• Omg, normaal ben ik tegen alles wat van drankmerken komt, maar voor deze spot maak ik wel even een uitzondering.



    De boodschap die ze hiermee uitdragen is zo mooi, zeker gezien het een product promoot wat in mijn ogen redelijk voor de old school boys is zeg maar.


    Queer zijn is gewoon alles

    Oohhh ik smelt :3

    Wat prachtig dit zeg en wat een supportive opa(denk ik? Kan de taal niet, haha). En dat hij het helemaal op zichzelf uit probeert om het vervolgens goed te kunnen bij Ana. Zo mooi en lief zeg. Ze hadden er beter een make-up reclame van kunnen maken in mijn ogen, maar dat maakt nu ook niet echt uit. De boodschap is mooi, haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uggla schreef:
    Oohhh ik smelt :3

    Wat prachtig dit zeg en wat een supportive opa(denk ik? Kan de taal niet, haha). En dat hij het helemaal op zichzelf uit probeert om het vervolgens goed te kunnen bij Ana. Zo mooi en lief zeg. Ze hadden er beter een make-up reclame van kunnen maken in mijn ogen, maar dat maakt nu ook niet echt uit. De boodschap is mooi, haha


    Je kan eventueel de subtitles aanzetten, die zijn er in het Engels.(:
    Maar je hebt het verhaal helemaal mee.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    asdfghjkl my god wat wholesome, geweldig (blush)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    not me crying like a little kid over an alcohol commercial


    because i knew you, i have been changed for good

    Dat is zo lief van die opa =) Wat een mooie boodschap! En die old skool boys waar jij hebt over hebt, die dit merk bier drinken, kunnen ook gewoon heel aardig en opmerkzaam zijn toch?

    Wel opvallend dat hij het oefenen met make up 'moest' verbergen voor z'n vrouw. Wat vinden jullie daarvan?

    ik weet niet in hoeverre hij het 'moest' verbergen, of dat hij dat deed om ana's geheim te bewaren totdat zij comfortabel genoeg was om ermee naar voren te komen.
    ik kan natuurlijk niet in de hoofden kijken van de mensen die deze commercial hebben bedacht, maar het komt op mij over dat ana en haar opa eventueel gepland hadden om ana's coming out te doen tijdens kerst, en opa dus ana's wensen opvolgde in het geval dat zij nog niet wilde dat haar oma er vanaf wist.


    because i knew you, i have been changed for good

    Wat een onwijs lieve reclame!

    Maar uh, het is mij eigenlijk totaal niet opgevallen dat het eigenlijk een alcoholreclame is, hahahaha. Ik dacht aan een make-up reclame, of een reclame voor een Spaanse equivalent voor de Kruidvat of Etos of ICI PARIS XL of zoiets hahahahahahahahahahahahaha.

    Maar wow, dat die opa het ook zelf aan het uitproberen is enzovoorts, zo lief. Echt supportive. Geweldig!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly