• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    AAAAAAAARGH - maar dan zonder de buren te doen schrikken.


    Mhm?

    Uggla schreef:
    Hoe krijgen wij het voor elkaar dat van mijn fiets de rem stuk is en de fiets van m’n vriend de ketting er af ligt 😒
    En er hebben beiden de fiets nodig voor werk. Gg.


    Nope, ketting ligt er niet af. Is geknapt. Nog erger want zal nog duurder worden om te fixen 😩


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zojuist gehoord dat ik een vast contract krijg *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uggla schreef:
    Ik wil gewoon RPG’en maar mensen zijn niet meer zo snel als vroeger(logisch want leven) en er zijn geen rollentopics van nu :c

    Omg ik wil er 1 starten ;o
    Heb al jaren een idee voor een bajes/breakout RPG maar nooit gemaakt ahahaheee


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    (...)
    Omg ik wil er 1 starten ;o
    Heb al jaren een idee voor een bajes/breakout RPG maar nooit gemaakt ahahaheee

    Dat klinkt nog best interessant


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Salaryman schreef:
    (...)
    Omg ik wil er 1 starten ;o
    Heb al jaren een idee voor een bajes/breakout RPG maar nooit gemaakt ahahaheee

    Srsly, als jij er één start, doe ik automatisch mee. Just say the word.


    [ heaven knows ]

    love het om ineens vet misselijk te zijn 🙃 ik wil gewoon naar bed maar nu ben ik bang dat ik vannacht over m'n nek ga en dat ik dan niet op tijd van m'n ladder af ben ;A;


    because i knew you, i have been changed for good

    Uggla schreef:
    (...)

    Nope, ketting ligt er niet af. Is geknapt. Nog erger want zal nog duurder worden om te fixen 😩


    Ketting fixen is heel easy!!!!! Binnen 5 minuten gebeurd. Je hebt er wel een tang/pons voor nodig, maar die is bij Decathlon €13,-. Kun je voor de rest van je leven kettingen vervangen.

    Een ketting heb je al vanaf €3,-
    Is het een stadsfiets? (1 tandwiel voor, 1 tandwiel achter), dan heb je een single speed ketting nodig. Echt een simpel klusje!

    Ik zou willen dat het bij mijn fiets bij alleen de ketting lag. Was bij mij iets ingewikkelder helaas. Het universum wil niet dat ik m'n fiets repareer.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Een week terug alweer dat ik alles eruit aan het kotsen was.

    Ben nog steeds misselijk en ik heb nog steeds buikpijn. Bah.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ketting fixen is heel easy!!!!! Binnen 5 minuten gebeurd. Je hebt er wel een tang/pons voor nodig, maar die is bij Decathlon €13,-. Kun je voor de rest van je leven kettingen vervangen.

    Een ketting heb je al vanaf €3,-
    Is het een stadsfiets? (1 tandwiel voor, 1 tandwiel achter), dan heb je een single speed ketting nodig. Echt een simpel klusje!

    Ik zou willen dat het bij mijn fiets bij alleen de ketting lag. Was bij mij iets ingewikkelder helaas. Het universum wil niet dat ik m'n fiets repareer.


    Wil het wel zelf doen, maar is een versnelling. Heb sowieso nog nooit zo iets gedaan en heb hem snel nodig 🙈


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    wacht dit is het ljh ik dacht dat t t awesom topic was lol sorry

    [ bericht aangepast op 14 dec 2022 - 0:35 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Uggla schreef:
    (...)

    Wil het wel zelf doen, maar is een versnelling. Heb sowieso nog nooit zo iets gedaan en heb hem snel nodig 🙈


    Haha ja okay, met een derailleur is het iets moeilijker en dan heb je ook vaak een andere speed ketting nodig. Maar alles wat maar twee tandwielen heeft (ondanks versnellingen! Ik heb er ook 3, maar wel maar 1 tandwiel voor en achter) heeft een single speed nodig :)

    Maar ik snap je argumenten voor een fietsenmaker haha. Had ik achteraf ook beter kunnen doen 🥲 maar dat kost veel meer geld.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Am I tired or do I just need to eat something?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zojuist de schrik van ons leven gehad… ons hondje is nonstop aan het blaffen, dus ik besluit hem met bench en al in de slaapkamer te zetten. Vervolgens ga ik in bed liggen en horen we een luide klap en allemaal glas rinkelen. Is de bovenste glasplaat van onze buffetkast naar beneden gedonderd, heeft 99% van alle bekers en glazen meegenomen en was het een enorme chaos in huis.. we zijn een uur bezig geweest met opruimen..
    we hebben nog maar vier glazen en een paar bekers over. K*tzooi.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2022 - 14:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ heh wat een nare manier om je dag te eindigen :( maar nu heb je wel iets te vragen voor kerst (':. hoop dat jullie in ieder geval alles op hebben kunnen ruimen en dat er nergens meer scherven liggen <3

    ik moet eigenlijk gaan slapen maar dat wil ik nietttt c':


    because i knew you, i have been changed for good