• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Lekker bezig met de spiesjes voor vanavond. We gaan naar vrienden en iedereen neemt wat te snacken of te drinken mee c:


    [ bericht aangepast op 31 dec 2022 - 13:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een familielid van mij is zojuist overleden. 1 van velen dit jaar, wat een verdrietige avond zo plots. En ook best onverwachts. Het is wel een jaar van veel verdriet en weinig familie die meer over blijft.


    The truth is out there.

    Byleth schreef:
    Een familielid van mij is zojuist overleden. 1 van velen dit jaar, wat een verdrietige avond zo plots. En ook best onverwachts. Het is wel een jaar van veel verdriet en weinig familie die meer over blijft.
    wat kut, gecondoleerd 💕


    because i knew you, i have been changed for good

    Byleth schreef:
    Een familielid van mij is zojuist overleden. 1 van velen dit jaar, wat een verdrietige avond zo plots. En ook best onverwachts. Het is wel een jaar van veel verdriet en weinig familie die meer over blijft.


    Oh jeetje.. ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe (flower)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    i'm so surprised that i made it through this year but idk, kinda proud of myself too


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Revali schreef:
    (...)
    Oh jeetje.. ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe (flower)


    [ heaven knows ]

    jemig ik was zo cringe hier maar aan de andere kant happy dat k geen facebook ofzo had want hier is tenminste vagelijk anonimiteit jfhdjkds


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Lol, dat mens wordt echt kwaad om saus. Ik kan haar niet meer serieus met haar woede zoveelste uitbarsting. Wat voor Verwijten en BS kraamt ze allemaal uit.😂 🤷🏼‍♀️ Haar woede uitbarsting is echt om te lachen!

    Byleth schreef:
    Een familielid van mij is zojuist overleden. 1 van velen dit jaar, wat een verdrietige avond zo plots. En ook best onverwachts. Het is wel een jaar van veel verdriet en weinig familie die meer over blijft.


    Gecondoleerd! Veel sterkte!

    Byleth schreef:
    Een familielid van mij is zojuist overleden. 1 van velen dit jaar, wat een verdrietige avond zo plots. En ook best onverwachts. Het is wel een jaar van veel verdriet en weinig familie die meer over blijft.


    Sterkte, Veer! (flower)

    OT: i hate 2023 already.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik word intens gelukkig van praten over mijn vampire oc en andere mensen over hun vampire ocs horen mijn hart is vol


    because i knew you, i have been changed for good

    Nog een week voordat ik mijn scriptie moet inleveren en ik heb vandaag 46 woorden geschreven. Ikwilnietmeer


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Blakelee schreef:
    Nog een week voordat ik mijn scriptie moet inleveren en ik heb vandaag 46 woorden geschreven. Ikwilnietmeer


    Ik ben speciaal terug online gekomen hiervoor, alleen om te zeggen: I feel you.
    Ik zit nog niet eens op de helft van het woordenaantal. :/

    Hou vol. Over een week is het voorbij voor de komende tijd. Dat probeer ik mezelf voor te houden.
    Veel geluk nog even!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    In April gaan we naar Duitsland voor een familiebezoek en een week later nemen mijn ouders ons vier dagen mee naar Duitsland voor een lang weekend weg ;’)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kunnen we gelijk door naar 2024 please


    Change is for weirdos ~ Niall Horan