• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Sev schreef:
    (...)
    Ahhh babe, wil je erover praten?

    wil er niet te veel over zeggen... maar nu verwachten ze ook nog dat ik als eerste een handreiking doe.. zucht.. waarom zijn mensen zo

    edit: en blijkbaar is de quote functie kapot

    [ bericht aangepast op 4 jan 2023 - 15:53 ]

    siriuslyhot schreef:
    (...)

    wil er niet te veel over zeggen... maar nu verwachten ze ook nog dat ik als eerste een handreiking doe.. zucht.. waarom zijn mensen zo

    edit: en blijkbaar is de quote functie kapot


    Jeetje.. dat is echt kapot zwaar, man. Mijn DM's staan altijd open <3<3<3


    ars moriendi

    Revali schreef:
    Ik ben echt de enige van mijn vrienden die die Avatar films met die blauwe wezens niets vind. Ach, geeft mij mooi de gelegenheid om op hun kindje te passen als zij en mijn vriend naar de film zijn (A)
    Geef mij maar Avatar met Aang en zijn vrienden.

    PADS is blijkbaar een ding. Begrijp niet wat er zo popu aan is. Same here btw.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zit blijkbaar 15 jaar, 2 maanden, en 19 dagen op Q. Ik heb me nog nooit zo oud gevoeld :'l


    Caution first, always.

    Clive schreef:
    Ik zit blijkbaar 15 jaar, 2 maanden, en 19 dagen op Q. Ik heb me nog nooit zo oud gevoeld :'l


    Jamie, lieverd, schatje, je zei net sms'en in de plaats van appen. Je bent oud. (H)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2023 - 21:25 ]

    Natuurlijk weer gezeik met m’n moeder, terwijl ik juist met een oplossing probeer te komen 🙄 ik ga niet van 8 uur ‘s ochtends tot 2 uur ‘s nachts van huis weg blijven. Dus waarom is het zo moeilijk om te vragen of we tegen een uur of 3 naar Alkmaar kunnen om een uurtje mijn jarige nichtje te zien ipv tussen 10 en 1? Ik denk dat ze het echt wel begrijpen hoor. Als we nog om de hoek zouden komen, oké, maar we wonen nu 2 uur rijden van ze vandaan. 10 uur op een zaterdag is echt een kut tijd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frey_ schreef:
    (...)

    Jamie, lieverd, schatje, je zei net sms'en in de plaats van appen. Je bent oud. (H)

    HAHA, hou op hoor :'l


    Caution first, always.

    Clive schreef:
    Ik zit blijkbaar 15 jaar, 2 maanden, en 19 dagen op Q. Ik heb me nog nooit zo oud gevoeld :'l


    Ik zit over 5 maanden ook al 13 jaar op Q (':

    OT: kan de vakantie nog een paar weken langer duren?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    SCORPlO schreef:
    (...)

    Ik zit over 5 maanden ook al 13 jaar op Q (':

    OT: kan de vakantie nog een paar weken langer duren?


    Ik dit jaar ook 13 jaar omg.


    The truth is out there.

    Eindelijk seizoen 2 van Ginny & Georgia *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo ongemotiveerd dat ik nu zelfs overweeg om af te wassen zodat ik niet hoef te leren voor mijn tentamens.


    The truth is out there.

    SCORPlO schreef:
    (...)

    Ik zit over 5 maanden ook al 13 jaar op Q (':

    OT: kan de vakantie nog een paar weken langer duren?


    Scully schreef:
    (...)

    Ik dit jaar ook 13 jaar omg.


    Happy bijna-anniversary, allebei :Y) De tijd gaat echt te snel.


    Caution first, always.

    Clive schreef:
    (...)

    Happy bijna-anniversary, allebei :Y) De tijd gaat echt te snel.

    31 januari 12 jaar 🙈


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    in augustus zit ik aan jaar 14 :')))

    kan het al zaterdag zijnnnnn...


    because i knew you, i have been changed for good

    Alvast feli allemaal! :Y)

    -

    Gaat mijn reuk en smaak ooit nog terugkomen? : (


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Caution first, always.