• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Het was inderdaad een van de eerste dingen die ze aanboden, maar één van mijn leuke ✨quirks✨ is dat ik me onbewust zoveel beter voordoe dan ik me daadwerkelijk voel en online is het altijd nog wat erger. Niet echt wat je wil bij een intake :')


    Ik denk dat als je dat eerlijk aangeeft, je psycholoog daar wel aardig doorheen kan prikken. Het is niet ideaal, maar je hebt in ieder geval een optie als je huisgenoten je aansteken! Ik ben in ieder geval wel trots op je dat je dat gesprek gaat hebben (flower)

    het is weer zo'n dag waar ik either wil huilen of over m'n oc wil gillen op tumblr... ugh.


    because i knew you, i have been changed for good

    Lekker taartje bakken 🍎

    Nu nog brownies bakken of morgen? That’s the question. Ze moeten namelijk 40 minuten in de oven… maar vers zijn ze lekkerder… Hilfe


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    Ik ben echt de enige van mijn vrienden die die Avatar films met die blauwe wezens niets vind. Ach, geeft mij mooi de gelegenheid om op hun kindje te passen als zij en mijn vriend naar de film zijn (A)
    Geef mij maar Avatar met Aang en zijn vrienden.

    Thank yoooooou. 👏
    It needed to be said.


    [ heaven knows ]

    Ik schaam me echt voor de hoeveelheid Sims 4 DLC die ik de laatste jaren gekocht heb (cat)


    Caution first, always.

    ThestraI schreef:
    (...)
    Thank yoooooou. 👏
    It needed to be said.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke vandaag ga ik wel wat nuttigs doen aan school


    The truth is out there.

    Huh? Sinds wanneer moet je 30 seconden wachten om ergens een reactie op te kunnen plaatsen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    Huh? Sinds wanneer moet je 30 seconden wachten om ergens een reactie op te kunnen plaatsen.
    sneeuwballenfestijn waarschijnlijk (: na 30 seconden krijg je een sneeuwbal


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    (...)sneeuwballenfestijn waarschijnlijk (: na 30 seconden krijg je een sneeuwbal


    Heb niets gehad net 🙈


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    We hebben misschien een ingang om in ons droomhuis te wonen en al mijn plannen om kippen en koeien en een moestuin te nemen drijven weer boven. Oh dear oh dear ik loop weer veel te hard van stapel. (cat)

    Eerst word je aan de kant geschoven, en dan hebben ze je weer nodig... Ach.. zo gaat het altijd 😔

    Ik moet echt een leven en meer vrienden zoeken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    siriuslyhot schreef:
    Eerst word je aan de kant geschoven, en dan hebben ze je weer nodig... Ach.. zo gaat het altijd 😔

    Ahhh babe, wil je erover praten?

    ars moriendi