• Hey y'all!

    Ik merkte dat er bij een aantal mensen toch animo was om ook een meeting in Vlaanderen te organiseren (uiteraard zijn alle Nederlanders ook heel erg welkom). Bij deze wil ik even polsen wie geïnteresseerd zou zijn!

    De meeting vindt plaats op zaterdag 7 oktober 2023 in Leuven! Details zoals om hoe laat en waar, volgen!

    Aanwezigen:
    Marthe - Morozova
    Bes - Frodo
    Liesje - Frisk
    Xanthe - Giorno
    Jarne - Debbaut

    Misschien:
    Romi - Garou
    Vincie - Derks
    Maxime - Catmint
    Khezef - Lorem
    Dee - Toreador
    Sam - Deparnieux
    Cayline - Cayline
    Evelien - Faelain
    Erika - Sugarflake

    [ bericht aangepast op 6 juni 2023 - 15:03 ]

    Waar vindt een Vlaamse meeting best plaats?


    help

    Yesssssssssssssssssssss! Count me in!

    Van de gegeven opties maakt het me allemaal weinig uit, dus ik pas me aan.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb momenteel nog geen idee hoe ik dan zit, gezien ik rond die periode de sleutel voor ons nieuwe huis kan krijgen. Gezien ik uit Zeeuws-Vlaanderen moet komen (reserve Belg toch?) is mijn voorkeur Gent, maar ik zie meer voorkeur voor Hasselt/Leuven, dus dat bekijk ik tegen die tijd wel mocht ik tijd hebben die dag. Zet me maar op misschien! ^^

    [ bericht aangepast op 19 april 2023 - 21:35 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Debbaut schreef:
    Yesssssssssssssssssssss! Count me in!

    Van de gegeven opties maakt het me allemaal weinig uit, dus ik pas me aan.(:


    Yeeey! Ik zet je erbij (:

    Catmint schreef:
    Ik heb momenteel nog geen idee hoe ik dan zit, gezien ik rond die periode de sleutel voor ons nieuwe huis kan krijgen. Gezien ik uit Zeeuws-Vlaanderen moet komen (reserve Belg toch?) is mijn voorkeur Gent, maar ik zie meer voorkeur voor Hasselt/Leuven, dus dat bekijk ik tegen die tijd wel mocht ik tijd hebben die dag. Zet me maar op misschien! ^^


    Oo, spannend! Hopelijk kan je erbij zijn ^^


    help

    Debbaut schreef:
    Yesssssssssssssssssssss! Count me in!

    Van de gegeven opties maakt het me allemaal weinig uit, dus ik pas me aan.(:


    Omggg Jarne, dan kan ik je eindelijk eens ontmoeten!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik weet het nog niet, het klinkt wel interessant.
    Zet me ook maar op misschien voor nu. c:


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    Ik weet het nog niet, het klinkt wel interessant.
    Zet me ook maar op misschien voor nu. c:


    Doe ik! (:


    help

    Derks schreef:
    (...)

    Ach, een tussenstop in België past er dan ook wel goed bij toch? (A)


    Morozova schreef:
    (...)

    Vind ik ook een goed plan ((((:


    Zullen we het dan een stukje lager op de kaart op zoeken? Ik zit in Parijs op dat moment en alles is al geboekt en vastgezet. :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Frodo schreef:
    (...)

    Omggg Jarne, dan kan ik je eindelijk eens ontmoeten!


    Yay!<3


    Queer zijn is gewoon alles

    Schweetz schreef:
    (...)

    Zullen we het dan een stukje lager op de kaart op zoeken? Ik zit in Parijs op dat moment en alles is al geboekt en vastgezet. :Y)


    Met de Thalys of de TGV ben je zo in een uurtje of 1,5 in Antwerpen o.i.d. hoor :Y)
    Denk dat je vanuit Parijs net zolang onderweg bent als ik vanuit Ede


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Is er eigenlijk een reden waarom Antwerpen niet in de pol staat? (Gewoon uit nieuwsgierigheid, ik vind de steden die er nu staan makkelijker/leuker dan Antwerpen haha)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Garou schreef:
    Is er eigenlijk een reden waarom Antwerpen niet in de pol staat? (Gewoon uit nieuwsgierigheid, ik vind de steden die er nu staan makkelijker/leuker dan Antwerpen haha)


    Omdat we een street gang zijn en die spreken af op de parking.:Y)

    Kidding, van alle Belgische meetings die ik ooit gedaan heb, zijn er maar twee buiten Antwerpen geweest, dus ik ben fan van een andere stad.


    Queer zijn is gewoon alles

    mag ik op misschien? ben in de weekenden meestal toch in nederlands limburg (en dat is bijna belgië) dus misschien dat ik tegen die tijd iets kan regelen :Y)


    because i knew you, i have been changed for good

    Garou schreef:
    Is er eigenlijk een reden waarom Antwerpen niet in de pol staat? (Gewoon uit nieuwsgierigheid, ik vind de steden die er nu staan makkelijker/leuker dan Antwerpen haha)


    Ik vind Antwerpen niet leuk.

    Nee grapje kinda, ben die gewoon vergeten denk ik hahaha. Ik ben zelf van Oostende, maar die leek me niet zo goed bereikbaar voor de gemiddelde Q'er 🫠


    help

    Toreador schreef:
    mag ik op misschien? ben in de weekenden meestal toch in nederlands limburg (en dat is bijna belgië) dus misschien dat ik tegen die tijd iets kan regelen :Y)


    Doe ik zodra ik aan mijn laptop kan 😊


    help

    Oei, we zitten met een gelijkstand. Zijn er plekken waar sommige mensen die graag/kunnen komen echt echt echt niet kunnen geraken?


    help