• Q-writers



    Welkom allemaal bij het Q-writers topic. De Q-writers werd oorspronkelijk in 2012 aangemaakt (jawel) en nu, 10 jaar later, zijn we er weer om de schrijvers van Quizlet te ondersteunen!
    In dit topic geef je door aan welk project je werkt en hoeveel woorden je deze maand wil halen. Wij zijn er om je aan te moedigen met cheerleaders/banana-emoties en om met je mee te voelen bij die ene huil-scène. Join ons en de wordwars die we doen en haal in geen tijd jouw woorden binnen!




    Brave warriors/Q-writers:

    - Frodo/Bes - 'Onder Vuur'
    - Ringwraith/Natas - 'Duistere dromen' + online verhalen
    - ProngsPotter - 'HmF'
    - Necessity - 'Brotherhood'
    - Renna - 'HmF'
    - Syaoran
    - Thestral
    - Catmint - 'Rewrite the line'




    FAQ
    [Voordat je een vraag stelt, kijk eerst hier of hij al eens eerder gesteld is.]
    Hoe doe ik mee aan de Q-writers?
    Heel gemakkelijk. Je hoeft in het topic alleen maar aan te geven dat je mee wilt doen en ik zet je op de lijst!

    Wat zijn Word-wars?
    Een word war is een (half) uur waarin je zoveel mogelijk probeert te schrijven, in competitie met de andere writers. Deze uren worden meestal afgesproken in het Q-writers topic.Er hangt geen prijs aan vast, behalve de woorden die je schrijft en de eer (:

    Welke woorden tellen voor mijn doel?
    Alles in verhaalvorm telt. Of het nu voor je story op Quizlet is een RPG-post.
    Je aantal woorden hoeft niet online te staan en ze moeten ook niet alleen onderdeel zijn van het project dat je opgeeft.

    Ik heb een periode niet gehaald. Wat nu?
    Geen reden tot paniek. We hebben allemaal eens een drukke periode, waardoor we niet kunnen schrijven. Als je het niet haalt, dan probeer je het gewoon de volgende periode opnieuw.




    May the words be ever in your favor!



    [ bericht aangepast op 21 dec 2022 - 15:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aangezien het eind van de maand is, is het tijd om mijn nieuwe doel te stellen voor februari ^^
    Mijn doel:
    - Afronden Brotherhood (nog zo'n 3k verwacht ik)
    - Eerste 3K van mijn tot nu toe naamloze fic

    Gaan jullie ook voor een maanddoel? c:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    @Necessity: nice, klinkt als steady doelen! Succes :D

    Mijn doelen voor februari:
    - Elke dag iets schrijven (streaks werken te goed voor me)
    - Waarvan minstens 5K aan HmF

    Ik zit nu op denk 70% van mijn scènes, dus het plan is om die een voor een af te gaan werken c:

    Hoe zit het bij de rest?


    Dramatic

    Ik heb laatst een jaarschema gemaakt x)

    Even kijken wat mijn goals zijn voor februari.
    - 10K aan Rivals schrijven
    - 10K aan Fata Morgana II schrijven
    - 5K aan Illusies schrijven
    - 2K aan andere verhalen schrijven
    - Godenbloed editen

    [ bericht aangepast op 31 jan 2023 - 21:29 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ik heb laatst een jaarschema gemaakt x)

    Even kijken wat mijn goals zijn voor februari.
    - 10K aan Rivals schrijven
    - 10K aan Fata Morgana II schrijven
    - 5K aan Illusies schrijven
    - 2K aan andere verhalen schrijven
    - Godenbloed editen


    Damnn hoe houd je nog tijd over om slapen? Succes!

    @Renna, jij ook succes! Elke dag iets schrijven klinkt als een mooi doel


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Succes guys, dat zijn mooie doelen!

    Ik heb enkel mijn woordendoel voor deze maand wat verhoogd. Vorige maand lag die op 15K en daar ging ik flink overheen dus nu met 5K verhoogd. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Necessity schreef:
    (...)

    Damnn hoe houd je nog tijd over om slapen? Succes!

    @Renna, jij ook succes! Elke dag iets schrijven klinkt als een mooi doel


    Haha nou ja, elke dag 1000 woorden ongeveer, en met die sprint-bot heb ik daar meestal maar 3x een kwartier voor nodig, dus het gaat me best goed af eigenlijk. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik sluit me weer aan nu mijn writers block is opgeheven. Mijn doel voor deze maand is 10k bereiken voor mijn soty verhaal


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ik sluit me weer aan nu mijn writers block is opgeheven. Mijn doel voor deze maand is 10k bereiken voor mijn soty verhaal

    Eeeyy fijn dat je writer's block je heeft verlaten! Succes met je goal c:


    Dramatic

    Heyoo, met mijn herontdekking van Q, zou ik me hier graag bij aansluiten. Ik schrijf de laatste tijd eigenlijk enkel in het Engels (al wordt Nederlandstalig schrijven weer een uitdaging met de RPG die ik hier gejoind ben) en ben momenteel bezig met 4 (+1) schrijfdingen:
    - L'appel du vide (op Q en op Wattpad) (momenteel 82 020 woorden)
    - Auritrae (voorlopig voor mezelf, but I do need people to read along my first draft bc I can't work alone help) (don't ask me how many words)
    - If I had a heart (hopelijk voor SOTY, als het mag van de Qrew) (nog niet aan begonnen)
    - Een nieuwe RPG hier op Q
    - D&D standalones

    Ik ben extreem onregelmatig met mijn schrijven, dus ik hoop hier wat meer motivatie te vinden om er regelmatiger aan te werken :'). Het enige doel dat ik nu voor mezelf zet is om wekelijks te schrijven, haha.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2023 - 14:26 ]


    help

    Cirilla schreef:
    Heyoo, met mijn herontdekking van Q, zou ik me hier graag bij aansluiten. Ik schrijf de laatste tijd eigenlijk enkel in het Engels (al wordt Nederlandstalig schrijven weer een uitdaging met de RPG die ik hier gejoind ben) en ben momenteel bezig met 4 (+1) schrijfdingen:
    - L'appel du vide (op Q en op Wattpad) (momenteel 82 020 woorden)
    - Auritrae (voorlopig voor mezelf, but I do need people to read along my first draft bc I can't work alone help) (don't ask me how many words)
    - If I had a heart (hopelijk voor SOTY, als het mag van de Qrew) (nog niet aan begonnen)
    - Een nieuwe RPG hier op Q
    - D&D standalones

    Ik ben extreem onregelmatig met mijn schrijven, dus ik hoop hier wat meer motivatie te vinden om er regelmatiger aan te werken :'). Het enige doel dat ik nu voor mezelf zet is om wekelijks te schrijven, haha.

    Hii, wat gezellig! c: Een mooie lijst met projecten die je daar hebt zeg, en respect dat je aan meerdere dingen tegelijk kunt werken :'D
    Zag dat de invite link van de Discord was verlopen, dus hier is een nieuwe mocht je willen joinen ^-^ We babbelen over van alles en nog wat, en er is een bot waar je word sprints mee kunt doen. Succes met je writing goals!~


    Dramatic

    Oee, fijn! Bedankt voor de link. ^^


    help

    SonOfGondor schreef:
    Ik sluit me weer aan nu mijn writers block is opgeheven. Mijn doel voor deze maand is 10k bereiken voor mijn soty verhaal

    nice nice c:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Een succesvolle sessie vandaag, met 7 katten in mijn buurt!


    Bericht van de katten:

    /.p[-

    =

    cderiiiiiiiiiiiiiiiiiii,¤m,wbn


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Een succesvolle sessie vandaag, met 7 katten in mijn buurt!


    Bericht van de katten:

    /.p[-

    =

    cderiiiiiiiiiiiiiiiiiii,¤m,wbn

    Fijn!

    Wat lief dat de katten ook mee willen praten 🥰😂


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    SonOfGondor schreef:
    Een succesvolle sessie vandaag, met 7 katten in mijn buurt!


    Bericht van de katten:

    /.p[-

    =

    cderiiiiiiiiiiiiiiiiiii,¤m,wbn


    Ik heb zelden zo'n wijze woorden gehoord van een kat.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien