• Doet er iemand mee aan de leeschallenges via Goodreads of Hebban? Ik volg graag jullie accounts.^^

    Voor wie het niet kent: je kunt via deze websites/apps opgeven hoeveel boeken je in 2023 wilt lezen en dan door het jaar heen de boeken die je gelezen hebt toevoegen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je hebt me al op Goodreads, maar ik heb mijn challenge voor daar op 20 gezet. Ik heb afgelopen jaar 30 boeken gelezen, maar ik heb toen ook vrij veel audioboeken geluisterd terwijl ik aan m'n scriptie werkte.


    Stenenlikker

    Merigold schreef:
    Je hebt me al op Goodreads, maar ik heb mijn challenge voor daar op 20 gezet. Ik heb afgelopen jaar 30 boeken gelezen, maar ik heb toen ook vrij veel audioboeken geluisterd terwijl ik aan m'n scriptie werkte.


    Nice!

    Ik wil wel meer gaan lezen dit jaar en dat wil ik aftrappen door jouw eerste boek “Luotisade” eindelijk eens van begin tot eind te lezen. En dan wil ik de vervolgen ook halen hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    dit is mijn goodreads (: mijn challenge staat weer op 50, hopelijk hoef ik dit jaar minder te stressen op het einde van het jaar


    because i knew you, i have been changed for good

    Heb een account aangemaakt op goodreads. Feel free to add me.
    Staan nog niet veel titels in, maar ben nog aan het kijken wat ik eventueel heb liggen en wat ik zou kunnen kopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toreador schreef:
    dit is mijn goodreads (: mijn challenge staat weer op 50, hopelijk hoef ik dit jaar minder te stressen op het einde van het jaar


    Heb je een friend request gestuurd! Volgens mij heet ik Yoru op goodreads en heb ik een pink haired anime girl als foto.

    OT: ik heb m'n goal op een magere 6 boeken gezet. Vorig jaar 5 boeken gelezen, dus rustig beginnen met eentje meer dan vorig jaar gelezen

    [ bericht aangepast op 1 jan 2023 - 17:55 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Merigold schreef:
    Je hebt me al op Goodreads, maar ik heb mijn challenge voor daar op 20 gezet. Ik heb afgelopen jaar 30 boeken gelezen, maar ik heb toen ook vrij veel audioboeken geluisterd terwijl ik aan m'n scriptie werkte.


    Oh, nice! Luisterboeken trokken me nooit zo, maar gister heb ik een fragment geluisterd van mijn eigen novelle en eigenlijk klonk het best chill haha, dus misschien dat ik dat ook eens moet doen. Kan me voorstellen dat tijdens het wandelen, schoonmaken en reizen superchill is.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Revali schreef:
    Ik wil wel meer gaan lezen dit jaar en dat wil ik aftrappen door jouw eerste boek “Luotisade” eindelijk eens van begin tot eind te lezen. En dan wil ik de vervolgen ook halen hahah

    Hé super leuk, hehe. Stiekem vind ik het eerste deel wel een beetje cringy inmiddels maar waarschijnlijk vind iedereen dat van zijn eerste boek of verhalen van vroeger. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Revali schreef:
    Heb een account aangemaakt op goodreads. Feel free to add me.
    Staan nog niet veel titels in, maar ben nog aan het kijken wat ik eventueel heb liggen en wat ik zou kunnen kopen.

    Mijn goal is ook 50, hehe. Ik heb je toegevoegd. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Mijn goal is ook 50, hehe. Ik heb je toegevoegd. (:


    Ohh die van mij 10 hoor haha. 50 ga ik nooit halen 🙈


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    (...)

    Ohh die van mij 10 hoor haha. 50 ga ik nooit halen 🙈

    Haha prima toch! Ik lees ook veel boeken voor werk, haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeeh leuk topic! Vorig jaar was m'n goal vijftig en die heb ik met 53 ruim gehaald, dus daar was ik wel een beetje trots op, ehehehe *O*
    Dit jaar hoop ik zestig te halen :3 Bovenstaande accounts heb ik een verzoekje gestuurd, als ProngsPotter ben ik toch redelijk herkenbaar hoop ik, hihi

    [ bericht aangepast op 1 jan 2023 - 22:01 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb ook iedereen van hierboven toegevoegd! Ik ben Belle Van (I failed all those years ago).

    @Natas, ik ben er ook nooit zo van geweest en luister nu ook nauwelijks meer, maar het was erg chill omdat ik dus uren op een dag breinloos werk moest doen.


    Stenenlikker

    Ik ben gister begonnen met het eerste boek 😊


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zit wel op Hebban, maar doe niet mee met de challenges (: