• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ThestraI schreef:
    (...)
    Elephants are really intelligent creatures, so yes, most definitely.


    Elephants ARE THE BEST


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik word echt enorm moe van mijn knipper tic.. make it stop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oops.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb echt een lieve vriendin. Wij gaan met oud en nieuw naar hun toe, maar ik was al enorm aan het stressen of ik ‘s nachts wel terug zou durven fietsen. (Is ongeveer 7 minuten).

    Ik ben namelijk enorm bang voor vuurwerk nadat er twee jaar op rij, een aantal jaren geleden, vuurwerk omviel en naar mij toe kwam dat ik in de deuropening stond te kijken. Een van de kerstpoppen heeft een jaar mij gered van verwondingen, want het vuurwerk schoot daar in en ontplofte in dat ding. Stond in de fik ook. Brrr.
    Jaar daar op durfde ik eindelijk naar buiten, viel er een pot om en vloog het vuurwerk weer om mijn oren. Sinds dat moment ben ik als de dood.

    Nu is die vriendin zo lief dat ze mij en mijn vriend naar huis wil rijden midden in de nacht. Ze kwam er zelf mee, omdat ik aangaf bang te zijn. Hoe lief is dat 🥰


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    Ik heb echt een lieve vriendin. Wij gaan met oud en nieuw naar hun toe, maar ik was al enorm aan het stressen of ik ‘s nachts wel terug zou durven fietsen. (Is ongeveer 7 minuten).
    Ik ben namelijk enorm bang voor vuurwerk nadat er twee jaar op rij, een aantal jaren geleden, vuurwerk omviel en naar mij toe kwam dat ik in de deuropening stond te kijken. Een van de kerstpoppen heeft een jaar mij gered van verwondingen, want het vuurwerk schoot daar in en ontplofte in dat ding. Stond in de fik ook. Brrr.
    Jaar daar op durfde ik eindelijk naar buiten, viel er een pot om en vloog het vuurwerk weer om mijn oren. Sinds dat moment ben ik als de dood.

    Nu is die vriendin zo lief dat ze mij en mijn vriend naar huis wil rijden midden in de nacht. Ze kwam er zelf mee, omdat ik aangaf bang te zijn. Hoe lief is dat 🥰

    That's a true friend right there. Koester elkaar. En vuurwerk is levensgevaarlijk, tbh snap ik de populariteit er niet over. Gelukkig dat je niets lichamelijk is overkomen in elk geval.


    [ heaven knows ]

    IK BEN MOEEEEEEEEEE

    [ bericht aangepast op 28 dec 2022 - 21:26 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    het leven zou een stuk beter zijn wanneer mijn lichaam me er niet constant op slechte momenten aan herinnert dat ik niet zwanger ben


    because i knew you, i have been changed for good

    ThestraI schreef:
    (...)
    That's a true friend right there. Koester elkaar. En vuurwerk is levensgevaarlijk, tbh snap ik de populariteit er niet over. Gelukkig dat je niets lichamelijk is overkomen in elk geval.


    Jaa she’s a keeper. Mag ook zo nu en dan op haar 2,5 maand oude zoontje passen. Ook zo gezellig.

    Nee ben zelf ook zo blij er niets aan over te hebben gehouden. Zie pop stond een halve meter van mij vandaan, als het niet minder is. Best traumatisch 🙈


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is vandaag weer zo'n dag dat ik denk: bel de krant, ik heb mijn bed verlaten


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    I fucked up. I fucked up. I fucked up.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Omg weer een cyste in mijn eierstok. Zou er oke mee zijn als het niet zo intens veel zeer deed. Het voelt echt alsog er een steen zit en ik heb steeds koorts. Naar de huisarts gaan heeft helaas geen zin want ik heb dit vaker en 99% van de tijd lost mijn lichaam het zelf op. Maar de weg er naar toe is zo pijnlijk bruh.


    The truth is out there.

    Revali schreef:
    (...)
    Jaa she’s a keeper. Mag ook zo nu en dan op haar 2,5 maand oude zoontje passen. Ook zo gezellig.

    Nee ben zelf ook zo blij er niets aan over te hebben gehouden. Zie pop stond een halve meter van mij vandaan, als het niet minder is. Best traumatisch 🙈

    Aw, zo lief. Dat is pas vertrouwen, als je op iemands kind mag passen.
    Ja, snap ik. Tbh raak ik alleen al getriggerd door het harde geluid dus begrijp volledig dat als je zoiets hebt meegemaakt het traumatisch kan werken. Ik hoop dat het op een gegeven moment weggaat of dat je er beter mee kan omgaan zonder te triggeren. You're a survivor. 🙌🏻


    [ heaven knows ]

    mijn kamer is bijna opgeruimd maar ik heb geen zin om het af te maken... two more tables... i can do this...


    because i knew you, i have been changed for good

    ThestraI schreef:
    (...)
    Aw, zo lief. Dat is pas vertrouwen, als je op iemands kind mag passen.
    Ja, snap ik. Tbh raak ik alleen al getriggerd door het harde geluid dus begrijp volledig dat als je zoiets hebt meegemaakt het traumatisch kan werken. Ik hoop dat het op een gegeven moment weggaat of dat je er beter mee kan omgaan zonder te triggeren. You're a survivor. 🙌🏻

    Jaa en dat kind is om op te vreten hahah. Ken haar ondertussen al 12 jaar ongeveer, dus het vertrouwen is er zeker 😊

    Ik hoop ook dat de angst op een gegeven moment verdwijnt, maar denk zolang die bommen blijven en vuurwerk niet veiliger wordt gemaakt (dat het niet kan omvallen bijvoorbeeld), denk ik dat het lang zal duren voor ik er overheen ben.
    Ik kijk wel van achter een raam mee hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeej, aankoopbedrag van m’n kraslot terug gewonnen :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.