• Hey y'all!

    Ik merkte dat er bij een aantal mensen toch animo was om ook een meeting in Vlaanderen te organiseren (uiteraard zijn alle Nederlanders ook heel erg welkom). Bij deze wil ik even polsen wie geïnteresseerd zou zijn!

    De meeting vindt plaats op zaterdag 7 oktober 2023 in Leuven! Details zoals om hoe laat en waar, volgen!

    Aanwezigen:
    Marthe - Morozova
    Bes - Frodo
    Liesje - Frisk
    Xanthe - Giorno
    Jarne - Debbaut

    Misschien:
    Romi - Garou
    Vincie - Derks
    Maxime - Catmint
    Khezef - Lorem
    Dee - Toreador
    Sam - Deparnieux
    Cayline - Cayline
    Evelien - Faelain
    Erika - Sugarflake

    [ bericht aangepast op 6 juni 2023 - 15:03 ]

    Waar vindt een Vlaamse meeting best plaats?


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Nahw spijtig ):

    @Lies; wordt het denk ik toch gewoon een date 🙃


    I'll bring some flowers then


    Mhm?

    Ik heb helaas geen geld voor de trein naar België :( het wordt steeds moeilijker eindjes aan elkaar knopen. Wellicht in de toekomst dat het wel lukt 🤞


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik heb helaas geen geld voor de trein naar België :( het wordt steeds moeilijker eindjes aan elkaar knopen. Wellicht in de toekomst dat het wel lukt 🤞


    Ah spijtig. Hoop dat je snel betere uitzichten hebt!


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ah spijtig. Hoop dat je snel betere uitzichten hebt!


    Godzijdank binnenkort een (gratis) week vakantie in Nederland die ik won bij de NS, dus dat is een fijn vooruitzicht, maar ik hoop dat ik gewoon z.s.m. de Ziektewet/Bijstand uit kan. De huur is 80% van m'n inkomen en boodschappen worden ook alleen maar duurder… dus een reisje naar België zit er helaas niet in, maar wie weet in de toekomst!

    Anyways, iedereen die wel gaat heel veel plezier met de meeting!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga dit topic onnodig bumpen maar ik vraag me af of deze meeting is doorgegaan uiteindelijk? En zo ja, is er een foto? (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik ga dit topic onnodig bumpen maar ik vraag me af of deze meeting is doorgegaan uiteindelijk? En zo ja, is er een foto? (wbw)


    Nah, Liesje en ik hebben wel een date gehad en te veel boeken gekocht ^^

    Helaas geen foto, want daar zijn we slecht in :')

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 18:37 ]


    help