• • LITTLE PINK LADIES •

    • FAMILY MATTERS •



    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut en Little Pink Ladies — Truth Or Dare

    Princeton Hall - Californië - 20...somewhereinthefuture:

    Wanneer een laatstejaarsleerlinge, op zoek naar inspiratie voor een schoolproject, bij haar grootouders op zolder aan het rondneuzen is treft ze onder dikke lagen stof een boek aan dat tientallen jaren lang verloren gewaand werd.
    Tot haar grote afschuw ontdekt ze op de inmiddels vergeelde pagina's de regels en resultaten van een bijzonder vrouwonvriendelijk spel aan. Het betreft een complot dat onder de jongens gesmeed werd om elk één dame uit te kiezen die ze vervolgens op zich verliefd moesten laten worden. Per bereikte trap van intimiteit konden bovendien extra punten verdiend worden.
    Het duurt natuurlijk niet lang voor de geruchtenmolen zijn werk doet en alle studentes uit het senior year op de hoogte gebracht zijn van dit onrecht. Veel moeite kost het de furieuze dames dan ook niet om een stevig front te vormen en met een sluw plan op de proppen te komen. Dit keer nemen zij de touwtjes in handen en keren ze de rollen om.
    Moeders, houd je zonen binnen want de meiden zijn uit op zoete wraak!



    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 13:50 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2022 - 16:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga mijn tweede rol straks posten en maar hopen dat ie alles pakt 😂

    Maar gezien bij mijn andere rol dat ook niet is, verwacht ik weinig ervan.

    EDIT: nevermind, ik zie net het bericht van Uggla dat dat hele rollentopic een mess is 🥲

    [ bericht aangepast op 7 dec 2022 - 16:19 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Paesano schreef:
    Ik ga mijn tweede rol straks posten en maar hopen dat ie alles pakt 😂

    Maar gezien bij mijn andere rol dat ook niet is, verwacht ik weinig ervan.

    EDIT: nevermind, ik zie net het bericht van Uggla dat dat hele rollentopic een mess is 🥲


    Kwam er achter dat als je je bericht wilt aanpassen de rollen hier onder zitten! Dus deze kan men kopiëren en even in een bestand parkeren!!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Test

    Kwam er achter dat als je je bericht wilt aanpassen de rollen hier onder zitten! Dus deze kan men kopiëren en even in een bestand parkeren!!

    [ bericht aangepast op 7 dec 2022 - 16:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bij mij is alles terug nu


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bij mij staat alles er ook weer.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vanwege de storing de rol die daardoor nog steeds uit het rollentopic verdwenen is stel ik de opening van het speeltopic nog een dagje uit, in de hoop dat deze nog gerecupereerd kan worden in die tussentijd.

    Thestral ik moest nog antwoorden op jouw vraag; meedoen met de bingo is niet verplicht hoor, als het Lilith's ding(o) niet is dan is dat zo :3

    Wat ik wel al wil meedelen is de startsituatie voor het speeltopic.
    Het is 31 oktober en er zal een allereerste Masked Princeton Hall Oweenball georganiseerd worden (indien zij hiervoor te vinden zijn, graag bij de Montana dames thuis?).
    Alles is georganiseerd door de groep meiden, om hun duivels plan (aka het spel) in te trappen.
    De jongens hebben ter invitatie enkel een masker, een tijdstip en het goede adres gekregen.
    Ik zou graag starten op het punt dat iedereen zich aan het klaarmaken is/klaar staat om te vertrekken.

    Bonusopdrachtje voor degenen met een tienermeid: wie wil mag een masker zoeken dat hun dame voor hun mannelijk slachtoffer gekozen heeft.
    Mij lijkt het het leukst als het matcht met hun eigen masker, maar daar ga ik geen verplichting van maken :Y)

    Voor de ouders: zij hebben, zodra ze vernamen dat hun kroost het huis uit zou zijn, ook plannen gemaakt om af te spreken in de plaatselijke kroeg en zeld ook lol te trappen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Omg da's een super leuke begin situatie. Ik ga al op zoek naar een masker c:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    I loooooove it c;


    El Diablo.

    Oehh I like it!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Omgg, I love it!!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ulfa schreef:
    Vanwege de storing de rol die daardoor nog steeds uit het rollentopic verdwenen is stel ik de opening van het speeltopic nog een dagje uit, in de hoop dat deze nog gerecupereerd kan worden in die tussentijd.

    Thestral ik moest nog antwoorden op jouw vraag; meedoen met de bingo is niet verplicht hoor, als het Lilith's ding(o) niet is dan is dat zo :3

    Wat ik wel al wil meedelen is de startsituatie voor het speeltopic.
    Het is 31 oktober en er zal een allereerste Masked Princeton Hall Oweenball georganiseerd worden (indien zij hiervoor te vinden zijn, graag bij de Montana dames thuis?).
    Alles is georganiseerd door de groep meiden, om hun duivels plan (aka het spel) in te trappen.
    De jongens hebben ter invitatie enkel een masker, een tijdstip en het goede adres gekregen.
    Ik zou graag starten op het punt dat iedereen zich aan het klaarmaken is/klaar staat om te vertrekken.

    Bonusopdrachtje voor degenen met een tienermeid: wie wil mag een masker zoeken dat hun dame voor hun mannelijk slachtoffer gekozen heeft.
    Mij lijkt het het leukst als het matcht met hun eigen masker, maar daar ga ik geen verplichting van maken :Y)

    Voor de ouders: zij hebben, zodra ze vernamen dat hun kroost het huis uit zou zijn, ook plannen gemaakt om af te spreken in de plaatselijke kroeg en zeld ook lol te trappen.


    Van mij mag het zeker in het Montana huis, ik denk alleen dat Olivia niet echt gaat omkijken naar de organisatie :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aaah, I love de start, nu al! Ik ga asap opzoek naar een masker, eens kijken of ik wat matching gevonden kan krijgen — of juist geheel iets anders doe 😏

    Is er tevens iemand die al gelijk met Chickie en/of Oonah wil meeten?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Frodo schreef:
    Omg da's een super leuke begin situatie. Ik ga al op zoek naar een masker c:

    Had je overigens mijn relatievoorstel voor Olivia gezien met Theo?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    (...)
    Had je overigens mijn relatievoorstel voor Olivia gezien met Theo?


    Oh helemaal over gelezen maar ik vind het prima! Ik zal het ook aanpassen in mijn relaties-bericht.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien