• Q-writers



    Welkom allemaal bij het Q-writers topic. De Q-writers werd oorspronkelijk in 2012 aangemaakt (jawel) en nu, 10 jaar later, zijn we er weer om de schrijvers van Quizlet te ondersteunen!
    In dit topic geef je door aan welk project je werkt en hoeveel woorden je deze maand wil halen. Wij zijn er om je aan te moedigen met cheerleaders/banana-emoties en om met je mee te voelen bij die ene huil-scène. Join ons en de wordwars die we doen en haal in geen tijd jouw woorden binnen!




    Brave warriors/Q-writers:

    - Frodo/Bes - 'Onder Vuur'
    - Ringwraith/Natas - 'Duistere dromen' + online verhalen
    - ProngsPotter - 'HmF'
    - Necessity - 'Brotherhood'
    - Renna - 'HmF'
    - Syaoran
    - Thestral
    - Catmint - 'Rewrite the line'




    FAQ
    [Voordat je een vraag stelt, kijk eerst hier of hij al eens eerder gesteld is.]
    Hoe doe ik mee aan de Q-writers?
    Heel gemakkelijk. Je hoeft in het topic alleen maar aan te geven dat je mee wilt doen en ik zet je op de lijst!

    Wat zijn Word-wars?
    Een word war is een (half) uur waarin je zoveel mogelijk probeert te schrijven, in competitie met de andere writers. Deze uren worden meestal afgesproken in het Q-writers topic.Er hangt geen prijs aan vast, behalve de woorden die je schrijft en de eer (:

    Welke woorden tellen voor mijn doel?
    Alles in verhaalvorm telt. Of het nu voor je story op Quizlet is een RPG-post.
    Je aantal woorden hoeft niet online te staan en ze moeten ook niet alleen onderdeel zijn van het project dat je opgeeft.

    Ik heb een periode niet gehaald. Wat nu?
    Geen reden tot paniek. We hebben allemaal eens een drukke periode, waardoor we niet kunnen schrijven. Als je het niet haalt, dan probeer je het gewoon de volgende periode opnieuw.




    May the words be ever in your favor!



    [ bericht aangepast op 21 dec 2022 - 15:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nee volgens mij is er nog geen app, maar misschien kunnen we dat wel doen? In het kader van SOTY ofzo haha


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat zou wel leuk zijn!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ohorat schreef:
    OKE I’M BACK

    Sommige mensen herkennen mijn gebruikersnaam misschien nog van 2018-19? Of tenminste dat hoop ik, haha.

    Leuk om te zien dat Q weer opnieuw wat heropleeft. Misschien net wat ik nodig heb want ik zit al sinds 2020 met de grootste writersblock van mijn leven man. Echt 0,0 inspiratie.

    Ik probeer nu het goede voornemen te maken om in 2023 een writers comeback te maken, haha.

    Wie doet mee? Is er nog een writers whatsapp groepje met Q mensen intussen? Let me know, ik join graag!


    HE JIJ! Leuk dat je terug bent (:
    Ik ben helemaal voor een schrijversgroepje. Kan misschien ook op discord, als mensen hun telefoonnummer niet door willen geven?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het enige gevaar is wel dat dit topic dan weer minder levendig wordt, trouwens.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Het enige gevaar is wel dat dit topic dan weer minder levendig wordt, trouwens.


    True, maar als hier iemand een wordwar wil doen, zie ik dat vaak pas te laat.. We kunnen dit topic nog steeds gebruiken om de voortgang bij te houden en elkaar motiverende meme's door te sturen? c:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    True, maar als hier iemand een wordwar wil doen, zie ik dat vaak pas te laat.. We kunnen dit topic nog steeds gebruiken om de voortgang bij te houden en elkaar motiverende meme's door te sturen? c:

    Haha dat is ook wel weer zo


    Every villain is a hero in his own mind.

    Discord heb ik niet maar ik wil het gerust aanmaken hoor. Anders whatsapp ook no prob for me :)

    Ik wil dit topic zeker ook nog proberen gebruiken. Al denk ik dat het voordeel van een appgroep wel is dat het in your face gegooid wordt. Q kan ik nogal makkelijk omzeilen haha. Als mensen elkaar dan enthousiast appen hoop ik dat dat mijn motivatie toch triggert haha


    A to the Z

    Frodo schreef:
    (...)
    True, maar als hier iemand een wordwar wil doen, zie ik dat vaak pas te laat.. We kunnen dit topic nog steeds gebruiken om de voortgang bij te houden en elkaar motiverende meme's door te sturen? c:

    Ik denk dat de chatgroep daar dan eerder voor gebruikt wordt.


    [ heaven knows ]

    Discord of een appgroep lijkt me allebei wel tof! Maar ik weet niet of het voor nieuwe leden dan lastiger wordt om in te haken als de activiteit niet meer echt op Q plaatsvindt?


    Dramatic

    Renna schreef:
    Discord of een appgroep lijkt me allebei wel tof! Maar ik weet niet of het voor nieuwe leden dan lastiger wordt om in te haken als de activiteit niet meer echt op Q plaatsvindt?


    Hm, bij Discord kan je bijvoorbeeld wel een gestandaardiseerd welkomstberichtje krijgen, van het moment dat je de chatroom binnenkomt. Al moet je me niet vragen hoe


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Hm, bij Discord kan je bijvoorbeeld wel een gestandaardiseerd welkomstberichtje krijgen, van het moment dat je de chatroom binnenkomt. Al moet je me niet vragen hoe


    Die welkomsberichtjes zijn echt heel fijn, mede dus ook als mensen wat later aanhaken. Volgens mij moet je die ergens in de instellingen aanzetten, of staat dit al aan bij het aanmaken van een nieuwe groep, maar dat wijst opzich zichzelf als je er aan begint. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ^ true, met zo'n welkomstberichtje is de drempel veel lager om te joinen.
    Zal ik vandaag een Discord aanmaken voor ons? (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    ^ true, met zo'n welkomstberichtje is de drempel veel lager om te joinen.
    Zal ik vandaag een Discord aanmaken voor ons? (wbw)


    Ja precies, mensen reageren daar altijd wel op.
    Ik stem voor! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Frodo schreef:
    ^ true, met zo'n welkomstberichtje is de drempel veel lager om te joinen.
    Zal ik vandaag een Discord aanmaken voor ons? (wbw)

    Ik zeg doen! 😌


    Dramatic

    Frodo schreef:
    ^ true, met zo'n welkomstberichtje is de drempel veel lager om te joinen.
    Zal ik vandaag een Discord aanmaken voor ons? (wbw)

    Ja doe!

    Ik heb voor januari een doel van 7k gezet, vooral besteed aan brotherhood en rpgs, en hopelijk het begin van een inzending voor soty ^^
    Werken jullie aan specifieke woorddoelen momenteel?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2023 - 12:54 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.