• Heyhey,

    Na het reflecteren over 2022 (Geef 2022 een cijfer) is het nu tijd om ons te focussen op 2023!

    Zelf ben ik niet zo van de goede voornemens, maar doelen zetten vind ik iets anders omdat je daar een bepaalde tijdspanne voor nodig hebt en daar is een nieuw jaar nu eenmaal ideaal voor. (wbw)

    Daarom vroeg ik me af of jullie doelen hebben die je graag wilt behalen dit jaar? En zo, wat zijn die dan?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb met mijn doelen hetzelfde als met goede voornemens. Meestal gooi ik die in de prullenbak, omdat daar vaak niets van terecht komt als ik die stel. Laat het liever spontaan gebeuren.

    Alhoewel als ik dan toch goed moet gaan graven in mijn geheugen en naar het aankomende jaar kijk;
    - Een verlening van mijn contract zou fijn zijn. Of een nieuwe toffe baan in de plaats.
    - Nieuwe mensen en oude Quizletters leren kennen en een leuke meeting.
    - kan iedereen even duimen dat ik alle dagen vrij krijg die ik heb aangevraagd voor mijn concerten en daar van kan gaan genieten?

    Wat zijn die van jou?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Persoonlijk zou een baan langer dan 5 maanden houden wel fijn zijn (cat)
    Los daarvan ga ik ASL en NGB leren, ik ben van plan om mee te doen aan de gebarentaal challenge en dan tegelijkertijd de Engelse variant van deze woorden op te zoeken. Puur omdat ik stream en een hard horend meisje in mijn streams heb.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Persoonlijk zou een baan langer dan 5 maanden houden wel fijn zijn (cat)
    Los daarvan ga ik ASL en NGB leren, ik ben van plan om mee te doen aan de gebarentaal challenge en dan tegelijkertijd de Engelse variant van deze woorden op te zoeken. Puur omdat ik stream en een hard horend meisje in mijn streams heb.


    Dat laatste is echt heel wholesome. (blush)


    The truth is out there.

    Eindelijk kan ik eens met een zelfverzekerd gevoel mijn doelen opnoemen omdat ik er al goed aan heb getimmerd :Y)

    1. Mijn stage afronden
    2. Eind juni afstuderen en mijn BSc halen
    3. Hopelijk aangenomen worden bij mijn stagebedrijf
    4. Of een nieuw plekje vinden in Engeland, of terugverhuizen naar Nederland en daar een woning vinden in Brabant, afhankelijk van de situatie :3


    Caution first, always.

    Meer tijd en energie besteden aan de kunst partime opleiding. Nare dingen in het verleden verwerken en meer gaan oefenen met tekenen.

    3000 euro sparen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Op mijzelf gaan, beter naar mijzelf luisteren en antwoorden op mijn lichamelijke shit vinden.

    Dat zijn simpelweg mijn doelen :)

    Oja en ik wil heel graag gaan zwemmen als sport als dat revalidatie zwemmen tussen de oudjes word is dat ook prima voor mij

    [ bericht aangepast op 5 jan 2023 - 21:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Scully schreef:
    (...)

    Dat laatste is echt heel wholesome. (blush)


    She a cutie, ze verdient al mijn liefde (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Meer groente en fruit eten, minder suiker consumeren (ik ben echt een zoetekauw), meer lezen en mijn telefoon wegleggen, meer sparen voor mooie reizen en meer in het moment leven.


    Tell me about it, stud.

    SPECS schreef:
    Persoonlijk zou een baan langer dan 5 maanden houden wel fijn zijn (cat)
    Los daarvan ga ik ASL en NGB leren, ik ben van plan om mee te doen aan de gebarentaal challenge en dan tegelijkertijd de Engelse variant van deze woorden op te zoeken. Puur omdat ik stream en een hard horend meisje in mijn streams heb.

    Wat een prachtig doel!


    Heel leuk om iedereen z'n doelen te lezen. Heel verschillend ook. ^^
    Zelf ga ik zo dadelijk weer een brief aan mezelf schrijven die ik dan op het einde van dit jaar ga lezen (heb het schrijven moeten uitstellen wegens tijdsgebrek haha), en dan zal ik laten weten wat mijn doelen zijn. Ik moet er nog even over nadenken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil meer schrijven dit jaar, beter presteren op school en mijn eerste officiële Japanse taal test afleggen. Ik ben er al 4 jaar aan bezig... En nu kan ik het eindelijk waarmaken.

    Ook wil ik een sportclub joinen, maar ik weet nog niet persee welke :)


    Isn't Baji-san awesome?

    SPECS schreef:
    Persoonlijk zou een baan langer dan 5 maanden houden wel fijn zijn (cat)
    Los daarvan ga ik ASL en NGB leren, ik ben van plan om mee te doen aan de gebarentaal challenge en dan tegelijkertijd de Engelse variant van deze woorden op te zoeken. Puur omdat ik stream en een hard horend meisje in mijn streams heb.
    aaah de nederlandse gebarenchallenge is superleuk! die heb ik twee jaar geleden gedaan (:

    as for my goals:
    - bachelordiploma halen
    - hopelijk een leuk appartementje vinden met m'n vriendin
    - nieuw werk vinden probably
    - meer ttrpgs spelen en runnen (:
    - hopelijk nog heel veel vampierenavonturen beleven met mijn vampire the masquerade groep


    because i knew you, i have been changed for good

    Mijn doel is om 3x per week de sportschool te bezoeken. Getting ripped!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Toch eens SOTY afronden en vaker naar de sportschool of überhaupt sporten.


    I am an idiot, I move.

    * uit de uitkering komen
    * Afvallen
    * Een kind (?)
    * Eindelijk rust in huis