• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Pleasepleaseplease ik wil echt niet ziek worden :c
    kunnen al mn huisgenoten even stoppen met hun bacillen overal heen te hoesten en zich even iets meer gedragen alsof corona (eentje is al positief getest) een ding is?? Echt, fuck off. Jammer dat dit nu jouw probleem is maar dat hoef je dus echt niet met mij te delen. kay thanks

    In ieder geval blijf ik lekker op mijn eigen kamer en kunnen jullie verder de pot op, maar ik had opzich wel plannen voor deze week en de rest van de maand en ik zie het echt niet zitten dat die ineens doorgespoeld moeten worden omdat jullie niet verantwoordelijk kunnen zijn


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Pleasepleaseplease ik wil echt niet ziek worden :c
    kunnen al mn huisgenoten even stoppen met hun bacillen overal heen te hoesten en zich even iets meer gedragen alsof corona (eentje is al positief getest) een ding is?? Echt, fuck off. Jammer dat dit nu jouw probleem is maar dat hoef je dus echt niet met mij te delen. kay thanks

    In ieder geval blijf ik lekker op mijn eigen kamer en kunnen jullie verder de pot op, maar ik had opzich wel plannen voor deze week en de rest van de maand en ik zie het echt niet zitten dat die ineens doorgespoeld moeten worden omdat jullie niet verantwoordelijk kunnen zijn


    Girl, maar echt. Mensen zijn zo self-absorbed, als er ooit een apocalypse komt zijn we fucked. I know too many assholes who'd hide their bites (cat)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2023 - 13:39 ]

    Juuu ik kan niet meer Quizletten, ik quote mijn eigen bericht ipv het origineel aan te passen wth. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2023 - 13:40 ]

    Meh, het nadeel van vakantie bij mn ouders is toch wel echt het thuiskomen en alleen zijn. Bah, ik voel me opeens zo leeg. Gelukkig morgen weer aan het werk, dan kan ik iig weer lekker terug in het ritme komen.


    Stenenlikker

    Frey_ schreef:
    (...)

    Girl, maar echt. Mensen zijn zo self-absorbed, als er ooit een apocalypse komt zijn we fucked. I know too many assholes who'd hide their bites (cat)


    The end is nigh! (A)


    The truth is out there.

    Ijzer tekort it is dus. Ben blij dat ik in ieder geval nu weet wat er is en er mee aan de slag kan. Ben wel klaar met zo moe, duizelig en lusteloos zijn. En die koppijn. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frey_ schreef:
    (...)

    Girl, maar echt. Mensen zijn zo self-absorbed, als er ooit een apocalypse komt zijn we fucked. I know too many assholes who'd hide their bites (cat)


    god exactly that
    ennnnn nu net contact gehad met de psych praktijk waar ik al een halfjaar ongeveer op wacht dat ik terecht kan voor een intake--maarja, mits ik niet ziek ben natuurlijk. als ik straks nu positief ga testen krijg ik een zenuwinzinking. ik voel 'm al zitten yayayyyyyy


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    god exactly that
    ennnnn nu net contact gehad met de psych praktijk waar ik al een halfjaar ongeveer op wacht dat ik terecht kan voor een intake--maarja, mits ik niet ziek ben natuurlijk. als ik straks nu positief ga testen krijg ik een zenuwinzinking. ik voel 'm al zitten yayayyyyyy


    Tegenwoordig kan je bijna alle consults online doen! Ik heb mijn psycholoog echt nog nooit fysiek gezien lol, alleen mijn psychiater ga ik fysiek heen omdat hij zo digibeet als de neten is. Als je uitlegt wat er aan de hand is en hoe enorm belangrijk die intake is kan ik me bijna niet voorstellen dat ze moeilijk gaan doen.

    Oehlala this is the real tea. Mijn ex van 7 jaar geleden blijkt (al heel lang) een relatie te hebben met z'n beste vriendin van toen ondanks dat het altijd gezeik was dat hij niks voor haar voelde en boos werd als ik iets zei over dat ze wel heel close waren. Something smells fishy here and it ain't me (fish).

    Maar ach ze verdienen elkaar wel en al lang leuk dat het allemaal goed is gekomen voor hun, maar toch voel ik me wel een beetje bedonderd want ik denk dat het ook al gaande was toen ik nog een relatie met hem had.


    The truth is out there.

    I do not care about your name, your activities, who your fav artists are, you name it, I do not care. Just know that you and all your friends are cheap, brainless ho's. You're welcome, basic ho's.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben echt de enige van mijn vrienden die die Avatar films met die blauwe wezens niets vind. Ach, geeft mij mooi de gelegenheid om op hun kindje te passen als zij en mijn vriend naar de film zijn (A)
    Geef mij maar Avatar met Aang en zijn vrienden.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2023 - 19:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is echt heel erg lang geleden dat ik fanfiction of met FC's heb geschreven, maar er is niet genoeg nieuw materiaal om te kijken en ik wil meer :Y)


    [ bericht aangepast op 3 jan 2023 - 20:30 ]

    Frey_ schreef:
    (...)

    Tegenwoordig kan je bijna alle consults online doen! Ik heb mijn psycholoog echt nog nooit fysiek gezien lol, alleen mijn psychiater ga ik fysiek heen omdat hij zo digibeet als de neten is. Als je uitlegt wat er aan de hand is en hoe enorm belangrijk die intake is kan ik me bijna niet voorstellen dat ze moeilijk gaan doen.


    Het was inderdaad een van de eerste dingen die ze aanboden, maar één van mijn leuke ✨quirks✨ is dat ik me onbewust zoveel beter voordoe dan ik me daadwerkelijk voel en online is het altijd nog wat erger. Niet echt wat je wil bij een intake :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Revali schreef:
    Ik ben echt de enige van mijn vrienden die die Avatar films met die blauwe wezens niets vind. Ach, geeft mij mooi de gelegenheid om op hun kindje te passen als zij en mijn vriend naar de film zijn (A)
    Geef mij maar Avatar met Aang en zijn vrienden.


    +1 :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wanneer je op vakantie een douchemuts laat schudde bij het balkon maar uit je handen glipt en door de wind weg vliegt.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2023 - 20:10 ]