• • LITTLE PINK LADIES •

    • FAMILY MATTERS •



    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut en Little Pink Ladies — Truth Or Dare

    Princeton Hall - Californië - 20...somewhereinthefuture:

    Wanneer een laatstejaarsleerlinge, op zoek naar inspiratie voor een schoolproject, bij haar grootouders op zolder aan het rondneuzen is treft ze onder dikke lagen stof een boek aan dat tientallen jaren lang verloren gewaand werd.
    Tot haar grote afschuw ontdekt ze op de inmiddels vergeelde pagina's de regels en resultaten van een bijzonder vrouwonvriendelijk spel aan. Het betreft een complot dat onder de jongens gesmeed werd om elk één dame uit te kiezen die ze vervolgens op zich verliefd moesten laten worden. Per bereikte trap van intimiteit konden bovendien extra punten verdiend worden.
    Het duurt natuurlijk niet lang voor de geruchtenmolen zijn werk doet en alle studentes uit het senior year op de hoogte gebracht zijn van dit onrecht. Veel moeite kost het de furieuze dames dan ook niet om een stevig front te vormen en met een sluw plan op de proppen te komen. Dit keer nemen zij de touwtjes in handen en keren ze de rollen om.
    Moeders, houd je zonen binnen want de meiden zijn uit op zoete wraak!



    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 13:50 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    (...)
    In de rol van Chickie staat dat zij graag "bingo" speelt (dus dat ze graag jongens van haar denkbeeldig lijstje afvinkt).
    Dus ik heb voor de hele groep meiden een bingo kaart gemaakt met voor elke jongen één vakje, zodat alle meiden lekker mee bingo kunnen spelen met Chickie en er wat meer aan het spel/rpg is.
    Maar omdat het dus alleen de meiden zijn die van het spel afweten en dus ook bingo spelen, is het niet logisch om een bingo met meidennamen te gaan maken.

    Oh, vandaar! I get it. En de meiden komen standaard bijeen om bingo te spelen (waaronder Lilith)? Want ik zie haar dat niet zo snel doen, tbh, of niet zo snel bij betrekken.

    En ik heb een ander vraagje. Zou het niet leuker zijn als alleen de meiden weten wie hun "slachtoffer" is en het voor de rest raden is met welke intentie iemand wordt aangesproken? Anders dan heeft iedereen al een soort headsup, en het lijkt me grappiger als daarin nog wat misverstanden en mysterie over is in de RPG. ^^ Maar dat is mijn kijk erop, ik weet niet wat de anderen hierbij denken?


    [ heaven knows ]

    Frodo schreef:
    (...)

    Die 2 zouden een héél gevaarlijk duo zijn. I'm in :Y)


    Dit klinkt per-fect, hehe. 😏


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ThestraI schreef:
    (...)
    Oh, vandaar! I get it. En de meiden komen standaard bijeen om bingo te spelen (waaronder Lilith)? Want ik zie haar dat niet zo snel doen, tbh, of niet zo snel bij betrekken.

    En ik heb een ander vraagje. Zou het niet leuker zijn als alleen de meiden weten wie hun "slachtoffer" is en het voor de rest raden is met welke intentie iemand wordt aangesproken? Anders dan heeft iedereen al een soort headsup, en het lijkt me grappiger als daarin nog wat misverstanden en mysterie over is in de RPG. ^^ Maar dat is mijn kijk erop, ik weet niet wat de anderen hierbij denken?


    Volgens mij, als ik het zelf nu ook goed heb, is het ook de bedoeling dat de dames hun 'slachtoffers' voor zichzelf houden, zeg maar. En dat dit dat gaandeweg het RPG naar voren komt. Maar, ik kan er ook naast zitten dus pin me er niet op vast, haha. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oh ik zag het juist helemaal anders.
    In het eerste rpg wisten de jongens toch ook van elkaar welke meid ze gekozen hadden?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Kunnen degenen die Ashton en/of Mikey hadden doorgegeven bij de voorkeuren even een bericht sturen met een extra keuze alsjeblieft?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Kunnen degenen die Ashton en/of Mikey hadden doorgegeven bij de voorkeuren even een bericht sturen met een extra keuze alsjeblieft?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Het probleem is opgelost! :Y)

    Ziehier:


    Casey - Mikey
    Emerson - Mars
    Giana - Joey
    Jolene - Theo
    Lilith - Zio
    Luna - Guilty
    Olivia - Ashton


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Het probleem is opgelost! :Y)

    Ziehier:


    Casey - Mikey
    Emerson - Mars
    Giana - Joey
    Jolene - Theo
    Lilith - Zio
    Luna - Guilty
    Olivia - Ashton


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Chaos!!!


    Bowties were never Cooler

    Ulfa schreef:
    Het probleem is opgelost! :Y)

    Ziehier:

    Casey - Mikey
    Emerson - Mars
    Giana - Joey
    Jolene - Theo
    Lilith - Zio
    Luna - Guilty
    Olivia - Ashton


    Zio better sleep w/his eyes open. He ain't safe no more.


    [ heaven knows ]

    This is going to be so much fun, maar o zo sad tegelijk haha.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Syaoran schreef:
    This is going to be so much fun, maar o zo sad tegelijk haha.


    Haha ja, ik heb er zoveel zin in maar tegelijkertijd... die arme boysss


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha ja, ik heb er zoveel zin in maar tegelijkertijd... die arme boysss


    Echt hoor, sameee, maar ik hou m'n hart vast 🥺🙈


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lilith:


    [ heaven knows ]

    Mensen, alle rollen zijn weg uit het rollentopic incl beginpost en het hele topic is raar ):
    Hopelijk hebben jullie back-up van de rollen. Ik heb gelukkig nog wat iets, maar niet alles.

    Ik heb niets meer… ik wilde net de story bekijken waar ik Casey in had opgeslagen, maar ALLES is weg

    [ bericht aangepast op 7 dec 2022 - 16:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.