• Hey y'all!

    Ik merkte dat er bij een aantal mensen toch animo was om ook een meeting in Vlaanderen te organiseren (uiteraard zijn alle Nederlanders ook heel erg welkom). Bij deze wil ik even polsen wie geïnteresseerd zou zijn!

    De meeting vindt plaats op zaterdag 7 oktober 2023 in Leuven! Details zoals om hoe laat en waar, volgen!

    Aanwezigen:
    Marthe - Morozova
    Bes - Frodo
    Liesje - Frisk
    Xanthe - Giorno
    Jarne - Debbaut

    Misschien:
    Romi - Garou
    Vincie - Derks
    Maxime - Catmint
    Khezef - Lorem
    Dee - Toreador
    Sam - Deparnieux
    Cayline - Cayline
    Evelien - Faelain
    Erika - Sugarflake

    [ bericht aangepast op 6 juni 2023 - 15:03 ]

    Waar vindt een Vlaamse meeting best plaats?


    help

    Gezellig!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Het is nog een maandje, maar toch even checken: staat dit nog altijd in jullie agenda? ;D


    Mhm?

    Ik ben er denk ik toch niet bij. 26 oktober krijg ik de sleutel, dus ik denk dat we dat weekend druk bezig moeten met inpakken helaas. Maybe next time, maar veel plezier alvast mensen!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Het staat wel in m'n agenda, maar het blijft een misschien want weet niet zo goed hoe ik dat met geld moet doen 😅


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga wel :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Het staat nog altijd in de agenda, maar gaat heel afhankelijk zijn van de renovaties tbh. :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Portgas schreef:
    Het staat nog altijd in de agenda, maar gaat heel afhankelijk zijn van de renovaties tbh. :W


    U BETTER BE THERE

    Het staat ook nog steeds in mijn agenda 😊


    help

    Binnen twee weekjes is het zo ver! Lijkt het jullie iets om rond 12u af te spreken om samen iets te gaan eten? En zijn er ideetjes om daarna nog iets te gaan doen? 👀

    Kwam mijn vriend plots af dat we die avond blijkbaar een galadiner hebben, dus ik moet om 16u alweer vertrekken 🫠


    help

    Omg, ik ben dit echt helemaal uit het oog verloren, maar ik ben intussen verhuisd en verandert van werk waardoor het echt niet lukt 7 oktober erbij te zijn. :/


    Queer zijn is gewoon alles

    Ehm, ik leef nog en was het misschien vergeten

    Nog een week! Zou toch fijn zijn om af te kloppen wie officieel komt en wat we willen doen 🙃


    help

    Ik kom denk ik wel! Wel jammer dat er zo veel afmeldingen al weer zijn.
    Ik kom uit Nederland dus een beetje Leuven verkennen is ook wel leuk denk ik!
    In Zwolle in Nederland is een hele grote boekenwinkel met daarin ook een koffietentje. Misschien is er zoiets daar? Ik noem ook maar wat


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Maar met zo weinig respons zeg ik denk ik toch ook af


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik kom sowieso, aangezien ik daar geboren en getogen ben en dus sowieso mijn familie kan zien (:
    Wel een voordeel: ik ben gratis gids ;D


    Mhm?

    Cayline schreef:
    Maar met zo weinig respons zeg ik denk ik toch ook af


    Nahw spijtig ):

    @Lies; wordt het denk ik toch gewoon een date 🙃


    help