• Q-writers



    Welkom allemaal bij het Q-writers topic. De Q-writers werd oorspronkelijk in 2012 aangemaakt (jawel) en nu, 10 jaar later, zijn we er weer om de schrijvers van Quizlet te ondersteunen!
    In dit topic geef je door aan welk project je werkt en hoeveel woorden je deze maand wil halen. Wij zijn er om je aan te moedigen met cheerleaders/banana-emoties en om met je mee te voelen bij die ene huil-scène. Join ons en de wordwars die we doen en haal in geen tijd jouw woorden binnen!




    Brave warriors/Q-writers:

    - Frodo/Bes - 'Onder Vuur'
    - Ringwraith/Natas - 'Duistere dromen' + online verhalen
    - ProngsPotter - 'HmF'
    - Necessity - 'Brotherhood'
    - Renna - 'HmF'
    - Syaoran
    - Thestral
    - Catmint - 'Rewrite the line'




    FAQ
    [Voordat je een vraag stelt, kijk eerst hier of hij al eens eerder gesteld is.]
    Hoe doe ik mee aan de Q-writers?
    Heel gemakkelijk. Je hoeft in het topic alleen maar aan te geven dat je mee wilt doen en ik zet je op de lijst!

    Wat zijn Word-wars?
    Een word war is een (half) uur waarin je zoveel mogelijk probeert te schrijven, in competitie met de andere writers. Deze uren worden meestal afgesproken in het Q-writers topic.Er hangt geen prijs aan vast, behalve de woorden die je schrijft en de eer (:

    Welke woorden tellen voor mijn doel?
    Alles in verhaalvorm telt. Of het nu voor je story op Quizlet is een RPG-post.
    Je aantal woorden hoeft niet online te staan en ze moeten ook niet alleen onderdeel zijn van het project dat je opgeeft.

    Ik heb een periode niet gehaald. Wat nu?
    Geen reden tot paniek. We hebben allemaal eens een drukke periode, waardoor we niet kunnen schrijven. Als je het niet haalt, dan probeer je het gewoon de volgende periode opnieuw.




    May the words be ever in your favor!



    [ bericht aangepast op 21 dec 2022 - 15:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    10k is niet gelukt, maar ik zit op 9k. Tja, moet februari maar niet zo kort zijn


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Netjes hoor!

    Ik heb mijn doel ook niet helemaal gehaald. Brotherhood heb ik wel afgerond, maar de 3k aan de nieuwe fic niet. Wel heb ik ongeveer de gehele storyline geplot, dus dat telt voor iets toch?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    SonOfGondor schreef:
    10k is niet gelukt, maar ik zit op 9k. Tja, moet februari maar niet zo kort zijn

    Hier ook haha, we missen echt net die twee dagen xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bump! Hoe gaat het met iedereen?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Goed! Ik ben bezig met het uitgeven van een verhaal 🙈 dus verder ligt het schrijven even op een laag pitje


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Goed! Ik ben bezig met het uitgeven van een verhaal 🙈 dus verder ligt het schrijven even op een laag pitje

    Oeeehh wat vet!! Tell me more tell me more :Y)


    Dramatic

    Necessity schreef:
    Goed! Ik ben bezig met het uitgeven van een verhaal 🙈 dus verder ligt het schrijven even op een laag pitje


    OMG wat goeeed! Vertel ons inderdaad meer, als dat kan (:

    Ik ben momenteel bezig met een avonturenboekje voor 8-9jarigen, dat uitkomt in de zomer van 2024. En jullie? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SonOfGondor schreef:
    Een succesvolle sessie vandaag, met 7 katten in mijn buurt!


    Bericht van de katten:

    /.p[-

    =

    cderiiiiiiiiiiiiiiiiiii,¤m,wbn


    Bahahaha nice

    [ bericht aangepast op 31 juli 2023 - 10:52 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Necessity schreef:
    Goed! Ik ben bezig met het uitgeven van een verhaal 🙈 dus verder ligt het schrijven even op een laag pitje


    Woah, wat gaaf! Spannend!

    Ik heb afgelopen maand mijn time travel fantasy redactieklaar gemaakt, een laatste check gedaan voor een new adult novelle die eind augustus uitkomt en twee hoofdstukken voor het tweede deel van eerst genoemde geschreven.^^ Komende maand ga ik wat korte verhalen schrijven voor wedstrijden en een manuscript finetunen dat volgend jaar uitkomt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Everyone doing cool shit man. Ik ben eindelijk mijn Engels vampierverhaal deftig aan het uitplotten en ik hoop dit jaar/begin volgend jaar effectief het manuscript af te hebben zodat ik eens aan het publicatieavontuur kan beginnen. ^^


    help

    Zeker wil ik meer vertellen ^^ de eerste versie heb ik jaren terug hier voor SOTY geschreven haha, het is een YA.
    Ik zit momenteel midden in de laatste correctie en het aanleveren van de flaptekst en auteursbiografie. De verwachting is dat hij rond eind oktober/begin november uit zal komen, precieze datum is nog niet bekend. Maar ik ben zo hyped, het wordt straks heel echt.

    Jullie zijn ook druk bezig geweest zo te horen, wat gaaf dat er ook zoveel van jullie gepubliceerd gaat worden!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Zeker wil ik meer vertellen ^^ de eerste versie heb ik jaren terug hier voor SOTY geschreven haha, het is een YA.
    Ik zit momenteel midden in de laatste correctie en het aanleveren van de flaptekst en auteursbiografie. De verwachting is dat hij rond eind oktober/begin november uit zal komen, precieze datum is nog niet bekend. Maar ik ben zo hyped, het wordt straks heel echt.

    Jullie zijn ook druk bezig geweest zo te horen, wat gaaf dat er ook zoveel van jullie gepubliceerd gaat worden!


    Omg, dit is zo gaaf! Ik heb onwijs met je mee en ben heeeeel benieuwd naar je boek straks! 😍


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Necessity schreef:
    Goed! Ik ben bezig met het uitgeven van een verhaal 🙈 dus verder ligt het schrijven even op een laag pitje


    OMG!!!! Hoe gaaf o.o

    Om on-topic question van Cayline ook te beantwoorden: Nog steeds bezig aan City of Twisted Fates. We just keep writing en zien wel hoe het eruit komt of het publishwaardig wordt ooit of dat deze rewrite een superslecht idee was...

    [ bericht aangepast op 6 aug 2023 - 17:20 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Necessity schreef:
    Zeker wil ik meer vertellen ^^ de eerste versie heb ik jaren terug hier voor SOTY geschreven haha, het is een YA.
    Ik zit momenteel midden in de laatste correctie en het aanleveren van de flaptekst en auteursbiografie. De verwachting is dat hij rond eind oktober/begin november uit zal komen, precieze datum is nog niet bekend. Maar ik ben zo hyped, het wordt straks heel echt.

    Jullie zijn ook druk bezig geweest zo te horen, wat gaaf dat er ook zoveel van jullie gepubliceerd gaat worden!


    Vet leuk! Volgens mij al het vierde SOTY-verhaal dat wordt uitgegeven haha, super leuk! Bij welke uitgeverij? (:


    Every villain is a hero in his own mind.