• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    ✒ Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2023 - 8:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Derks schreef:
    Koppijn.

    Maar ook gewoon elk geluidje is teveel.
    Moet eigenlijk boodschappen gaan halen maar alles is zo duur dat ik het liefst in bed blijf en dan maar niks eet.

    Ugh. Ik wil niet leven.

    💯 ❤️.


    [ heaven knows ]

    Derks schreef:
    Koppijn.

    Maar ook gewoon elk geluidje is teveel.
    Moet eigenlijk boodschappen gaan halen maar alles is zo duur dat ik het liefst in bed blijf en dan maar niks eet.

    Ugh. Ik wil niet leven.

    I feel ya. Verdomde inflatie.

    [ bericht aangepast op 1 april 2023 - 18:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Twee dagen avondeten gefixt voor €1,41 en €1,80 per portie 🤩 lang leve dynamische prijzen bij de AH.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Who wants to get drunk and perform DIY lobotomies on each other? Dibs on getting one first.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Poh ik had deze week 'vakantie' wel echt nodig. Weinig zin om weer te moeten starten though.


    The truth is out there.

    Ik moet naar de tandarts.

    Ik. Wil. Niet. (huil)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    omygooood het is maar een spel. Wat een uit-het-verband-getrokken drama om een vriendschap verzoek zeg. (cat)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Economie en het vak economie.
    Alles wat met de economie te maken heeft gewoon.
    De toetsen; de inflatie,

    W H Y?????


    ''With all due respect, which is none...''

    hallo, kan mijn stem zichzelf even repareren of zo?


    because i knew you, i have been changed for good

    Dit is toch wel zo'n moment dat ik toch eigenlijk wil gaan samenwonen. Dan kan mn vriend mn schouders masseren na een pijnlijke repetitie. Nu moet ik maar leven met de pijn, rip.


    Stenenlikker

    Holy shit, dat treinongeluk 😱


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben niet gemaakt om vroeg op te staan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Derks schreef:
    Holy shit, dat treinongeluk 😱

    Echt verschrikkelijk. :/ En het lijkt me zo beangstigend om dat dan meegemaakt te hebben.


    [ heaven knows ]

    Togo schreef:
    (...)
    Echt verschrikkelijk. :/ En het lijkt me zo beangstigend om dat dan meegemaakt te hebben.

    Of het aan te zien komen en er niks aan te kunnen doen.

    [ bericht aangepast op 4 april 2023 - 14:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het feit dat iedereen het over een trein ongeluk heeft zorgt ervoor dat ik het wil opzoeken, maar ik weet dat ik waarschijnlijk getraumatiseerd raak als ik dat doe en die stress wil ik niet nu, maar ik ben nu nieuwsgierig.


    ''With all due respect, which is none...''