En in het kader van 'ik wacht op soty om inspiratie te krijgen, dus moet ik Brotherhood snel gaan afronden haha).


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    In het kader van 'laat ik deze maand toch maar eens iets schrijven aan het project dat ik heb opgegeven' ga ik zo schrijven. Heeft iemand zin om mee te doen?
    (En in het kader van 'ik wacht op soty om inspiratie te krijgen, dus moet ik Brotherhood snel gaan afronden haha).


    Ik wil wel maar kan pas vanaf 21 uur


    Every villain is a hero in his own mind.

    OKE I’M BACK

    Sommige mensen herkennen mijn gebruikersnaam misschien nog van 2018-19? Of tenminste dat hoop ik, haha.

    Leuk om te zien dat Q weer opnieuw wat heropleeft. Misschien net wat ik nodig heb want ik zit al sinds 2020 met de grootste writersblock van mijn leven man. Echt 0,0 inspiratie.

    Ik probeer nu het goede voornemen te maken om in 2023 een writers comeback te maken, haha.

    Wie doet mee? Is er nog een writers whatsapp groepje met Q mensen intussen? Let me know, ik join graag!


    A to the Z