• Doet er iemand mee aan de leeschallenges via Goodreads of Hebban? Ik volg graag jullie accounts.^^

    Voor wie het niet kent: je kunt via deze websites/apps opgeven hoeveel boeken je in 2023 wilt lezen en dan door het jaar heen de boeken die je gelezen hebt toevoegen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    mijn goodreads! ben altijd hard opzoek naar meer mensen daarop :)


    --

    Ik heb Goodreads maar weet niet zo goed hoe ik je uit kan nodigen. Ik heb vorig jaar iets meer dan dertig boeken gelezen volgens mij en zit nu op boek twee van dit jaar. Ik vind het wel echt super leuk om de boeken die mijn vrienden lezen te bekijken, geeft veel inspiratie. Dus als we elkaar kunnen toevoegen zou leuk zijn!

    Edit: Ik ga later even de mensen die al hun link hebben gepost proberen toe te voegen als iedereen dat oke vindt. (:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2023 - 18:15 ]


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    Ik heb Goodreads maar weet niet zo goed hoe ik je uit kan nodigen. Ik heb vorig jaar iets meer dan dertig boeken gelezen volgens mij en zit nu op boek twee van dit jaar. Ik vind het wel echt super leuk om de boeken die mijn vrienden lezen te bekijken, geeft veel inspiratie. Dus als we elkaar kunnen toevoegen zou leuk zijn!

    Edit: Ik ga later even de mensen die al hun link hebben gepost proberen toe te voegen als iedereen dat oke vindt. (:


    Boek 2?!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    (...)

    Boek 2?!


    Van stress ga ik boeken lezen en luisteren. Het is een stressvolle tijd haha. (nerd)

    Oh en ik ben een hele snelle lezer meestal een boek per dag/2 dagen als ik een beetje mijn best doe.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2023 - 18:23 ]


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)

    Van stress ga ik boeken lezen en luisteren. Het is een stressvolle tijd haha. (nerd)

    Oh en ik ben een hele snelle lezer meestal een boek per dag/2 dagen als ik een beetje mijn best doe.


    Respect!
    Ik heb daar echt de concentratie niet voor helaas. I wish tho hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat leuk! Ik heb ook een account op Goodreads. Ik ga jullie allemaal toevoegen! Zelf heb ik mijn challenge op 20 boeken ingesteld. Ik wil niet te overmoedig worden.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Momenteel loop ik heel comfortabel drie boeken voor op schema en ik ben wel trots XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb dit jaar als doel om 52 boeken te lezen.
    Ik heb vorig jaar geen enkel boek gelezen.

    Welkom in het leven van mij :Y) iets haalbaars bedenken? Nah.
    Als kind verslond ik zo'n 10 boeken per week. Dus misschien...

    Ik heb wel een bibliotheekabonnement nu, dus eigenlijk moet ik wel...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ProngsPotter schreef:
    Momenteel loop ik heel comfortabel drie boeken voor op schema en ik ben wel trots XD


    Oeh lekker. Ik niet, helaas. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Derks schreef:
    Ik heb dit jaar als doel om 52 boeken te lezen.
    Ik heb vorig jaar geen enkel boek gelezen.

    Welkom in het leven van mij :Y) iets haalbaars bedenken? Nah.
    Als kind verslond ik zo'n 10 boeken per week. Dus misschien...

    Ik heb wel een bibliotheekabonnement nu, dus eigenlijk moet ik wel...


    Wauw haha dat is nogal een verschil. xD
    Maar hé je kunt altijd een beetje smokkelen met novelles of graphic novels XD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Wauw haha dat is nogal een verschil. xD
    Maar hé je kunt altijd een beetje smokkelen met novelles of graphic novels XD


    Ik leen gewoon wat Toon Tellegens bij de bieb.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb bijna boek 5 uit maar moet jullie allemaal nog even gaan toevoegen. Dit is mijn account: Klik

    Edit: En ik heb degenen met een link zojuist toegevoegd. (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2023 - 9:39 ]


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    Ik heb bijna boek 5 uit maar moet jullie allemaal nog even gaan toevoegen. Dit is mijn account: Klik

    Edit: En ik heb degenen met een link zojuist toegevoegd. (:


    Ik krijg een error als ik op je link klik :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ProngsPotter schreef:
    Momenteel loop ik heel comfortabel drie boeken voor op schema en ik ben wel trots XD
    voorliggen op schema? can't relate :') ik ga denk ik mijn paper afmaken zodat ik daarna in alle rust even een boek uit kan lezen zonder additionele stress, misschien dat ik dan weer voor een dagje op schema lig


    because i knew you, i have been changed for good

    Derks schreef:
    (...)

    Ik krijg een error als ik op je link klik :(


    He bah, deze wel? Klik


    The truth is out there.