• Doet er iemand mee aan de leeschallenges via Goodreads of Hebban? Ik volg graag jullie accounts.^^

    Voor wie het niet kent: je kunt via deze websites/apps opgeven hoeveel boeken je in 2023 wilt lezen en dan door het jaar heen de boeken die je gelezen hebt toevoegen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scully schreef:
    (...)

    He bah, deze wel? Klik



    Web page not available
    The web page at http://www.goodreads.com/friend/i?invite_token=YzgyYTViNDgtOWQ3OC00MDk4LTlhNTItMDI4NmMyYjU0ODhh could not be loaded because:

    net:ERR_CLEARTEXT_NOT_PERMITTED



    Helaasch 😭😭😭

    On topic, ik ben bezig met het samenvatten van een therapieboek dus dat heb ik toch maar op m'n currently reading gezet. Toch wel chill, telt als een boek.
    Heb m'n autotheorieboek ook maar op "want to read" gezet.



    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)


    Web page not available
    The web page at http://www.goodreads.com/friend/i?invite_token=YzgyYTViNDgtOWQ3OC00MDk4LTlhNTItMDI4NmMyYjU0ODhh could not be loaded because:

    net:ERR_CLEARTEXT_NOT_PERMITTED



    Helaasch 😭😭😭

    On topic, ik ben bezig met het samenvatten van een therapieboek dus dat heb ik toch maar op m'n currently reading gezet. Toch wel chill, telt als een boek.
    Heb m'n autotheorieboek ook maar op "want to read" gezet.




    Rip, ik ben ook niet ingelogd op mijn pc dus kan ook niet de link van mijn account sturen. Heb alleen de app haha.


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)

    Rip, ik ben ook niet ingelogd op mijn pc dus kan ook niet de link van mijn account sturen. Heb alleen de app haha.


    Wat is je username? Dan kan ik je daarop stalken 🤓


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    vincie, werkt deze link wel? daar word ik naar doorgestuurd wanneer ik op de originele link klik (ik ben al vrienden, dus ik word naar het profiel gestuurd). misschien dat dat werkt


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    vincie, werkt deze link wel? daar word ik naar doorgestuurd wanneer ik op de originele link klik (ik ben al vrienden, dus ik word naar het profiel gestuurd). misschien dat dat werkt


    Ja! Fantastisch (H) ik heb een verzoek gestuurd!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    nice! blij dat het werkte :)
    ik lig trouwens bijna even voor op mijn leesdoel!! maar dat zal niet heel lang duren :')


    because i knew you, i have been changed for good

    Dankjewel voor de hulp beiden. (:


    The truth is out there.

    ik heb net boek acht van het jaar uitgelezen. word bijna bang van hoe hard het gaat nu, maar er zitten wel een paar hele korte boekjes bij dus dan valt het mee


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik heb net voor het eerst sinds eeuwig een boek opgepakt en ben van plan weer wat meer te lezen, dus vond ik dat het ook tijd wees me hier te melden. Al is 3 boeken dit jaar lezen al een winst, dat is 3 meer dan vorig jaar 🙈


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik heb net voor het eerst sinds eeuwig een boek opgepakt en ben van plan weer wat meer te lezen, dus vond ik dat het ook tijd wees me hier te melden. Al is 3 boeken dit jaar lezen al een winst, dat is 3 meer dan vorig jaar 🙈


    Good job! Je moet ergens weer beginnen. Het koste mij ook moeite, maar heb vorig jaar eindelijk weer boeken uitgelezen. Probeer er zelf nu een gewoonte van te maken te lezen voordat ik ga slapen doordeweeks, al is het maar een hoofdstuk of 2, mocht dat ook voor jou helpen het consistenter te doen :3


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb afgelopen maand twee boeken uitgelezen (en wat progress gemaakt in het boek dat ik al sinds half december lees, oops). Op zich nog wel een mooi aantal voor het feit dat ik momenteel vooral in de trein naar werk lees (biebboeken en ebooks) en af en toe een kwartiertje 's avonds (een eigen boek, en waardoor ik dus al anderhalve maand met 1 boek bezig ben).


    Stenenlikker

    Boek 1 van 2023 is sinds gisteravond uit. Een dramatisch verschrikkelijk auto theorieboek vol spelfouten en incompleet qua informatie dus ik moet nog even een negatieve review schrijven.

    Ik heb wel m'n theorie-examen vandaag gehaald, maar dat is niet dankzij dat boek 🙃

    Nog 51 boeken dit jaar te gaan. Ergens ben ik er nog steeds van overtuigd dat het me gewoon gaat lukken 😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly