• Hey y'all!

    Ik merkte dat er bij een aantal mensen toch animo was om ook een meeting in Vlaanderen te organiseren (uiteraard zijn alle Nederlanders ook heel erg welkom). Bij deze wil ik even polsen wie geïnteresseerd zou zijn!

    De meeting vindt plaats op zaterdag 7 oktober 2023 in Leuven! Details zoals om hoe laat en waar, volgen!

    Aanwezigen:
    Marthe - Morozova
    Bes - Frodo
    Liesje - Frisk
    Xanthe - Giorno
    Jarne - Debbaut

    Misschien:
    Romi - Garou
    Vincie - Derks
    Maxime - Catmint
    Khezef - Lorem
    Dee - Toreador
    Sam - Deparnieux
    Cayline - Cayline
    Evelien - Faelain
    Erika - Sugarflake

    [ bericht aangepast op 6 juni 2023 - 15:03 ]

    Waar vindt een Vlaamse meeting best plaats?


    help

    Hasselt is echt ver voor mij (':

    Ik wil gerust mijn stem van Leuven naar Gent veranderen.


    Mhm?

    Superleuk! Maar ik woon helemaal in Noord Nederland haha dus ik moet even kijken of dat werkt


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Kan je mij op misschien zetten. Ik moet even kijken hoe ik dan zit, maar het lijkt mij wel leuk om te komen.

    Deparnieux schreef:
    Kan je mij op misschien zetten. Ik moet even kijken hoe ik dan zit, maar het lijkt mij wel leuk om te komen.


    Ik zet je erbij!


    help

    Mag ik ook op misschien? :D


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Mag ik ook op misschien? :D


    Done (:


    help

    Zet mij ook maar op misschien! (Als het in Gent is kan ik sowieso :) )


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Desgarron > Giorno

    Leuven is voor mij ook prima btw c: Aangezien openbaar vervoer niet echt meezit naar Gent en ik die rit met een vreemde auto (lees: die van mijn vriend) niet mijn ding is, zou ik langer aan het reizen zijn dan iets anders vrees ik :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leuven heeft ondertussen toch de meeste stemmen, maar ik wil toch nog eens polsen of er mensen zijn die echt echt echt echt niet in een bepaalde stad geraken en die daarom onmogelijk zouden kunnen komen omdat ik toch wil dat iedereen de kans heeft om te komen haha.

    So, pls vote on this separate poll: Klik.


    help

    Ik vind het wel jammer dat je in zo'n Q poll niet op meerdere opties kunt stemmen, want ik vind Leuven en Hasselt allebei heel leuke steden en ik kan in beiden vrij makkelijk geraken :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Garou schreef:
    Ik vind het wel jammer dat je in zo'n Q poll niet op meerdere opties kunt stemmen, want ik vind Leuven en Hasselt allebei heel leuke steden en ik kan in beiden vrij makkelijk geraken :')


    Ik heb dezelfde frustratie haha.


    help

    Is het niet mogelijk om een doodle of ander poll-ding te maken en de link hier te posten?


    Mhm?

    Is mss een beter idee haha. Doe ik morgen (:


    help

    Ik ben al zo lang niet meer op deze site geweest maar heb wel interesse. Je mag me op misschien zetten, ik moet eerst is zien wat er nog komt dat NaNoWriMo gerelateerd is.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2023 - 22:53 ]

    Sugarflake schreef:
    Ik ben al zo lang niet meer op deze site geweest maar heb wel interesse. Je mag me op misschien zetten, ik moet eerst is zien wat er nog komt dat NaNoWriMo gerelateerd is.


    Woeps, ik was blijkbaar vergeten reageren op dit berichtje haha. Ik zet je erbij!

    Uit de poll kwam trouwens geen éénduidig antwoord omdat er dus altijd wel iemand is die ergens niet geraakt. Ik heb van een aantal mensen wel gehoord dat ze een voorkeur voor Leuven hebben, en omdat dat het meest centraal gelegen is in Vlaanderen, klok ik af op Leuven. ^^


    help