• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Damnit. Why are you revolting again intestines? :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Byleth schreef:
    Omg weer een cyste in mijn eierstok. Zou er oke mee zijn als het niet zo intens veel zeer deed. Het voelt echt alsog er een steen zit en ik heb steeds koorts. Naar de huisarts gaan heeft helaas geen zin want ik heb dit vaker en 99% van de tijd lost mijn lichaam het zelf op. Maar de weg er naar toe is zo pijnlijk bruh.


    Oh jezus, heel veel beterschap, Veer! (flower)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    SCORPlO schreef:
    (...)

    Oh jezus, heel veel beterschap, Veer! (flower)


    Thank uuu, het is oke. Even een beetje naar maar daarna gaat het snel beter. (:


    The truth is out there.

    Zo fijn dat m’n collega morgen kan ruilen.. fietsen met die knallen is niet te doen voor mij 😔


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gisterenavond voelde geweldig. Als ik me nou vaker zo kon voelen.. Net was ook erg gaaf, maar ik begin me alweer eenzaam te voelen en dat gaat veel te snel...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Er is weer leven? Op Quizlet? B-bekende usernames? What in the throwback is this?

    ik ben blij als het straks drie uur is, dan hoef ik mijn vervelende familie niet meer te zien dit jaar :') en vanavond mag ik afschakelen met fijne mensen dus kan ik daar tenminste naar uitkijken


    because i knew you, i have been changed for good

    Zo, huisje is opgeruimd. Kunnen we schoon het nieuwe jaar in straks :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frey_ schreef:
    Er is weer leven? Op Quizlet? B-bekende usernames? What in the throwback is this?



    LIEKE HI (blush)(blush)(blush)(blush)

    //

    HUTSSS, vijf uur eerder vrij van werk, letsgooo


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Bijna 4 jaar weggeweest maar toch kan ik Q nooit helemaal gedag zeggen :'}


    Caution first, always.

    Frey_ schreef:
    Er is weer leven? Op Quizlet? B-bekende usernames? What in the throwback is this?



    Heb je onze wederopstanding gemist?:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Clive schreef:
    Bijna 4 jaar weggeweest maar toch kan ik Q nooit helemaal gedag zeggen :'}


    Voor altijd in het hart (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Clive schreef:
    Bijna 4 jaar weggeweest maar toch kan ik Q nooit helemaal gedag zeggen :'}

    Same, same haha.
    Ben nu ongeveer een maand terug.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2022 - 14:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het voelt alsof dit echt de meest nutteloze dag verlof ooit was haha. Maar oké, op zijn minst heb ik mijn jaarlijkse tandartsafspraak gehad.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ben echt zoooo blij dat de rust op het werk eindelijk terug is. Nooit gedacht dat Kerst zo een kutperiode kon zijn.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.